quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, 1 minuut met zoveel Italianen voor is groot genoeg
Catenaccio fietsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, 1 minuut met zoveel Italianen voor is groot genoeg
Henao vooraan, Chaves in het peloton. Rest is eruit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Welke Colombiaantjes zitten er nog?
Nooit van gehoord dat is toch geen bijzondere renner?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Reichenbach, die in zijn wiel zit.
Tour niet gevolgd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat is toch geen bijzondere renner?
Zie nu dat hij 14de was in de tour. Heb heel wat etappes gezien maar hij haalde de uitzending amper geloof ik. Volg wielrennen pas sinds twee jaar.quote:
Who cares.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
Waar werd bewezen dat het geen interessante en/of opmerkelijke renner is?quote:
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)quote:
Een medaille maakt weinig uit als ze maar geen goud pakken. De ranglijst wordt gebaseerd op gouden medailles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Italië medaille pakt op wegrit is dat niet zo'n goed nieuws voor Nederland. Die 2 landen presteren op OS altijd bijna even goed?
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
spannendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Van een kleine minuut naar 45 secondes.
MAAR WIJ HEBBEN DAFNE!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met de Colombiaantjes de koers kijken.
Italianen, Majka, Rui Costa, Fugelsang -> 45 seconde -> Spanjaarden,Fransen,Froome,Mollemaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Wie zit er in de eerste groep, wie in de tweede en wat is het verschil?
Vuillermoz en Lollerphilippe ipv Gallopin en Pinot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bardet, Pinot en Gallopin?? (sorry, ik heb even geen deelnemerslijst, ik gok)
Oh ja, die kan ook nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet alledrie, Alaphilippe er wel bij
Afgelopen tour nog in de afdaling van de Peyresourde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Iemand trouwens ooit eerder Valverde op kop zien rijden van een groepje groter dan 6 man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |