Wowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent overal gewenst.
Maar verwacht dat ze de wielergoden gaan uitzenden met misschien wat schakelen naar het zwemmen
Ja want we verliezen een groepswedstrijdje. My god.quote:
Daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Boogschutters schakelen straks favoriet Zuid-Korea uit.
Daar valt zeker wat voor te zeggen, al vind ik niet dat fysiek spel direct defensief isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind fysiek spel minder tof dan technische kwaliteit. Spreekt voor zich.
Geloof mij, je leven wordt een stuk beter zonder chauvinismequote:
18:00 Nederlands deelnemersquote:
Hoe leer je dat af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geloof mij, je leven wordt een stuk beter zonder chauvinisme
Fysiek spel kan je in meerdere divisies uitzetten natuurlijk. Fysiek is niet per definitie beukvoetbal maar kan ook gewoon langdurige pressing zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar valt zeker wat voor te zeggen, al vind ik niet dat fysiek spel direct defensief is
En dood ballenmeisjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:56 schreef marcodej het volgende:
Kiki ook break achter in beslissende derde set.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fysiek spel kan je in meerdere divisies uitzetten natuurlijk. Fysiek is niet per definitie beukvoetbal maar kan ook gewoon langdurige pressing zijn.
Als het op een laag niveau is, maar op hoog niveau vind ik er echt neits aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dusEn zelfs beukvoetbal kan nog wel geinig zijn op zijn tijd
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |