Tweede helft wordt Frankrijk gewoon keihard afgetroefd. Hebben de vieze luxe door al die strafballen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft de laatste minuten ook wel mazzel en Nederland speelt weer wat minder.
Nieuwe realismehypequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigen is het nieuwe aanvallen in veel sporten..
Tegen wie moeten we nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef wdn het volgende:
Er is nog niks gebeurd met 1 verlies. Plus Frankrijk is gewoon goed
Wester laat zien dat ze goed bezig is.
En dan de volgende wedstrijden gewoon winnen,
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef wdn het volgende:
Er is nog niks gebeurd met 1 verlies. Plus Frankrijk is gewoon goed
Wester laat zien dat ze goed bezig is.
En dan de volgende wedstrijden gewoon winnen,
Zwemmen, hoop ik.quote:
Zaterdag 6 augustus 11:30 uur NEDERLAND – Frankrijk (Nederlandse tijd: 16:30 uur)quote:
Fysiek spel en afbraak is niet per definitie hetzelfde imo. Maar ik zie dat verdedigende veel te vaak ja helaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergelijk nieuw realisme graag met fysieke afbraaktactieken.
Boogschutters schakelen straks favoriet Zuid-Korea uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef marcodej het volgende:
Volleybalstertjes hebben het ook lastig inmiddels.
Ik ben niet onverdeeld positief over de eerste dag van Nederland.
Jij bent overal gewenst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog gewenst ben he
Ik vind fysiek spel minder tof dan technische kwaliteit. Spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fysiek spel en afbraak is niet per definitie hetzelfde imo. Maar ik zie dat verdedigende veel te vaak ja helaas
Wowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent overal gewenst.
Maar verwacht dat ze de wielergoden gaan uitzenden met misschien wat schakelen naar het zwemmen
Ja want we verliezen een groepswedstrijdje. My god.quote:
Daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Boogschutters schakelen straks favoriet Zuid-Korea uit.
Daar valt zeker wat voor te zeggen, al vind ik niet dat fysiek spel direct defensief isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind fysiek spel minder tof dan technische kwaliteit. Spreekt voor zich.
Geloof mij, je leven wordt een stuk beter zonder chauvinismequote:
18:00 Nederlands deelnemersquote:
Hoe leer je dat af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geloof mij, je leven wordt een stuk beter zonder chauvinisme
Fysiek spel kan je in meerdere divisies uitzetten natuurlijk. Fysiek is niet per definitie beukvoetbal maar kan ook gewoon langdurige pressing zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar valt zeker wat voor te zeggen, al vind ik niet dat fysiek spel direct defensief is
En dood ballenmeisjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:56 schreef marcodej het volgende:
Kiki ook break achter in beslissende derde set.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fysiek spel kan je in meerdere divisies uitzetten natuurlijk. Fysiek is niet per definitie beukvoetbal maar kan ook gewoon langdurige pressing zijn.
Als het op een laag niveau is, maar op hoog niveau vind ik er echt neits aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dusEn zelfs beukvoetbal kan nog wel geinig zijn op zijn tijd
Inderdaad.quote:
Muah. Net zoals Kroatië moeten ze wel de kwartfinale kunnen halen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef marcodej het volgende:
Dat team van Kwatar is ook een aanfluiting he?
Dus een land dat al heeft gewonnen en zwakker is dan Frankrijk moet winnen, want dat zou gunstig zijn voor Nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Interessante match nu die ook invloed heeft op Nederland.
Frankrijk speelt tegen Rusland. Beiden hebben hun eerste wedstrijd gewonnen. Als Rusland voor een stunt kan zorgen, kan dat voordelig zijn voor Nederland om de tweede plaats in de poule veilig te stellen.
Het staat iig 15-10 voor Rusland
Nederland maakt dan geen kans meer op een tweede plek. Deze ploeg is prima in staat om Rusland te verslaan. Als ze dat doen, maken ze redelijk kans op een tweede plek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus een land dat al heeft gewonnen en zwakker is dan Frankrijk moet winnen, want dat zou gunstig zijn voor Nederland
Volgens mij is het gewoon het beste als Frankrijk nu alles wint.
Als Frankrijk 1e wordt ligt de 2e plek toch gewoon open?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland maakt dan geen kans meer op een tweede plek. Deze ploeg is prima in staat om Rusland te verslaan. Als ze dat doen, maken ze redelijk kans op een tweede plek.
Ah, denkfoutje. Ging om de eerste plek natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Frankrijk 1e wordt ligt de 2e plek toch gewoon open?
NL moet dan wel VEEL beter gaan spelen anders ga je gewoon laatste worden. Was teveel gechokequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Frankrijk 1e wordt ligt de 2e plek toch gewoon open?
Het was de eerste wedstrijd op de Olympische spelen voor een onervaren team tegen een hele sterke tegenstandster. Het spel in de tweede helft geeft vertrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NL moet dan wel VEEL beter gaan spelen anders ga je gewoon laatste worden. Was teveel gechoke
Frankrijk is de sterkste tegenstander die Nederland zou tegenkomen in de poule.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NL moet dan wel VEEL beter gaan spelen anders ga je gewoon laatste worden. Was teveel gechoke
Op zeker maar ik heb ze ingeschat op max brons. Puur vanwege de onervarenheid. Ze zijn teveel gehyped.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was de eerste wedstrijd op de Olympische spelen voor een onervaren team tegen een hele sterke tegenstandster. Het spel in de tweede helft geeft vertrouwen.
Noorwegen, dat land dat Nederland in de finale versloeg, heeft hun eerste wedstrijd ook verloren. En die staan wel als favoriet aangeschreven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker maar ik heb ze ingeschat op max brons. Puur vanwege de onervarenheid. Ze zijn teveel gehyped.
Die verliezen standaard hun eerste partij hoorde ik in de studio vandeweek. Zetten ook vaak de mindere goden in enz. Geen idee verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noorwegen, dat land dat Nederland in de finale versloeg, heeft hun eerste wedstrijd ook verloren. En die staan wel als favoriet aangeschreven.
tegen Brazilie stonden niet echt mindere goden in het veld. Brazilie is gewoon ook een kandidaat voor een (gouden) medaillequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die verliezen standaard hun eerste partij hoorde ik in de studio vandeweek. Zetten ook vaak de mindere goden in enz. Geen idee verder.
Ja weer zoń failquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef takata het volgende:
Nou stoppen met gelul, Wilhelmus is al voorbij.
Die speelt even een toontje lager.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere overtredingen allemaal.
Candy Dulfer op het strafbankje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere overtredingen allemaal.
Candy Dulfer op het strafbankje
Wat zijn daar de regels voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ze de bal niet te laat los?
Ah, je hebt stiekem met d'r gedanst?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die speelt even een toontje lager.
Leek mij al een voetje aan de grond ja. Maar misschien voordeel i.v.m. de overtreding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ze de bal niet te laat los?
Gewoon goals makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap alleen niks van de spelregels enzo, maar dat zal allemaal wel.
Ik hoop wel dat ze het leuk vond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, je hebt stiekem met d'r gedanst?