Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:56 schreef hhh38 het volgende:
Zou mooi zijn als Del Potro het helemaal wint op z'n eigen continent. Zo veel last gehad van blessures
HUILENtwitter:Dimonator twitterde op maandag 08-08-2016 om 04:01:03oh my god. There's nothing like the Olympics. https://t.co/g1ZOz8R9iR reageer retweet
quote:
Nee.quote:
Niet in één seizoen? Oke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee.
Golden career slam is als je in je hele carriere alle GS + individueel olympisch goud wint
Over 4 jaar Demi in het damesdubbelspelquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Delpo
Haase / Rojer ook kansloos verloren zie ik. Triest. Die Haase kan er geen noot van.
Demi / Kiki in de damensdubbel. Broekjes uit, genieBe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Over 4 jaar Demi in het damesdubbelspelOppergenot.
En gifje van huilende Djoko?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Norrage het volgende:
Nog ergens goede highlights van Delpokoning?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En gifje van huilende Djoko?
Jup, 3e pot op CC tegen Joao Sousa. U weet wel, waarvan Haase verloorquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef Norrage het volgende:
Djoko![]()
Maar als er iemand is die je de winst gunt is het Delpo. Ik vrees alleen voor een trieste aftocht in de volgende ronde voor Delpo. Hij moet volgens mij ook over een paar uurtjes al weer spelen...
Ligt stil na 2 games. Lekker vechten op de tribune.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:10 schreef superniger het volgende:
Del Potro - Souza straks op Centre court.
Knokken tijdens tennistwitter:BreakPointBR twitterde op maandag 08-08-2016 om 19:42:44THIS IS NOT WHAT OLYMPICS IS ABOUT https://t.co/K1iHi29IfR reageer retweet
Vanwege het prijzengeld of het deelnemersveld. Het zijn toch de Olympische Spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Thomas-sama het volgende:
Och, OS is toch inferieur aan een Grand Slam
Vanwege alles. Van prestige tot prijzengeld tot ranking points tot deelnemersveld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege het prijzengeld of het deelnemersveld. Het zijn toch de Olympische Spelen.
Die hebben dan een ITF plekje gekregen lijkt me, want ranking is niet hoog genoeg om Kiek/Rojer voor te blijven. Zo niet, dan zouden Kiek/Rojer meedoen geloof ik.quote:: ANA IVANOVIC is playing Mixed Doubles with Nenad Zimonjic!
Dat zou dus met een dikke anderhalf uur bekend moeten zijnquote:Meanwhile, the mixed doubles draw is taking place from 2pm BRT (5pm GMT) this afternoon. The 16-pair draw means for another medal chance for those beaten in singles and doubles, or an extra dose of success for those with an insatiable appetite for silverware.
Ach, misschien iets lager dan Grand Slams, maar als je ziet hoe Djokovic en Federer ermee bezig zijn... Het is geen golf of voetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanwege alles. Van prestige tot prijzengeld tot ranking points tot deelnemersveld.
Maar vooral het eerste. Er zijn genoeg sporten waar de Olympische Spelen qua prestige niet echt belangrijk zijn en tennis is er daar een van. Er zijn weinig (waarschijnlijk geen) spelers in de top 100 te vinden die liever Olympisch goud hebben dan een willekeurige slam.
Ze staat Mugu gewoon in te maken op dit moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |