Vergeten jij en je wederhelft de nostradamus niet?quote:
Neequote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeten jij en je wederhelft de nostradamus niet?
Dan is het goedquote:
Mani ligt in het ziekenhuisjequote:Op zondag 7 augustus 2016 03:02 schreef Coco98 het volgende:
Waarom kijkt Mani niet? Allemaal onthaarde mannen.
Als Hagino wint?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 7 augustus 2016 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hagino wint?
Of als MBG een medalje pakt?
ja 4:20quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Gaan er ook Nederlanders zwemmen? Vandaag.
4x100 vrouwenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Ja vier nog wel. Op hetzelfde nummer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
En in de series vanaf 18:00quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
420 blaze itquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:06 schreef Droopie het volgende:
Hoelaat begint de vrouwen estafette Fylaxx?
Dat is de coupe de doping.quote:
Is die Dumoulin toch een aansteller.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Je kunt dus gerust van je mountainbike donderen als zwemmer
NOS-app genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:07 schreef Amarantha het volgende:
Niet gedacht dat ik echt het OS zou gaan volgen maar met een stream waar ik alles aan kan klikken is het wel easy om alles te checken
Doet ie ook, het is geen 200m schoolslag aan het eindquote:
Heb je weer twee biertjes genomenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:08 schreef Szura het volgende:
Ik ben half dronken, hopelijk red ik het tot 5u
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om mijn bed maar eens op te gaan zoeken
Een goede nachtrust, veel plezier met het zwemmen verder
Ja wat is dat allemaal precies? Las er gisteren ook wat over in het openingstopic.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop gewoon een beetje dat Amerika zo weinig mogelijk goud haalt omdat prime-time
Klopt.quote:
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop gewoon een beetje dat Amerika zo weinig mogelijk goud haalt omdat prime-time
Die B-zwemmers geven dan ook al alles in de series.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Pons komt niet eens in de buurt van zijn tijd van vanmorgen
zwemmen is op deze tijd voor Amerikaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat is dat allemaal precies? Las er gisteren ook wat over in het openingstopic.
Op de 400 vrij de A-zwemmers ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die B-zwemmers geven dan ook al alles in de series.
Ik hoop dat regen droog is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Ledecky geen goud wint.
Nee ook niet, al is het maar omdat Verschurenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.
Die kans is nog groter zelfsquote:
Amerika heeft het IOC betaald om het zwemmen op deze tijd te doen, want nu is het primetime in Amerika dus veel mensen kijken danquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit maakt het allemaal nog niet duidelijk voor mij.
Uiteraard gaat Verschuren voor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ook niet, al is het maar omdat Verschuren
Ah kijk dit maakt het duidelijk voor mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Amerika heeft het IOC betaald om het zwemmen op deze tijd te doen, want nu is het primetime in Amerika dus veel mensen kijken dan
En atletiek.quote:
Ook atletiek.quote:
Dat heeft hij via twitter nog proberen te verifiëren, maar hij kreeg geen antwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Jeroen in 2013 zat er ook publiek op de uiteinden tijdens het WK in het Palau Sant Jordi
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baasquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Mooi zwemstadion, over paar jaar helemaal vervallen denk ik. Zie het al voor mij..
FOK! is heel educatief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh damn. Dit wist ik dus niet. Weer wat geleerd!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
Crocker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?quote:
Twee grootste sporten op de OS.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ik keek net gewichtheffen, zag er ook niet mooi uit hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
Als je alle subonderdelen bij elkaar optelt komt je op een heleboel kansen voor goud.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn de populairste sporten. De Amerikanen geven niks om andere sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Twee grootste sporten op de OS.
Ah okquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sporten
Het zijn Amerikanen... die verplaatsen alles gewoon naar prime time als het vroeger is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de hesjtekquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.
Ikee ja.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:17 schreef DeLuna het volgende:
Vollmerik hoop dat Sjostrom wint morgen
Ottesen natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:17 schreef DeLuna het volgende:
Vollmerik hoop dat Sjostrom wint morgen
Sjostrom zo in de baan, die is op de motor.quote:
Dat zou ik helemaal goed vinden maar dat gebeurt inderdaad toch nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ottesen natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren.
Meilutyte vond ik wel lief vier jaar terug.quote:
quote:
Omdat die van Efimova won ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meilutyte vond ik wel lief vier jaar terug.
In de regel geldt IJsland > Noorwegen > Denemarken > Finland > Zweden, maar sowieso Scandinaviëquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal goed vinden maar dat gebeurt inderdaad toch niet
Soni.quote:
Daarvoor geldt dan ook een andere smiley.quote:
Te jong.quote:
Je kan beter hopen dat Oleksiak zich helemaal kapot zwemt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zwemt Emma zich helemaal kapot.
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vindquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon noob vragen kan stellen en dat niemand dom doetNet bij gewichtheffen ook wat dingen gevraagd en kreeg alles mooi uitgelegd. Top.
Das wat radicaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zwemt Emma zich helemaal kapot.
Precies dit, Die Australiërs verliezen alleen als ze achteruit zwemmenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan beter hopen dat Oleksiak zich helemaal kapot zwemt.
Vond je het niet gezellig in het topic net?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vind
De rugslag is niet de snelste discipline inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies dit, Die Australiërs verliezen alleen als ze achteruit zwemmen
Ik vind het wel grappig om te kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vind
Niks mis met de users. wel met de sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond je het niet gezellig in het topic net?
Maar wij zijn geen VBL.
Probeer het maar niet bij Voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon noob vragen kan stellen en dat niemand dom doetNet bij gewichtheffen ook wat dingen gevraagd en kreeg alles mooi uitgelegd. Top.
Gelukkig kijken we niet bij NBC, dus dat boeit eigenlijk niet echt.quote:
Maar voetbal ga ik niet kijken. Net als basketbal. Alleen snel langs zappen.quote:
Men is ook gewoon tevreden met oprechte interesse.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Scheelt ook wel dat het trolgehalte nu laag ligt, dan kan iedereen gewoon zijn of haar vraag stellen.
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Scheelt ook wel dat het trolgehalte nu laag ligt, dan kan iedereen gewoon zijn of haar vraag stellen.
Absoluut.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Men is ook gewoon tevreden met oprechte interesse.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.
Dat lijkt mij verboden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Drolflap het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar sinds die hydrofoob pakken verboden zijn zou het een optie zijn om jezelf in te smeren met een soort hydrfobo cream om zo minder weerstand te hebben in het water?
Of is dit verboden?
co2 ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik zal ook eens een noob vraag stellen: wat is precies de samenstelling van het water?
Beetje H's, beetje O's.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik zal ook eens een noob vraag stellen: wat is precies de samenstelling van het water?
Olympisch record.quote:
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijnquote:
Geen idee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
ojaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijn
Zit er veel chloor in?quote:
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.
Beetje Cl erbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijn
Op de site welquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat ze bij het zwemmen geen NR, PB etc bij de tijden zetten, zoals ze in de atletiek wel gewoon doen
Je kan het ook overdrijven (pun intended) met vragenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
Zeker irritant ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat ze bij het zwemmen geen NR, PB etc bij de tijden zetten, zoals ze in de atletiek wel gewoon doen
Jointsquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Oh dacht om mijn joint aan te steken.
Had er helemaal niet bij mogen zijn.quote:
Mij niks, maar ik heb niet zoveel met van die dopingzondaars die zelfs tijdens hun silent ban de regels nog overtreden.quote:
Hem niks, maar hij heeft wel wat verboden middeltjes tot zich genomen.quote:
In het zwemmen wordt geen doping gebruikt toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij niks, maar ik heb niet zoveel met van die dopingzondaars die zelfs tijdens hun silent ban de regels nog overtreden.
Maar goed, als iemand anders maar wint
Technische sport dit dat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In het zwemmen wordt geen doping gebruikt toch?
Sun gaat de Australische estafettedames eruit zwemmenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga overigens voor 3:40.5 voor Sun. Gewoon, om te trollen.
Zit iets anders in maar chloor is wel een beetje achterhaaldquote:
Ah. Ik doe mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij niks, maar ik heb niet zoveel met van die dopingzondaars die zelfs tijdens hun silent ban de regels nog overtreden.
Maar goed, als iemand anders maar wint
Dat ligt niet aan jou. Ik heb sowieso nog maar weinig sporten gezien waarbij de sfeer er echt goed in zat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Szura het volgende:
Ligt het aan mij of is de sfeer daar vrij gaar?
Wereldrecord. Tenzij dat gezwommen is op de Spelen, want dan is het tevens een olympisch record.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
wat is nou beter olympisch of wereldrecord
wereldrecord, want een wereldrecord kun je in elke officiele wedstrijd zwemmen en een olympisch record alleen in olympische wedstrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
Is dit satire ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
WRquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
Wereld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:
Er zit wel een grens aan hequote:
Gezien je manier van posten gisteren, kan ik jou niet echt serieus nemen. Dus dan is de tolerantie voor domme vragen een stuk lager.quote:
Iedereen een winnaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Persoonlijk record is het allerbeste.
Dacht je dat echt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje logisch redeneren kan jij toch ook wel?
Alleen als het in een schrikkeljaar valt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Persoonlijk record is het allerbeste.
Nee, duh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heeft die jongen helemaal geen tijd voor, die moet Pokémon vangen en Monster drinken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Die haat kan ik prima verdelenquote:
Helemaal uit het niks ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ze op dat eiland doen, maar damn wat zijn ze op eens sterk in het zwemmen
Niet echt opeens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ze op dat eiland doen, maar damn wat zijn ze op eens sterk in het zwemmen
Tsunamiquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
Ben jij Fylax???quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
Wij haten Sun, dus ja dat behoor je leuk te vindenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Columbiafan het volgende:
Horton die nog ferm uithaalde naar Sun. Weet niet of ik dit leuk behoor te vinden.
Zo goedemorgen. Je zou eerder kunnen spreken van 'terug van weggeweest'quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij haten Sun, dus ja dat behoor je leuk te vinden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:35 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |