Ja heb ik van mijn vader.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart jouw aversie tegen vrouwen :s
Scissr Is lesbian versie van grindrquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kreeg Wapa toen ik het intikte in App Store
ripquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd, fok sterft een langzame dood en de sc ook sinds deadprez' dood
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
NG is op vakantie, zowel fysiek als digitaal.
Wat zijn je hoogste Pokémon?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb gvd nog meer heel weinig Pokeballen, heb gisteren een Lucky Egg weggegooid, en mijn nichtje heeft een fucking Spearow laten evolueren wat nu een 25 CP Fearow is. KutPokemonleven.
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreegquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
Pullin' birds, getting mortal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'ie zich in het hotel beter weet te gedragen dan hier.
zal me niks verbazen NG kan helemaal para wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat een hotel medewerker mes in oog kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |