Idem. Ook omdat ze zo klein zijn. Slechts een enkele vind ik nog wel wat (Raismann is een van die uitzonderingen).quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik vind het opgedirkte meisjes waar ik me pedo bij ga voelen als ik ze als lustobjecten zou zien
Kan jij niet gewoon live commentaar doen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt sowieso wel boven 14.500 dus zeker kansmaker
Ik moet altijd grinniken om jouw postsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dit is een medaillewaardige oefening. Dit ziet iedere leek.
Ik hou ook niet van knotjes. Dat is misschien wel mijn grootste probleem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem. Ook omdat ze zo klein zijn. Slechts een enkele vind ik nog wel wat (Raismann is een van die uitzonderingen).
Ik ben lang niet zo'n baas als HvZquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon live commentaar doen?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt sowieso wel boven 14.500 dus zeker kansmaker
Nou ja, ik zie veel pirouettes, terwijl anderen ook salto's doen. Dat telt even zwaar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dit is een medaillewaardige oefening. Dit ziet iedere leek.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knotjes. Dat is misschien wel mijn grootste probleem.
Sanne moet het vooral hebben van de combinaties daarvan, dat is telkens 0.2 punten extra op de d-score als je die verbindt zonder wiebeltjes ertussen. Als je dat goed doet is dat zeker evenveel waard als veel salto'squote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie veel pirouettes, terwijl anderen ook salto's doen. Dat telt even zwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |