Waarom zou Nederland moeten dominerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:48 schreef Slaro het volgende:
Die afmatwedstrijd tegen de Australiers zal ik niet snel vergeten, echt mannen tegen de jochies, vreemde gewaarwording binnen het hockey waar Nederland toch zou moeten domineren enigszins.
Op India en Pakistan na het enige land ter wereld waar de sport serieus en op grote schaal bedreven wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou Nederland moeten domineren
In Australië toch ook wel, die zijn redelijk vergelijkbaar met Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op India en Pakistan na het enige land ter wereld waar de sport serieus en op grote schaal bedreven wordt.
Oh? Vergelijkbare cijfers wat betreft hockeyers en niveau van competitie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Australië toch ook wel, die zijn redelijk vergelijkbaar met Nederland.
Een bepaalde user heeft een vermaning noding in de SC, Stijnquote:
Gister was echt cringe bij dat praatprogramma van de NOS toen ze gingen zeggen hoeveel medailles er kwamenquote:
Hmm, wil je dat ik op basis van uitsluiting ga werken?quote:
Oei... das minder. Nog altijd beter dan de 2 2 waar ik snel voor 1 naar zappte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kreeg 'n bal van dichtbij hard op zich geslagen.
Dat weten we niet, want we kunnen de bal niet zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben er weer, hoe kwam de 2e goal voor NL tot stand?
Ogen open doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want we kunnen de bal niet zien
meteen tegen fucking korea ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Oh die boogschutters moeten vanavond alweer?
19.25quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Oh die boogschutters moeten vanavond alweer?
zuid of noordquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
meteen tegen fucking korea ook
#ripquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
meteen tegen fucking korea ook
jammer idd want ze waren best sterk tegen spanjequote:
eeh neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat dat NOSlogo viesver linksboven
quote:
bij mij nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op NPO1 wel, anders dan ik gewend ben
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat dat NOSlogo viesver linksboven
ik eet ook een perenijsje nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Zal ik lekker met een perenijsje op het balkon gaan kijken jongons?
Oh, dat is hier niet het geval zo te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezen
boksen bij de OS is altijd al bullshit geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
je kijkt te veel films.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
wat is dit voor gek gifjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er wordt inmiddels hard gefietst''
[ afbeelding ]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.quote:
het zijn ook geen echte profs he bij boksenqquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.
is er ook een vrouw genaamd olijfje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.
Once you go black....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft er geen problemen mee, die hand op zijn been.
Ik weet het, die Nederlander maakt wel kans toch. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zijn ook geen echte profs he bij boksenq
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk
Zag hem wel een pot spinazie naar binnen stoppen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
is er ook een vrouw genaamd olijfje?
Jammer dat de sport dodelijk saai is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hockey.
Fluit van de scheids? Gewoon luisteren. Geen gemier of geëikel. Zo verfrissend.
Dan kijk je niet, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat de sport dodelijk saai is.
Vooral die hele strenge regeltjes zinnen me niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, blaaskaakquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, zo simpel is het.
Wel duidelijk daardoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral die hele strenge regeltjes zinnen me niet zo.
Dan wordt het wel 3-4.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjongejongejongejonge.
Lijkt PSV wel
dzdmov.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, voorheen was het wel wat leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na zo'n EK voetbal is dit juist een verademingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
By far.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wat waren de odds voor deze match? NL fav?
Veltmannetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax heeft een hockeyshirtje aangetrokken.
Taeke Taekemagodquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar blijft Teun de NooijerGOD???
Het is nog steeds een vrij dynamische en interessante sport. Gisteren was er nog op Radio1 een hele discussie over: de saaiheid van voetbal vs hockey.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na zo'n EK voetbal is dit juist een verademing
Dan duren wedstrijden nog maar 10 minutenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Coco98 het volgende:
Wat een heerlijke regel, stel je dat eens voor bij voetbal
Kunnen ze bij voetbal ook wel doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Sked het volgende:
Hier, dit is pas lekker. Ga je mekkeren, krijg je straf
Ze leren het snel genoeg af dan hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan duren wedstrijden nog maar 10 minuten
Dirk Kuyt trilt nu al.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen ze bij voetbal ook wel doen
Is bij rugby nog sterker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hockey.
Fluit van de scheids? Gewoon luisteren. Geen gemier of geëikel. Zo verfrissend.
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze leren het snel genoeg af dan hoor.
Die van Feyenoord nog maar 5.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan duren wedstrijden nog maar 10 minuten
Ik erger me vooral aan hoeveel tijd dat kostquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die zich zo ergeren aan wat gezanik bij een scheids.
Wat is daar vreemd aan? Vaak is het om de meest achterlijke dingen. Donderdag heb k het bij Arouca - Heracles maar al te vaak gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die zich zo ergeren aan wat gezanik bij een scheids.
Het is een sport, daar hoort emotie bij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Vaak is het om de meest achterlijke dingen. Donderdag heb k het bij Arouca - Heracles maar al te vaak gezien.
Respect voor beslissingen van de arbitrage ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een sport, daar hoort emotie bij.
LOL. Veel van die jankende spelers bij scheidsrechters is geen emotie, dat is voor 95% dramatiserender dan wat er werkelijk plaatsvond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een sport, daar hoort emotie bij.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Veel van die jankende spelers bij scheidsrechters is geen emotie, dat is voor 95% dramatiserender dan wat er werkelijk plaatsvond.
ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Veel van die jankende spelers bij scheidsrechters is geen emotie, dat is voor 95% dramatiserender dan wat er werkelijk plaatsvond.
argentinie stond met 1 teveel op het veldquote:
Ja, dat vind ik dus genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee want ik wil dat Nederland wint
en zij zetten doodleuk een extra speler erbij
op fucking 6 augustus??quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:26 schreef bamibij het volgende:
zit zonder geluid in de UB te kijken dus snapte het niet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
argentinie stond met 1 teveel op het veld
kweenie maar ben benieuwd of ze met het laatste goal ook al met een man teveel op het veld sotndenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:27 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
hoelang al? reglementaire 3-0 overwinning claimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |