Daarom, en wie weet helpt 'ie je ook weer op weg als je weer wat roestig bent geworden. (Kan best zo zijn na bijna 3 weken niet rijden) Met mazzel hoef je over een x aantal weken/maanden niet meer te wachten om te gaan rijden maar kan je zelf met de auto overal naar toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa, maar er zijn dus al 1,5 voorbij hahah. maar idd nog een weekje is niet meer zolang
Goedkoop scoren dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder meldde, je moeder wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
lekker boeie, kutspulquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja dat is het meeste waard per volume-eenheid. Denk ook wel dat het gebeurd per binnenvaartschip.
ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
Was je nu ook maar een man.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Goedkoop scoren dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nu weer 60quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
IK HEB GEEN POKEBALLEN MEER GODVERDOMME
Heb net al 20 'gekocht' met munten verkregen via gyms, mag van mijn vriendin niet 200 kopen, loop al te ver voor op haar. Afgunst.quote:
quote:
Heeft 1 van jullie nog een kamertje vrij dan?quote:
Ga gewoon een rondje in de tram of metro. Elke halte is een Pokestop.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
IK HEB GEEN POKEBALLEN MEER GODVERDOMME
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.quote:
Doei.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.
was haags er maar altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jij bent er, nou dan ga ik doei.
Is ook kutspul. Nee, maar er is best veel binnenvaart tussen R'dam en Maastricht en een schip heeft veel verstopplekjes. Per auto is het beste tijdens de spits. Dan hebben ze toch geen tijd om iedereen langs de kant te zetten en R'dam - Maastricht is twee en half uur rijden dacht ik, dus je pakt niet de complete spits dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeie, kutspul
en waarom zouden ze dat doen? een schip valt veel meer op dan wat auto's
Die hebben we hier niet eens gekkie. Enige wat ik kan doen wat redelijk dichtbij is is door een stad heen rijden en er een stuk of 10 meepakken. Maar ja als je dat een weekje niet doet dan zit je weer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga gewoon een rondje in de tram of metro. Elke halte is een Pokestop.
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Heeft 1 van jullie nog een kamertje vrij dan?
Vooral zo doorgaan.quote:
Ja wel goed, daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha die Etsu, hoe is het?
Misschien als je reet wat kleiner was wel.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet eens gekkie. Enige wat ik kan doen wat redelijk dichtbij is is door een stad heen rijden en er een stuk of 10 meepakken. Maar ja als je dat een weekje niet doet dan zit je weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de oude dierentuin.Your beauty never ever scared me.
Waarom zo weinig? Ik moest er om 5 uur uit. Deed ook wel even pijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, vannacht maar 3 uurtjes ofzo geslapen.
Hahha nouja. Dan moet ik alsnog met mijn ouders tot ik 18 benquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom, en wie weet helpt 'ie je ook weer op weg als je weer wat roestig bent geworden. (Kan best zo zijn na bijna 3 weken niet rijden) Met mazzel hoef je over een x aantal weken/maanden niet meer te wachten om te gaan rijden maar kan je zelf met de auto overal naar toe
Mijn reet is van prima formaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien als je reet wat kleiner was wel.
Wat is er loos met je auto?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Oberkullie het volgende:
Pff de garage heeft de 18de pas tijd om mijn auto te maken
Kon niet slapen. Sliep op luchtbed en dat haat ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Ik moest er om 5 uur uit. Deed ook wel even pijn.
Waarom zou je überhaupt aan de kant worden gezet? Gebeurt je normaal toch ook nooit zomaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook kutspul. Nee, maar er is best veel binnenvaart tussen R'dam en Maastricht en een schip heeft veel verstopplekjes. Per auto is het beste tijdens de spits. Dan hebben ze toch geen tijd om iedereen langs de kant te zetten en R'dam - Maastricht is twee en half uur rijden dacht ik. dus je pakt niet de complete spits dan.
Denk echt wel dat het gebeurt om coke van R'dam naar Europees binnenland te krijgen via Maasje.
Dat heb ik 1x gedaan, nooit meer!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Sliep op luchtbed en dat haat ik.
hoezo, geef je me dan geen nieuwe setjes meer?quote:
Rustig aan braddiequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Murdera het volgende:
Zin in frikandel speciaal, cheeseburger, raspatat en broodje kwekkeboom kroket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |