Die B-zwemmers geven dan ook al alles in de series.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Pons komt niet eens in de buurt van zijn tijd van vanmorgen
zwemmen is op deze tijd voor Amerikaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat is dat allemaal precies? Las er gisteren ook wat over in het openingstopic.
Op de 400 vrij de A-zwemmers ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die B-zwemmers geven dan ook al alles in de series.
Ik hoop dat regen droog is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Ledecky geen goud wint.
Nee ook niet, al is het maar omdat Verschurenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal niets voor de Amerikaanse zwemmers vind ik een goed uitgangspunt. Nou ja Nathan Adrian gun ik het nog wel.
Die kans is nog groter zelfsquote:
Amerika heeft het IOC betaald om het zwemmen op deze tijd te doen, want nu is het primetime in Amerika dus veel mensen kijken danquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit maakt het allemaal nog niet duidelijk voor mij.
Uiteraard gaat Verschuren voor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ook niet, al is het maar omdat Verschuren
Ah kijk dit maakt het duidelijk voor mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Amerika heeft het IOC betaald om het zwemmen op deze tijd te doen, want nu is het primetime in Amerika dus veel mensen kijken dan
En atletiek.quote:
Ook atletiek.quote:
Dat heeft hij via twitter nog proberen te verifiëren, maar hij kreeg geen antwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Jeroen in 2013 zat er ook publiek op de uiteinden tijdens het WK in het Palau Sant Jordi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |