Ah duidelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag geen voet in de cirkel hebben.
Je moet van buiten de cirkel scoren...beetje tegenovergestelde van hockey zeg maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap alleen niks van de spelregels enzo, maar dat zal allemaal wel.
2 x 30 minuten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar met al die tijden enzo... raar gedoe. doe gewoon 2x 45 minuten.
Het is best een gemene sportquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:55 schreef marcodej het volgende:
Deze wijven zijn nog agressiever dan die waterpolo'ers.
Alleen omdat je dit wel ziet, i.t.t. het waterpolo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:55 schreef marcodej het volgende:
Deze wijven zijn nog agressiever dan die waterpolo'ers.
Och, dat regelt de scheids allemaal, hoef je je niet druk om te makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar met al die tijden enzo... raar gedoe. doe gewoon 2x 45 minuten.
Dat is hoe lang de tijdstraf nog loopt.quote:
quote:
Ohja... nou ik kijk het wel even aan, dan kom ik er vast wel een beetje uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is hoe lang de tijdstraf nog loopt.
Die zijn vooral anti-Argentiniëquote:
Ik zie toch regelmatig hands, maar daar doet ie niks aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, dat regelt de scheids allemaal, hoef je je niet druk om te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie toch regelmatig hands, maar daar doet ie niks aan.Ja de regels worden met voeten gestreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is gewoon het extra steuntje in de rug wat ze nodig heeftquote:
Bij Tess elk toernooi, zie afgelopen WKquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe vaak gebeurd het dat een keepster scoort?
Zo af en toe. Wester staat er wel bekend om.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe vaak gebeurd het dat een keepster scoort?
Scores rond de 20quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een complete noob bij deze sport hoor, maar wat is een beetje een normale eindstand bij zoiets?
In vergelijking dat het bij voetbal zeg maar 2-1 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |