Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuilt. Te vroeg schakelen zegmaar.quote:
politie rijdt hier ook gewoon vijf tot 10 km per uur harder hoor, ja iedereen gewoonquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
[..]
Maar te hard op de snelweg doen zo veel mensen. Niet om dat goed te praten, maar daar doen alleen regelneukers en de politie wat moeilijker over
Jawelquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?Quote van mij, maar niet echt nodig toch?
Ja ik bedoel meer dat ik mijzelf dus gewoon in de stad en dergelijke aan de regels hou, maar op de snelweg af en toe wel wat te hard rij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
[..]
Maar te hard op de snelweg doen zo veel mensen. Niet om dat goed te praten, maar daar doen alleen regelneukers en de politie wat moeilijker over
vervuiltquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuild. Te vroeg schakelen zegmaar.
Ooh ja nee dit zal het dan wel zijn. Bedankt niels, scheelt weer kosten bij de garage!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het het euvel is, maar veel vrouwen trappen het gas onvoldoende in zodat de motor vervuilt. Te vroeg schakelen zegmaar.
Dat mogen zij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
politie rijdt hier ook gewoon vijf tot 10 km per uur harder hoor, ja iedereen gewoon
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Overigens, 10 km per uur te hard rijden is eerder normaal dan aso.
heb stijfje gekregen :squote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil tegen je aan kruipen en dat je zachtjes door mn haar gaat terwijl ik kusjes in je nek geef
ja dat zeg ik dus netquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind het altijd asoMaar het is wel zo dat als ik strak 130 ga rijden op de teller zo`n beetje al het verkeer mij voorbij raast, en voor de doorstroming moet ik vaak ook rond de 140 zitten. (Dus als ik een beetje met iedereen mee wil rijden)
ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dat mogen zij.
Eigenlijk niet helemaal, maar als ze patrouilleren mogen ze 10 km/u sneller dan de snelste wagen, geloof ik.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen het doet, omdat je meer mee rijdt met de rest door vijf tot 10 km harder te rijden dan precies te snelheid aan te houden die je mag rijden.
Oh jezus dat is wel heel slechtquote:
Je klinkt niet echt overtuigd. Het is echter vrij algemeen bekend, net als dat veel vrouwen niet achteruit kunnen inparkeren. Het is statistisch vastgesteld. Ik val vrouwen niet af. Het is vastgesteld dat het zo is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ooh ja nee dit zal het dan wel zijn. Bedankt niels, scheelt weer kosten bij de garage!
hahahah ja nouja geeft niet toch, is wel grappigquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh jezus dat is wel heel slechtDat ik bijna hetzelfde typ
Maar dat van jou gewoon niet begreep
Had mij ook weer wat bespaard.
het was niet overtuigendquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben gewoon mijn compliment aan de mods in FB verwijderd
Misschien knijpen ze een oogje toe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnouja, nog nooit boete gehad dus zal wel goed zitten
ja iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnouja, nog nooit boete gehad dus zal wel goed zitten
appels met perenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd
heb 20 mensen vermoord maar ben nooit opgepakt dus zit wel goed denk ik
uit het oog maar niet uit het hart... <3quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
hoezoquote:
vast een jaloerse FAquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Kan ik je wel bij helpen :$quote:
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
quote:
een compliment is een complimentquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
ja maar dat doet er voor die vergelijking toch niet toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdtquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
op de snelweg?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdt
wrm maken mensen ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |