quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:46 schreef Ereinion het volgende:
Italianen maken maar weer eens gebruik van valpartijen in een afdaling.
Uiteraardquote:
Bauke is Gronninger die gaat alleen hard rijden voor Martin Drent en Arjen Robben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:47 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Willy komt aan bij de finish.
DIT WORDT GOUD!
Tja, dat is "vast terrein" voor zequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De RVV en Omloop wordt toch mooier in beeld gebracht hoor...
of Henk de Haanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:48 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Bauke is Gronninger die gaat alleen hard rijden voor Martin Drent en Arjen Robben.
Inderdaad zeg. Totaal niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
De Fransen rijden ook een onzichtbare koers trouwens.
Had ik ook meer van verwacht ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Australiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:49 schreef marcodej het volgende:
Spanjaarden niet, Fransen niet, we zijn niet de enigen die falen.
Die hebben geen kopman meer door een valpartij. Dat is iets anders dan falen.quote:
Lijkt me vrijd kansloos met renners als Nibali, Aru en Majka die mee zijn.quote:
Was het Braziliaanse Tv dan had ik hun zelf een compliment gegeven, maar het zijn dezelfde mensen die RVV, Omloop het Nieuwsblad enzo in beeld brengenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt echt vreselijk, vreselijk in beeld gebracht.
Wat dacht je van Impey.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Van Avermaet mee op dit parcours is ook redelijk lachwekkend trouwens.
volgend jaar top 10 in de TDFquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Wordt er zo wel afgereden als Nibali en co echt voluit gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Wat dacht je van Kwiatkowski die al 200+ km in de aanval is geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
ietsjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Mollema dus nog achter die groep Valv.Piti.
Beter flikker je dan op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
wat is dit wielrennen toch saai zeg pfff
in goede doen wel jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef Joezi het volgende:
Had Gesink wel willen zin op dit parcour
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
wat is dit wielrennen toch saai zeg pfff
Een Bronzen medaille is ook al goed hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me vrijd kansloos met renners als Nibali, Aru en Majka die mee zijn.
Dit was zijn enige kans op een medaille, vroeg anticiperen en zo mee zijn in de echte finale, maar in deze groep is hij kansloos voor een medaille, denk ik, die wordt wel gelost door Yates, Nibali, Aru en Majka.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef marcodej het volgende:
Meer dan de helft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat is het verschil tussen Groep Nibali met de spanjolen.
Cancellara is de beste daler in het peloton zo ongeveer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef Maver24 het volgende:
Cancellera was toch gelost op de klim?
Teruggekomen in de afdaling.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef Maver24 het volgende:
Cancellera was toch gelost op de klim?
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:51:33Watching our boys with the boys! https://t.co/fLcM684fzD reageer retweet
Froome.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cancellara is de beste daler in het peloton zo ongeveer.
Gesink heeft Nederlanders gezien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:51:33Watching our boys with the boys! https://t.co/fLcM684fzD reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, 1 minuut met zoveel Italianen voor is groot genoeg
Catenaccio fietsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, 1 minuut met zoveel Italianen voor is groot genoeg
Henao vooraan, Chaves in het peloton. Rest is eruit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Welke Colombiaantjes zitten er nog?
Nooit van gehoord dat is toch geen bijzondere renner?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Reichenbach, die in zijn wiel zit.
Tour niet gevolgd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat is toch geen bijzondere renner?
Zie nu dat hij 14de was in de tour. Heb heel wat etappes gezien maar hij haalde de uitzending amper geloof ik. Volg wielrennen pas sinds twee jaar.quote:
Who cares.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
Waar werd bewezen dat het geen interessante en/of opmerkelijke renner is?quote:
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)quote:
Een medaille maakt weinig uit als ze maar geen goud pakken. De ranglijst wordt gebaseerd op gouden medailles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Van een kleine minuut naar 45 secondes.
MAAR WIJ HEBBEN DAFNE!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met de Colombiaantjes de koers kijken.
Italianen, Majka, Rui Costa, Fugelsang -> 45 seconde -> Spanjaarden,Fransen,Froome,Mollemaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zit er in de eerste groep, wie in de tweede en wat is het verschil?
Vuillermoz en Lollerphilippe ipv Gallopin en Pinot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
Oh ja, die kan ook nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bij
Afgelopen tour nog in de afdaling van de Peyresourde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand trouwens ooit eerder Valverde op kop zien rijden van een groepje groter dan 6 man?
Thnx!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Italianen, Majka, Rui Costa, Fugelsang -> 45 seconde -> Spanjaarden,Fransen,Froome,Mollema
Gallopin in plaats van Vuillermoz was wel logischer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vuillermoz en Lollerphilippe ipv Gallopin en Pinot.
Iets meer dan een minuut zelfsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef franklop het volgende:
43 seconden, het loopt op. Het was toch al 50?
En dan ook nog eens langer dan twee secondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand trouwens ooit eerder Valverde op kop zien rijden van een groepje groter dan 6 man?
Vanwege die punch is hij juist geselecteerd door de bondscoach.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef marcodej het volgende:
Mollema heeft nog een miniem kansje. Moet zelf in de groep blijven op de klim en dan hopen dat die er bij komen. In het vlakke stuk naar de streep moet ie dan zijn op FOK! befaamde punch gaan tonen.
ik denk dat Sagan hier makkelijk mee had kunnen doen als ik zie dat Krek het ook goed deedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat het parcour te zwaar is voor Sagan...
Hopelijk doet hij goed op de MTB
Bardetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Wordt we kleiner, als er nog iemand goede benen heeft in de achtervolgende groep dan kan ie de sprong nog maken. Froome lijkt me de enige die daartoe in staat is.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Sagan hier makkelijk mee had kunnen doen als ik zie dat Krek het ook goed deed
Let's prayquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef marcodej het volgende:
Mollema heeft nog een miniem kansje. Moet zelf in de groep blijven op de klim en dan hopen dat die er bij komen. In het vlakke stuk naar de streep moet ie dan zijn op FOK! befaamde punch gaan tonen.
Vuillermoz is een veel beter klimmer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin in plaats van Vuillermoz was wel logischer.
Fantastische foto.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met de Colombiaantjes de koers kijken.
de punch van Mollemaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef marcodej het volgende:
Gallopin reed een horror Tour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin in plaats van Vuillermoz was wel logischer.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Joezi het volgende:
Shit ik moet journaal kijken van mn mama
Pas op de derde rustdag van de Tour goed geprepareerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die hebben hun benen weer gevonden
En is sowieso in opbouw richting topvorm, de meesten hier komen uit de Tourquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
moet altijd op gang komen, beter in een koers over meerdere etappes/weken.
Bron?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Froome aan de schijterij waarschijnlijk
Hoogerland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat een Nederlander goed heeft meegereden in een WK of OS.
Dus achteraf gezien is dit weinig verrassend.
vorig reden de Nederlanders een goed WKquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat een Nederlander goed heeft meegereden in een WK of OS.
Dus achteraf gezien is dit weinig verrassend.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:27:01Andrey Zeits, Olympic champion! #Rio2016 reageer retweet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Marcoss het volgende:
Zeits.. Die zou helemaal niet starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom niet?Vervanger van een Italiaan is wel bijzonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, vervanger van Lutsenko
Ik zag hem ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef franklop het volgende:
caruso afgestapt op de stoep in de achtergrond?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
is dat buchmann in groep mollema?
plak mss niet maar wel een "Olympisch diploma"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Hier komt een Belgische plak aan, en misschien wel een gouden
Drie jaar gelden zou je zeggen dat 'ie 2e wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Als Krek eraan kan blijven hangen dan gaat ie goud pakken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:08 schreef Evertjan het volgende:
dit moet een WK parkoers worden in de toekomst
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
als Krek wint eet ik een stuk uit de vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |