twitter:ianbremmer twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 21:13:08Gymnasts from North & South Korea take a selfie together. This is why we do the Olympics. https://t.co/Id44OuehN3 reageer retweet
Ik vrees voor het Noord-Koreaanse meisje idd...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:47 schreef clavier het volgende:
Dit zal de grote leider niet leuk vinden. Je mag niet heulen met de vijand.
Noord en Zuid-koreanen ontmoeten elkaar dagelijks hoor en dan is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:47 schreef clavier het volgende:
Dit zal de grote leider niet leuk vinden. Je mag niet heulen met de vijand.
Toch denk ik niet dat we mevrouw NK nog bij een volgende OS terug zullen zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:48 schreef Odaiba het volgende:
Mooi inderdaad.
Men moet ook niet altijd de propoganda machines, oftewel de media van de wereld geloven.
Het zijn tevens gewoon jonge meiden die gewoon een passie hebben voor sport en geen zin hebben in politieke spelletjes van volwassen mensen..
Niks mis mee hoor, Korea hoort 1 te zijn met 1 eeuwige leider. De Amerikanen hebben daar niks meer te zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:48 schreef BrandX het volgende:
ik zag het voorbij komen inderdaad. Heel mooi!
en hopelijk hoef ik niet te vrezen voor het Noord-Koreaanse meiske
Waarom zou je terug willen??quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:51 schreef Joezi het volgende:
Dagelijks lopen er mensen over naar Noord-Korea en dat mag ook gewoon, je mag alleen nooit meer terug.
Maak je een paar leuke foto's en plaats je ze hier? Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]Ik ga volgend jaar op groepsreis naar Noord Korea, ben benieuwd naar het toneelstuk
Heeft de Nederlander zijn mobiel nog?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:24 schreef Nober het volgende:
Zag laatst nog een Nederlander en een Marokkaan samen vloggen op de vierdaagse van Nijmegen, daar hebben ze het van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |