Ik heb dat gisteren gelukkig niet gezien. De foto vond ik al eng genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik krimp ineen als de landing komt maar ik durf het wel te kijken.
De afdaling bij het wielrennen, de bochtjes bij de 500m schaatsen, de start bij de sprints. Dan kijk ik weg.
Bochten op de 500m krijg ik ook klamme handen vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik krimp ineen als de landing komt maar ik durf het wel te kijken.
De afdaling bij het wielrennen, de bochtjes bij de 500m schaatsen, de start bij de sprints. Dan kijk ik weg.
Gezien filmpje bij openingsceremonie moeten we daar voor vrezenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat het niet onder water loopt.
Ik dacht dat ze dood ging.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
die val van van Vleuten vandaag bij het wielrenner was echt naar
Voor wie?quote:
Daarom ook nu de pegasus in plaats van een paardquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Moira. het volgende:
Maar er zijn wel al eerder doden gevallen op sprong in 't verleden.
Keertje een botsing met het paard, gebroken ribben/klaplong, zoiets.
Ging Thijs ook dood?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dood ging.
Net als Thijsie Z.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Daarom ook nu de pegasus in plaats van een paard.
Nee, choreografie hoort gewoon bij de vloertrainingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef truedestiny het volgende:
Krijgen ze voor de vloer ook ballet training?
Daar is ze toch niet echt een kanshebster toch?quote:
Het enige onderdeel inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ze toch niet echt een kanshebster toch?
Vloer vind ik dressuur voor mensen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef truedestiny het volgende:
Krijgen ze voor de vloer ook ballet training?
Hoe staat dat in verhouding met de punten die gegeven worden voor de 'grote diagonale sprongen'(is vast een naam voor)?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, choreografie hoort gewoon bij de vloertraining
Dit is ook vergeleken met andere landen relatief laag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op vloer worden altijd lage scores gehaald
Mooie omschrijvingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vloer vind ik dressuur voor mensen.
Behalve die sprongelementen natuurlijk
IAA?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan er eigenlijk iemand de IAA halen van NL?
individuele meerkampquote:
Ik bedoelde ook vooral bij NLquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook vergeleken met andere landen relatief laag.
Ja, ik ben de naam daarvoor ff kwijt (waar is Hans als je 'm nodig hebtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe staat dat in verhouding met de punten die gegeven worden voor de 'grote diagonale sprongen'(is vast een naam voor)?
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vloer vind ik dressuur voor mensen.
Behalve die sprongelementen natuurlijk
En een paar salto'squote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.
Dubbele schroef op een paard, dat wil ik zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, om aan dressuuroefeningen ook een paar sprongen toe te voegen.
Sprongseries of acrobatische series.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik ben de naam daarvoor ff kwijt (waar is Hans als je 'm nodig hebt).
Je moet verplicht 3 van die reeksen erin hebben, vroeger waren dat er verplicht 4 maar ze hebben er 1tje uit gehaald om meer ruimte te maken voor de choreografie. Weet niet goed hoe dat beoordeeld wordt eigenlijk en wanneer daar wat af te trekken valt.
Of dressuur met een pommel horse?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dubbele schroef op een paard, dat wil ik zien
Extra stapjes dan ook aftrek in punten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |