appels met perenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd
heb 20 mensen vermoord maar ben nooit opgepakt dus zit wel goed denk ik
uit het oog maar niet uit het hart... <3quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben gewoon mijn compliment aan de mods in FB verwijderd
hoezoquote:
vast een jaloerse FAquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
Kan ik je wel bij helpen :$quote:
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
quote:
een compliment is een complimentquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg waarschijnlijk.
ja maar dat doet er voor die vergelijking toch niet toequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdtquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 km pu harder rijden op de snelweg en iemand vermoorden zijn toch twee hele verschillende dingen
op de snelweg?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, als je 10 km pu harder rijdt heb je grotere kans dat je iemand voor de flikker rijdt
wrm maken mensen ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |