quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-4
Ik bedoel beelden.quote:
Ja dan hoor je gewoon bij de medaillekandidatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef Max23 het volgende:
Tijdens het NK(58.058) had Eythora
sprong: 15.033
brug: 14.233
balk: 14.467
vloer: 14.325
Nu dus al 0,5 beter dan brug toen
0,167 minder op balk
Als ze de rest kan benaderen kan ze wel eens richting top 6 in de kwalificatie gaan
Ik had voor Biles moeten gaan ipv Ledeckyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Denk dat mijn voorspelling in de Nostradamus toch niet helemaal klopt
De Amerikaanse dames gaan toch stuk voor stuk over de 60 heen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan hoor je gewoon bij de medaillekandidaten
Welke?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef zorro28 het volgende:
Denk dat mijn voorspelling in de Nostradamus toch niet helemaal klopt
Dat zou heel mooi zijn jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef Moira. het volgende:
Biles is echt in a league of her ownPrachtig om te zien dat ze dat hier op de Spelen ook gewoon voortzet. Ik hoop echt dat ze die 5 medailles in de wacht sleept, heldenbaas.
Net buiten de finale op dit onderdeel, 9e nuquote:
Tot zo ver nog niet. Ff Sanne's score op balk afwachten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:05 schreef Coelho het volgende:
Nog ergens kans op een toestelfinale bij de Nederlandse dames?
Ik zie Sanne nu toch op de stream hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:05 schreef Max23 het volgende:
Sporza laat Nederlanders zien, NOS stream niet
Celinequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie Sanne nu toch op de stream hoor
Ik had een zwemster en twee. Kleine onderschatting vrees ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Beste vrouwelijk sporter en aantal goud Biles
Zij is toch outsider op medaille?quote:
Uiteraardquote:
Dat moet je mij niet vragen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Zij is toch outsider op medaille?
Of beter gezegd, was?
Sporza is live op tvquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dit gaat hem niet worden.
En hoezo loop ik zo ver achter?
Mijne loopt ook wel eens een stuk achterquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
het is ook live op sporzaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Omdat je niet doorloopt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
België 2(canvas) heb je niet?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Moira. het volgende:
Jongeh ik heb heul geen Sporza dus hou op hoor
Oh is dat Canvas? Dan heb ik die misschien wel. Maar ook geen zin om de tv aan te zettenquote:
Je hebt NOS aan staan neem ik aan dan?quote:
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt NOS aan staan neem ik aan dan?
mwah, ik vind het opgedirkte meisjes waar ik me pedo bij ga voelen als ik ze als lustobjecten zou zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
Sommige van die meiden mogen van mij later wel een Veronatje doen hoor.
ja dat hoorde ik ookquote:
Daarom heb ik het ook over laterquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik vind het opgedirkte meisjes waar ik me pedo bij ga voelen als ik ze als lustobjecten zou zien
Idem. Ook omdat ze zo klein zijn. Slechts een enkele vind ik nog wel wat (Raismann is een van die uitzonderingen).quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik vind het opgedirkte meisjes waar ik me pedo bij ga voelen als ik ze als lustobjecten zou zien
Kan jij niet gewoon live commentaar doen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt sowieso wel boven 14.500 dus zeker kansmaker
Ik moet altijd grinniken om jouw postsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dit is een medaillewaardige oefening. Dit ziet iedere leek.
Ik hou ook niet van knotjes. Dat is misschien wel mijn grootste probleem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem. Ook omdat ze zo klein zijn. Slechts een enkele vind ik nog wel wat (Raismann is een van die uitzonderingen).
Ik ben lang niet zo'n baas als HvZquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon live commentaar doen?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt sowieso wel boven 14.500 dus zeker kansmaker
Nou ja, ik zie veel pirouettes, terwijl anderen ook salto's doen. Dat telt even zwaar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dit is een medaillewaardige oefening. Dit ziet iedere leek.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knotjes. Dat is misschien wel mijn grootste probleem.
Sanne moet het vooral hebben van de combinaties daarvan, dat is telkens 0.2 punten extra op de d-score als je die verbindt zonder wiebeltjes ertussen. Als je dat goed doet is dat zeker evenveel waard als veel salto'squote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie veel pirouettes, terwijl anderen ook salto's doen. Dat telt even zwaar?
Zeker finalewaardig en als ze de uitvoering nog wat perfectioneert uiteindelijk ook wellicht medaillewaardigquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
En hoe is dit in verhouding met de toppers op balk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tweede tot nu toe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze is zelf een topper op balk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
Tussenstand hockey
Nederland - IerlandMag ergens andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker finalewaardig en als ze de uitvoering nog wat perfectioneert uiteindelijk ook wellicht medaillewaardig
Duidelijkquote:
Er is wel iets aan de hand lijkt hetquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Max23 het volgende:
Heeft ze nou nog geklaagd over de moeilijkheidsscore?
Ik denk het niet. Ze kwam zelf ook op 6.3 uit en dat heeft ze gekregenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef Max23 het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op zondag 07-08-2016 om 23:15:31Gaat ze een protest aantekenen, @SWevers ? Ze lijkt het niet eens te zijn met de berekening. Pa Vincent advies. https://t.co/g7QkHiAGOR reageer retweet
Commentaar op de Belg is wel terecht imho: Het lijkt erop alsof ze in deze oefeningen de mazen in de wet gevonden hebben om toch een hoge D score te verkrijgen zonder acrobatiek te doen. Het ziet er veel makkelijker uit dan het waarschijnlijk is, maar toch verwacht ik als niet-kenner iets spectaculairders...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker finalewaardig en als ze de uitvoering nog wat perfectioneert uiteindelijk ook wellicht medaillewaardig
Maar als je naar het testevent kijkt dan weer niet. Daar won ze goud met 15.800 en zat je met 15.300 al buiten de medaillesquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef kilon het volgende:
Bij de afgelopen twee WK's was deze score zilver. Maar nu is het niveau volgens mij wel wat hoger, als ik de scores zo zie.
Gaat voor het team. Die tiende kan een finale voor meerkamp kostenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef kilon het volgende:
Waarom dan? Je bent toch al zeker van de finale
Teamscore vooral denk ik. Kan net het verschil zijn in wel of geen landenfinalequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef kilon het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat voor het team. Die tiende kan een finale voor meerkamp kosten
Dat is idd het verschil tussen mensen die wél weten en mensen die níét weten, want er is echt niemand die dit consistent goed kan neerzetten behalve Sannequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Commentaar op de Belg is wel terecht imho: Het lijkt erop alsof ze in deze oefeningen de mazen in de wet gevonden hebben om toch een hoge D score te verkrijgen zonder acrobatiek te doen. Het ziet er veel makkelijker uit dan het waarschijnlijk is, maar toch verwacht ik als niet-kenner iets spectaculairders...
Volgens de Belgische commentatoren zijn ze al zo goed als zeker. Misschien wil ze voorkomen dat ze in de finale weer dezelfde "fout" maken?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Teamscore vooral denk ik. Kan net het verschil zijn in wel of geen landenfinale
Nee hoor, er moeten nog heel wat turnsters op de balk komen hiernaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef kilon het volgende:
Het is ook eng om te doenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ben ik de enige die turnen op die balk eng vind om te kijken?
Ik vind het de minst enge, ik durf alles wel te zien maar bij de rekstokoefening van Epke vier jaar geleden stond ik in een hoek met m'n ogen dicht te gillen 'gaat het goed, gaat het goed?!?'quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ben ik de enige die turnen op die balk eng vind om te kijken?
Sprong vind jij na gisteren doodeng heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het de minst enge, ik durf alles wel te zien maar bij de rekstokoefening van Epke vier jaar geleden stond ik in een hoek met m'n ogen dicht te gillen 'gaat het goed, gaat het goed?!?'
quote:
Ja, leukquote:
Is daar een gifje van?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprong vind jij na gisteren doodeng heb ik mij laten vertellen
Ik vind het vooral doodeng om zelf te doenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitgangswaarde is 10.000 en voor elk foutje dat je maakt (wiebeltje of een vormfout etc etc) wordt er 0.1, 0.3, 0.5 of 1.0 afgetrokkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Meh.
Hoe wordt die E-score eigenlijk berekend?
Ik zie daar 14.800 als winnende score staan? Dan is 15+ gewoon medailleniveau.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als je naar het testevent kijkt dan weer niet. Daar won ze goud met 15.800 en zat je met 15.300 al buiten de medailles
KNWU of NOC*NSF betalen welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jep, en als je bezwaar ongegrond blijkt ben je nog meer kwijt
Oh shit ja, vergissinkje van mijn kant, thanks voor de correctiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zie daar 14.800 als winnende score staan? Dan is 15+ gewoon medailleniveau.
Ik vind een koprol al engquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral doodeng om zelf te doen
Ja, ik krimp ineen als de landing komt maar ik durf het wel te kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is 't ook niet, hoort bij een reclame ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb moeite met geloven dat dit echt is.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een koprol al eng
Ik was ook niet zo goed in de fosburyflopshow.
Dan waren de afgelopen twee dagen niet leuk voor jou.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik krimp ineen als de landing komt maar ik durf het wel te kijken.
De afdaling bij het wielrennen, de bochtjes bij de 500m schaatsen, de start bij de sprints. Dan kijk ik weg.
Kijk maar uit dat het niet onder water loopt.quote:
die val van van Vleuten vandaag bij het wielrenner was echt naarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
De afdaling bij het wielrennen, de bochtjes bij de 500m schaatsen, de start bij de sprints. Dan kijk ik weg.
Ik heb dat gisteren gelukkig niet gezien. De foto vond ik al eng genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Bochten op de 500m krijg ik ook klamme handen vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien filmpje bij openingsceremonie moeten we daar voor vrezenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het niet onder water loopt.
Ik dacht dat ze dood ging.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
die val van van Vleuten vandaag bij het wielrenner was echt naar
Voor wie?quote:
Daarom ook nu de pegasus in plaats van een paardquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Moira. het volgende:
Maar er zijn wel al eerder doden gevallen op sprong in 't verleden.
Keertje een botsing met het paard, gebroken ribben/klaplong, zoiets.
Ging Thijs ook dood?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dood ging.
Net als Thijsie Z.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarom ook nu de pegasus in plaats van een paard.
Nee, choreografie hoort gewoon bij de vloertrainingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef truedestiny het volgende:
Krijgen ze voor de vloer ook ballet training?
Daar is ze toch niet echt een kanshebster toch?quote:
Het enige onderdeel inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ze toch niet echt een kanshebster toch?
Vloer vind ik dressuur voor mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef truedestiny het volgende:
Krijgen ze voor de vloer ook ballet training?
Hoe staat dat in verhouding met de punten die gegeven worden voor de 'grote diagonale sprongen'(is vast een naam voor)?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, choreografie hoort gewoon bij de vloertraining
Dit is ook vergeleken met andere landen relatief laag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op vloer worden altijd lage scores gehaald
Mooie omschrijvingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vloer vind ik dressuur voor mensen.
Behalve die sprongelementen natuurlijk
IAA?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan er eigenlijk iemand de IAA halen van NL?
individuele meerkampquote:
Ik bedoelde ook vooral bij NLquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook vergeleken met andere landen relatief laag.
Ja, ik ben de naam daarvoor ff kwijt (waar is Hans als je 'm nodig hebtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe staat dat in verhouding met de punten die gegeven worden voor de 'grote diagonale sprongen'(is vast een naam voor)?
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vloer vind ik dressuur voor mensen.
Behalve die sprongelementen natuurlijk
En een paar salto'squote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.
Dubbele schroef op een paard, dat wil ik zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.
Sprongseries of acrobatische series.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik ben de naam daarvoor ff kwijt (waar is Hans als je 'm nodig hebt).
Je moet verplicht 3 van die reeksen erin hebben, vroeger waren dat er verplicht 4 maar ze hebben er 1tje uit gehaald om meer ruimte te maken voor de choreografie. Weet niet goed hoe dat beoordeeld wordt eigenlijk en wanneer daar wat af te trekken valt.
Of dressuur met een pommel horse?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dubbele schroef op een paard, dat wil ik zien
Extra stapjes dan ook aftrek in punten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Practicallyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus die Kocian is alleen maar mee voor de brug omdat Biles dat niet kan of?
Oh dat is wel grappig, weer wat geleerdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voltige is dansen op een paard heHeet met turnen hetzelfde
In welk opzicht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef -0- het volgende:
De Belg is ondertussen niet blij met de jury verschillen.
Leuke foto's ook op haar Instaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thorsdottir vind ik wel een mooi meisje trouwens. Voor een turnster.
Ik vond ze eerder vanavond ook al zo lekker kwaad bij het zwemmenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef -0- het volgende:
De Belg is ondertussen niet blij met de jury verschillen.
linkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuke foto's ook op haar Insta
Er wordt in deze ronde blijkbaar veel hoger gejureerd dan in de ronde waar de Belgen moesten turnen, daardoor haalt Belgie te weinig voor de finales, en ook China zou relatief laag scoren. (Heb die ronde niet gezien)quote:
Nee haar marges lijken me vrij safe... ze koersde af boven de 58 dus die kan wel wat hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef franklop het volgende:
Zal het haar ook individuele meerkamp kunnen kosten?
Biles-inflatie?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef -0- het volgende:
[..]
Er wordt in deze ronde blijkbaar veel hoger gejureerd dan in de ronde waar de Belgen moesten turnen, daardoor haalt Belgie te weinig voor de finales, en ook China zou relatief laag scoren. (Heb die ronde niet gezien)
Landenfinale wordt erg lastig nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef marcodej het volgende:
Dit is dodelijk voor onze kansen blijkbaar?
zonder turnpakje is ze echt leuk jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/eythora/
Inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zonder turnpakje is ze echt leuk ja
Dan was ze in de buurt van een vloerfinale gekomenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder val was ze wellicht 14 in gegaan, jammer
Koste een punt toch, was dan ruim 14 geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder val was ze wellicht 14 in gegaan, jammer
https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-4quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan ik ergens de kwalificatie standen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |