Ik hoop bij de mannen echt op een medaille voor de snuifquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaty en Ledecky gaan WRs neerzetten. Verder niet echt boeiende finales ben ik bang.
Er ontstaat wel een intensieve hechte band als je zo lang intensief samen bezig met met hetzelfde doel te bereiken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens afHoewel ik denk dat dat op dit niveau minder voor komt (meer controle omdat je in de spotlight staat enzo)
Nee helaas niet, iets wat mij direct opviel. Voetbal is nergens te vinden terwijl dat 4 jaar geleden wel kon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Kan je eigenlijk ergens alle evenementen terugkijken, als je je verveelt gewoon basketball ofzo terugkijken.
Dat merk je hier op FOK! ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er ontstaat wel een intensieve hechte band als je zo lang intensief samen bezig met met hetzelfde doel te bereiken.
Zal vrij lastig zijn, als je mazzel hebt nog wat op youtube. Ik denk dat het IOC gelijk alles achter een betaalkanaal gooit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Kan je eigenlijk ergens alle evenementen terugkijken, als je je verveelt gewoon basketball ofzo terugkijken.
Komt ook omdat we last hebben van de Nederlandse mentaliteit. We missen allemaal gif, gogme, routine etc. Dan lopen de emoties hoog op.quote:
Dank je. Ik was het alweer kwijt.quote:
Heb ik iets verkeerds verwijderd? Mijn excuses. Te snel gelezen dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag je geen commentaar geven op het commentaar van Hans?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds verwijderd? Mijn excuses. Te snel gelezen dan.
Iets over Patrick uit Echt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal het deze keer door de vingers zien, maar hier maken we geen gewoonte van vrouwkequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |