quote:
bij mij nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op NPO1 wel, anders dan ik gewend ben
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat dat NOSlogo viesver linksboven
ik eet ook een perenijsje nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Zal ik lekker met een perenijsje op het balkon gaan kijken jongons?
Oh, dat is hier niet het geval zo te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezen
boksen bij de OS is altijd al bullshit geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
je kijkt te veel films.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
wat is dit voor gek gifjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er wordt inmiddels hard gefietst''
[ afbeelding ]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.quote:
het zijn ook geen echte profs he bij boksenqquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.
is er ook een vrouw genaamd olijfje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.
Once you go black....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij heeft er geen problemen mee, die hand op zijn been.
Ik weet het, die Nederlander maakt wel kans toch. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zijn ook geen echte profs he bij boksenq
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk
Zag hem wel een pot spinazie naar binnen stoppen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
is er ook een vrouw genaamd olijfje?
Jammer dat de sport dodelijk saai is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hockey.
Fluit van de scheids? Gewoon luisteren. Geen gemier of geëikel. Zo verfrissend.
Dan kijk je niet, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat de sport dodelijk saai is.
Vooral die hele strenge regeltjes zinnen me niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, blaaskaakquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, zo simpel is het.
Wel duidelijk daardoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral die hele strenge regeltjes zinnen me niet zo.
Dan wordt het wel 3-4.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjongejongejongejonge.
Lijkt PSV wel
dzdmov.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, voorheen was het wel wat leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na zo'n EK voetbal is dit juist een verademingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
By far.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:19 schreef RipCity het volgende:
Wat waren de odds voor deze match? NL fav?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |