Aaron Peirsol vond ik altijd wel baasquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Mooi zwemstadion, over paar jaar helemaal vervallen denk ik. Zie het al voor mij..
FOK! is heel educatief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh damn. Dit wist ik dus niet. Weer wat geleerd!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
Crocker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?quote:
Twee grootste sporten op de OS.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ik keek net gewichtheffen, zag er ook niet mooi uit hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
Als je alle subonderdelen bij elkaar optelt komt je op een heleboel kansen voor goud.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn de populairste sporten. De Amerikanen geven niks om andere sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Twee grootste sporten op de OS.
Ah okquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sporten
Het zijn Amerikanen... die verplaatsen alles gewoon naar prime time als het vroeger is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de hesjtekquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |