Aaron Peirsol vond ik altijd wel baasquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Mooi zwemstadion, over paar jaar helemaal vervallen denk ik. Zie het al voor mij..
FOK! is heel educatief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh damn. Dit wist ik dus niet. Weer wat geleerd!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
Crocker.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Aaron Peirsol vond ik altijd wel baas
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tegen die tijd omgetoverd tot (Olympische) skatebaan.
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?quote:
Twee grootste sporten op de OS.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek deze 2 sporten? Amerikanen zijn wel in meer dingen goed toch?
Ik keek net gewichtheffen, zag er ook niet mooi uit hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
Als je alle subonderdelen bij elkaar optelt komt je op een heleboel kansen voor goud.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn de populairste sporten. De Amerikanen geven niks om andere sporten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Szura het volgende:
Zwemsters zijn eigenlijk best wel vies, qua lichaam en bouw
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Twee grootste sporten op de OS.
Ah okquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn echt de twee populairste sporten
Het zijn Amerikanen... die verplaatsen alles gewoon naar prime time als het vroeger is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de hesjtekquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Straks krijgen we gelukkig Felipe França, die is gezellig dik.
Ikee ja.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:17 schreef DeLuna het volgende:
Vollmerik hoop dat Sjostrom wint morgen
Ottesen natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:17 schreef DeLuna het volgende:
Vollmerik hoop dat Sjostrom wint morgen
Sjostrom zo in de baan, die is op de motor.quote:
Dat zou ik helemaal goed vinden maar dat gebeurt inderdaad toch nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ottesen natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren.
Meilutyte vond ik wel lief vier jaar terug.quote:
quote:
Omdat die van Efimova won ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meilutyte vond ik wel lief vier jaar terug.
In de regel geldt IJsland > Noorwegen > Denemarken > Finland > Zweden, maar sowieso Scandinaviëquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal goed vinden maar dat gebeurt inderdaad toch niet
Soni.quote:
Daarvoor geldt dan ook een andere smiley.quote:
Te jong.quote:
Je kan beter hopen dat Oleksiak zich helemaal kapot zwemt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zwemt Emma zich helemaal kapot.
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vindquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon noob vragen kan stellen en dat niemand dom doetNet bij gewichtheffen ook wat dingen gevraagd en kreeg alles mooi uitgelegd. Top.
Das wat radicaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk zwemt Emma zich helemaal kapot.
Precies dit, Die Australiërs verliezen alleen als ze achteruit zwemmenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan beter hopen dat Oleksiak zich helemaal kapot zwemt.
Vond je het niet gezellig in het topic net?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vind
De rugslag is niet de snelste discipline inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies dit, Die Australiërs verliezen alleen als ze achteruit zwemmen
Ik vind het wel grappig om te kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het gewichtheffen zijn de kenners allang blij dat er iemand kijkt die het wel leuk vind
Niks mis met de users. wel met de sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond je het niet gezellig in het topic net?
Maar wij zijn geen VBL.
Probeer het maar niet bij Voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon noob vragen kan stellen en dat niemand dom doetNet bij gewichtheffen ook wat dingen gevraagd en kreeg alles mooi uitgelegd. Top.
Maar voetbal ga ik niet kijken. Net als basketbal. Alleen snel langs zappen.quote:
Men is ook gewoon tevreden met oprechte interesse.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Scheelt ook wel dat het trolgehalte nu laag ligt, dan kan iedereen gewoon zijn of haar vraag stellen.
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Scheelt ook wel dat het trolgehalte nu laag ligt, dan kan iedereen gewoon zijn of haar vraag stellen.
Absoluut.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Men is ook gewoon tevreden met oprechte interesse.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.
Dat lijkt mij verboden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Drolflap het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar sinds die hydrofoob pakken verboden zijn zou het een optie zijn om jezelf in te smeren met een soort hydrfobo cream om zo minder weerstand te hebben in het water?
Of is dit verboden?
co2 ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik zal ook eens een noob vraag stellen: wat is precies de samenstelling van het water?
Beetje H's, beetje O's.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
Ik zal ook eens een noob vraag stellen: wat is precies de samenstelling van het water?
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijnquote:
Geen idee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Coco98 het volgende:
ojaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijn
Zit er veel chloor in?quote:
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn, voel ik mij als newbie in de olympische spelen ook welkom.
Beetje Cl erbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Water is h2o, maar pure h2o zal het niet zijn
Op de site welquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat ze bij het zwemmen geen NR, PB etc bij de tijden zetten, zoals ze in de atletiek wel gewoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |