7e op dat momentquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
Normaal dus 14.633. Wat deed dat voor een toestelfinale?
Come on -naam- !!!111!!1!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef truedestiny het volgende:
Die Amerikaanse meiden... You got it You got it You got it You got it You got it
Gomez gaat de individuele finale net missen ben ik bangquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-4
Japan en Canada wel, Frankrijk niet denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Coelho het volgende:
Zijn Japan, Canada en Frankrijk beter? Want met iets meer dan 40 punten ben je 6e in de tussenstand.
Gaat ook wel om de meerkampfinale natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
Maar zonder val betekent niet gelijk nog 1 punt meer. Dikke kans dat ze bijv. alsnog een pas had gemaakt bij de landing, dan had ze niet een heel punt erbij ten opzichte van een val, maar 0.7 punten. Stond ze op 8e plek. En met nog een subdivisie te gaan zou ze dan alsnog de finale niet hebben gehaald.
Wel apart want het zag er subliem uit verder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
Maar zonder val betekent niet gelijk nog 1 punt meer. Dikke kans dat ze bijv. alsnog een pas had gemaakt bij de landing, dan had ze niet een heel punt erbij ten opzichte van een val, maar 0.7 punten. Stond ze op 8e plek. En met nog een subdivisie te gaan zou ze dan alsnog de finale niet hebben gehaald.
Canada en Japan zijn in het WK (waar we 8e werden en hiervoor kwalificeerden) boven NL geëindigd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef Coelho het volgende:
Zijn Japan, Canada en Frankrijk beter? Want met iets meer dan 40 punten ben je 6e in de tussenstand.
Veel meerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat ook wel om de meerkampfinale natuurlijk
Of gaan er daar meer dan 8?
Individuele meerkamp gaan de bovenste 24 van door.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat ook wel om de meerkampfinale natuurlijk
Of gaan er daar meer dan 8?
Mindere difficulty ten opzichte van haar tegenstanders denk ik. Is vaak zo met NL, is de D-score die ons nekt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel apart want het zag er subliem uit verder.
Donarsdochter.quote:
Gedeeld door drie... gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Max23 het volgende:
44,466 om Duitsland voorbij te gaan
Dan is teamfinale wel zeker denk ik, anders worden we wss net 9e
Waarvoor?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Een 15 is een zo goed als zekere plaatsing.
Kunnen er toch maar 2 per land? Dan kunnen Thordottir en van Gerner (met een goede score) er nog voorbij.quote:
13,9 was ook wel genoeg hoor, mogen er 24 naar de meerkampfinalequote:
Van gerner staat te ver achterquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kunnen er toch maar 2 per land? Dan kunnen Thordottir en van Gerner (met een goede score) er nog voorbij.
Zo gebeurd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
13,9 was ook wel genoeg hoor, mogen er 24 naar de meerkampfinale![]()
Of bedoel je de sprongfinale? Dan moet ze nog een tweede sprong doen
Gelukkig voor Thorsdottir is die val niet het verschil geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Duitsland 173.263
Nederland 171.929
Helaas niet boven Duitsland, maar wel een geweldige score.
Die val van De Dochter van Thor maakt het verschil dus niet?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Duitsland 173.263
Nederland 171.929
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat ze een 2e sprong doen dan
Edit: nee dus
Waarbij die val dus niets uitmaakt m.b.t. voor Duitsland eindigen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Duitsland 173.263
Nederland 171.929
Dan lig ik heerlijk te slapenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt echt spannend vannacht voor de landenfinale, jongens
Dan zijn ze niet als team gekwalificeerd en mochten ze maar 1 turnster sturen. Hebben meer landen, die zitten in de mixed groups (Nederland normaal ook, maar dit jaar nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom heeft Venezuela slechts 1 deelnemer?
Geen idee, maar bijna niemand doet het. Terwijl een finaleplaats echt voor het grijpen ligtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Zul je zien dat er zich nog wel een land tussen nesteltquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die val dus niets uitmaakt m.b.t. voor Duitsland eindigen.
Thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet als team gekwalificeerd en mochten ze maar 1 turnster sturen. Hebben meer landen, die zitten in de mixed groups (Nederland normaal ook, maar dit jaar niet)
risico op blessures wellichtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, maar bijna niemand doet het. Terwijl een finaleplaats echt voor het grijpen ligt
Japan en Canada wel en dan staan ze dus 9equote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Hopen dat niet zowel Japan als Frankrijk hier nog boven gaat komen. Dan hebben ze de finale iig
Ja, dus hopen dat één van die 2 genoeg fouten maakt om onder NL uit te komen, dan zijn we met de 8e plek alsnog binnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Japan en Canada wel en dan staan ze dus 9e
Vraag het aan Samir Ait Said.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Gewaagd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
De VS gaat hier gewoon met gemak naar 1 volgens mij...
Ga je kijken ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus hopen dat één van die 2 genoeg fouten maakt om onder NL uit te komen, dan zijn we met de 8e plek alsnog binnen
quote:
Op zich al een prima resultaat. Hele aanwezigheid hier als geheel team was al top. Maarja finaleplaats zou wel erg mooi zijn natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef kilon het volgende:
Hopen op matige scores in de laatste divisie (die ik niet ga kijken), maar individueel meerkamp en balk is toch niet verkeerd?
Sowieso. Daar is geen twijfel over mogelijk. Die gaan ook het meeste goud pakken, en niet alleen Biles.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
De VS gaat hier gewoon met gemak naar 1 volgens mij...
Kostte die val niet meer dan een punt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die val dus niets uitmaakt m.b.t. voor Duitsland eindigen.
Oh, Canada is er ook nogquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Japan en Canada wel en dan staan ze dus 9e
Daar kan het nog net wel het verschil maken jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zul je zien dat er zich nog wel een land tussen nestelt
Zou me niks verbazen als die uiteindelijk met al het goud naar huis gaan, sprong is nog het gevaarlijkst.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso. Daar is geen twijfel over mogelijk. Die gaan ook het meeste goud pakken, en niet alleen Biles.
Hoe laat is de finale?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet denk ik wel, anders blijf ik in bed toch constant scores checken
Nope, maximale aftrek is 1quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kostte die val niet meer dan een punt?
Ja, Frankrijk gaat het sowieso niet redden en ik schat Canada hoger in dan Japan.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kostte die val niet meer dan een punt?
Ik merk het vannacht welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk gaat het sowieso niet redden en ik schat Canada hoger in dan Japan.
Hopen op missers van Japan denk ik
Ik bedoelde dat Hans van Zetten altijd zegt dat je niet alleen de punt aftrek mist door de val, maar ook de waarde van het element mist? Of is dat in dit geval niet zo?quote:
Denk ik ook wel ja. Biles goud op sprong, vloer en meerkamp (misschien ook balk en anders wint Hernandez die wel), Douglas of Kocian op brug, en natuurlijk goud voor het team.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die uiteindelijk met al het goud naar huis gaan, sprong is nog het gevaarlijkst.
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Normaal gesproken 9e in de landenwedstrijd zie ik?
Sprong is nog een twijfelgeval.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk ik ook wel ja. Biles goud op sprong, vloer en meerkamp (misschien ook balk en anders wint Hernandez die wel), Douglas of Kocian op brug, en natuurlijk goud voor het team.
De VS gaat echt sweepen
Nou ja, balk is altijd risicovolquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die uiteindelijk met al het goud naar huis gaan, sprong is nog het gevaarlijkst.
Jammer van alle blessuresquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja
en 3 finales dus
Eythora en Lieke op de meerkamp en Sanne op balk
Nouja ze hebben de #1 en #2 favoriet als je het mij vraagt.quote:
Oh dat kan ja, dat hangt er vanaf waar je valt. Op de brug bijv wel, maar als je op je gat valt bij de landing heb je de daadwerkelijke elementen al uitgevoerd, dan krijg je gewoon een punt aftrek op de landing.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Hans van Zetten altijd zegt dat je niet alleen de punt aftrek mist door de val, maar ook de waarde van het element mist? Of is dat in dit geval niet zo?
Wie gaat daar wat tegenin brengen dan? Biles kan 'm alleen mislopen als ze zelf een fout maakt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprong is nog een twijfelgeval.
Daarom ben ik altijd zo excite om de VS te zien turnenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef kilon het volgende:
Het verschil tussen de VS en de rest is trouwens echt gigantisch groot.
Ah, duidelijk. Dank voor de uitleg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat kan ja, dat hangt er vanaf waar je valt. Op de brug bijv wel, maar als je op je gat valt bij de landing heb je de daadwerkelijke elementen al uitgevoerd, dan krijg je gewoon een punt aftrek op de landing.
Ik denk ook wel dat ze gaan winnen, maar ik heb wel eens balkfinales gezien waar de helft van de balk af pleurdequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ze hebben de #1 en #2 favoriet als je het mij vraagt.
Hong.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie gaat daar wat tegenin brengen dan? Biles kan 'm alleen mislopen als ze zelf een fout maakt.
Alleen als er niet meer dan één land nog voorbij Nederland gaat in de volgende sessie, dan gaan ze allen nog naar de finale.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef truedestiny het volgende:
Hebben ze nu wel allemaal een finale te pakken of zijn er een paar klaar?
Daar zit alleen nu al 0.4 tussen joh. Biles kan nog wel hoger dan wat ze nu heeft gepresteerd.quote:
Ik zeg alleen wat het meest waarschijnlijke is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar zit alleen nu al 0.4 tussen joh. Biles kan nog wel hoger dan wat ze nu heeft gepresteerd.
Ik snap je wel hoor, maar het meest waarschijnlijke is dat Biles die (met afstand) binnensleeptquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat het meest waarschijnlijke is.
Er moeten toch nog maar 16 dames? Dan is Eythora toch al door?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef Moira. het volgende:
Hoe gaan we de laatste kwalificatieronde in?
• Landenfinale is mogelijk als 2 van de 3 komende landen (CAN, JPN, FRA) ónder NL eindigen.
• Balkfinale voor Sanne Wevers is mogelijk als er maximaal 4 turnsters nog bóven haar eindigen.
• Eythora Thorsdottir (8e) en Lieke Wevers (12e) maken goede kans op de individuele meerkamp
Volgens mij kunnen er nog max 11 ivm 2 per land.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moeten toch nog maar 16 dames? Dan is Eythora toch al door?
Kan kloppen hoor! Heb niet gecheckt hoeveel dames er in de volgende subdivisie zitten dus dan zit ze veilig iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van de landenteams kunnen er ook max 2 door.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zitten ze allebei veiligquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er nog max 11 ivm 2 per land.
Dan zijn ze allebei doorquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de landenteams kunnen er ook max 2 door.
Ligt eraan of de landenfinale gehaald wordt, ze heeft iig geen individuele finales gehaald neequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap het allemaal niet zo hoor, maar van Gerner kan dus naar huis?
Dat is erg jammer, deed ze in 2012 toch beter, maar of dat nu aan die blessure ligt...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan of de landenfinale gehaald wordt, ze heeft iig geen individuele finales gehaald nee
Ze zou de individuele meerkamp (die ze in 2012 ook haalde) wel gehaald hebben als er niet al 2 Nederlanders boven haar eindigden. In dit geval zitten Thorsdottir en Wevers boven haar, en er mogen maar 2 per land meedoen aan de finale.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is erg jammer, deed ze in 2012 toch beter, maar of dat nu aan die blessure ligt...
Ah zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zou de individuele meerkamp (die ze in 2012 ook haalde) wel gehaald hebben als er niet al 2 Nederlanders boven haar eindigden. In dit geval zitten Thorsdottir en Wevers boven haar, en er mogen maar 2 per land meedoen aan de finale.
Zijn andere landen, zie OPquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
Maar gaan ze nu om 1:25 weer verder? of zijn dat andere landen?
01:25 - 03:00quote:
Voor een halve finale waarbij het de vraag is of er uberhaupt een finaleplaats gehaald wordt, blijf ik liggen. Nog even tennis en tafeltennis tussenstanden checken en dan zoek ik de mand op. Er gebeurt verder toch niet veel (of mis ik een must see?)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ah, zodra mijn wekker gaat voor het zwemmen, weet ik de uitslag.
Oja, dat is waar ook, er is niks boeiends. In dat geval hoor ik het morgenochtend wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Voor een halve finale waarbij het de vraag is of er uberhaupt een finaleplaats gehaald wordt, blijf ik liggen. Nog even tennis en tafeltennis tussenstanden checken en dan zoek ik de mand op. Er gebeurt verder toch niet veel (of mis ik een must see?)
En aangezien er 3 Amerikanen boven staan, zijn ze eigenlijk dus 7e en 11equote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
Herstel
Hoe gaan we de laatste kwalificatieronde in?
• Eythora Thorsdottir (8e) en Lieke Wevers (12e) zitten sowieso veilig in de individuele meerkamp finale.
Fair enoughquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
En aangezien er 3 Amerikanen boven staan, zijn ze eigenlijk dus 7e en 11e
Wat voor D-score gaat je inzet voor de moeilijkheidsgraad van je OP worden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Moira. het volgende:
Ik zal vanavond ook wel ff de OP omgooien en een kekke samenvatting geven over wat ons te wachten staat de komende finales, en waar en hoelaat en wie enzovoorts enzovoorts
Ik denk dat ik van een 5.6'je toch zeker wel tot een 6.2 kom hiermee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor D-score gaat je inzet voor de moeilijkheidsgraad van je OP worden?
Eerst een herhaling. Hopelijk daarna live, maar de NOS kennende...quote:
Iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst een herhaling. Hopelijk daarna live, maar de NOS kennende...
Ook uitkijken met foutjes maken he, elke edit is 0,2 punten aftrekquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van een 5.6'je toch zeker wel tot een 6.2 kom hiermee.
Ik geloof er niets van dat ze straks live naar het tunren gaan van de vijfde sessie. Hooguit twee minuten misschien. Maar zo schandalig als gisteren kunnen ze het echt niet maken. Zeggen dat na de reclame ze overgaan naar live turnen, om vervolgens heel die nacht geen live turnen uit te zendenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst een herhaling. Hopelijk daarna live, maar de NOS kennende...
Ik hoop dat ik je trots zal makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook uitkijken met foutjes maken he, elke edit is 0,2 punten aftrek![]()
Maar even serieus, denk dat het wel mooi is als de OP een frisse update krijgt
Er was 's nachts ook geen live turnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ze straks live naar het tunren gaan van de vijfde sessie. Hooguit twee minuten misschien. Maar zo schandalig als gisteren kunnen ze het echt niet maken. Zeggen dat na de reclame ze overgaan naar live turnen, om vervolgens heel die nacht geen live turnen uit te zenden
quote:
Zelfs je oorspronkelijke tijd had gekund natuurlijk, maar dan was het hele we gaan zo live naar turnen nog in de avond.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er was 's nachts ook geen live turnenWas gister om 00:00 klaar nee lama was 02:00
geweldigquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:45 schreef Moira. het volgende:
Ohja, niet vergeten de Hans van Zetten bingo te turven
[ afbeelding ]
Een Hans van Zetten bingo zonder amplitude kan ik niet serieus nemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:45 schreef Moira. het volgende:
Ohja, niet vergeten de Hans van Zetten bingo te turven
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Hans van Zetten bingo zonder amplitude kan ik niet serieus nemenEn ook nog zonder Het is ongekend.
Jij kan echt niet lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Hans van Zetten bingo zonder amplitude kan ik niet serieus nemenEn ook nog zonder Het is ongekend.
er staat toch ongekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus-oefening zegt hij volgens mij ook vaker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik las er overheen doordat interne ervoor stondquote:
Goeie manier om het te verbergenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:50 schreef Jane het volgende:
Wel een sierlijk pasje. Geen lompe na-hup.
amplitude en ongekend staan er beiden tussenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik luister ook gewoon lekker. Hans is echt een baas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
Je hebt eigenlijk niet eens de beelden nodig met Hans van Zetten.
Daar was ik terecht al op gewezen. Dat was een grote faalreactie van mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
amplitude en ongekend staan er beiden tussen
het is ongekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
Je hebt eigenlijk niet eens de beelden nodig met Hans van Zetten.
Feitelijke TT's zijn altijd goedquote:
Komt zo op tv ook voorbijquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
doe ff Ctrl-F op 'kwalificatieronde', had ergens een samenvattinkje gepost
Het halen van de team finale zal waarschijnlijk net niet lukken. Lieke Weevers en Thorsdottir naar de meerkamp finale, waarbij die laatste wel een hele mooie klassering kan behalen. Verder nog Sanne Weevers naar de balk finale, waar ze kans maakt op brons.quote:
Weevers kans op brons wut? 2e van de wereld vorig jaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het halen van de team finale zal waarschijnlijk net niet lukken. Lieke Weevers en Thorsdottir naar de meerkamp finale, waarbij die laatste wel een hele mooie klassering kan behalen. Verder nog Sanne Weevers naar de balk finale, waar ze kans maakt op brons.
ESPN body issue is dan wel een tip voor je.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een lichaam die Amerikaanse chick koekoek
Het gaat naar de twee Amerikaansen is nu een beetje te groot als je een beetje had opgelet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weevers kans op brons wut? 2e van de wereld vorig jaar
Punten resetten toch in de individuele finales? Dat is wat Hans zei gisteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat naar de twee Amerikaansen is nu een beetje te groot als je een beetje had opgelet.
Biles is ongekend en Hernandez deed eerder nog niet mee (was nog geen senior).quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weevers kans op brons wut? 2e van de wereld vorig jaar
Dat klopt, maar het huidige niveauverschil is erg groot. Wat uiteraard niet per definitie wil zeggen dat dit ook geldt voor de finale, maar het zegt wel veel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Punten resetten toch in de individuele finales? Dat is wat Hans zei gisteren.
Als je 2de van de wereld bent doe je gewoon mee om de top plekken dat lijkt me duidelijk. Hoop in ieder geval op een mooie medaille voor haar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het huidige niveauverschil is erg groot. Wat uiteraard niet per definitie wil zeggen dat dit ook geldt voor de finale, maar het zegt wel veel.
Er wordt relatief weinig nog gezegd over wat er al is geweest, maar je loopt zeker wel een risico, omdat veel van ons het al gezien hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik hier spoilervrij meeposten?
Die dottir is geweldig trouwens
3e is toch een topplekquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je 2de van de wereld bent doe je gewoon mee om de top plekken dat lijkt me duidelijk. Hoop in ieder geval op een mooie medaille voor haar.
Niet dan dan aub, denk dat ook een boel dan voor het eerst kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt relatief weinig nog gezegd over wat er al is geweest, maar je loopt zeker wel een risico, omdat veel van ons het al gezien hebben.
Ik plaatste zojuist een spoiler, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik hier spoilervrij meeposten?
Die dottir is geweldig trouwens
quote:
Het voelt al bijna fout om te kijken naar deze sport.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hoeveel van die coaches zouden trouwens een beetje fout zijn? Hoorde je vroeger nogal vaak
Als vader 2 dochters hebben die meedoen. Je moet het maar kunnen als vader zijndequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het voelt al bijna fout om te kijken naar deze sport.
Tagliano kom er maar in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een cracker met kaas, een cracker met ham, een banaan en een ontbijtkoekje.
Aangevuld met een glas melk.
Heerlijk voer om mee van Hans te genieten
ik heb hand in de broek hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het voelt al bijna fout om te kijken naar deze sport.
Dat ging grotendeels over het (geestelijk) mishandelen van de turnsters. Zal nu ongetwijfeld een stuk minder zijn. Maar datgene waar jij op doelt, zal vast nog wel voorkomen, maar zeer waarschijnlijk minder vaak dan jij denkt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
Hoeveel van die coaches zouden trouwens een beetje fout zijn? Hoorde je vroeger nogal vaak
Elke kruimel op de grond is 0,2 punten aftrek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een cracker met kaas, een cracker met ham, een banaan en een ontbijtkoekje.
Ik vraag me dat ook wel eens afquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
Of we horen het weinig. Zeker in die Oostbloklandjes zal het wel voorkomen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ging grotendeels over het (geestelijk) mishandelen van de turnsters. Zal nu ongetwijfeld een stuk minder zijn. Maar datgene waar jij op doelt, zal vast nog wel voorkomen, maar zeer waarschijnlijk minder vaak dan jij denkt.
Ik twijfel nog om te gaan slapen. Anders neem ik ook wat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peaty en Ledecky gaan WRs neerzetten. Verder niet echt boeiende finales ben ik bang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om te gaan slapen. Anders neem ik ook wat.
Hebben we een interessant programma deze nacht? Alleen opblijven voor Verschuren is een beetje karig.
Het is ook nog wel vaak zo dat er gecoacht wordt samen met de partner, dus dan komt het ook al wat minder vaak voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens afHoewel ik denk dat dat op dit niveau minder voor komt (meer controle omdat je in de spotlight staat enzo)
Oftewel over een half uur naar bed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaty en Ledecky gaan WRs neerzetten. Verder niet echt boeiende finales ben ik bang.
Ik hoop bij de mannen echt op een medaille voor de snuifquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaty en Ledecky gaan WRs neerzetten. Verder niet echt boeiende finales ben ik bang.
Er ontstaat wel een intensieve hechte band als je zo lang intensief samen bezig met met hetzelfde doel te bereiken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens afHoewel ik denk dat dat op dit niveau minder voor komt (meer controle omdat je in de spotlight staat enzo)
Nee helaas niet, iets wat mij direct opviel. Voetbal is nergens te vinden terwijl dat 4 jaar geleden wel kon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Kan je eigenlijk ergens alle evenementen terugkijken, als je je verveelt gewoon basketball ofzo terugkijken.
Dat merk je hier op FOK! ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er ontstaat wel een intensieve hechte band als je zo lang intensief samen bezig met met hetzelfde doel te bereiken.
Zal vrij lastig zijn, als je mazzel hebt nog wat op youtube. Ik denk dat het IOC gelijk alles achter een betaalkanaal gooit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Kan je eigenlijk ergens alle evenementen terugkijken, als je je verveelt gewoon basketball ofzo terugkijken.
Komt ook omdat we last hebben van de Nederlandse mentaliteit. We missen allemaal gif, gogme, routine etc. Dan lopen de emoties hoog op.quote:
Dank je. Ik was het alweer kwijt.quote:
Heb ik iets verkeerds verwijderd? Mijn excuses. Te snel gelezen dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag je geen commentaar geven op het commentaar van Hans?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds verwijderd? Mijn excuses. Te snel gelezen dan.
Iets over Patrick uit Echt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal het deze keer door de vingers zien, maar hier maken we geen gewoonte van vrouwkequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, sorryquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets over Patrick uit Echt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal het deze keer door de vingers zien, maar hier maken we geen gewoonte van vrouwke
Maakt niet zoveel uit, was ook weer geen hele belangrijke post.quote:
20-21quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:16 schreef Coco98 het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde piek leeftijd?
Gestoptquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef skysherrif het volgende:
Waar is trouwens die amerikaanse, mccay ofzo?
Dat vind ik een mooi uitgangspuntquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:18 schreef Moira. het volgende:
Als Japan en Canada trouwens hetzelfde gaan presteren als op het WK, dan eindigen wij 7e in de teamkwalificaties.
Japan had 169.887 en Canada 169.697 (en NL toen 162.730). Maar nu hebben wij dus 171.929
De meesten studeren nog on the side om daar dan mee door te gaan na hun pensioenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben wel echt fan van dit meisje.
Trouwens wel lastig dan echt prof worden als turner, heel je jeugd train je voor dit, maar je stopt zo vroeg dat je nooit echt je pensioentje bij elkaar kan turnen... of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |