Ja heb ik van mijn vader.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart jouw aversie tegen vrouwen :s
Scissr Is lesbian versie van grindrquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kreeg Wapa toen ik het intikte in App Store
ripquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
NG is op vakantie, zowel fysiek als digitaal.
Wat zijn je hoogste Pokémon?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb gvd nog meer heel weinig Pokeballen, heb gisteren een Lucky Egg weggegooid, en mijn nichtje heeft een fucking Spearow laten evolueren wat nu een 25 CP Fearow is. KutPokemonleven.
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreegquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
Pullin' birds, getting mortal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
zal me niks verbazen NG kan helemaal para wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreeg
trollsciencequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurdquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
Niemand hier die contact heeft met dp buiten fok?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
indirect heb ik dp de hand geschudquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
kan best zijn dat ik hem indirect wel eens een kaartje heb gestuurd
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.quote:
Ja Scotty. Rest is echtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie van al die mannen vind je aantrekkelijkste?
alsquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch wel mooi als 'ie dadelijk gewoon weer post. Niet iedereen heeft de luxe zijn of haar rouwkaartjes te kunnen lezen.
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.quote:
Dat van mij is helemaal treurig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
1300 CP Lapras en iets in de 900 Flareon, rest is niet noemenswaardig. Wil er wel een Jolteon bij en heb ook genoeg candy maar heb geen haast. Ben al lvl 15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Denk dat 'ie wel weer gaat posten, maar dat hij gewoon even lichamelijk volledig leeg is. Dagenlang achter elkaar wakker blijven lijkt me namelijk nogal wat vergen van je lichaam.quote:
Ze zijn nog samen toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind jionni veelte leuk voor snooki
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.ben je water trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
Ik vind niet echt veel anders haha.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je water trainer
starmie
poliwrath
seaking
golduck
tentacruel
slowbro
ziek team hoor
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet echt veel anders haha.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geeft pokemon zin aan je leven ofzo
Nee heb een bom om hihihihiquote:
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog samen toch?
Ja Vinny was meer van dezelfde League.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja fucking veel gegeten weer, voel me echt fat fuck ben zo lui ook
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van mij is helemaal treurig.Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefffquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ja kindje 1 wist ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ze zijn zelfs getrouwd en hebben 2 kindjes
Zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thais, garnalencurry en ossenhaas in oestersaus en zoete pannenkoekjes na en oefff
Ah komt wel goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wel 5 levels hoger maar het is wel een toffe lijst. Om tegen gyms te vechten sowieso. Ik heb enkel die twee die ik noemde en als doe het niet redden kan ik net zo goed stoppen.
Zou ruilen. Mijn Lapras candy is ook op dus nu kan ik die ook geen power up meer geven.
Waarom wil je een knuffelquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind al die beren wat saaiig, wil een sukkelige knuffel
Wow oke rustig maar, wist niet dat je boos werdquote:
toehoequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oke rustig maar, wist niet dat je boos werd
Staat nu weliswaar ergens in een doos op zolder, maar ik heb mijn knuffel uit mijn jeugd ook nog steeds.quote:
ik heb iets van 200 knuffels op zolder liggen, maar in een ouder doos ben bang dat er muizen bij gezeten hebben dus laat maar lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat nu weliswaar ergens in een doos op zolder, maar ik heb mijn knuffel uit mijn jeugd ook nog steeds.
doe ik elke avond alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Wil gewoon een heel groot bed met duizend kussens en mezelf oprollen in dekens en eenzaam huilen met een zak chips
Werkt niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)llow-Christmas-gift/
die panda is maar 125quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)318-1004004013291023 300 euro.
Aahquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:37 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ift/32231586417.html
ik ook, wil ook cadeautjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahIk ben bijna jarig. Beter koopt iemand dit voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |