Zie nu dat hij 14de was in de tour. Heb heel wat etappes gezien maar hij haalde de uitzending amper geloof ik. Volg wielrennen pas sinds twee jaar.quote:
Who cares.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
Waar werd bewezen dat het geen interessante en/of opmerkelijke renner is?quote:
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)quote:
Een medaille maakt weinig uit als ze maar geen goud pakken. De ranglijst wordt gebaseerd op gouden medailles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Van een kleine minuut naar 45 secondes.
MAAR WIJ HEBBEN DAFNE!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met de Colombiaantjes de koers kijken.
Italianen, Majka, Rui Costa, Fugelsang -> 45 seconde -> Spanjaarden,Fransen,Froome,Mollemaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zit er in de eerste groep, wie in de tweede en wat is het verschil?
Vuillermoz en Lollerphilippe ipv Gallopin en Pinot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |