Was ook wel te verwachten. Wel komisch hoe scheef die twee dubbel helften eruit zien bij de dames. Zou grappig zijn als Hingis een medaille zou halen en de Williams zusjes niet (al zal die kwartfinale morgen de lastigste klus worden).quote:
Maar wat heeft ie nu concreet gedaan? Gewoon een klootzak zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:42 schreef Tim86 het volgende:
Paire naar huis gestuurd: http://nos.nl/rio2016/art(...)paire-naar-huis.html
Dat hadden ze ook wel kunnen weten vooraf.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:40 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Maar wat heeft ie nu concreet gedaan? Gewoon een klootzak zijn?
Of voor Nadal in 3quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En volgens mij nog steeds geen tennis. Tussen dit en het roeien gaat het wel lekker met de vertragingen daar vanwege het weer (hadden ze dit beter indoor kunnen houden).
Krijg je straks dubbele wedstrijden op een dag (leuk voor bv. Kasatkina en Konta die nog in 2 toernooien zitten).
Rio past zich gewoon aan, aan het huidige tennis seizoen met alle vertragingen. Schering en inslag dit jaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En volgens mij nog steeds geen tennis. Tussen dit en het roeien gaat het wel lekker met de vertragingen daar vanwege het weer (hadden ze dit beter indoor kunnen houden).
Krijg je straks dubbele wedstrijden op een dag (leuk voor bv. Kasatkina en Konta die nog in 2 toernooien zitten).
Zover ik kan zien staan er nog 3 partijen ingedeeld voor vandaag (2× vrouwen en 1x mannen), maar dat kan straks weer anders zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |