Een echte Roowbinquote:Op 4-4 in de tweede set leverde Haase echter een matige servicegame af, die hij besloot met een dubbele fout.
en over, seed 2 eruit dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:19 schreef macca728 het volgende:
Murray/Murray ook in de problemen, hebben al MP overleefd.
Neuhquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef macca728 het volgende:
grote verrassing, voor elke euro kreeg je alleen die euro terug, zo favoriet waren ze !!
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:56 schreef hhh38 het volgende:
Zou mooi zijn als Del Potro het helemaal wint op z'n eigen continent. Zo veel last gehad van blessures
HUILENtwitter:Dimonator twitterde op maandag 08-08-2016 om 04:01:03oh my god. There's nothing like the Olympics. https://t.co/g1ZOz8R9iR reageer retweet
quote:
Nee.quote:
Niet in één seizoen? Oke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee.
Golden career slam is als je in je hele carriere alle GS + individueel olympisch goud wint
Over 4 jaar Demi in het damesdubbelspelquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Delpo
Haase / Rojer ook kansloos verloren zie ik. Triest. Die Haase kan er geen noot van.
Demi / Kiki in de damensdubbel. Broekjes uit, genieBe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Over 4 jaar Demi in het damesdubbelspelOppergenot.
En gifje van huilende Djoko?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Norrage het volgende:
Nog ergens goede highlights van Delpokoning?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En gifje van huilende Djoko?
Jup, 3e pot op CC tegen Joao Sousa. U weet wel, waarvan Haase verloorquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef Norrage het volgende:
Djoko![]()
Maar als er iemand is die je de winst gunt is het Delpo. Ik vrees alleen voor een trieste aftocht in de volgende ronde voor Delpo. Hij moet volgens mij ook over een paar uurtjes al weer spelen...
Ligt stil na 2 games. Lekker vechten op de tribune.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef superniger het volgende:
Del Potro - Souza straks op Centre court.
Knokken tijdens tennistwitter:BreakPointBR twitterde op maandag 08-08-2016 om 19:42:44THIS IS NOT WHAT OLYMPICS IS ABOUT https://t.co/K1iHi29IfR reageer retweet
Vanwege het prijzengeld of het deelnemersveld. Het zijn toch de Olympische Spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Thomas-sama het volgende:
Och, OS is toch inferieur aan een Grand Slam
Vanwege alles. Van prestige tot prijzengeld tot ranking points tot deelnemersveld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege het prijzengeld of het deelnemersveld. Het zijn toch de Olympische Spelen.
Die hebben dan een ITF plekje gekregen lijkt me, want ranking is niet hoog genoeg om Kiek/Rojer voor te blijven. Zo niet, dan zouden Kiek/Rojer meedoen geloof ik.quote:: ANA IVANOVIC is playing Mixed Doubles with Nenad Zimonjic!
Dat zou dus met een dikke anderhalf uur bekend moeten zijnquote:Meanwhile, the mixed doubles draw is taking place from 2pm BRT (5pm GMT) this afternoon. The 16-pair draw means for another medal chance for those beaten in singles and doubles, or an extra dose of success for those with an insatiable appetite for silverware.
Ach, misschien iets lager dan Grand Slams, maar als je ziet hoe Djokovic en Federer ermee bezig zijn... Het is geen golf of voetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanwege alles. Van prestige tot prijzengeld tot ranking points tot deelnemersveld.
Maar vooral het eerste. Er zijn genoeg sporten waar de Olympische Spelen qua prestige niet echt belangrijk zijn en tennis is er daar een van. Er zijn weinig (waarschijnlijk geen) spelers in de top 100 te vinden die liever Olympisch goud hebben dan een willekeurige slam.
Ze staat Mugu gewoon in te maken op dit moment.quote:
Twee?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:57 schreef Columbiafan het volgende:
Onwaarschijnlijke wedstrijd. Serena net met 2 dubbele fouten na mekaar.
Wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Williams komt terug tot 3-3 krijgt op haar eigen service weer gamepoints maar verpest de game door 5!!! df
Laat dat bijna maar weg. Eigenlijk heeft ze de hele game al tranen in haar ogen.quote:
Nu uitgeschakeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:02 schreef Max23 het volgende:
Belgische dubbeldames ook op de rand van uitschakeling, tegen Suarez en Muguruza
Live op Sporza
Was ook wel te verwachten. Wel komisch hoe scheef die twee dubbel helften eruit zien bij de dames. Zou grappig zijn als Hingis een medaille zou halen en de Williams zusjes niet (al zal die kwartfinale morgen de lastigste klus worden).quote:
Maar wat heeft ie nu concreet gedaan? Gewoon een klootzak zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:42 schreef Tim86 het volgende:
Paire naar huis gestuurd: http://nos.nl/rio2016/art(...)paire-naar-huis.html
Dat hadden ze ook wel kunnen weten vooraf.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:40 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Maar wat heeft ie nu concreet gedaan? Gewoon een klootzak zijn?
Of voor Nadal in 3quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En volgens mij nog steeds geen tennis. Tussen dit en het roeien gaat het wel lekker met de vertragingen daar vanwege het weer (hadden ze dit beter indoor kunnen houden).
Krijg je straks dubbele wedstrijden op een dag (leuk voor bv. Kasatkina en Konta die nog in 2 toernooien zitten).
Rio past zich gewoon aan, aan het huidige tennis seizoen met alle vertragingen. Schering en inslag dit jaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En volgens mij nog steeds geen tennis. Tussen dit en het roeien gaat het wel lekker met de vertragingen daar vanwege het weer (hadden ze dit beter indoor kunnen houden).
Krijg je straks dubbele wedstrijden op een dag (leuk voor bv. Kasatkina en Konta die nog in 2 toernooien zitten).
Zover ik kan zien staan er nog 3 partijen ingedeeld voor vandaag (2× vrouwen en 1x mannen), maar dat kan straks weer anders zijn.quote:
Ik verbaas me nog steeds over die laag make-up die ze op had bij RTL Late night, bijna onherkenbaar gewoonquote:
Haase vliegt door naar ergens in de VSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Haasse
Die loopt alleen maar te chillen en te neuken. Wann is loservlucht?
Dan zou ik niet naar volleybal kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat constante handgeklap komt me nu al strot uit
Dat is het grootste probleem aan heel dat volleybal. Zonder zou het best een leuk spelletje zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar volleybal kijken als ik jou was.
En op de grentslems . Rest van het jaar nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:47 schreef Bolasie het volgende:
Spelen dames en heren altijd samen op de OS?
Nee gewoon adv en derde volledige set.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Max23 het volgende:
Hebben ze hier ook weer die mixed dubbel regel dat er bij deuce, gewoon een winnend punt wordt gespeeld?
En de super tiebreak bij 1-1 in sets?
Geinigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef luckass het volgende:
[..]
En op de grentslems . Rest van het jaar niet
Mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee gewoon adv en derde volledige set.
Ze konden niemand vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:50 schreef komrad het volgende:
kan die NOS commentator niet vervangen worden, die weet het verschil tussen breakpoint en gamepoint niet
En zei dat de Williams zusjes anderhalf jaar niet samen hebben gespeeld. Net nog Wimbledon gewonnen samenquote:
ZET DIE MUZIEK UIT!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Haase vliegt door naar ergens in de VS
Dacht 3e set wel gewoon supertiebreak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee gewoon adv en derde volledige set.
Bedoelde hij niet de periode daarvoor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En zei dat de Williams zusjes anderhalf jaar niet samen hebben gespeeld. Net nog Wimbledon gewonnen samen![]()
Hmm, ik ging van het ergste uit bij die ventquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet de periode daarvoor?
Hoorde hem nog wat brassen over enkele voorbereidingstoernooienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik ging van het ergste uit bij die ventEn bovendien, daarvoor speelden ze Roland Garros nog (verloren van Kiki) en ook ROme geloof ik. Allemaal oefenen voor OS?
Ok, voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoorde hem nog wat brassen over enkele voorbereidingstoernooien
Bullshit. Aankomende maandag moeten de losers vertrekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef Andromache het volgende:
Ik dacht dat olympische toeristen verplicht na twee dagen naar huis moesten?
Zoals altijd de laatste jarenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:16 schreef Szura het volgende:
Venus ziet er lekker ongeïnspireerd uit
Welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
Stream iemand? Nos.nl zend het niet uit lol
Wel hoor, 1 van de onderste streamsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:25 schreef Poepz0r het volgende:
Stream iemand? Nos.nl zend het niet uit lol
Nee. Driequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
Meeste kans op een medaille die mixed dubbel. 2 potjes winnen = brons right?
Er doen maar 16 dubbels meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
Meeste kans op een medaille die mixed dubbel. 2 potjes winnen = brons right?
Ja dat zeg ik 2 potjes winnen is halve finale maar geen idee of je voor brons moet spelen of er 2 bronzen medailles zijn.quote:
Goffin verliest eerste ser. Toch teveel een counterpuncher, duurt zo lang voor hij het punt maakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Max23 het volgende:
Goffin - Belucci op 10-10 in de tiebreak
Ah thanks. Wat zijn hun kansen? Rojer is een zeer goede dubbelaar, hebben ze goede kansen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, gewoon verliezers in halve finale tegen elkaar.
Er wordt niet vaak mixed gespeeld dus het is lastig te voorspellen. Mochten ze vandaag winnen moeten ze waarschijnlijk tegen Herbert/Mladenovic, tweede geplaatst en een sterk duo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah thanks. Wat zijn hun kansen? Rojer is een zeer goede dubbelaar, hebben ze goede kansen?
Haha. Jantje. Die doet paardensport nuquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:51 schreef luckass het volgende:
En de hold, de hold voor Bertens/Rojer
via zn frame gok ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
Die Ram kan er helemaal niks van. Wat was dat voor pisbal
Wat dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, Fognini heeft de hele Spelen alleen nog maar bij de Mac gegeten?
1 game, lang zatquote:
In zo'n geval mis ik Hem extraquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een irritant camerastandpunt. Lijkt wel een Challenger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar kom maar kom maar kom maar
Tuurlijk niet dit is gespeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit gaan we helaas verliezen
Ik mis Hem altijd extra.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
In zo'n geval mis ik Hem extra
Vandaag?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
#TeamNL is aan het choken vandaag. Gezellig.
Duidelijk het roeien niet gezien vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
#TeamNL is aan het choken vandaag. Gezellig.
Maar we hebben al meegedaan aan 15 onderdelen dus hadden minimaal al 39 medailles moeten hebben dus het zijn allemaal chokers wat echt een nederlands dingetje is hurrburrdurrquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we al 5 medailles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleurt toch eens op met je negatieve gezeik overal, irritante ventquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Nederlanders choken altijd op het beslissende moment. Bloedirritant.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Pleurt toch eens op met je negatieve gezeik overal, irritante vent
Sowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan toen ik het had gepost, dan kun je het niet meer omdraaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Duidelijk het roeien niet gezien vandaag
Hoppaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |