picsquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn reet is van prima formaat.
#viesdikquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef Murdera het volgende:
Zin in frikandel speciaal, cheeseburger, raspatat en broodje kwekkeboom kroket.
broodje warme beenham met honingmosterdsaus, broodje hete kip met mayonaise en komkommer, broodje grilworst met chilisaus.quote:
Dat is wel waar, maar je hebt in ieder geval wél je rijbewijs, en dat kan niemand je meer afpakken. Kan je alleen zelf nog maar voor zorgen door met drank achter het stuur op te gaan rijden, of door overal als een malloot 30-40 kilometer per uur te hard te rijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahha nouja. Dan moet ik alsnog met mijn ouders tot ik 18 ben
Jawel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
en dat kan niemand je meer afpakken
Ik heb een keer een check gehad op een zeilboot in de Duitse Bocht. Ze (Coast Guard) wisten precies waar we geweest waren en vonden dat we te diep lagen (laag vrijboord), maar we hadden nogal wat kisten bier in de opslag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt aan de kant worden gezet? Gebeurt je normaal toch ook nooit zomaar.
En ja, al komt dat niet alleen uit Rotterdam via Maastricht, Antwerpen komt ook een hoop vandaan
Anders quote je ook even de rest.quote:
Oh zover was ik niet. Soms moet je snel zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Anders quote je ook even de rest.
Hij kan er alleen zelf voor zorgen door te hard te rijden en/of dus 3 punten te scoren op z`n rijbewijs, dan is'ie hem kwijt.
(Doet de officier van justitie dan alsnog, maar toch.. Hij is degene die achter het stuur zit en die dat soort overtredingen maakt)
Ja, dus schip lijkt me niet echt heel goed plan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een keer een check gehad op een zeilboot in de Duitse Bocht. Ze wisten precies waar we geweest waren en vonden dat we te diep lagen (laag vrijboord), maar we hadden nogal wat kisten bier in de opslag.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn reet is van prima formaat.
doe nie alsof jij niet wilquote:
Aah, naja dat dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh zover was ik niet. Soms moet je snel zijn.
Heer in het verkeer en zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, naja dat dus.
Je hebt zelf in de hand hoe lang jij je rijbewijs hebt, zolang je niet als een mongool rijd en je gewoon redelijk aan de snelheid houd kunnen ze je rijbewijs ook niet afpakken.
Tumbler of longdrink?quote:
Ja, maar dat was dus een jacht. Binnenvaartschepen zijn vrachtschepen en die varen er echt volop en zijn ook niet echt klein.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dus schip lijkt me niet echt heel goed plan.
ja oké, truequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus een jacht. Binnenvaartschepen zijn vrachtschepen en die varen er echt volop en zijn ook niet echt klein.
Na ja, tov een zeeschip is alles klein natuurlijk.
neppequote:
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog steeds moeilijk voor veel mensen.
Ja ur rightquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar je hebt in ieder geval wél je rijbewijs, en dat kan niemand je meer afpakken. Kan je alleen zelf nog maar voor zorgen door met drank achter het stuur op te gaan rijden, of door overal als een malloot 30-40 kilometer per uur te hard te rijdenMaar zo iemand lijk je mij totaal niet.
En of je nou met je ouders rijd of niet, die ervaring doe je toch wel op!
Ik ook, komquote:
Ja, of aso parkeren. Ik heb ook helemaal geen tijd voor dat soort gedoe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorGooi hem vaak gewoon ergens tussen als ik zie dat er een gaatje is, rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg, maar zal nooit zo veel te hard rijden dat ik het risico loop m`n pasje kwijt te raken, en zal ook nooit zo rijden dat ik opval voor politie en dergelijk.
Maar weet ook wel wanneer het niet kan, hou mij altijd aan de snelheid in de stad, woonwijken, provinciale wegen, hou mij altijd keurig aan regels, het is jammer dat er een hoop aso's tussen zitten die denken dat ze immuun zijn, zoals ik sommige mensen door het verkeer zie zigzaggen, tussen 2 auto's door 3 banen opschuiven, rotondes nemen met 40-50, dat soort fratsen
.....quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoorGooi hem vaak gewoon ergens tussen als ik zie dat er een gaatje is, rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg, maar zal nooit zo veel te hard rijden dat ik het risico loop m`n pasje kwijt te raken, en zal ook nooit zo rijden dat ik opval voor politie en dergelijk.
Maar weet ook wel wanneer het niet kan, hou mij altijd aan de snelheid in de stad, woonwijken, provinciale wegen, hou mij altijd keurig aan regels, het is jammer dat er een hoop aso's tussen zitten die denken dat ze immuun zijn, zoals ik sommige mensen door het verkeer zie zigzaggen, tussen 2 auto's door 3 banen opschuiven, rotondes nemen met 40-50, dat soort fratsen
Ik ook niet nu ik erover doordenk. In de scheepvaart zullen ze mensen moeten omkopen. Auto is makkelijker en discreter lijkt me.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, true
maar ik zie geen voordelen ten opzichte van snelwegen
Oh nee, maar 10km te hard is niet aso inderdaad. Niet te hard rijden, enkel omdat je bang bent dat je je ribba kwijtraakt of opvalt bij de politie is ook totáál niet asoquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op de snelweg iets te hard rijden doet iedereen wel denk ik, maar dat ga je niet doen op provinciale wegen of in het centrum![]()
Start een beetje moeilijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er loos met je auto?
de halve userbasequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wie nam er nou vrijwillig een pauze van fok
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen heilig boontje in het verkeer hoor![]()
Dit is ook wel een goede ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]er zijn verkeersregels opgesteld omdat mensen hun eigen rijvaardigheid niet objectief kunnen beoordelen.
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Overigens, 10 km per uur te hard rijden is eerder normaal dan aso.
Oh, ik rij echt wel te hard hoor, in Duitsland.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh nee, maar 10km te hard is niet aso inderdaad. Niet te hard rijden, enkel omdat je bang bent dat je je ribba kwijtraakt of opvalt bij de politie is ook totáál niet asopls
Ja, wil tegen je aan kruipen en dat je zachtjes door mn haar gaat terwijl ik kusjes in je nek geefquote:
Omdat bijna iedereen het doet, omdat je meer mee rijdt met de rest door vijf tot 10 km harder te rijden dan precies te snelheid aan te houden die je mag rijden.quote:
hou mij altijd keurig aan regels
rij vaak +- 10 kilometer per uur te hard op de snelweg,
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Hehe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom gooi je dit er opeens tussendoor?Quote van mij, maar niet echt nodig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |