Tweede helft wordt Frankrijk gewoon keihard afgetroefd. Hebben de vieze luxe door al die strafballen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft de laatste minuten ook wel mazzel en Nederland speelt weer wat minder.
Nieuwe realismehypequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigen is het nieuwe aanvallen in veel sporten..
Tegen wie moeten we nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef wdn het volgende:
Er is nog niks gebeurd met 1 verlies. Plus Frankrijk is gewoon goed
Wester laat zien dat ze goed bezig is.
En dan de volgende wedstrijden gewoon winnen,
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef wdn het volgende:
Er is nog niks gebeurd met 1 verlies. Plus Frankrijk is gewoon goed
Wester laat zien dat ze goed bezig is.
En dan de volgende wedstrijden gewoon winnen,
Zwemmen, hoop ik.quote:
Zaterdag 6 augustus 11:30 uur NEDERLAND – Frankrijk (Nederlandse tijd: 16:30 uur)quote:
Fysiek spel en afbraak is niet per definitie hetzelfde imo. Maar ik zie dat verdedigende veel te vaak ja helaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergelijk nieuw realisme graag met fysieke afbraaktactieken.
Boogschutters schakelen straks favoriet Zuid-Korea uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef marcodej het volgende:
Volleybalstertjes hebben het ook lastig inmiddels.
Ik ben niet onverdeeld positief over de eerste dag van Nederland.
Jij bent overal gewenst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog gewenst ben he
Ik vind fysiek spel minder tof dan technische kwaliteit. Spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fysiek spel en afbraak is niet per definitie hetzelfde imo. Maar ik zie dat verdedigende veel te vaak ja helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |