Eend112 gesignaleerd op 11.46quote:
Koop anders even een ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:31 schreef IDkaart het volgende:
LOLKopen of niet?
https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse
Oh my god...quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef Geelman het volgende:
Wat?![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)45649810&itm_role=in
Denk een neprecentie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:34 schreef IDkaart het volgende:
Ook echt "oncomfortabel voor mijn kind" _o-
vegan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat een waardeloze kat heb ik. Maakt een vlieg dood, eet hem niet even op.
Wie wat bewaart heeft watquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat een waardeloze kat heb ik. Maakt een vlieg dood, eet hem niet even op.
Stoeipoes klinkt sletterigquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee je bent een stoeipoes ;$
Mijn ogen zijn geopendquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit zat mij overigens al langer dwars
heb ik afgezworenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ewa mortie hoe gaat het bij de ladies
Nooit met tegenlicht filmen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit zat mij overigens al langer dwars
Ben je al niet heet genoeg van jezelf dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb de verwarming aangezet is dat raar
Ik welquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben je al niet heet genoeg van jezelf dan?
Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo slim, maar ik kon even snel geen andere plek verzinnen
Ja was op zich wel logischer geweest, dan had ik het licht naast mij/achter de camera gehad waardoor het wat natuurlijk was geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kon 90 graden draaien op dezelfde plek.
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik aan het afsterven ben
Ga weg ik mag de dode lichamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.quote:
Zet maar een steekwagentje klaar ik zit met een dikke trui en een vest en de verwarming aan te klappertandenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je lichaam hebben als het einde is gekomen?
Maar ik wil jouquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dan wil ik je levende lichaam. Of je mag de lijken hebben als ik er klaar mee ben.
Grindr is voor mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
grindr is voor homo's die een seks date willenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef SideEffect het volgende:
Wat is verschil tussen Tinder en grinder?
quote:
Zou niet pikken mortaxxquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grindr is voor homo's die een seks date willen
het fotoboek van dqodquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat voor een app is er voor lesbians dan die seks willen
Bestaat niet want alle vrouwen zijn aseksueel. :Squote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe ben jij dan ter wereld gekomen of ben je een kloon van je moeder ha haquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestaat niet want alle vrouwen zijn aseksueel. :S
Ik ben een verkrachtingsbaby.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan te wereld gekomen of ben je een kloon van je moeder ha ha
Brendaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja heb ik van mijn vader.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart jouw aversie tegen vrouwen :s
Scissr Is lesbian versie van grindrquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kreeg Wapa toen ik het intikte in App Store
ripquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
NG is op vakantie, zowel fysiek als digitaal.
Wat zijn je hoogste Pokémon?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb gvd nog meer heel weinig Pokeballen, heb gisteren een Lucky Egg weggegooid, en mijn nichtje heeft een fucking Spearow laten evolueren wat nu een 25 CP Fearow is. KutPokemonleven.
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreegquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
Pullin' birds, getting mortal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
zal me niks verbazen NG kan helemaal para wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreeg
trollsciencequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurdquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
indirect heb ik dp de hand geschudquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurd
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.quote:
Ja Scotty. Rest is echtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie van al die mannen vind je aantrekkelijkste?
alsquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.quote:
Dat van mij is helemaal treurig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat 'ie wel weer gaat posten, maar dat hij gewoon even lichamelijk volledig leeg is. Dagenlang achter elkaar wakker blijven lijkt me namelijk nogal wat vergen van je lichaam.quote:
Ze zijn nog samen toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind jionni veelte leuk voor snooki
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.ben je water trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
Ik vind niet echt veel anders haha.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je water trainer
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet echt veel anders haha.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geeft pokemon zin aan je leven ofzo
Nee heb een bom om hihihihiquote:
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog samen toch?
Ja Vinny was meer van dezelfde League.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja fucking veel gegeten weer, voel me echt fat fuck ben zo lui ook
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefffquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ja kindje 1 wist ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjes
Zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ah komt wel goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.
Waarom wil je een knuffelquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind al die beren wat saaiig, wil een sukkelige knuffel
Wow oke rustig maar, wist niet dat je boos werdquote:
toehoequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oke rustig maar, wist niet dat je boos werd
Staat nu weliswaar ergens in een doos op zolder, maar ik heb mijn knuffel uit mijn jeugd ook nog steeds.quote:
ik heb iets van 200 knuffels op zolder liggen, maar in een ouder doos ben bang dat er muizen bij gezeten hebben dus laat maar lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat nu weliswaar ergens in een doos op zolder, maar ik heb mijn knuffel uit mijn jeugd ook nog steeds.
doe ik elke avond alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Wil gewoon een heel groot bed met duizend kussens en mezelf oprollen in dekens en eenzaam huilen met een zak chips
Werkt niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)llow-Christmas-gift/
die panda is maar 125quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)318-1004004013291023 300 euro.
Aahquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ift/32231586417.html
ik ook, wil ook cadeautjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk ben bijna jarig. Beter koopt iemand dit voor mij.
Voor dat geld kun je maar beter ook het meisje erbij krijgen. Voor in het huishouden enzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, wil ook cadeautjes
ken geen militairenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Remqo het volgende:
Gewoon een grote beer winnen bij de schiettent op de kermis
Jij krijgt van mij wat andersquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spannend, ben je al zenuwachtig?
Dat vind ik ook kutquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Wel kut dat ik steeds meer richting de 30 ga.
Oudere videoclips, alles van voor de mid 00s zo`n beetje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
Dat is geen voordelige knuffel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadde gij daar problemen mee dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn er ook videoclips die niet vol staan met halfnaakte vrouwen die geil lopen te doen?
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen voordelige knuffel.
Ik ben straks alweer 27.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook kutWord over 4 maanden alweer 26
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaal
Zo jeetje, ouwe man.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook kutWord over 4 maanden alweer 26
Hmpf dat is waar. Kleiner mag ook wel hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen voordelige knuffel.
Ik ben blij dat je dit even met ons komt delen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Visserij het volgende:
Ik ben uit een groepsapp gezet omdat ik me negatief uitliet over Dirk Kuyt.
Mijn leven is tegelijk armer en rijker geworden
Thanks. Maar ik heb nog tot 25 september.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alvast RIPWas leuk je gekend te hebben
Echt een verrijking hequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit even met ons komt delen.
Nee hoor ik geef ze je gratisquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar ik krijg alleen knuffels als ik er voor betaal
Dat is nog maar 1,5 maandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik heb nog tot 25 september.
Uit een groepsapp gezet wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:44 schreef Visserij het volgende:
Ik ben uit een groepsapp gezet omdat ik me negatief uitliet over Dirk Kuyt.
Mijn leven is tegelijk armer en rijker geworden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1,5 maand![]()
2 keer zuchten (of in mijn geval 4 keer hard hijgen) En het is om
Tuurlijk laten we hem toe man, een beetje kutten kan bestquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
smerige circkle jerk jullie, laat zo iemand gewoon toe man
wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien word ik wel vet knap als ik ouder wordt
Moet je die film van Ama kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:
Ik hou van Netflix.quote:
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat ik laatst patat/friet heb gehad uit de airfryer (bij mijn moeder) en dat vond ik goed te eten
De film van Ama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je die film van Ama kijken.
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.quote:
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd prima
als ik paarden wil zien kijk ik wel naar buiten naar het weilandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
Oh ik vind die snacks wel goed te doen uit de oven maar patat nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoer
pizzatje maar verder niets
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.quote:
Die van aviko zijn best lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister al
omdatquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je houd niet van chats, maar komt wel in een slow(fast) Chat.
Je bent welkom maar participeer dan ook zo nu en dan
Huh?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk, zeg het maar voor de zekerheid, anders kun je geen nachtelijke wandelingen in het donker door Hilversum meer maken.
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbarquote:
vlees?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
Naast je Nederlandse liedjes had je toch een nieuwe camera of wat was het die je uittestte in het donker?quote:
hij is helemaal niet welkomquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ken je Happas?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die Kwekkeboom bitterballen zijn wel lekker. Eens de oven aanzetten, heb trek gekregen door jullie.
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed punt, daar zit volgens mij ook vlees in ja. Godverdomme, mag niks meer.quote:
frituur blijft toch het beste mits schone oliequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik vond het maar niks. Doe mij maar frituur of airfryer (dat laatste vind ik misschien nog lekkerder ook). Snap ook niet waarom mijn moeder vrijdag patat heeft gekocht bij de snackbar
Dan is het goed pokkerdepokquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
maar dit is toch klaagbaak, dus ik klaag.
en ik doe ook mee.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed punt, daar zit volgens mij ook vlees in ja. Godverdomme, mag niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |