Sssshhtt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Welke ben jij? Die tweede foto zeker
It better be worth it!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Geschatte upload tijd nog 6 minuten
Schijnt dat dat echt een parkje van niks is, wat eigenlijk nog minder is dan Slagharen. (Minder sfeertje, veel drukker, kleiner, minder attracties)quote:
Ligt eraan hoe oud je bent.quote:
Ik ging erheen toen ik 7, 8 en 9 was met school maar ik begrijp niet waarom.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud je bent.
Ik heb er gewerkt...
Duinrell heeft het tikibad, maar qua attracties vond ik Drievliet leuker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik ging erheen toen ik 7, 8 en 9 was met school maar ik begrijp niet waarom.We hadden bv ook naar Duinrell kunnen gaan.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Duinrell heeft het tikibad, maar qua attracties vond ik Drievliet leuker.
Ben er ook maar 1x geweest. Niet zo boeiend.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:00 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik woon zo dicht bij Duinrell maar ben er nooit geweest!
leuk tot 12 jaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben er ook maar 1x geweest. Niet zo boeiend.
Idd, zelfde geldt voor Drievliet. En misschien ook wel voor alle andere pretparken.quote:
haha bitch ;$quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk het wel, maar is niet erg hoor
Oh dan heb ik niks gemist, dat scheelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben er ook maar 1x geweest. Niet zo boeiend.
Is Drievliet leuk als een school er elk jaar heen gaat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Idd, zelfde geldt voor Drievliet. En misschien ook wel voor alle andere pretparken.
Moet je niet aan mij vragen!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Is Drievliet leuk als een school er elk jaar heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |