Oh ja, die kan ook nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bij
Afgelopen tour nog in de afdaling van de Peyresourde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand trouwens ooit eerder Valverde op kop zien rijden van een groepje groter dan 6 man?
Thnx!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Italianen, Majka, Rui Costa, Fugelsang -> 45 seconde -> Spanjaarden,Fransen,Froome,Mollema
Gallopin in plaats van Vuillermoz was wel logischer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vuillermoz en Lollerphilippe ipv Gallopin en Pinot.
Iets meer dan een minuut zelfsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef franklop het volgende:
43 seconden, het loopt op. Het was toch al 50?
En dan ook nog eens langer dan twee secondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand trouwens ooit eerder Valverde op kop zien rijden van een groepje groter dan 6 man?
Vanwege die punch is hij juist geselecteerd door de bondscoach.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef marcodej het volgende:
Mollema heeft nog een miniem kansje. Moet zelf in de groep blijven op de klim en dan hopen dat die er bij komen. In het vlakke stuk naar de streep moet ie dan zijn op FOK! befaamde punch gaan tonen.
ik denk dat Sagan hier makkelijk mee had kunnen doen als ik zie dat Krek het ook goed deedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat het parcour te zwaar is voor Sagan...
Hopelijk doet hij goed op de MTB
Bardetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Wordt we kleiner, als er nog iemand goede benen heeft in de achtervolgende groep dan kan ie de sprong nog maken. Froome lijkt me de enige die daartoe in staat is.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Sagan hier makkelijk mee had kunnen doen als ik zie dat Krek het ook goed deed
Let's prayquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef marcodej het volgende:
Mollema heeft nog een miniem kansje. Moet zelf in de groep blijven op de klim en dan hopen dat die er bij komen. In het vlakke stuk naar de streep moet ie dan zijn op FOK! befaamde punch gaan tonen.
Vuillermoz is een veel beter klimmer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gallopin in plaats van Vuillermoz was wel logischer.
Fantastische foto.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met de Colombiaantjes de koers kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |