Waarom zou Nederland moeten dominerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:48 schreef Slaro het volgende:
Die afmatwedstrijd tegen de Australiers zal ik niet snel vergeten, echt mannen tegen de jochies, vreemde gewaarwording binnen het hockey waar Nederland toch zou moeten domineren enigszins.
Op India en Pakistan na het enige land ter wereld waar de sport serieus en op grote schaal bedreven wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou Nederland moeten domineren
In Australië toch ook wel, die zijn redelijk vergelijkbaar met Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op India en Pakistan na het enige land ter wereld waar de sport serieus en op grote schaal bedreven wordt.
Oh? Vergelijkbare cijfers wat betreft hockeyers en niveau van competitie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Australië toch ook wel, die zijn redelijk vergelijkbaar met Nederland.
Een bepaalde user heeft een vermaning noding in de SC, Stijnquote:
Gister was echt cringe bij dat praatprogramma van de NOS toen ze gingen zeggen hoeveel medailles er kwamenquote:
Hmm, wil je dat ik op basis van uitsluiting ga werken?quote:
Oei... das minder. Nog altijd beter dan de 2 2 waar ik snel voor 1 naar zappte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kreeg 'n bal van dichtbij hard op zich geslagen.
Dat weten we niet, want we kunnen de bal niet zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben er weer, hoe kwam de 2e goal voor NL tot stand?
Ogen open doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want we kunnen de bal niet zien
meteen tegen fucking korea ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Oh die boogschutters moeten vanavond alweer?
19.25quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Oh die boogschutters moeten vanavond alweer?
zuid of noordquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
meteen tegen fucking korea ook
#ripquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
meteen tegen fucking korea ook
jammer idd want ze waren best sterk tegen spanjequote:
eeh neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat dat NOSlogo viesver linksboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |