wordtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien word ik wel vet knap als ik ouder wordt
Moet je die film van Ama kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netflix is ook maar gewoon ontzettend matig eigenlijk
quote:
Ik hou van Netflix.quote:
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat ik laatst patat/friet heb gehad uit de airfryer (bij mijn moeder) en dat vond ik goed te eten
De film van Ama?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je die film van Ama kijken.
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.quote:
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vandaag besteld maar was vergeten extra patat erbij te doen dus heb krulfrietjes in de airfryer gedaan, was idd prima
als ik paarden wil zien kijk ik wel naar buiten naar het weilandquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
ben geen ervaringsdeskundige maar ben sowieso geen fan van overvoerquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat uit de oven daar in tegen is niet te pruimen.
Dat weet ik Frank, vertelde ze gister alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een film over paarden, geil haantje. Zeg het maar alvast, voordat je dadelijk over die nieuwe camera van je kwijlt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |