ooowquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik haar meldde dat ik op vakantie ging.
kan wel denk ik gewoon onopvallende kleding aan word je vast niet gesnaptquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben toch geen kogels zeggen ze altijd dus kan gewoon.
Fylaxquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom je enthousiast doet?
'HOU JE BEK OVER MIJN MOEDER!!!!' incoming.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik haar meldde dat ik op vakantie ging.
cokequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best een goed lijntje op te zetten. R'dam - Maastricht over de Maas.
Ben je een beetje jelly dat ik niet "JAAAAAAAA AMARANTHA IS ERquote:
Jaa, maar er zijn dus al 1,5 voorbij hahah. maar idd nog een weekje is niet meer zolangquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah jammer man, hoeveelste les heb je nou gehad? 16 Augustus valt gelukkig wel mee, nog een weekje.
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je een beetje jelly dat ik niet "JAAAAAAAA AMARANTHA IS ER" gezegd heb?
Doe even normaal zeg!quote:
Ja dat is het meeste waard per volume-eenheid. Denk ook wel dat het gebeurt per binnenvaartschip.quote:
Daarom, en wie weet helpt 'ie je ook weer op weg als je weer wat roestig bent geworden. (Kan best zo zijn na bijna 3 weken niet rijden) Met mazzel hoef je over een x aantal weken/maanden niet meer te wachten om te gaan rijden maar kan je zelf met de auto overal naar toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa, maar er zijn dus al 1,5 voorbij hahah. maar idd nog een weekje is niet meer zolang
Goedkoop scoren dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder meldde, je moeder wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
lekker boeie, kutspulquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja dat is het meeste waard per volume-eenheid. Denk ook wel dat het gebeurd per binnenvaartschip.
ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
Was je nu ook maar een man.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd jaloers als iemand anders wel Etsu zijn aandacht krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |