quote:
bij mij nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op NPO1 wel, anders dan ik gewend ben
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat dat NOSlogo viesver linksboven
ik eet ook een perenijsje nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Zal ik lekker met een perenijsje op het balkon gaan kijken jongons?
Oh, dat is hier niet het geval zo te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat had ik ook ineens vandaag, maar mn beeldscherminstellingen stonden raar want ik kon die tekstbalk onderin maar half lezen
boksen bij de OS is altijd al bullshit geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
je kijkt te veel films.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk nu even boksen, dat ziet er echt niet uit. Lijkt wel een cartoon.
wat is dit voor gek gifjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er wordt inmiddels hard gefietst''
[ afbeelding ]
Je moet even kijken, zon ventje uit kameroen met een kort bovenlijfje en veel te dikke armen en benen die wat wild in het rond slaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |