abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 14:02:23 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_164267390

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 11-08-2016 20:56:49 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:03:28 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164268953
Ha, morgen Doe ik een aanval op m'n eigen PR op het maandelijkse 3km loopje door het park. Ik ben fit, sinds puberteit niet meer zo licht geweest, klachtenvrij en niets zou een snelle tijd in de weg moeten staan, behalve dat er overal vers grind is gestrooid en dat loopt voor geen meter :'). Nouja toch maar proberen, op naar sub 12.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:09:19 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_164269081
Oh! Parklopen is er weer ja! Volgende maand misschien ook weer eens meepakken :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:17:02 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164269248
Je kunt je nog steeds gewoon opgeven hoor. :)

Ik moet de Bridge to Bridge laten schieten dit jaar (dus die mag ook uit de OP), iets met een trouwerij en het niet op tijd terug kunnen zijn. In plaats daarvan ga ik wrs. eind september nog 2 keer 5 kilometer lopen, dus dan is dit alvast een mooi deel van de training daarnaartoe.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:18:22 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_164269294
I know. Maar ik 'moet' maandag een mini-triatlon doen, dus het komt niet heel handig uit deze maand.

Ga je die 5km's eind september tijdens een evenement doen, of gewoon voor jezelf?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:23:43 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164269433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
I know. Maar ik 'moet' maandag een mini-triatlon doen, dus het komt niet heel handig uit deze maand.

Ga je die 5km's eind september tijdens een evenement doen, of gewoon voor jezelf?
Evenementen. Wrs. de 25e in Enkhuizen (Runvestloop) en 1 oktober Park Lingezegen 4x5km Estafette. Beide vlak parcours, dus ook daar hoop ik wat van m'n PR af te kunnen schaven.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:24:26 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_164269451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Vork het volgende:

[..]

Evenementen. Wrs. de 25e in Enkhuizen (Runvestloop) en 1 oktober Park Lingezegen 4x5km Estafette. Beide vlak parcours, dus ook daar hoop ik wat van m'n PR af te kunnen schaven.
Enkhuizen :D

En Park Lingezegen, daar heb ik ook iets over gehoord. Is dat alleen estafette?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:27:42 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164269511
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Enkhuizen :D

En Park Lingezegen, daar heb ik ook iets over gehoord. Is dat alleen estafette?
Ja Enkhuizen, mevr. Vork komt daar vandaan en wil dan voor het eerst een evenement meelopen dus dan wordt het 5km over de dijk met veel tegenwind :P.

En voor zover ik weet is die voor volwassenen dan alleen als Estafette te lopen, met 4 lopers dus. Dat kan een mannenteam, vrouwenteam of gemend team zijn.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:28:43 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164269527
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet? Is dat een afsluiting van je 'cursus' of gewoon een onderdeel ervan. Welke afstanden loop, fiets en zwem je dan eigenlijk?
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:45:23 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_164269960
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Je moet? Is dat een afsluiting van je 'cursus' of gewoon een onderdeel ervan. Welke afstanden loop, fiets en zwem je dan eigenlijk?
Het is een onderdeel van de cursus en daarmee een leuke oefening. Voor de reguliere leden is het een onderdeel van het clubkampioenschap. Het is 200m zwemmen, 8km fietsen en 2,5km hardlopen.
pi_164274626
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is een onderdeel van de cursus en daarmee een leuke oefening. Voor de reguliere leden is het een onderdeel van het clubkampioenschap. Het is 200m zwemmen, 8km fietsen en 2,5km hardlopen.
Wat leuk en handig om te oefenen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164274987
Zo, voor het eerst sinds mijn MTB-crash weer gelopen. Ruim een half uur. Op de loopband, maar ik vind het toch tellen. Nu kijken hoe mijn schouder het vond :)
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 18:50:13 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_164275182
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat leuk en handig om te oefenen!
Het is echt heel erg leuk! En inderdaad goed om te oefenen, nu is het nog niet zo erg om domme fouten te maken, doe je het straks alleen maar beter in the real deal!

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, voor het eerst sinds mijn MTB-crash weer gelopen. Ruim een half uur. Op de loopband, maar ik vind het toch tellen. Nu kijken hoe mijn schouder het vond :)
Oh! Op de weg terug! *G*
pi_164277696
Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft :)

1
2
 [b] 20-08-2016 [url=www.cityrunede.nl]Cityrun (Ede)[/url][/b]
[*] xMissi - 5km 

1
2
 [b] 28-8-2016 - [url=www.royalrun.nl] Royal run (Paleis Soestdijk)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,5 km 
pi_164281460
Wat zal ik morgen voor training doen? Twijfel tussen een gewone duurloop of een vorm van wisselduurloop :o Van zo'n 10-15km..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164282799
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zal ik morgen voor training doen? Twijfel tussen een gewone duurloop of een vorm van wisselduurloop :o Van zo'n 10-15km..
Wissel duurloop ^O^
Ik doe morgen een cross-training, eindje fietsen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164283489
Ik doe morgen een duurloopje met een beetje spierpijn in bovenbenen en billen. :)
pi_164290459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik doe morgen een duurloopje met een beetje spierpijn in bovenbenen en billen. :)
Wat heb je gedaan?
pi_164291113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:03 schreef Vork het volgende:
Ha, morgen Doe ik een aanval op m'n eigen PR op het maandelijkse 3km loopje door het park. Ik ben fit, sinds puberteit niet meer zo licht geweest, klachtenvrij en niets zou een snelle tijd in de weg moeten staan, behalve dat er overal vers grind is gestrooid en dat loopt voor geen meter :'). Nouja toch maar proberen, op naar sub 12.
Zit een aardige klim in dat parcours toch?
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:28:08 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164291196
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:21 schreef Skweezer het volgende:

[..]

Zit een aardige klim in dat parcours toch?
Dat klopt, de eerste kilometer is omhoog (eerst een steile klim naar de Villa, daarna nog een stuk vlas plat omhoog richting Ronde Weide en nog een klein stukje verder omhoog), daarna kan de gashendel vol open.

Onder de 12 minuten is nog niet gelukt (ondanks dat het parcours stiekem iets korter is dan 3km). Ik zit rond de 12:20 (12:17 zelfs volgens mijn horloge), dat is wel een paar seconden sneller dan mijn beste tijd tot nu toe. En aangezien het vakantie is, waren er iets minder deelnemers waardoor ik volgens mij zelfs derde ben geworden :).
pi_164291410
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan?
Als een krab rondgelopen.
pi_164291751
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hopelijk was die het er mee eens :)

quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat klopt, de eerste kilometer is omhoog (eerst een steile klim naar de Villa, daarna nog een stuk vlas plat omhoog richting Ronde Weide en nog een klein stukje verder omhoog), daarna kan de gashendel vol open.

Onder de 12 minuten is nog niet gelukt (ondanks dat het parcours stiekem iets korter is dan 3km). Ik zit rond de 12:20 (12:17 zelfs volgens mijn horloge), dat is wel een paar seconden sneller dan mijn beste tijd tot nu toe. En aangezien het vakantie is, waren er iets minder deelnemers waardoor ik volgens mij zelfs derde ben geworden :).
Nog steeds een hele strakke tijd!
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:09:17 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164292001
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:58 schreef DavetheNL het volgende:

Nog steeds een hele strakke tijd!
Zeker met al dat verse grind overal en een doorbrekend zonnetje. Het was zwaar maar toch lekker gelopen. Ik denk dat mijn conditie wel weer gegroeid is, dus dat is prettig om te weten.
pi_164292759
16km wisselduurloop in de pocket, het ging wel aardig, al is mijn tempo in de zones nog wel zo'n 10-20 seconden per km langzamer dan wat ik graag zou zien, maar ja, slechtste wat ik nu kan doen is te hard trainen.
De laatste 5km van zo'n training begin ik het landen wel weer te voelen in mijn bekken en achteraf met het strekken zijn sommige bewegingen ook op een vreemde manier pijnlijk, niet in de spieren maar eerder in de botten of aanhechtingen. Dat blijft zo'n angst in mijn hoofd, ben ik echt niet iets aan het stukmaken en zal ik ooit weer langere afstanden op tempo kunnen lopen zonder die pijn erger te maken :(
pi_164293679
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:09 schreef Vork het volgende:

[..]

Zeker met al dat verse grind overal en een doorbrekend zonnetje. Het was zwaar maar toch lekker gelopen. Ik denk dat mijn conditie wel weer gegroeid is, dus dat is prettig om te weten.
Verdeelde trail dus :P

Snap ik. Je hebt best lang met blessures getobt toch?
pi_164293830
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
16km wisselduurloop in de pocket, het ging wel aardig, al is mijn tempo in de zones nog wel zo'n 10-20 seconden per km langzamer dan wat ik graag zou zien, maar ja, slechtste wat ik nu kan doen is te hard trainen.
Dauwpunt 16, kom nog eens klagen als dat eindelijk weer eens onder de 10 ligt.

quote:
De laatste 5km van zo'n training begin ik het landen wel weer te voelen in mijn bekken en achteraf met het strekken zijn sommige bewegingen ook op een vreemde manier pijnlijk, niet in de spieren maar eerder in de botten of aanhechtingen. Dat blijft zo'n angst in mijn hoofd, ben ik echt niet iets aan het stukmaken en zal ik ooit weer langere afstanden op tempo kunnen lopen zonder die pijn erger te maken :(
PTSS. Herkenbaar en begrijpelijk. Komt goed.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:55:34 #27
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164293867
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:47 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Verdeelde trail dus :P

Snap ik. Je hebt best lang met blessures getobt toch?
twee keer knieproblemen (overbelasting). Eind vorig jaar twee maanden eruit geweest. Daarna heb ik het langzaam opgebouwd, techniek een beetje bijgeschaafd, ik ben ook flink wat afgevallen (dat was niet zo zeer een doel, maar veel werken in combinatie met regelmatig fietsen en lopen doet een hoop) en betere schoenen. Die combinatie zorgt ervoor dat ik dit jaar al 500 km pijnvrij heb kunnen lopen. Dat is het allerbelangrijkste. Daarnaast kan ik ook eindelijk doelen stellen die ik in ieder geval kan proberen te halen met daadwerkelijk lopen.
pi_164294818
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dauwpunt 16, kom nog eens klagen als dat eindelijk weer eens onder de 10 ligt.

[..]

PTSS. Herkenbaar en begrijpelijk. Komt goed.
He oke, kan ik dat de schuld geven :P Het hielp denk ik ook niet dat ik een heen en weertje deed met heen volle wind tegen en terug volle wind mee, dan ga je wel lekker maar is het beste er natuurlijk ook wel vanaf.
En bedankt, ik hoop het!
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:45:51 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164297030
Best leuk lopen hier in Winterberg. Hoogtemeters O+
F means you're fucked
pi_164297599
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

He oke, kan ik dat de schuld geven :P Het hielp denk ik ook niet dat ik een heen en weertje deed met heen volle wind tegen en terug volle wind mee, dan ga je wel lekker maar is het beste er natuurlijk ook wel vanaf.
En bedankt, ik hoop het!
ik had vandaag en eigenlijk de hele week wel liever wind tegen dan mee. Zodra ik wind mee had kreeg ik het meteen een stuk warmer en begon veel meer te zweten.
pi_164297936
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:58 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Hopelijk was die het er mee eens :)
The day after: schouder moppert niet ^O^
pi_164298268
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En jijzelf?
pi_164298624
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En jijzelf?
Ik mopper ook niet :)
pi_164298985
Yes, mijn eerste CR op strava!
Ik moest weliswaar het segment zelf creëren en er was blijkbaar maar 1 tegenstander, ook de afstand was maar plm 140 meter, maar toch...☺
Wel een hellingspercentage van gemiddeld 17% 😥

SPOILER
pi_164299107
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:53 schreef BlueT het volgende:
Yes, mijn eerste CR op strava!
Ik moest weliswaar het segment zelf creëren en er was blijkbaar maar 1 tegenstander, ook de afstand was maar plm 140 meter, maar toch...☺
Wel een hellingspercentage van gemiddeld 17% 😥

SPOILER
Gefeliciteerd ;)

Lage hartslag voor 17% stijgingspercentage!
pi_164299885
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ;)

Lage hartslag voor 17% stijgingspercentage!
Dank. Denk dat de afstand te kort was om een hoge gemiddelde hartslag te halen. Nu van 144 begin naar 167 eind in 1m30.

Valt me wel op dat sowieso gemiddelde hartslag lekker laag blijft op plm 140 gemiddeld bij lopen van 7-18 km in temperaturen van 25+ en flinke stijgingen en dalingen. Moet wel zeggen dat ik het gemiddelde tempo er ook op aanpas en lekeer langzaam loop. Ga gemiddeld niet harder dan 8km/u.

Al met al gaat het best wel lekker zo. Krijg wel pijntjes in linkerenkel, dus niet harder gaan.
pi_164300633
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef BlueT het volgende:

[..]

Dank. Denk dat de afstand te kort was om een hoge gemiddelde hartslag te halen. Nu van 144 begin naar 167 eind in 1m30.

Valt me wel op dat sowieso gemiddelde hartslag lekker laag blijft op plm 140 gemiddeld bij lopen van 7-18 km in temperaturen van 25+ en flinke stijgingen en dalingen. Moet wel zeggen dat ik het gemiddelde tempo er ook op aanpas en lekeer langzaam loop. Ga gemiddeld niet harder dan 8km/u.

Al met al gaat het best wel lekker zo. Krijg wel pijntjes in linkerenkel, dus niet harder gaan.
lopen de wegen mogelijk iets bol? Misschien dan eens aan de andere kant van de weg lopen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 17:43:32 #38
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164302195
Derde dus in 12:22. Beetje teleurstellend, want dat is maar 1 seconde sneller dan m'n beste tijd, wat niet helemaal klopt. De tijd wordt niet meer geklokt met een stopwatch, maar pas gestopt met de telefoonscan van de QR code op het startnummer, wat niet altijd even soepel gaat en dat kost al snel seconden.

Ja, het is een heel lokaal en kneuterig loopje ;)
pi_164306834
Ik ben voorlopig weer even klaar met lange duurlopen. De volgende lange duurloop is over twee weken :P . En daarna kijk ik wel hoe ik het gat tot Berlijn ga vullen. Er zitten vijf weken tussen met de halve marathon van Stockholm twee weken voor Berlijn. Dus eigenlijk hoef ik dan nog maar drie weken in te vullen. De laatste twee weken tot Berlijn ga ik weer lekker rustig doen. Ik heb niet echt een trainingsplan. Het gaat nu meer op gevoel maar ik als ik over twee weken heel blijf, zal Berlijn ook vast wel goedkomen :s) .
pi_164311698
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Devv het volgende:
Ik ben voorlopig weer even klaar met lange duurlopen. De volgende lange duurloop is over twee weken :P . En daarna kijk ik wel hoe ik het gat tot Berlijn ga vullen. Er zitten vijf weken tussen met de halve marathon van Stockholm twee weken voor Berlijn. Dus eigenlijk hoef ik dan nog maar drie weken in te vullen. De laatste twee weken tot Berlijn ga ik weer lekker rustig doen. Ik heb niet echt een trainingsplan. Het gaat nu meer op gevoel maar ik als ik over twee weken heel blijf, zal Berlijn ook vast wel goedkomen :s) .
Je liep je duurlopen ook wel ziekelijk hard, zag ik :o
pi_164312952
Dat is een beetje je lot als je de langzaamste bent. Dan is het aanhaken of afhaken :P . Het ging voor mij af en toe ook wel iets te hard naar mijn zin voor een duurloop.
pi_164314173
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef Vork het volgende:

[..]

twee keer knieproblemen (overbelasting). Eind vorig jaar twee maanden eruit geweest. Daarna heb ik het langzaam opgebouwd, techniek een beetje bijgeschaafd, ik ben ook flink wat afgevallen (dat was niet zo zeer een doel, maar veel werken in combinatie met regelmatig fietsen en lopen doet een hoop) en betere schoenen. Die combinatie zorgt ervoor dat ik dit jaar al 500 km pijnvrij heb kunnen lopen. Dat is het allerbelangrijkste. Daarnaast kan ik ook eindelijk doelen stellen die ik in ieder geval kan proberen te halen met daadwerkelijk lopen.
Dan is het wel fijn dat je nu weer normaal kan lopen ja. Hopelijk blijft dat zo. Benieuwd naar je volgende verslagen :)
pi_164314211
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Top!

Mijn benen wel een tikje na 2 uur lopen en daarna een dag lang dansen in Rotterdam...
pi_164321232
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

lopen de wegen mogelijk iets bol? Misschien dan eens aan de andere kant van de weg lopen.
Ze lopen soms wel niet helemaal recht idd. Bij deze een impressie van mijn route vanochtend :

Ik ben meestal maar midden op de weg gaan lopen... ☺

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door BlueT op 08-08-2016 04:53:09 ]
pi_164322685
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef BlueT het volgende:

[..]

Ze lopen soms wel niet helemaal recht idd. Bij deze een impressie van mijn route vanochtend :

Ik ben meestal maar midden op de weg gaan lopen... ☺

SPOILER
Ik lees hier vooral mee en post eigenlijk (te) weinig maar hier moet ik toch even op zeggen, wat lijkt het me daar leuk lopen zeg :) Mooie plaatjes/omgeving ^O^
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:05:24 #46
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164322771
Gisteren mezelf ook maar weer naar buiten geschopt, om toch een beetje het gevoel te hebben dat ik weer wat serieuzer met hardlopen bezig ben. Had gistermiddag op een verjaardag een praatje Strava, dus maar een rondje gedaan met 2x een aanval op een CR en natuurlijk die allebei gepakt :D Ik kan het nog.

Alleen sinds vorige week doet mn hartslag meter (bij mn garminhorloge) het niet meer... heb batterij al vervangen, maar dat mocht niet baten, iemand nog andere tips?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:12:24 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164322827
Onderweg naar Praag vandaag....dus als er iemand nog leuke loopsuggesties heeft
ultratrainingneverstops
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164324922
Inschrijving voor de HM van Egmond is geopend. Is dat een mooie?
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:23:39 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164324943
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Top!

Mijn benen wel een tikje na 2 uur lopen en daarna een dag lang dansen in Rotterdam...
Waar in Rotterdam heb jij een hele dag gedanst?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164325013
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef DavetheNL het volgende:
Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebben :)
pi_164325113
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebben :)
Dit soort posts interesseert mij dan wel weer, jammer dat het precies in de klus-periode valt mijn nieuwe huis.

2018 dan maar, *op bucketlist zet*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164325165
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Waar in Rotterdam heb jij een hele dag gedanst?
Rotterdam rave. Was bij de Schiehaven.
pi_164325187
quote:

[..]

Toptijden hoeft niet altijd het doel te zijn. Klinkt goed, even kijken of hij in de planning past.
pi_164325219
quote:

[..]

vergeet de logistieke nachtmerrie niet.
pi_164325222
quote:
99s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dit soort posts interesseert mij dan wel weer, jammer dat het precies in de klus-periode valt mijn nieuwe huis.

2018 dan maar, *op bucketlist zet*

Wat plaatjes ter inspiratie dan alvast ;)

Ik liep er mijn langzaamste HM ooit maar wil er sowieso nog eens terugkomen!
pi_164325235
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

vergeet de logistieke nachtmerrie niet.
Dat is Schoorl vooral..
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:43:25 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164325340
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Rotterdam rave. Was bij de Schiehaven.
Ah ok. Ken ik niet.
Wel leuk gehad?

LT, leuke foto's van Egmond. Wil ik ook nog wel n keer lopen.
pi_164325585
Halve van Egmond, die is zeker snel vol?
pi_164325606
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:53 schreef Guard het volgende:
Halve van Egmond, die is zeker snel vol?
Ja een maandje of 2 van tevoren is hij denk ik wel vol. Maar er komen ook altijd wel weer startbewijzen vrij natuurlijk van geblesseerden en overmoedigen..
pi_164325627
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat plaatjes ter inspiratie dan alvast ;)

Ik liep er mijn langzaamste HM ooit maar wil er sowieso nog eens terugkomen!
crossjes O+
pi_164325648
quote:
99s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef CaLeX het volgende:

[..]

crossjes O+
Haha nou dat is het niet hoor, de meeste duinpaden zijn inmiddels wel beton of grind..
pi_164325777
Ik krijg nu nog steeds nachtmerries van Egmond. Het leek zo'n goed plan om de kwart- en halve marathon te lopen...totdat ik gezandstraald werd en even later weer dat strand op mocht :'( .
pi_164327604
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is Schoorl vooral..
Egmond kan er ook wat van, vooral als het mooi weer is en veel toeschouwers op af komen. Kan mij toch wel fokkers herinneren die in de file stonden en bij de start meteen konden lopen.
pi_164327746
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Egmond kan er ook wat van, vooral als het mooi weer is en veel toeschouwers op af komen. Kan mij toch wel fokkers herinneren die in de file stonden en bij de start meteen konden lopen.
Oja nu ik erover nadenk was het trouwens toch wel Egmond waar ik door het niet meer komen/vol zijn van de pendelbussen pas na de laatst gestarte startwave bij de start aankwam en iedereen mocht gaan inhalen :P Daardoor hoefde ik in ieder geval niet te wandelen bij de start! ;)
pi_164327893
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja nu ik erover nadenk was het trouwens toch wel Egmond waar ik door het niet meer komen/vol zijn van de pendelbussen pas na de laatst gestarte startwave bij de start aankwam en iedereen mocht gaan inhalen :P Daardoor hoefde ik in ieder geval niet te wandelen bij de start! ;)
_O- Ik had daar echt de laatste bus had ik begrepen en had net twee minuten speling in het startvak.
pi_164328568
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja een maandje of 2 van tevoren is hij denk ik wel vol. Maar er komen ook altijd wel weer startbewijzen vrij natuurlijk van geblesseerden en overmoedigen..
och dan schrijf ik me niet nu al in, dan wacht ik nog even.
Als ik dan nog wil lopen en al vol is kijk ik wel of ik een nummertje kan bemachtigen (en anders ga ik gewoon weer de Trail poort naar het heuvelland lopen, ook mooi).
pi_164329706
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah ok. Ken ik niet.
Wel leuk gehad?

LT, leuke foto's van Egmond. Wil ik ook nog wel n keer lopen.
Eerste buiten editie van dat feest. Was fijn, even weer met mijn oude techno maatjes op pad.

Vanavond maar een korte training denk ik. Wil wel de hele week fit blijven.
pi_164336855
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren mezelf ook maar weer naar buiten geschopt, om toch een beetje het gevoel te hebben dat ik weer wat serieuzer met hardlopen bezig ben. Had gistermiddag op een verjaardag een praatje Strava, dus maar een rondje gedaan met 2x een aanval op een CR en natuurlijk die allebei gepakt :D Ik kan het nog.

Alleen sinds vorige week doet mn hartslag meter (bij mn garminhorloge) het niet meer... heb batterij al vervangen, maar dat mocht niet baten, iemand nog andere tips?
Ik had dat een tijdje terug ook, dacht ik ook dat de batterij op was.
Bleek dat ik hem even opnieuw moest koppelen.
Ik vermoed dat je dat dus even moet doen. Staat vast wel in de handleiding hoe (ik ben het weer vergeten)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164337478
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onderweg naar Praag vandaag....dus als er iemand nog leuke loopsuggesties heeft
ultratrainingneverstops
Ik ga daar volgende week heen, heb voor mezelf alvast een easy sightseeing rondje uitgezet door de stad. Maar voor jou iets te kort denk ik...
pi_164338895
Gister trouwens even weer lekker uitgehaald in een training. Op de lokale 'Mont Ventoux' van Ommen even 95% van de max. hartslag aangetikt... Geen wereldberg natuurlijk maar best een pittige klim naar een meter of 70 hoogte. Lekker dat het weer kan!

Oh, en ik dacht gisterochtend eerst nog even wat oefeningetjes te doen, waaronder een serie uitvalspassen. Die had ik al lang niet gedaan, en dat voel ik vandaag de hele dag al bij iedere beweging. Au.
pi_164338981
En Egmond is inderdaad echt de moeite waard, afhankelijk van de omstandigheden. En ik heb daar toen best snel gelopen. Wel veel bermpjes moeten pakken in de duinen.

En als je op tijd op het station bent dan is het in mijn ervaring met de pendelbussen prima te doen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:59:51 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164339990
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Eerste buiten editie van dat feest. Was fijn, even weer met mijn oude techno maatjes op pad.

Vanavond maar een korte training denk ik. Wil wel de hele week fit blijven.
Leuk! Alleen techno?
Ik was het hele weekend aan de techno O+ heerlijk!
Eind vd week maar weer lopen O-)
pi_164340138
Egmond sla ik voorlopig even over. De laatste keer met mooi weer was ik nog net op tijd aan de start, maar velen hebben die gemist en moesten het met een ingekort parcours doen. En met de confrontatie vlak na de strandopgang met toeschouwers die tussen de zee en de lopers in gaan staan (toeschouwer-languit-in-de-golven-incident) was de lol er helemaal af. Daar ga ik niet meer half Nederland voor doorrijden.
pi_164340376
Oh ja die arme toeschouwer die jij zo ruw de Noordzee inbeukte :P >:) :D
pi_164340562
Net een weekje actieve vakantie in Zweden achter de rug. Heb daar niet hardgelopen, maar tussen het kanoën door toch wel 20km met wat hoogtemeters op m'n hardloopschoenen gewandeld.
pi_164340576
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:09 schreef Guard het volgende:
Oh ja die arme toeschouwer die jij zo ruw de Noordzee inbeukte :P >:) :D
Nou, het/hij lag iets genuanceerder. 8-)
pi_164340620
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou, het/hij lag iets genuanceerder. 8-)
Ach een goed verhaal hoeft niet waar te zijn 8-)
pi_164341071
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Het is op zich waar, maar laten we zeggen dat ik niet de agressor was. Zoals het hier staat is het de waarheid, de enige echte waarheid en niets dan de waarheid: LIF / [Hardlopen] #671 - Zandloperweekend
pi_164341387
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is op zich waar, maar laten we zeggen dat ik niet de agressor was. Zoals het hier staat is het de waarheid, de enige echte waarheid en niets dan de waarheid: LIF / [Hardlopen] #671 - Zandloperweekend
Toen was je ook geblesseerd -O-
pi_164343542
Zo, in dat topic komen een hoop ex-hardlopers langs!
pi_164345655
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk! Alleen techno?
Ik was het hele weekend aan de techno O+ heerlijk!
Eind vd week maar weer lopen O-)
Zeker, het wat meer Britse werk. Soms gewoon fijn hé?

Net 5 op laag tempo :)
pi_164345720
Egmond was wel mijn mooiste HM ooit. O+
Strijden tegen de elementen. Gezandstraald worden en als beloning de duinen. Hard geknokt en gewonnen.

Ik heb niks van die logistieke drukte meegekregen, we waren er het hele weekend al. :)
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:13:10 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164345848
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Sterker nog, de waarheid mag een goed verhaal nooit in de weg staan!
pi_164346112
Mijn trainer heeft af en toe echt van die inzichten :o Ik bleek met rechts echt te overstriden en met links juist te kleine passen te nemen/mijn passen niet af te maken. Toen ik daarop ging letten had ik ineens zoveel minder spanning in mijn liezen/bekken :o Het is nog wel lastig lopen want ik moet dan echt letten op kleine pasjes in superhoge frequentie.. maar hopelijk blijft het zo voelen!
pi_164346287
Nice :)
Maar wat is oorzaak en wat is gevolg? Is de pijn het gevolg of de oorzaak van het overstriden?
pi_164346447
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Nice :)
Maar wat is oorzaak en wat is gevolg? Is de pijn het gevolg of de oorzaak van het overstriden?
Allebei denk ik, ik denk dat ik me door de klachten toch een gekke loopstijl heb aangemeten. De pijn is ook regelmatig gewisseld van periodes waar ik vooral links last had naar waar het vooral rechts was..
pi_164348422
gebruiken sommige hardlopers hier recovery shakes? zo ja welke, en merk je verschil?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 06:16:21 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164354790
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
gebruiken sommige hardlopers hier recovery shakes? zo ja welke, en merk je verschil?
Afgelopen weekend is vooral Warsteiner goed bevallen
F means you're fucked
pi_164354792
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Afgelopen weekend is vooral Warsteiner goed bevallen
Gebruikt Yuri van Gelder ook! ^O^
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 06:20:10 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164354795
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gebruikt Yuri van Gelder ook! ^O^
Ik moet ook naar huis vandaag -O-
F means you're fucked
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 06:37:10 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164354818
Schoentjes aan en Praag in! Terug voordat de rest van ons gezelschap wakker wordt
pi_164355021
Wow, wat ging het lekker vanochtend O+
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:09:52 #93
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164355189
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik had dat een tijdje terug ook, dacht ik ook dat de batterij op was.
Bleek dat ik hem even opnieuw moest koppelen.
Ik vermoed dat je dat dus even moet doen. Staat vast wel in de handleiding hoe (ik ben het weer vergeten)
Thanks, ik zal er eens naar kijken!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 07:37 schreef Guard het volgende:
Mooi is dat he :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:23:33 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164355310
quote:
Hier ook, lekker rustig hobbelen
pi_164355401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Hier ook, lekker rustig hobbelen
Mooi rondje gemaakt?
pi_164355694
quote:
Jij gaat zo goed :o
pi_164357881
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 06:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik moet ook naar huis vandaag -O-
_O-
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:34:03 #98
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_164358510
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef DavetheNL het volgende:
Egmond is in mijn beleving de mooiste die Nederland te bieden heeft. Een echte strijd tegen de elementen. Er zijn geen gemakkelijke edities. Qua HM's de enige échte klassieker die Nederland heeft, al komt dat gevoel misschien ook voort uit het feit dat ik in die buurt ben opgegroeid.
Life is what you make it.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:39:11 #99
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164360336
Ik heb me eindelijk ingeschreven voor de HM van de Hoge Veluweloop :)

SPOILER: mag ik in de OP?
Hoop hem sowieso onder de twee uur te lopen, maar liefst nog onder mijn PR, en die staat op 1:58:10 (van 2007 :o )
pi_164363640
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Egmond is in mijn beleving de mooiste die Nederland te bieden heeft. Een echte strijd tegen de elementen. Er zijn geen gemakkelijke edities. Qua HM's de enige échte klassieker die Nederland heeft, al komt dat gevoel misschien ook voort uit het feit dat ik in die buurt ben opgegroeid.
Jij bent een goede promotor zeg:P
pi_164365243
Een Marti ten Kate-shirt bij de DtD:

:D :D :D :D :D
_O_ Marti _O_
pi_164366024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ Marti _O_
Oke, die zijn wel serieus tof :o De DtD heeft altijd wel gave shirts!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:08:54 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164367953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ Marti _O_
Die moet ik hebben :o
F means you're fucked
pi_164368829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Doe je aan bestellingen? 8-)
pi_164368923
Oeh dat ten Kate shirt is gaaf!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:49:36 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164368995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Doe je aan bestellingen? 8-)
Ik bestel graag
F means you're fucked
pi_164369055
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik bestel graag
:D
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:19:12 #108
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164369907
Oeps...
https://www.strava.com/activities/670143210

Het even-de-beentjes-strekken-na-het-werk loopje liep een beetje uit de hand. :o
pi_164370839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:19 schreef Vork het volgende:
Oeps...
https://www.strava.com/activities/670143210

Het even-de-beentjes-strekken-na-het-werk loopje liep een beetje uit de hand. :o
Nice! Wel een flinke hartslag, of heb je een hoge HRmax?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:00:07 #110
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164371163
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nice! Wel een flinke hartslag, of heb je een hoge HRmax?
Mijn max zit op 198, dus het kan wel hoger. Ik kan ook kilometers met een HR boven 190 lopen, maar dat is niet echt heel erg relaxed. Mijn hartslag is wel al snel redelijk hoog, hier valt het me eigenlijk nog best. Vergeet niet dat ik normaal gesproken maar de helft van dit loop (in een vergelijkbaar tempo) (met 15km als langste afstand ooit) en dat het geen meter vlak is geweest.

Als ik 20 van plan was geweest, dan was ik wel iets rustiger begonnen.
pi_164371745
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ook, maar je moet daarvoor naar Amsterdam :'(
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:25:12 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164371999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Stom
F means you're fucked
pi_164372026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Die wil ik ook! En raad eens waar ik werk? Toch maar eens langs binnenkort. En dan bij voorkeur een handtekening scoren van Marti zelf.
pi_164373011
Wat een gave shirts zeg! Ik ga zondag naar Bodyworld in Amsterdam en daarna naar de stad. Als ik de winkel tegen kom en hij is open dan ga ik zeker even kijken :)

Gisteren weer lekker getraind. Was best pittig met pyramideinterval en 5x halve minuut zone 3. de rest was zone 1/2. Knie was wel weer vervelend. Donderdag maar weer overleggen met de fysio..Komt vast goed :)
pi_164375295
De winkel? Je kan die shirts denk ik toch alleen krijgen als je je inschrijft voor de dam tot dam?
pi_164375554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
De winkel? Je kan die shirts denk ik toch alleen krijgen als je je inschrijft voor de dam tot dam?
Het gaat om het bedrukken van zo'n shirt, geloof ik. Ik snap het niet helemaal. Vanaf de 12e in ieder geval, maar dan heeft toch nog niemand het shirt in huis?

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:25 schreef McTwente het volgende:

[..]

Die wil ik ook! En raad eens waar ik werk? Toch maar eens langs binnenkort. En dan bij voorkeur een handtekening scoren van Marti zelf.
Ik denk niet dat Marti daarvoor uit Overijssel over komt. Hij kwam er overigens zelf mee op FB, anders had ik het ook niet geweten.
pi_164375732
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef Zwabberhark het volgende:

Ik denk niet dat Marti daarvoor uit Overijssel over komt. Hij kwam er overigens zelf mee op FB, anders had ik het ook niet geweten.
Dat denk ik ook niet. Maar ik loop ook wel eens in Twente, bij evenementen waar hij ook loopt of bij aanwezig is. Dus dan is het al wat makkelijker. Eerst maar eens kijken wat zo'n shirt/bedrukking kost.
pi_164377539
Ik weet ook niet of je ingeschreven moet zijn,staat wel wat onduidelijk idd. Maar dan kan ik alsnog gaan kijken toch :P
pi_164377571
Waar kunnen we onze bestellingen doorgeven? Eén keer M graag.

:D

Serieus goed shirt, lekker retro 80's en met een mooie ode aan een hardloopheld.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:31:26 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164387179
Als je in Praag bent is er natuurlijk maar 1 souvenir wat je meeneem...

Net nog even een lekker rondje van 1.5 uur gehobbeld
pi_164387853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga er vrijdag sowieso langs voor nieuwe hardloopschoenen. Dan kan ik het gelijk even vragen.

SPOILER
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:44:34 #122
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_164389903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:46 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Jij bent een goede promotor zeg:P
Not sure if...?

Maar serieus: Egmond moet je niet gaan lopen voor een PR, maar voor de strijd.
Life is what you make it.
pi_164390434
#VakantieTotalen:

Vakantiedagen: 19
Loopdagen: 7
Aantal keer gelopen: 8
Totale afstand: 65km
Totaal hoogtemeters: 1513
Gemiddelde looptemperatuur: 25-29 C

Morgen inpakken :(

Heb een mental image gemaakt van de looproutes hier, dan kan ik die nog eens afspelen op de afsluitdijk :)
pi_164390665
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:44 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Not sure if...?

Maar serieus: Egmond moet je niet gaan lopen voor een PR, maar voor de strijd.
Was een grapje. Hij is zeker op mijn to do lijst gegaan. Klinkt echt goed!
pi_164391079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:41 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ga er vrijdag sowieso langs voor nieuwe hardloopschoenen. Dan kan ik het gelijk even vragen.
Thanks Devv, houd ons ajb op de hoogte. Bij een volgende meet is er een dresscode: het Marti-shirt.
pi_164397547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:07 schreef BlueT het volgende:
#VakantieTotalen:

Vakantiedagen: 19
Loopdagen: 7
Aantal keer gelopen: 8
Totale afstand: 65km
Totaal hoogtemeters: 1513
Gemiddelde looptemperatuur: 25-29 C

Morgen inpakken :(

Heb een mental image gemaakt van de looproutes hier, dan kan ik die nog eens afspelen op de afsluitdijk :)
Hier 3 keer gelopen in 14 dagen vakantie. Ruim 500 hoogtemeters in 50 horizontale kilometers. En de temperatuur varieerde tussen de 12 en de 32 graden, schat ik.

En de afsluitdijk wordt sowieso genieten, as mijn voeten tenminste op tijd hersteld zijn.
pi_164398763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:07 schreef BlueT het volgende:
Heb een mental image gemaakt van de looproutes hier, dan kan ik die nog eens afspelen op de afsluitdijk
Als je dan maar niet ineens de ingebeelde linker bocht ook in het echt maakt
pi_164399255
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Als je dan maar niet ineens de ingebeelde linker bocht ook in het echt maakt
Haha, of plotseling hoogtemeters gaan maken... ☺
  woensdag 10 augustus 2016 @ 16:35:23 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164399681
Tot nu toe 24 vakantiedagen en 21 loopdagen :D
Komend weekend nog een laatste lange duurloop in NL en dan begint het taperen voor Naseby.
Zoals het er nu uit ziet zal ik een paar schoenrn moeten opofferen om de zolen sneeuw en ijsproef te maken met schroeven.
pi_164401399
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:26 schreef BlueT het volgende:

[..]

Haha, of plotseling hoogtemeters gaan maken... ☺
Het is anders prima mogelijk om hoogtemeters te maken op de afsluitdijk.
pi_164403110
6 vakantiedagen, 3 keer op de loopband, 3 keer op een spinningbike, 6 keer hot tub :P
Als de schouder zich goed houdt ga ik een dezer dagen hier maar eens wat trails verkennen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 18:10:48 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164403250
3 vakantiedagen, 2 keer gelopen, net geen 16km en net geen 600 hoogtemeters. En nu?

:)
F means you're fucked
pi_164403307
Geen vakantiedagen, geen hoogtemeters, wel 2 keer gelopen, 21 km
Dus......
pi_164403653
Hoogtemeters zeggen niet zoveel, eigenlijk. De ene hoogtemeter is veel zwaarder dan de andere hoogtemeter.
pi_164403810
Ik ga zondag weer wat veelzeggende hoogtemeters maken :Y
pi_164403980
pi_164404052
quote:
Was dat niet een rondjesmarathon?
pi_164404211
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:38 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Was dat niet een rondjesmarathon?
Ik heb afgelopen weekend vernomen dat het 1 grote ronde zou zijn. Geen idee hoe ze dat willen gaan doen in Tilburg...
Maar goed, ik heb het vermoeden dat we het wel gaan zien over twee weken.
En al zouden het rondjes worden, het is wel een marathon in mijn stad. Eerste editie is natuurlijk wel bijzijn, meemaken.

Eens kijken of het allemaal past in het schema voor het voorjaar van 2017, wat al redelijke doelen begint te krijgen (dankzij de nodige peer pressure :D ).
pi_164407781
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend vernomen dat het 1 grote ronde zou zijn. Geen idee hoe ze dat willen gaan doen in Tilburg...
Maar goed, ik heb het vermoeden dat we het wel gaan zien over twee weken.
En al zouden het rondjes worden, het is wel een marathon in mijn stad. Eerste editie is natuurlijk wel bijzijn, meemaken.

Eens kijken of het allemaal past in het schema voor het voorjaar van 2017, wat al redelijke doelen begint te krijgen (dankzij de nodige peer pressure :D ).
Tilburg is toch best groot? Als je Hilvarenbeek meepakt en de Warande heb je al best een grote ronde! Lijkt mij best een mooie plek voor een marathon!
pi_164408444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tilburg is toch best groot? Als je Hilvarenbeek meepakt en de Warande heb je al best een grote ronde! Lijkt mij best een mooie plek voor een marathon!
Ja als je de Reeshof erbij betrekt kun je makkelijk zat een marathon parcours uitzetten binnen Tilburg maar zo'n vinex wijk is saai (en ik kan het weten, minstens de helft van trainingen loop ik in de Reeshof). Hilvarenbeek is te ver weg, dan zou ik eerder aan Berkel-Enschot en/of Goirle denken.
Hmm dan kom je al een aardig eindje, vanuit Centrum (schouwburgring, start voor de deur van de RW) via de Korvel langs Willem II stadion naar Gool, vervolgens weer naar Tilburg, langs het Elizabeth zkh en door het Leijpark, via Moerenburg naar B-E. dan weer terug naar Tilburg en via Oud-Noord langs de hoogbouw en de spoorzone naar de Paleisring voor de finish.

Zo! geregeld. Paar drankposten, dranghekken en vrijwilligers en rennen maar :D
pi_164408897
Voor de mensen die vanavond liepen en zich afvroegen waarom het zo lekker ging: dauwpunten lagen rond 8 graden. Vanavond was het perfecte loopweer. Droog. Weinig wind. Niet te warm. Niet te vochtig.
pi_164408961
Nou ik heb in tijden niet zo slecht getraind, al was het wel op de fiets :P Maar goed, ik kan de redenen daarvoor ook wel aanwijzen en die hadden niet met dauwpunten te maken :P
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 22:16:36 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_164410729
En ik heb gezwommen. Ging wel lekker. Zou dat ook met dauwpunten te maken hebben?
pi_164411626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik heb in tijden niet zo slecht getraind, al was het wel op de fiets :P Maar goed, ik kan de redenen daarvoor ook wel aanwijzen en die hadden niet met dauwpunten te maken :P
Nee, dit moet echt aan jezelf liggen. Wie gaat er dan ook fietsen :N
Ik kwam ze ook met busladingen tegen onderweg. Zeker net wielrennen bij de OS geweest. Morgen zie je ze niet meer, want dan regent het.

Iets anders.
Ik had het net met d'n Murmeli over Finse pistes en hoe jammer het is dat ze nooit zijn overgewaaid vanuit België, waar je ze veel vindt. (Finse pistes zijn routes met een dempende toplaag -bijvoorbeeld houtsnippers- die ook nog eens gemarkeerd zijn met afstandsbordjes).
pi_164411724
Tja, maar Finland O+ Daar snappen ze het gewoon.. Ze maken daar ook gewoon bij meertjes vuurplekken en hutten en spoelbakken voor wildkampeerders en zo.. en dat wordt niet eens gevandaliseerd!

En ik ga fietsen omdat ik niet elke dag kan lopen :o
pi_164412168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik ga fietsen omdat ik niet elke dag kan lopen :o
Jij bent echt een trainingsbeest ^O^
  donderdag 11 augustus 2016 @ 06:25:35 #147
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419306
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee, dit moet echt aan jezelf liggen. Wie gaat er dan ook fietsen :N
Ik kwam ze ook met busladingen tegen onderweg. Zeker net wielrennen bij de OS geweest. Morgen zie je ze niet meer, want dan regent het.

Inderdaad, .... velen van hen hebben, op hun pensen afgaande, de drankzucht en arrogantie van Yuri van Gelder..
De mens loopt al duizenden jaren hard en nu gaat er iemand op een ding wat amper 200 jaar bestaat opeens de koning uithangen en mij met een irritant belletje sommeren aan de kant te gaan...

[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-08-2016 08:00:55 ]
pi_164419422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Inderdaad, .... velen van hem hebben, op hun pensen afgaande, de drankzucht en arrogantie van Yuri van Gelder..
De mens loopt al duizenden jaren hard en nu gaat er iemand op een ding wat amper 200 jaar bestaat opeens de koning uithangen en mij met een irritant belletje sommeren aan de kant te gaan...
Hoax, fietsers hebben geen bel.
pi_164419653
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb er geen inderdaad :@
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:06:41 #150
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419684
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die zijn helemaal erg, de fietsers die alleen maar "hey" schreeuwen als je bij ze in de klas hebt gezeten.
Waarschijnlijk bang dat ze anders te laat zijn om op zich op een willekeurig terras vol te stouwen met koffie en appelgebak want fietsen "is ook een sociale sport".....
pi_164419692
Ik heb geen bel maar ik roep altijd pardon en dankjewel. En ik word een beetje moe van het feit dat je als wielrenner perj definitie al als roekeloos en asociaal gezien wordt. Je gaat gewoon harder dan normale fietsen, daar houden mensen geen rekening mee dus moet je ze op tijd waarschuwen. Dat is niet bedoeld als aan de kant schreeuwen.

Maar goed, vandaag weer lopen ;)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:22:16 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen bel maar ik roep altijd pardon en dankjewel. En ik word een beetje moe van het feit dat je als wielrenner perj definitie al als roekeloos en asociaal gezien wordt. Je gaat gewoon harder dan normale fietsen, daar houden mensen geen rekening mee dus moet je ze op tijd waarschuwen. Dat is niet bedoeld als aan de kant schreeuwen.

Als er geen dankjewel van af kan is het in mijn ogen niets anders dan arrogant aan de kant schreeuwen.
En van het gros van de wielrenners die ik tegen gekomen ben moet ik het nog horen, vooral van de weekend warriors die op zondagmorgen de wegen onveilig maken
pi_164419790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als er geen dankjewel van af kan is het in mijn ogen niets anders dan arrogant aan de kant schreeuwen.
En van het gros van de wielrenners die ik tegen gekomen ben moet ik het nog horen, vooral van de weekend warriors die op zondagmorgen de wegen onveilig maken
Tja ik kan me niet verantwoorden voor wie jij allemaal tegen komt.

Maar ik vind beide sporten leuk en heb vooral geconstateerd dat met elkaar meedenken echt van beide kanten moet komen. Hardlopers kunnen ook wel snappen dat zij iets makkelijker een stapje opzij kunnen doen dan iemand op een fiets.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:26:57 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419799
Waarvoor denk je dat ze een stuur hebben???
pi_164419814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Waarvoor denk je dat ze een stuur hebben???
Je bevestigt precies mijn punt over gebrek aan met elkaar meedenken ;)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:33:36 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punt over gebrek aan met elkaar meedenken ;)
They started!
Ik heb nog nooit naar een fietser geschreeuwd dat ze aan de kant moeten.
pi_164419873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

They started!
Ik heb nog nooit naar een fietser geschreeuwd dat ze aan de kant moeten.
Dat zeg ik ook niet ;) Ik zeg alleen dat als hardlopers bedenken dat zij met 10km/u makkelijker aan de kant gaan dan iemand met 35 km/u, en als wielrenners bedenken dat het voor een hardloper echt onprettig is om ineens te schrikken van iemand die langszoeft, we allemaal een fijnere training hebben! Ik loop ook liever op vlak asfalt dan op een scheve stoep, maar als er een fietser aankomt ga ik wel weer even op de stoep lopen.

Maar goed deze discussie is al zoooo vaak gevoerd dat het vermoeiend is. Volgens mij hoef jij in je normale looprondjes sowieso niet echt rekening te houden met fietsers ;)
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 08:37:48 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_164419884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij hoef jij in je normale looprondjes sowieso niet echt rekening te houden met fietsers ;)
En RD maar schreeuwen naar die melkvrachtwagens :D
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:41:41 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En RD maar schreeuwen naar die melkvrachtwagens :D
Die zijn over het algemeen fatsoenlijker dan een fietser, de meesten gaan met een grote boog om mij heen
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:45:44 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar goed deze discussie is al zoooo vaak gevoerd dat het vermoeiend is.
Dit is geen discussie, maar de stem van de onderdrukking!
Het enige pleziertje dat ik zo af en toe heb is als ik een van die barbaren inhaal, de fiets in de hand, tijdens een gecombineerde trail/MTB wedstrijd.
pi_164419998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit is geen discussie, maar de stem van de onderdrukking!
Het enige pleziertje dat ik zo af en toe heb is als ik een van die barbaren inhaal, de fiets in de hand, tijdens een gecombineerde trail/MTB wedstrijd.
hoho, nu scheer je MTB-ers en wielrenners over één kam....
pi_164420016
Vanochtend voor het werk aan gezwommen, best lekker!
Kijken of ik dat ook 1 of 2 keer in de week erbij kan doen. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164420257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die vanavond liepen en zich afvroegen waarom het zo lekker ging: dauwpunten lagen rond 8 graden. Vanavond was het perfecte loopweer. Droog. Weinig wind. Niet te warm. Niet te vochtig.
Ah, bedankt voor je uitleg!
Ik ging inderdaad erg lekker. Eerste kilometer met kippenvel gelopen en pas zweten na 20 minuten. Op de Waalbrug eens een keer geen wind tegen, dus ik ging als een malle.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:16:04 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164420303
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef Guard het volgende:

[..]

hoho, nu scheer je MTB-ers en wielrenners over één kam....
Ze horen bij elkaar als Soddom en Gomorra...
pi_164420995
Ik snij hardlopers altijd af als ik langs kom fietsen. Hardlopen doe je maar lekker op de stoep. Het fietspad is voor fietsers :{w .
pi_164421064
Had ik al gezegd dat ik een racefiets heb besteld? ;)
Het lijkt mij leuk om fietsen en lopen af te wisselen. En misschien wel eens een run-bike-run of zo.

En verder wat LT zegt, leven en laten leven. Als er van beide kanten een beetje rekening met elkaar wordt gehouden, is het zoveel makkelijker.
pi_164421197
De scheidslijn tussen tolerantie en onverschilligheid is overigens heel vaag.

Ik moet zeggen dat het gisteravond best prima ging met de raceclubjes. Omdat wij op zij gingen. Op racefietsen zitten namelijk geen remmen, want dan zakt je gemiddelde snelheid met 0,1 km/uur op Strava.
pi_164423805
Ik heb mijn dissertatie ingeleverd, dat bleek toch iets meer discipline te vereisen dan het rennen van een marathon maar hopelijk is het nu goed genoeg! :7 Dus vanaf nu tot 1 september vakantie heujjj!
pi_164424531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

lokquote
Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft :) ( denk dat je de vorige post niet heb gezien)

1
2
1 [b] 20-08-2016 [url=www.cityrunede.nl]Cityrun (Ede)[/url][/b]
2 [*] xMissi - 5km 

1
2
1 [b] 28-8-2016 - [url=www.royalrun.nl] Royal run (Paleis Soestdijk)[/url][/b]
2 [*] xMissi - 3,5 km 
pi_164424656
En fijne vakantie LT, geniet ervan :)

Ik mag vanavond weer lekker hardlopen, laatste keer met de leuke/gezellige trainer daarna niet meer :{
pi_164434853
Eerste serieuze loopje sinds tijden: over de trails van B.C. Bijna anderhalf uur door de bossen gerend. Iets langer dan gepland, maar het was mooi.

SPOILER
pi_164437093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste serieuze loopje sinds tijden: over de trails van B.C. Bijna anderhalf uur door de bossen gerend. Iets langer dan gepland, maar het was mooi.

SPOILER
Does a bear shit in the woods?
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 20:57:07 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_164439362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef xMissi het volgende:

[..]

Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft :) ( denk dat je de vorige post niet heb gezien)
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Geregeld ^O^ die eerste had ik inderdaad gemist :@
pi_164440170
Lekker bezig Stip!

Thanks Guppy, dat kan gebeuren toch, geen probleem ;)

Vanavond heerlijk getraind. Iedereen liet het afweten dus de allerlaatste training van hem was gezellig met zijn tweeën :P
Fysio heeft mij vanmiddag mooi ingetaped en het helpt wel iets. Dus dat is fijn. Tape liet alleen na het rondje al los... Wel 5,1 km in 40.30 minuten gerend met intotaal maximaal 6 minuten gewandeld.. Ben benieuwd of het een mooie tijd word in Ede :)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:30:37 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164441023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:

Maar goed, vandaag weer lopen ;)
Ik denk dat je met pardon en bedankt zeggen de hele situatie al een stuk naar het positieve draait.
Als iedereen dat doet naar elkaar, zie ik geen reden om negatief over elkaar te denken.
Je deelt nu eenmaal samen een weg. Doe je niks aan.
pi_164441116
Ik ben vanavond bij Run2Day geweest en je kunt gewoon een shirt laten bedrukken. De verkoop staat los van de Damloop.
pi_164444455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

SPOILER
Wow cool!
pi_164444505
Ik heb heerlijk getraind vandaag, niet op tijden gelet, alleen op frequentie en looptechniek/ontspanning, maar toch 10x200 tussen de 1.28 en 1.37 gelopen! Blijkbaar maakt rust in je hoofd toch wel uit voor het lopen ;)

En daarna heb ik het trainingseffect teniet gedaan met een biertje en een Gin Tonic! Maar ach, dat mag ook wel eens.
pi_164451824
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Does a bear shit in the woods?
Sure it does! En we hebben later vandaag ook twee verdachten gevonden, moeder en kind!
SPOILER
pi_164454025
tl;dr?

;)

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd de hardloopschoenen weer eens aangedaan en naar buiten voor een rondje. 10 minuten rustig, vijf keer een minuut versnelling en een minuut rustig en even uitlopen. 3,54 km in 26''46 en nu zit ik al een kwartier uit te zweten voor ik kan gaan douchen :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:21:07 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164454172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:13 schreef Serinde het volgende:
tl;dr?

;)

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd de hardloopschoenen weer eens aangedaan en naar buiten voor een rondje. 10 minuten rustig, vijf keer een minuut versnelling en een minuut rustig en even uitlopen. 3,54 km in 26''46 en nu zit ik al een kwartier uit te zweten voor ik kan gaan douchen :')
Dan heb je de moeilijkste stappen al gehad *O* _O_
F means you're fucked
pi_164454247
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan heb je de moeilijkste stappen al gehad *O* _O_
Ik moet even een doel bedenken anders wordt het weer helemaal niks :D
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:28:01 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164454321
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:24 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik moet even een doel bedenken anders wordt het weer helemaal niks :D
Zevenheuvelennacht?
F means you're fucked
pi_164454470
Vanmiddag om 16:10 de finale 10.000 meter, met Kuijken en Vastenburg. Wordt op NOS.nl uitgezonden, niet op NPO1, want daar is al hockey.
pi_164455379
Tot nu toe zijn die spelen een grote teleurstelling voor Teamnl een beetje succes zou leuk zijn
pi_164455622
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Devv het volgende:
Ik ben vanavond bij Run2Day geweest en je kunt gewoon een shirt laten bedrukken. De verkoop staat los van de Damloop.
Thanks voor het informeren, Devv!
pi_164468433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanmiddag om 16:10 de finale 10.000 meter, met Kuijken en Vastenburg. Wordt op NOS.nl uitgezonden, niet op NPO1, want daar is al hockey.
Dat werd dus een 14e plaats voor Kuijken en een 28e plaats voor Vastenburg in 31-half en 32-laag.
De winnares finishte in een nieuw wereldrecord, waar meteen al heel veel reuring over ontstaan is. Het vorige WR schijnt al dubieus te zijn geweest, laat staan dit nieuwe WR. De winnares kwam ook nog eens zo fris als een hoentje over de finish.
  Redactie Sport vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:48:03 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164468667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:15 schreef Guard het volgende:
Tot nu toe zijn die spelen een grote teleurstelling voor Teamnl een beetje succes zou leuk zijn
We lopen qua medailles bijna gelijk met de voorspellingen dus een grote teleurstelling vind ik wat overdreven. Misschien moet men niet zoveel verwachten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164470035
De slechte generale zit er weer op.. :{
Hopen dat het zondag wat soepeler verloopt.
pi_164470052
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

We lopen qua medailles bijna gelijk met de voorspellingen dus een grote teleurstelling vind ik wat overdreven. Misschien moet men niet zoveel verwachten
Inderdaad! Er kan ook altijd wat misgaan in de sport en op de OS gebeuren altijd rare dingen dus je moet alle kanshebbers sowieso gedeeld door twee doen om een realistisch beeld te hebben.. Ik vind eigenlijk alleen zwemmen over de breedte tegenvallen.. Ja en judo maar dat is met al die nieuwe regels meer een kansspel geworden :s
Kuijken was ook wel jammer, geen top tien, maar ja tegen dit soort tijden begin je niks..
pi_164470098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat werd dus een 14e plaats voor Kuijken en een 28e plaats voor Vastenburg in 31-half en 32-laag.
De winnares finishte in een nieuw wereldrecord, waar meteen al heel veel reuring over ontstaan is. Het vorige WR schijnt al dubieus te zijn geweest, laat staan dit nieuwe WR. De winnares kwam ook nog eens zo fris als een hoentje over de finish.
Vier vrouwen onder de 30 minuten, ongelofelijk!
En eerlijk gezegd ook moeilijk voor te stellen dat dit "schoon" gebeurd is...
pi_164470100
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Zevenheuvelennacht?
Goede tip.

Gup doe je ook mee dan? O+
pi_164470141
Ik vind best dat je wat mag verwachten, met die strenge kwalificatie eisen.
We sturen niet zomaar iedere "Eddy the Eagle"naar de spelen.
Als je dan zoveel atleten in een vroeg stadium uitgeschakeld ziet worden, dan vind ik dat tegenvallen.
  Redactie Sport vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:45:52 #194
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164470145
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Inderdaad! Er kan ook altijd wat misgaan in de sport en op de OS gebeuren altijd rare dingen dus je moet alle kanshebbers sowieso gedeeld door twee doen om een realistisch beeld te hebben.. Ik vind eigenlijk alleen zwemmen over de breedte tegenvallen.. Ja en judo maar dat is met al die nieuwe regels meer een kansspel geworden :s
Kuijken was ook wel jammer, geen top tien, maar ja tegen dit soort tijden begin je niks..
Zwemmen valt ook echt wel tegen, niet alleen qua medailles. Dat Ranomi geen topfavoriete is dat wist iedereen en die finale van vannacht was echt bizar. Vooraf hadden we niet verwacht dat ze sneller zou zijn dan de topfavoriete. En toch werd ze vijfde _O-
pi_164478330
Zijn de 100 m series op een beetje een christelijk tijdstip?
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:42:04 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_164479075
Volgens mij is het allemaal midden in de nacht ;(
  Redactie Sport vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:43:42 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164479130
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:23 schreef Guard het volgende:
Zijn de 100 m series op een beetje een christelijk tijdstip?
3:40u
pi_164479196
;( Nee dus...
pi_164486270
Dat zag er soepel uit van Schippers ^O^
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 08:50:56 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164486331
Vergeet niet terug te kijken naar de race van Sifan Hassan. Prachtig!
pi_164486350
Wanneer je ruim 1km extra op tempo loopt omdat je 2 Strava-segmenten wil verbeteren, en Strava koppelt ze niet aan je loop...

-O-

En het zijn niet eens rommelige gps-gegevens.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 08:58:07 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164486362
Ik ga straks de roemruchte Bradelierloop doen :o
Doel: Lekker relaxen
F means you're fucked
pi_164486395
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:38 schreef Guard het volgende:
Dat zag er soepel uit van Schippers ^O^
En nog wel met zo'n matige start. Leuk om haar te zien genieten.

Wel jammer van die onchristelijke tijden.
pi_164486465
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:50 schreef Quoi het volgende:
Inderdaad. Die commentator had geen idee wat er gebeurde. "Dat ziet er niet goed uit... Oh, nu toch wel"
En de interviews met Sifan blijven ook pareltjes. "Per ongeluk word ik eerste".
pi_164486713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:50 schreef Quoi het volgende:
Dat was iets moeilijker terug te vinden op de site van de nos, geen frontpage news blijkbaar... -O-
Zag er ook goed uit. Normaal gaat ze altijd aan bij het ingaan van de laatste ronde, nu wachtte ze wat langer, commentator meteen de weg kwijt inderdaad :P
pi_164486859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:58 schreef YUR het volgende:
Veel plezier ! ^O^
pi_164486995
Veel plezier voor alle lopers dit weekend!
Volgens mij hebben we een mooie delegatie bij de TdF.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:47:27 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164489129
Laatste lange duurloop zit er op.....tapertijd *O*
pi_164490747
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 09:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat was iets moeilijker terug te vinden op de site van de nos, geen frontpage news blijkbaar... -O-
Zag er ook goed uit. Normaal gaat ze altijd aan bij het ingaan van de laatste ronde, nu wachtte ze wat langer, commentator meteen de weg kwijt inderdaad :P
K vond wel dat ze erg veel onnodige extra meters maakte, zo'n versnelling kost wel energie lijkt me. Maar aan de andere kant zag ze er nog wel fris uit na afloop, misschien had ze het nodig om even de snelheid te testen..
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:25:14 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164490956
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

K vond wel dat ze erg veel onnodige extra meters maakte, zo'n versnelling kost wel energie lijkt me. Maar aan de andere kant zag ze er nog wel fris uit na afloop, misschien had ze het nodig om even de snelheid te testen..
Dat dacht ik dus ook. Alleen gaf ze aan dat zo'n eindsprint haar minder energie kostte dan vanaf een eerder moment op hoger tempo meezitten.

Vannacht weer kijken :s)

Raakte er zo door geïnspireerd dat ik een paar meters heb gejogd vanmorgen. Man o man, wat fijn.

@Yur: the good old Bradelierloop, wat leuk w/
pi_164491084
Vanaf mijn vakantie-adres in de ardeche nog maar 4x gelopen in 2 weken tijd. En het valt niet mee, veel kleine paadjes (altijd omhoog) met grote rotsen. En toen ik eindelijk een redelijk fijn pad had gevonden, kwamen er twee professionele waakhonden de toegang versperren... Was wel angstig momentje.

Dus maar besloten om even een loop pauze in te lassen, en met de beentjes omhoog te genieten van het zonnetje (30 graden hier, prima!).
pi_164492512
Hoi! Ik zit eraan te denken om te gaan hardlopen. Wat is het perfecte schema voor iemand met een beetje overgewicht en nul conditie? En welke gratis app is het meest geschikt om statistieken bij te houden?

Alvast bedankt!
pi_164493221
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef j95 het volgende:
Hoi! Ik zit eraan te denken om te gaan hardlopen. Wat is het perfecte schema voor iemand met een beetje overgewicht en nul conditie? En welke gratis app is het meest geschikt om statistieken bij te houden?

Alvast bedankt!
Elke beginners schema werkt op zich. Het is een kwestie van niet te hard van stapel lopen, wandelen afwisselen met hardlopen, in combinatie met heel regelmatig lopen (3x per week bijv.). En dan merk je echt wel progressie.

Ik begon met evy-mp3's, en gebruikte strava als app.
pi_164493989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:28 schreef j95 het volgende:

Alvast bedankt!
De podcast van Evy, of een beginnersschema op runinfo.nl
Beste gratis app: de meesten hier zitten nu op Strava. Beter koop je toch een steenduur GPS-horloge. Bij voorkeur de Fenix3 HR Sapphire.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:03:17 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164495250
Vandaag cultheld G.R. weer in actie gezien in De Lier _O_
F means you're fucked
pi_164495864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef YUR het volgende:
Wel bewondering voor de goede man, aangezien hij 7 minuten na de nummer een-na-laatst binnenkwam.
pi_164496976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 16:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De podcast van Evy, of een beginnersschema op runinfo.nl
Beste gratis app: de meesten hier zitten nu op Strava. Beter koop je toch een steenduur GPS-horloge. Bij voorkeur de Fenix3 HR Sapphire.
Thanks, ga die podcast eens proberen. En dat gps-horloge hou ik in m'n achterhoofd :P Eerst eens kijken of ik het überhaupt leuk ga vinden/vaak ga doen. Hoop het wel.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:29:04 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164497254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wel bewondering voor de goede man, aangezien hij 7 minuten na de nummer een-na-laatst binnenkwam.
En hij was voor de race als een van de eersten in de kantine :Y
F means you're fucked
pi_164498096
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:29 schreef YUR het volgende:

[..]

En hij was voor de race als een van de eersten in de kantine :Y
En jij dus ook, anders kan je dat niet weten :D
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:11:12 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164498135
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:09 schreef Guard het volgende:

[..]

En jij dus ook, anders kan je dat niet weten :D
Scherp
F means you're fucked
  ESF Reporter zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:20:45 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_164498331
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:17 schreef j95 het volgende:

[..]

Thanks, ga die podcast eens proberen. En dat gps-horloge hou ik in m'n achterhoofd :P Eerst eens kijken of ik het überhaupt leuk ga vinden/vaak ga doen. Hoop het wel.
Veel plezier alvast! Eerste lessen kan nog op goede gympen en daarna gaat Evy je vertellen dat je echte hardloopschoenen moet gaan aanschaffen. Tegen die tijd weet je wel of je het schema en het lopen zelf leuk genoeg vindt om daar wat centen in te steken. :)
pi_164498700
Ik ben vandaag weer langs Run2Day geweest en heb gelijk maar een shirt meegenomen :P .

SPOILER
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:45:28 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164498902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef YUR het volgende:
*O*
Elke zondag present bij de Kerkpolderloop. Ook de eerste in de kantine, op zijn Tomos.

En jij lekker gelopen? Nog een orchidee gewonnen?
pi_164501729
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Alleen gaf ze aan dat zo'n eindsprint haar minder energie kostte dan vanaf een eerder moment op hoger tempo meezitten.

Vannacht weer kijken :s)

Raakte er zo door geïnspireerd dat ik een paar meters heb gejogd vanmorgen. Man o man, wat fijn.

@Yur: the good old Bradelierloop, wat leuk w/
Ja het is haar fijnste strategie dus het zal haar vast wel mentale energie geven en dat is ook wat waard. Maar toch lijkt me dat er wel een trade-off is, zeker als je meerdere wedstrijden in een paar dagen moet lopen ga je die rekening een keer moeten betalen. Maar goed we gaan het zien, het schepte in ieder geval vertrouwen!
Vandaag een hele dag in Scheveningen geweest op de Olympic Experience, dat was erg tof!
pi_164504133
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Veel plezier alvast! Eerste lessen kan nog op goede gympen en daarna gaat Evy je vertellen dat je echte hardloopschoenen moet gaan aanschaffen. Tegen die tijd weet je wel of je het schema en het lopen zelf leuk genoeg vindt om daar wat centen in te steken. :)
Dankje!
pi_164505995

Hahaha Sifan's interpretatie is dat niemand het belangrijk vond om te winnen :P
  zondag 14 augustus 2016 @ 00:02:02 #227
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164507371
Tijd voor nieuwe schoenen.. :P Ik heb alleen geen idee waar ik zo'n beetje op moet letten. Maakt dat nog heel erg uit? Als in; ik loop de Decathlon in en ik loop naar de hardloopschoenen en ze zitten lekker, dan prima?

Ik ben wel fan van Nike eigenlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164507511
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 08:58 schreef YUR het volgende:
*O* Dat is je volgens mij wel gelukt.

Hier ook heerlijk gelopen, duurde even 4km voordat ik op gang kwam omdat het gisteravond iets te gezellig was. Nadat die kater weggelopen was liep het lekker door. Super strak, weinig verval en koste geen moeite leek het wel. O+

Volgende week 22,5km met 430D+. :o das nog wel wat eng.
  zondag 14 augustus 2016 @ 00:15:19 #229
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164507712
Ben wel afgezwakt, ik kan nu niet meer dan 5km lopen denk ik (in, pak 'm beet, drie kwartier). Morgen maar weer eens écht oppakken.

Ik wil wel graag trainen op de 100- en 200m, sprint. Zijn er ook mensen hier die dat doen? :) Ik vraag me af of daar handige tools voor zijn. Iets wat aangeeft wat je hebt gelopen, wat 100m is, zeg maar. Of moet ik lijnen trekken tussen twee plekken? :P

Misschien is zoiets sowieso handiger op een vereniging.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 14 augustus 2016 @ 01:23:38 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164509587
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

*O*
Elke zondag present bij de Kerkpolderloop. Ook de eerste in de kantine, op zijn Tomos.

En jij lekker gelopen? Nog een orchidee gewonnen?
Geen orchidee, wel lekker gelopen en en passant clubgenote S. naar haar doel van de dag geholpen. Missie geslaagd ^O^
F means you're fucked
  zondag 14 augustus 2016 @ 03:19:41 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164512625
Nice Yur :)

Wekkertje gezet hoor, voor Dafne. Hup.

:Z
pi_164513247
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 03:19 schreef Quoi het volgende:
Nice Yur :)

Wekkertje gezet hoor, voor Dafne. Hup.
Was niet nodig, dus.

Wel beter dan Ranomi.
  zondag 14 augustus 2016 @ 03:47:18 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164513404
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 03:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Was niet nodig, dus.

Wel beter dan Ranomi.
Jammer }:| Voor allebei.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 14-08-2016 03:55:54 ]
  Redactie Sport zondag 14 augustus 2016 @ 03:48:19 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164513444
quote:

[..]

Was niet nodig, dus.

Wel beter dan Ranomi.
De hype was alleen wel een stukje groter.
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 08:02:28 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_164514665
Vandaag 14:20 uur de marathon voor de vrouwen met Andrea Deelstra! *O*
pi_164514682
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag 14:20 uur de marathon voor de vrouwen met Andrea Deelstra! *O*
En een Duitse tweeling, een Estse drielng en de Libanese zus van een Utrechtse loopster :) Allemaal mooie verhalen!
pi_164514706
Prachtige race van Mo Farah trouwens :o En ik ben ook wel heel benieuwd hoe Galen Rupp een Olympische 10.000m én een marathon gaat verteren!
  zondag 14 augustus 2016 @ 10:06:47 #238
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164515461
quote:
11s.gif Op zondag 14 augustus 2016 00:02 schreef richolio het volgende:
Tijd voor nieuwe schoenen.. :P Ik heb alleen geen idee waar ik zo'n beetje op moet letten. Maakt dat nog heel erg uit? Als in; ik loop de Decathlon in en ik loop naar de hardloopschoenen en ze zitten lekker, dan prima?

Ik ben wel fan van Nike eigenlijk.
Ik heb gisteren zelf nieuwe schoenen gekocht. De oude waren al een jaartje of acht oud (oei) en daar was de demping helemaal uit. Ik ben zelf gewoon naar de hardloopwinkel gegaan en aangezien ik op mijn oude hardloopschoenen verder wel blessurevrij liep raadde ze me gewoon de nieuwe versie daarvan aan.

Ze maakte ook nog een filmpje enzo waaruit bleek dat ik overproneerde. de binnenkant van mijn schoenen zijn daarom nog wat verstevigd. Ik had eventueel voor nog stevigere kunnen gaan maar aangezien ik prima op die oude liep, was dit ook gewoon prima.

Kortom: Ik heb me gewoon in de hardloopwinkel laten adviseren. Ik vond het ook niet erg om wat geld uit te geven (mn nieuwe schoenen kostten nu ¤149,-). Ik denk dat je bij de Decathlon in principe goedkoper uit zal zijn.

Maar mn beste tip is dus: Kijk naar je oude schoenen, als je daar goed/blessurevrij op loopt haal je gewoon nieuwe die lijken op je oude :)
pi_164515538
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef richolio het volgende:
Ben wel afgezwakt, ik kan nu niet meer dan 5km lopen denk ik (in, pak 'm beet, drie kwartier). Morgen maar weer eens écht oppakken.

Ik wil wel graag trainen op de 100- en 200m, sprint. Zijn er ook mensen hier die dat doen? :) Ik vraag me af of daar handige tools voor zijn. Iets wat aangeeft wat je hebt gelopen, wat 100m is, zeg maar. Of moet ik lijnen trekken tussen twee plekken? :P

Misschien is zoiets sowieso handiger op een vereniging.
Dan lijkt me inderdaad de enige logische optie om bij een sprintgroep van een atletiekvereniging te gaan kijken, 100/200m lopen doe je op een atletiekbaan met startblokken ;) Een beetje voor jezelf tussen lantaarnpalen heen en weer sprinten gaat snel vervelen lijkt me..
pi_164515558
quote:

[..]

Was niet nodig, dus.

Wel beter dan Ranomi.
Want een 5e plek op een Olympische spelen is niet het kijken waard?
Wat een hollandse opportuniteit weer..
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 10:26:33 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_164515648
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Want een 5e plek op een Olympische spelen is niet het kijken waard?
Wat een hollandse opportuniteit weer..
Ik denk dat Henk en Ingrid niet beseffen wat een prestatie een 5de plek is.

Neemt niet weg dat ik hoe dan ook de wekker niet had gezet. Ik kijk het net zo lief terug ;)
pi_164515670
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik denk dat Henk en Ingrid niet beseffen wat een prestatie een 5de plek is.

Neemt niet weg dat ik hoe dan ook de wekker niet had gezet. Ik kijk het net zo lief terug ;)
Ik wel, ik ben zelfs nog opgebleven om de 800m van de heptathlon af te kijken.. dat duurde wel lang en uiteraard was ik om 8u weer wakker vanochtend :P Maar ja.. vakantie!

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 14-08-2016 10:38:35 ]
pi_164515937
Een 5e plaats op de koninginneafstand van de atletiek op de O.S. is feitelijk gezien best briljant. Dat gaan we misschien wel nooit meer meemaken in ons leven. 10.90 Is ook een prima tijd. Vrijwel alle olympiërs blinken meer uit in hun sport dan wij allemaal in wat dan ook, dat moeten we wel beseffen.

Overigens O.T., maar wel een leuk weetje: Phelps won zijn 13e individuele goud. Dat is een verbetering van een 2168 jaar oud record. De vorige recordhouder was Leonidas van Rhodes.
  zondag 14 augustus 2016 @ 11:46:20 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164516745
Ik vond vooral het interview met Dafne achteraf de moeite waard :D Lekker vinnig.

En 5e is mooi ja. Over 5 gesproken: uit betrouwbare bronnen vernomen dat G.R. vanmorgen weer aan de start van een 5 km stond.
pi_164518497
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 08:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En een Duitse tweeling, een Estse drielng en de Libanese zus van een Utrechtse loopster :) Allemaal mooie verhalen!
Die Utrechtse loopster, dat kan volgens mij alleen maar N.L. zijn. Ik heb vrij veel met haar man gewerkt.
  zondag 14 augustus 2016 @ 13:34:42 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164518680
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Die Utrechtse loopster, dat kan volgens mij alleen maar N.L. zijn. Ik heb vrij veel met haar man gewerkt.
Mag ik je aanraken?
F means you're fucked
pi_164519779
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Klopt!
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 14:31:05 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_164520057
Aardige startlijst hoor! Ik ben heel benieuwd!
pi_164521160
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 10:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens O.T., maar wel een leuk weetje: Phelps won zijn 13e individuele goud. Dat is een verbetering van een 2168 jaar oud record. De vorige recordhouder was Leonidas van Rhodes.
Leonidas van Rhodos heeft nooit goud gewonnen.

En als Dafne niet tevreden was over haar prestatie, dan hoef ik (in een veel ongunstiger tijdzone) het ook niet te zijn.
pi_164521647
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef pijll het volgende:

[..]

Leonidas van Rhodos heeft nooit goud gewonnen.

En als Dafne niet tevreden was over haar prestatie, dan hoef ik (in een veel ongunstiger tijdzone) het ook niet te zijn.
Maar wel 12 keer gekroond als olympisch kampioen. Leuk weetje dus van zwabber.
pi_164521661
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 13:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
Jij wel. Jij kent die G.R. dan weer, mag ik jou ook aanraken?
  zondag 14 augustus 2016 @ 15:33:56 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164521891
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:23 schreef McTwente het volgende:

[..]

Jij wel. Jij kent die G.R. dan weer, mag ik jou ook aanraken?
Sure!
F means you're fucked
pi_164523473
Nesrine Leene is hier toch wel vaker genoemd door LT? Waarom opeens al die criminele afkortingen?

Vandaag een duurloopje van 27 gedaan. Flink warm en die laatste kilometers blijven zwaar. En bij 20 kreeg ik ineens honger toen ik langs De Kaaij liep en lekkers rook.
pi_164524101
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 16:27 schreef wyccie het volgende:
Nesrine Leene is hier toch wel vaker genoemd door LT? Waarom opeens al die criminele afkortingen?

Vandaag een duurloopje van 27 gedaan. Flink warm en die laatste kilometers blijven zwaar. En bij 20 kreeg ik ineens honger toen ik langs De Kaaij liep en lekkers rook.
Ik kan me in ieder geval herinneren dat LT het wel eens over haar heeft gehad na een baanwedstrijd inderdaad.
Aangezien niet-Fokkers hier meestal/altijd niet met naam en toenaam worden genoemd heb ik dat ook maar niet gedaan.

Jij bent lekker bezig! Maar Eindhoven is natuurlijk ook al binnen 2 maanden.
pi_164524567
Het lijkt me inderdaad niet fijn om je volledige naam hier buiten je weten om op een forum te hebben, Fok is nogal google-gevoelig. Niet dat we stomme dingen zeggen maar goed.

Ik heb heeeerlijk gelopen in Heemskerk, als het om het sporten ging zou ik hier wel willen wonen. Alvast weer het rondje Marquetteloop verkend voor volgend jaar ;)
pi_164525375
Ah ok. Ik ben niet bekend genoeg met de Nederlandse lopers om te weten wie groot genoeg is om bij naam genoemd te mogen worden. Zo had ik tot een jaar geleden nog nooit van Jip Vastenburg of Marti ten Kate gehoord.
pi_164527363
Als je je naam niet op een forum wilt hebben, moet je niet met de OS mee doen. Of doet ze incognito mee?
pi_164530369
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:11 schreef Serinde het volgende:
Als je je naam niet op een forum wilt hebben, moet je niet met de OS mee doen. Of doet ze incognito mee?

Ehm, het is haar zus.. Zij is zelf gewoon recreatief sporter.

[ Bericht 3% gewijzigd door La_Tramposa op 14-08-2016 20:58:55 ]
pi_164530960
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehm, het is haar zus.. Zij is zelf gewoon recreatief sporter.
Ehm, zo duidelijk haal ik dat niet uit de posts.
pi_164531565
quote:
9s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ehm, zo duidelijk haal ik dat niet uit de posts.
Nouja discussie om niks sowieso want de naam staat er nu toch al en het zal waarschijnlijk niemand opvallen :P
pi_164532261
Het is augustus, dus indoorseizoen is hier begonnen! :P Vanavond hier getraind:

En dat was best tof. :D Mooi complex en ook al blijft indoor altijd wat benauwd, het is 100x beter dan buiten momenteel. Lekker 7x200 meter gedaan met korte pauze en daarna nog een tempoblok van 15 minuten. ^O^

Nog een paar dagen en dan m'n eerste halve marathon in 1.5 jaar ofzo. :D
Jack does it in real time...
pi_164532508
Vandaag 33 km genoten, geklauterd, geglibberd, gevallen, opgestaan en weer doorgegaan.
Was een zeer geslaagd dagje, ook dankzij de aanwezige fok!-ers ^O^
pi_164532940
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Het is augustus, dus indoorseizoen is hier begonnen! :P Vanavond hier getraind:

[ afbeelding ]

En dat was best tof. :D Mooi complex en ook al blijft indoor altijd wat benauwd, het is 100x beter dan buiten momenteel. Lekker 7x200 meter gedaan met korte pauze en daarna nog een tempoblok van 15 minuten. ^O^

Nog een paar dagen en dan m'n eerste halve marathon in 1.5 jaar ofzo. :D
Hoeveel meter is die baan? Wel fijn dat je daar kan trainen!
pi_164533093
'Gewoon' een officiele indoorbaan, dus 200 meter. WK indoor was hier in 2010 o.a.
Jack does it in real time...
pi_164533183
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef DeeBee het volgende:
'Gewoon' een officiele indoorbaan, dus 200 meter. WK indoor was hier in 2010 o.a.
Oja natuurlijk! Wat gaaf om daar te lopen! Schijnen hele scherpe bochten te zijn! Al hebben wij daar waarschijnlijk minder last van dan een atleet die 25km/u loopt :P
pi_164533300
Weer een stukje trail gedaan. Ik heb het allerlaatste stukje van de Squamish 50 gelopen. Zwaar maar erg mooi en ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat Strip op de weg terug is om weer kilometers te gaan maken.
pi_164533430
En respect voor de Trail des Fantomes lopers! Fijn dat het weer ook goed meewerkte!
pi_164533821
Er zijn bij de Olympische marathon 3 atletes langzamer gefinisht dan mijn PR 8-)
  Redactie Sport zondag 14 augustus 2016 @ 23:14:06 #269
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164536427
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zijn bij de Olympische marathon 3 atletes langzamer gefinisht dan mijn PR 8-)
Ik heb je nog genoemd in het topic, niet bij je username, maar toch
  Redactie Sport zondag 14 augustus 2016 @ 23:14:44 #270
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164536448
Overigens gaaf om al die trailfoto's weer te zien verschijnen. Het begint wel een beetje te kriebelen :@
pi_164536449
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb je nog genoemd in het topic, niet bij je username, maar toch
Ik maak me geen illusies hoor, in deze omstandigheden had ik echt geen 3.14 gelopen :P Maar toch een leuk idee.
pi_164536878
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Tip: de laatste kwam uit Cambodja. Zorg dat je je naturaliseert tot Cambodjaanse, en over 4 jaar zien we je op de spelen!
pi_164537078
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tip: de laatste kwam uit Cambodja. Zorg dat je je naturaliseert tot Cambodjaanse, en over 4 jaar zien we je op de spelen!
Ik heb ook wel eens opgezocht welke landen een langzamer nationaal record hebben, Seychelles of zo is misschien ook een leuk nieuw thuisland ;) Helaas worden in die landen de vrouwen meestal ook wel enigszins onderdrukt of benadeeld, in ieder geval als het om sporten gaat ;p
Ik denk trouwens wel dat alle atletes daar hebben moeten voldoen aan de internationale limiet.. (2.45)
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:32:42 #274
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164537242
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk trouwens wel dat alle atletes daar hebben moeten voldoen aan de internationale limiet.. (2.45)
Hebben ze bij de marathon ook niet nog een paar van die aanwijsplekken voor deelnemers uit van die exotische landen die verder geen enkele serieuze deelnemers hebben?
pi_164537264
quote:

[..]

Ik heb ook wel eens opgezocht welke landen een langzamer nationaal record hebben, Seychelles of zo is misschien ook een leuk nieuw thuisland ;) Helaas worden in die landen de vrouwen meestal ook wel enigszins onderdrukt of benadeeld, in ieder geval als het om sporten gaat ;p
Nee, deze loopster is met een wildcard voor ontwikkelingslanden gestart. Dat kan bij atletiek en zwemmen. Haar doel was om niet laatste te worden. Helaas...

I’m gearing my training programme towards running two hours 50 minutes in Rio. If everything goes to plan, it’ll be a new PB for me and it should mean I won’t finish last. If you look at the results from the last Olympics, London 2012, 107 of the 108 runners in the women’s race finished, the last of them coming home in around three hours 22 minutes.
https://www.goaleo.com/ar(...)iers-jeux-olympiques
pi_164537360
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef Vork het volgende:

[..]

Hebben ze bij de marathon ook niet nog een paar van die aanwijsplekken voor deelnemers uit van die exotische landen die verder geen enkele serieuze deelnemers hebben?
Ja, dat is dus bij zwemmen en atletiek mogelijk.
pi_164537394
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Nee, deze loopster is met een wildcard voor ontwikkelingslanden gestart. Dat kan bij atletiek en zwemmen. Haar doel was om niet laatste te worden. Helaas...

I’m gearing my training programme towards running two hours 50 minutes in Rio. If everything goes to plan, it’ll be a new PB for me and it should mean I won’t finish last. If you look at the results from the last Olympics, London 2012, 107 of the 108 runners in the women’s race finished, the last of them coming home in around three hours 22 minutes.
https://www.goaleo.com/ar(...)iers-jeux-olympiques
Ze heeft het alsnog beter gedaan dan de tientallen DNFs!
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:36:07 #278
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164537418
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:34 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ja, dat is dus bij zwemmen en atletiek mogelijk.
ik dacht ook bij enkele andere sporten. Judo, gewichtheffen allicht?
pi_164538477
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef Vork het volgende:

[..]

Die zullen ze dan niet geven aan landen die hun talent ingekocht hebben ;)
  maandag 15 augustus 2016 @ 06:46:38 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164543091
quote:

[..]

See my FB post ;)
pi_164543565
Het lijkt me heel frustrerend om nu tegen Dibaba te lopen..
pi_164544878
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lijkt me heel frustrerend om nu tegen Dibaba te lopen..
Welke? En waarom?
  maandag 15 augustus 2016 @ 10:52:05 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164545124
De week lekker gestart met een heerlijk stukje trailen op een zonnige Rotterdamse Alp ^O^

Het gaat nog steeds voor geen meter, maar zonder training wordt het sowieso nix meer...
F means you're fucked
pi_164545188
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef YUR het volgende:
De week lekker gestart met een heerlijk stukje trailen op een zonnige Rotterdamse Alp ^O^

Het gaat nog steeds voor geen meter, maar zonder training wordt het sowieso nix meer...
je hebt nog 3 weken :P
en als het niet gaat gaan we gewoon alleen maar bbq-en :Y)
pi_164545241
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef YUR het volgende:

De Rotterdamse Alp ligt in Bergschenhoek, gemeente Lansingerland. Ik loop daar tegenwoordig minimaal 1x per maand. Mooie loopomgeving.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:55:24 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164546366
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef Guard het volgende:

[..]

je hebt nog 3 weken :P
en als het niet gaat gaan we gewoon alleen maar bbq-en :Y)
Lopen zal ik!

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De Rotterdamse Alp ligt in Bergschenhoek, gemeente Lansingerland. Ik loop daar tegenwoordig minimaal 1x per maand. Mooie loopomgeving.
Het is er heerlijk, lekker over de mountainbikepaden struinen en zwaar op m'n kloten krijgen van de vele kleine steile rotklimmetjes :9
F means you're fucked
pi_164548304
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:55 schreef YUR het volgende:
Het is er heerlijk, lekker over de mountainbikepaden struinen en zwaar op m'n kloten krijgen van de vele kleine steile rotklimmetjes :9
Maar dit paadje moet je de volgende keer nog even doen:
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:33:20 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164548364
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar dit paadje moet je de volgende keer nog even doen:
[ afbeelding ]
Die heb ik volgens mij ooit eens naar beneden gegleden tijdens de Nighttrail...maar weet t niet zeker. Al ga ik er van uit dat je bedoelt dat ik m omhoog zou moeten doen
F means you're fucked
pi_164548584
Ik heb deze week huiswerk voor zaterdag met grote kans op zware onweersbuien. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als die voorspelling uitkomt. Het lijkt mij niet erg veilig om tijdens onweersbuien op een berg te zijn...

SPOILER
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:53:19 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164548810
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef Devv het volgende:
Ik heb deze week huiswerk voor zaterdag met grote kans op zware onweersbuien. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als die voorspelling uitkomt. Het lijkt mij niet erg veilig om tijdens onweersbuien op een berg te zijn...

SPOILER
Heftig loopje ja...hoop dat het weer een beetje mee wil werken!
Ben je er klaar voor?
F means you're fucked
pi_164548883
Ik ben er voor mijn gevoel klaar voor al ben ik wel zenuwachtig aan het worden voor het weer. Ik kan heel goed tegen kou en wind maar ik ben altijd huiverig voor onweer...
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:53 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164548901
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef Devv het volgende:
Ik ben er voor mijn gevoel klaar voor al ben ik wel zenuwachtig aan het worden voor het weer. Ik kan heel goed tegen kou en wind maar ik ben altijd huiverig voor onweer...
Ja, herkenbaar. Zeker in de bergen :@
F means you're fucked
pi_164548913
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef Devv het volgende:

SPOILER
en ik wilde al gaan klagen bij dit miezerbuitje http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Genk/4055695 voor zondag.

Succes
pi_164549119
quote:
Één keer op een berg gezeten tijdens een onweersbuitje, dat was al verre van gaaf, als ze al onweer gaan voorspellen kan dat allen maar slechter zijn.
Hoop voor je dat het weer meewerkt.
Veel succes en plezier in dat geval, ik ben stikjaloers :D
pi_164551191
Devv, jij lijkt de "heroïsche" omstandigheden wel aan te trekken :P
pi_164551897
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Die heb ik volgens mij ooit eens naar beneden gegleden tijdens de Nighttrail...maar weet t niet zeker. Al ga ik er van uit dat je bedoelt dat ik m omhoog zou moeten doen
Ja, omhoog inderdaad. Omlaag kan wel hardlopend, maar ik denk dat je je snel verstapt.

quote:
Wat kan jou gebeuren in jouw Marti-shirt?
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:41:13 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164552075
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, omhoog inderdaad. Omlaag kan wel hardlopend, maar ik denk dat je je snel verstapt.

Dus nu moeten we 2 hardloopdates doen?
F means you're fucked
pi_164552101
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Dus nu moeten we 2 hardloopdates doen?
Minimaal. Ik wil er de tijd voor nemen om elkaar goed te leren kennen.
pi_164559233
Pff, ik ben bang hier niet meer terug te komen ;(. Tijdje terug plaatste ik iets over een bult onder de voet/peesplaat. Zojuist naar Fysio geweest, bekeken met echo. Het lijkt een bindweefselprobleem te zijn (Ledderhose).
Hardlopen sterk afgeraden, veel rekken peesplaat maakt het erger. Er moet nog wellicht geverifieerd worden dat het dat is, maar alles duidt erop.

Ffuuu, voel me echt zwaar klote, ook omdat het lopen de laatste tijd best wel weer lekker ging.

@hieronder thanks

Ik heb nog wat zitten zoeken, en wat ik zou hebben is plantar fibromatosis. En ik zie op Amerikaanse fora dat mensen het lukt het kleiner te krijgen/geen last te hebben.
De laatste 2 weken ging het rennen best lekker, 15km, 7km en 8km en eigenlijk geen last gehad, maar de volgende ochtend wel een stijve voet. Tja.. eerst alles met ha en allicht zkh maar afwachten..

[ Bericht 17% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-08-2016 20:38:09 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_164559792
Tjonge, dat klinkt klote. Ik hoop voor je dat het verdere onderzoek een beetje positief is. Sterkte!
pi_164567071
BAM

dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')