Pas op de derde rustdag van de Tour goed geprepareerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die hebben hun benen weer gevonden
En is sowieso in opbouw richting topvorm, de meesten hier komen uit de Tourquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
moet altijd op gang komen, beter in een koers over meerdere etappes/weken.
Bron?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Froome aan de schijterij waarschijnlijk
Hoogerland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat een Nederlander goed heeft meegereden in een WK of OS.
Dus achteraf gezien is dit weinig verrassend.
vorig reden de Nederlanders een goed WKquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat een Nederlander goed heeft meegereden in een WK of OS.
Dus achteraf gezien is dit weinig verrassend.
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 19:27:01Andrey Zeits, Olympic champion! #Rio2016 reageer retweet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Marcoss het volgende:
Zeits.. Die zou helemaal niet starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom niet?Vervanger van een Italiaan is wel bijzonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, vervanger van Lutsenko
Ik zag hem ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef franklop het volgende:
caruso afgestapt op de stoep in de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |