SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 11-08-2016 20:56:49 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ha, morgen Doe ik een aanval op m'n eigen PR op het maandelijkse 3km loopje door het park. Ik ben fit, sinds puberteit niet meer zo licht geweest, klachtenvrij en niets zou een snelle tijd in de weg moeten staan, behalve dat er overal vers grind is gestrooid en dat loopt voor geen meter. Nouja toch maar proberen, op naar sub 12.
![]()
Oh! Parklopen is er weer ja! Volgende maand misschien ook weer eens meepakken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kunt je nog steeds gewoon opgeven hoor.![]()
Ik moet de Bridge to Bridge laten schieten dit jaar (dus die mag ook uit de OP), iets met een trouwerij en het niet op tijd terug kunnen zijn. In plaats daarvan ga ik wrs. eind september nog 2 keer 5 kilometer lopen, dus dan is dit alvast een mooi deel van de training daarnaartoe.![]()
I know. Maar ik 'moet' maandag een mini-triatlon doen, dus het komt niet heel handig uit deze maand.
Ga je die 5km's eind september tijdens een evenement doen, of gewoon voor jezelf?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Evenementen. Wrs. de 25e in Enkhuizen (Runvestloop) en 1 oktober Park Lingezegen 4x5km Estafette. Beide vlak parcours, dus ook daar hoop ik wat van m'n PR af te kunnen schaven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
I know. Maar ik 'moet' maandag een mini-triatlon doen, dus het komt niet heel handig uit deze maand.
Ga je die 5km's eind september tijdens een evenement doen, of gewoon voor jezelf?![]()
Enkhuizenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Evenementen. Wrs. de 25e in Enkhuizen (Runvestloop) en 1 oktober Park Lingezegen 4x5km Estafette. Beide vlak parcours, dus ook daar hoop ik wat van m'n PR af te kunnen schaven.![]()
En Park Lingezegen, daar heb ik ook iets over gehoord. Is dat alleen estafette?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja Enkhuizen, mevr. Vork komt daar vandaan en wil dan voor het eerst een evenement meelopen dus dan wordt het 5km over de dijk met veel tegenwindquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Enkhuizen![]()
En Park Lingezegen, daar heb ik ook iets over gehoord. Is dat alleen estafette?.
En voor zover ik weet is die voor volwassenen dan alleen als Estafette te lopen, met 4 lopers dus. Dat kan een mannenteam, vrouwenteam of gemend team zijn.![]()
Je moet? Is dat een afsluiting van je 'cursus' of gewoon een onderdeel ervan. Welke afstanden loop, fiets en zwem je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
I know. Maar ik 'moet' maandag een mini-triatlon doen, dus het komt niet heel handig uit deze maand.![]()
Het is een onderdeel van de cursus en daarmee een leuke oefening. Voor de reguliere leden is het een onderdeel van het clubkampioenschap. Het is 200m zwemmen, 8km fietsen en 2,5km hardlopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Je moet? Is dat een afsluiting van je 'cursus' of gewoon een onderdeel ervan. Welke afstanden loop, fiets en zwem je dan eigenlijk?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat leuk en handig om te oefenen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van de cursus en daarmee een leuke oefening. Voor de reguliere leden is het een onderdeel van het clubkampioenschap. Het is 200m zwemmen, 8km fietsen en 2,5km hardlopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, voor het eerst sinds mijn MTB-crash weer gelopen. Ruim een half uur. Op de loopband, maar ik vind het toch tellen. Nu kijken hoe mijn schouder het vond![]()
![]()
Het is echt heel erg leuk! En inderdaad goed om te oefenen, nu is het nog niet zo erg om domme fouten te maken, doe je het straks alleen maar beter in the real deal!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat leuk en handig om te oefenen!Oh! Op de weg terug!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, voor het eerst sinds mijn MTB-crash weer gelopen. Ruim een half uur. Op de loopband, maar ik vind het toch tellen. Nu kijken hoe mijn schouder het vond
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft![]()
1
2[b] 20-08-2016 [url=www.cityrunede.nl]Cityrun (Ede)[/url][/b]
[*] xMissi - 5km
1
2[b] 28-8-2016 - [url=www.royalrun.nl] Royal run (Paleis Soestdijk)[/url][/b]
[*] xMissi - 3,5 km![]()
Wat zal ik morgen voor training doen? Twijfel tussen een gewone duurloop of een vorm van wisselduurloopVan zo'n 10-15km..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wissel duurloopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zal ik morgen voor training doen? Twijfel tussen een gewone duurloop of een vorm van wisselduurloopVan zo'n 10-15km..
![]()
Ik doe morgen een cross-training, eindje fietsenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik doe morgen een duurloopje met een beetje spierpijn in bovenbenen en billen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit een aardige klim in dat parcours toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:03 schreef Vork het volgende:
Ha, morgen Doe ik een aanval op m'n eigen PR op het maandelijkse 3km loopje door het park. Ik ben fit, sinds puberteit niet meer zo licht geweest, klachtenvrij en niets zou een snelle tijd in de weg moeten staan, behalve dat er overal vers grind is gestrooid en dat loopt voor geen meter. Nouja toch maar proberen, op naar sub 12.
![]()
Dat klopt, de eerste kilometer is omhoog (eerst een steile klim naar de Villa, daarna nog een stuk vlas plat omhoog richting Ronde Weide en nog een klein stukje verder omhoog), daarna kan de gashendel vol open.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:21 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Zit een aardige klim in dat parcours toch?
Onder de 12 minuten is nog niet gelukt (ondanks dat het parcours stiekem iets korter is dan 3km). Ik zit rond de 12:20 (12:17 zelfs volgens mijn horloge), dat is wel een paar seconden sneller dan mijn beste tijd tot nu toe. En aangezien het vakantie is, waren er iets minder deelnemers waardoor ik volgens mij zelfs derde ben geworden.
![]()
Hopelijk was die het er mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, voor het eerst sinds mijn MTB-crash weer gelopen. Ruim een half uur. Op de loopband, maar ik vind het toch tellen. Nu kijken hoe mijn schouder het vond
Nog steeds een hele strakke tijd!quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, de eerste kilometer is omhoog (eerst een steile klim naar de Villa, daarna nog een stuk vlas plat omhoog richting Ronde Weide en nog een klein stukje verder omhoog), daarna kan de gashendel vol open.
Onder de 12 minuten is nog niet gelukt (ondanks dat het parcours stiekem iets korter is dan 3km). Ik zit rond de 12:20 (12:17 zelfs volgens mijn horloge), dat is wel een paar seconden sneller dan mijn beste tijd tot nu toe. En aangezien het vakantie is, waren er iets minder deelnemers waardoor ik volgens mij zelfs derde ben geworden.
![]()
Zeker met al dat verse grind overal en een doorbrekend zonnetje. Het was zwaar maar toch lekker gelopen. Ik denk dat mijn conditie wel weer gegroeid is, dus dat is prettig om te weten.quote:![]()
16km wisselduurloop in de pocket, het ging wel aardig, al is mijn tempo in de zones nog wel zo'n 10-20 seconden per km langzamer dan wat ik graag zou zien, maar ja, slechtste wat ik nu kan doen is te hard trainen.
De laatste 5km van zo'n training begin ik het landen wel weer te voelen in mijn bekken en achteraf met het strekken zijn sommige bewegingen ook op een vreemde manier pijnlijk, niet in de spieren maar eerder in de botten of aanhechtingen. Dat blijft zo'n angst in mijn hoofd, ben ik echt niet iets aan het stukmaken en zal ik ooit weer langere afstanden op tempo kunnen lopen zonder die pijn erger te maken
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Verdeelde trail dusquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeker met al dat verse grind overal en een doorbrekend zonnetje. Het was zwaar maar toch lekker gelopen. Ik denk dat mijn conditie wel weer gegroeid is, dus dat is prettig om te weten.
Snap ik. Je hebt best lang met blessures getobt toch?![]()
Dauwpunt 16, kom nog eens klagen als dat eindelijk weer eens onder de 10 ligt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
16km wisselduurloop in de pocket, het ging wel aardig, al is mijn tempo in de zones nog wel zo'n 10-20 seconden per km langzamer dan wat ik graag zou zien, maar ja, slechtste wat ik nu kan doen is te hard trainen.PTSS. Herkenbaar en begrijpelijk. Komt goed.quote:De laatste 5km van zo'n training begin ik het landen wel weer te voelen in mijn bekken en achteraf met het strekken zijn sommige bewegingen ook op een vreemde manier pijnlijk, niet in de spieren maar eerder in de botten of aanhechtingen. Dat blijft zo'n angst in mijn hoofd, ben ik echt niet iets aan het stukmaken en zal ik ooit weer langere afstanden op tempo kunnen lopen zonder die pijn erger te maken![]()
twee keer knieproblemen (overbelasting). Eind vorig jaar twee maanden eruit geweest. Daarna heb ik het langzaam opgebouwd, techniek een beetje bijgeschaafd, ik ben ook flink wat afgevallen (dat was niet zo zeer een doel, maar veel werken in combinatie met regelmatig fietsen en lopen doet een hoop) en betere schoenen. Die combinatie zorgt ervoor dat ik dit jaar al 500 km pijnvrij heb kunnen lopen. Dat is het allerbelangrijkste. Daarnaast kan ik ook eindelijk doelen stellen die ik in ieder geval kan proberen te halen met daadwerkelijk lopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:47 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Verdeelde trail dus
Snap ik. Je hebt best lang met blessures getobt toch?![]()
He oke, kan ik dat de schuld gevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dauwpunt 16, kom nog eens klagen als dat eindelijk weer eens onder de 10 ligt.
[..]
PTSS. Herkenbaar en begrijpelijk. Komt goed.Het hielp denk ik ook niet dat ik een heen en weertje deed met heen volle wind tegen en terug volle wind mee, dan ga je wel lekker maar is het beste er natuurlijk ook wel vanaf.
En bedankt, ik hoop het!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik had vandaag en eigenlijk de hele week wel liever wind tegen dan mee. Zodra ik wind mee had kreeg ik het meteen een stuk warmer en begon veel meer te zweten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
He oke, kan ik dat de schuld gevenHet hielp denk ik ook niet dat ik een heen en weertje deed met heen volle wind tegen en terug volle wind mee, dan ga je wel lekker maar is het beste er natuurlijk ook wel vanaf.
En bedankt, ik hoop het!![]()
En jijzelf?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
The day after: schouder moppert niet![]()
Yes, mijn eerste CR op strava!
Ik moest weliswaar het segment zelf creëren en er was blijkbaar maar 1 tegenstander, ook de afstand was maar plm 140 meter, maar toch...☺
Wel een hellingspercentage van gemiddeld 17% 😥SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:53 schreef BlueT het volgende:
Yes, mijn eerste CR op strava!
Ik moest weliswaar het segment zelf creëren en er was blijkbaar maar 1 tegenstander, ook de afstand was maar plm 140 meter, maar toch...☺
Wel een hellingspercentage van gemiddeld 17% 😥GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lage hartslag voor 17% stijgingspercentage!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank. Denk dat de afstand te kort was om een hoge gemiddelde hartslag te halen. Nu van 144 begin naar 167 eind in 1m30.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Lage hartslag voor 17% stijgingspercentage!
Valt me wel op dat sowieso gemiddelde hartslag lekker laag blijft op plm 140 gemiddeld bij lopen van 7-18 km in temperaturen van 25+ en flinke stijgingen en dalingen. Moet wel zeggen dat ik het gemiddelde tempo er ook op aanpas en lekeer langzaam loop. Ga gemiddeld niet harder dan 8km/u.
Al met al gaat het best wel lekker zo. Krijg wel pijntjes in linkerenkel, dus niet harder gaan.![]()
lopen de wegen mogelijk iets bol? Misschien dan eens aan de andere kant van de weg lopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef BlueT het volgende:
[..]
Dank. Denk dat de afstand te kort was om een hoge gemiddelde hartslag te halen. Nu van 144 begin naar 167 eind in 1m30.
Valt me wel op dat sowieso gemiddelde hartslag lekker laag blijft op plm 140 gemiddeld bij lopen van 7-18 km in temperaturen van 25+ en flinke stijgingen en dalingen. Moet wel zeggen dat ik het gemiddelde tempo er ook op aanpas en lekeer langzaam loop. Ga gemiddeld niet harder dan 8km/u.
Al met al gaat het best wel lekker zo. Krijg wel pijntjes in linkerenkel, dus niet harder gaan.![]()
Derde dus in 12:22. Beetje teleurstellend, want dat is maar 1 seconde sneller dan m'n beste tijd, wat niet helemaal klopt. De tijd wordt niet meer geklokt met een stopwatch, maar pas gestopt met de telefoonscan van de QR code op het startnummer, wat niet altijd even soepel gaat en dat kost al snel seconden.
Ja, het is een heel lokaal en kneuterig loopje![]()
![]()
Ik ben voorlopig weer even klaar met lange duurlopen. De volgende lange duurloop is over twee weken. En daarna kijk ik wel hoe ik het gat tot Berlijn ga vullen. Er zitten vijf weken tussen met de halve marathon van Stockholm twee weken voor Berlijn. Dus eigenlijk hoef ik dan nog maar drie weken in te vullen. De laatste twee weken tot Berlijn ga ik weer lekker rustig doen. Ik heb niet echt een trainingsplan. Het gaat nu meer op gevoel maar ik als ik over twee weken heel blijf, zal Berlijn ook vast wel goedkomen
.
![]()
Je liep je duurlopen ook wel ziekelijk hard, zag ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:11 schreef Devv het volgende:
Ik ben voorlopig weer even klaar met lange duurlopen. De volgende lange duurloop is over twee weken. En daarna kijk ik wel hoe ik het gat tot Berlijn ga vullen. Er zitten vijf weken tussen met de halve marathon van Stockholm twee weken voor Berlijn. Dus eigenlijk hoef ik dan nog maar drie weken in te vullen. De laatste twee weken tot Berlijn ga ik weer lekker rustig doen. Ik heb niet echt een trainingsplan. Het gaat nu meer op gevoel maar ik als ik over twee weken heel blijf, zal Berlijn ook vast wel goedkomen
.
Dat is een beetje je lot als je de langzaamste bent. Dan is het aanhaken of afhaken. Het ging voor mij af en toe ook wel iets te hard naar mijn zin voor een duurloop.
![]()
Dan is het wel fijn dat je nu weer normaal kan lopen ja. Hopelijk blijft dat zo. Benieuwd naar je volgende verslagenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef Vork het volgende:
[..]
twee keer knieproblemen (overbelasting). Eind vorig jaar twee maanden eruit geweest. Daarna heb ik het langzaam opgebouwd, techniek een beetje bijgeschaafd, ik ben ook flink wat afgevallen (dat was niet zo zeer een doel, maar veel werken in combinatie met regelmatig fietsen en lopen doet een hoop) en betere schoenen. Die combinatie zorgt ervoor dat ik dit jaar al 500 km pijnvrij heb kunnen lopen. Dat is het allerbelangrijkste. Daarnaast kan ik ook eindelijk doelen stellen die ik in ieder geval kan proberen te halen met daadwerkelijk lopen.![]()
![]()
Top!quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
The day after: schouder moppert niet
Mijn benen wel een tikje na 2 uur lopen en daarna een dag lang dansen in Rotterdam...![]()
Ze lopen soms wel niet helemaal recht idd. Bij deze een impressie van mijn route vanochtend :quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
lopen de wegen mogelijk iets bol? Misschien dan eens aan de andere kant van de weg lopen.
Ik ben meestal maar midden op de weg gaan lopen... ☺SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueT op 08-08-2016 04:53:09 ]![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef BlueT het volgende:
[..]
Ze lopen soms wel niet helemaal recht idd. Bij deze een impressie van mijn route vanochtend :
Ik ben meestal maar midden op de weg gaan lopen... ☺Ik lees hier vooral mee en post eigenlijk (te) weinig maar hier moet ik toch even op zeggen, wat lijkt het me daar leuk lopen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie plaatjes/omgeving
![]()
![]()
Gisteren mezelf ook maar weer naar buiten geschopt, om toch een beetje het gevoel te hebben dat ik weer wat serieuzer met hardlopen bezig ben. Had gistermiddag op een verjaardag een praatje Strava, dus maar een rondje gedaan met 2x een aanval op een CR en natuurlijk die allebei gepaktIk kan het nog.
Alleen sinds vorige week doet mn hartslag meter (bij mn garminhorloge) het niet meer... heb batterij al vervangen, maar dat mocht niet baten, iemand nog andere tips?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Onderweg naar Praag vandaag....dus als er iemand nog leuke loopsuggesties heeft
ultratrainingneverstops'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waar in Rotterdam heb jij een hele dag gedanst?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Top!
Mijn benen wel een tikje na 2 uur lopen en daarna een dag lang dansen in Rotterdam...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef DavetheNL het volgende:
Inschrijving voor de HM van Egmond is geopend. Is dat een mooie?
Dit soort posts interesseert mij dan wel weer, jammer dat het precies in de klus-periode valt mijn nieuwe huis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebben
2018 dan maar, *op bucketlist zet*Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Rotterdam rave. Was bij de Schiehaven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar in Rotterdam heb jij een hele dag gedanst?![]()
Toptijden hoeft niet altijd het doel te zijn. Klinkt goed, even kijken of hij in de planning past.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebben![]()
vergeet de logistieke nachtmerrie niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een klassieker! Bijzonder parcours, de omstandigheden op het strand kunnen heroisch zijn! Leent zich niet echt voor snelle tijden vanwege de drukte in het duin en de wind tegen die je meestal op het strand hebt, maar zeker wel ééntje die je ooit gedaan wilt hebben![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dit soort posts interesseert mij dan wel weer, jammer dat het precies in de klus-periode valt mijn nieuwe huis.
2018 dan maar, *op bucketlist zet*
Wat plaatjes ter inspiratie dan alvast
Ik liep er mijn langzaamste HM ooit maar wil er sowieso nog eens terugkomen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is Schoorl vooral..quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
vergeet de logistieke nachtmerrie niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah ok. Ken ik niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Rotterdam rave. Was bij de Schiehaven.
Wel leuk gehad?
LT, leuke foto's van Egmond. Wil ik ook nog wel n keer lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja een maandje of 2 van tevoren is hij denk ik wel vol. Maar er komen ook altijd wel weer startbewijzen vrij natuurlijk van geblesseerden en overmoedigen..quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:53 schreef Guard het volgende:
Halve van Egmond, die is zeker snel vol?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
crossjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat plaatjes ter inspiratie dan alvast
Ik liep er mijn langzaamste HM ooit maar wil er sowieso nog eens terugkomen!
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Haha nou dat is het niet hoor, de meeste duinpaden zijn inmiddels wel beton of grind..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik krijg nu nog steeds nachtmerries van Egmond. Het leek zo'n goed plan om de kwart- en halve marathon te lopen...totdat ik gezandstraald werd en even later weer dat strand op mocht.
![]()
Egmond kan er ook wat van, vooral als het mooi weer is en veel toeschouwers op af komen. Kan mij toch wel fokkers herinneren die in de file stonden en bij de start meteen konden lopen.quote:![]()
Oja nu ik erover nadenk was het trouwens toch wel Egmond waar ik door het niet meer komen/vol zijn van de pendelbussen pas na de laatst gestarte startwave bij de start aankwam en iedereen mocht gaan inhalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Egmond kan er ook wat van, vooral als het mooi weer is en veel toeschouwers op af komen. Kan mij toch wel fokkers herinneren die in de file stonden en bij de start meteen konden lopen.Daardoor hoefde ik in ieder geval niet te wandelen bij de start!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja nu ik erover nadenk was het trouwens toch wel Egmond waar ik door het niet meer komen/vol zijn van de pendelbussen pas na de laatst gestarte startwave bij de start aankwam en iedereen mocht gaan inhalenDaardoor hoefde ik in ieder geval niet te wandelen bij de start!
Ik had daar echt de laatste bus had ik begrepen en had net twee minuten speling in het startvak.
![]()
och dan schrijf ik me niet nu al in, dan wacht ik nog even.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een maandje of 2 van tevoren is hij denk ik wel vol. Maar er komen ook altijd wel weer startbewijzen vrij natuurlijk van geblesseerden en overmoedigen..
Als ik dan nog wil lopen en al vol is kijk ik wel of ik een nummertje kan bemachtigen (en anders ga ik gewoon weer de Trail poort naar het heuvelland lopen, ook mooi).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste buiten editie van dat feest. Was fijn, even weer met mijn oude techno maatjes op pad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah ok. Ken ik niet.
Wel leuk gehad?
LT, leuke foto's van Egmond. Wil ik ook nog wel n keer lopen.
Vanavond maar een korte training denk ik. Wil wel de hele week fit blijven.![]()
Ik had dat een tijdje terug ook, dacht ik ook dat de batterij op was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren mezelf ook maar weer naar buiten geschopt, om toch een beetje het gevoel te hebben dat ik weer wat serieuzer met hardlopen bezig ben. Had gistermiddag op een verjaardag een praatje Strava, dus maar een rondje gedaan met 2x een aanval op een CR en natuurlijk die allebei gepaktIk kan het nog.
Alleen sinds vorige week doet mn hartslag meter (bij mn garminhorloge) het niet meer... heb batterij al vervangen, maar dat mocht niet baten, iemand nog andere tips?
Bleek dat ik hem even opnieuw moest koppelen.
Ik vermoed dat je dat dus even moet doen. Staat vast wel in de handleiding hoe (ik ben het weer vergeten)It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik ga daar volgende week heen, heb voor mezelf alvast een easy sightseeing rondje uitgezet door de stad. Maar voor jou iets te kort denk ik...quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onderweg naar Praag vandaag....dus als er iemand nog leuke loopsuggesties heeft
ultratrainingneverstops![]()
Gister trouwens even weer lekker uitgehaald in een training. Op de lokale 'Mont Ventoux' van Ommen even 95% van de max. hartslag aangetikt... Geen wereldberg natuurlijk maar best een pittige klim naar een meter of 70 hoogte. Lekker dat het weer kan!
Oh, en ik dacht gisterochtend eerst nog even wat oefeningetjes te doen, waaronder een serie uitvalspassen. Die had ik al lang niet gedaan, en dat voel ik vandaag de hele dag al bij iedere beweging. Au.![]()
En Egmond is inderdaad echt de moeite waard, afhankelijk van de omstandigheden. En ik heb daar toen best snel gelopen. Wel veel bermpjes moeten pakken in de duinen.
En als je op tijd op het station bent dan is het in mijn ervaring met de pendelbussen prima te doen.![]()
Leuk! Alleen techno?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:40 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Eerste buiten editie van dat feest. Was fijn, even weer met mijn oude techno maatjes op pad.
Vanavond maar een korte training denk ik. Wil wel de hele week fit blijven.
Ik was het hele weekend aan de technoheerlijk!
Eind vd week maar weer lopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Egmond sla ik voorlopig even over. De laatste keer met mooi weer was ik nog net op tijd aan de start, maar velen hebben die gemist en moesten het met een ingekort parcours doen. En met de confrontatie vlak na de strandopgang met toeschouwers die tussen de zee en de lopers in gaan staan (toeschouwer-languit-in-de-golven-incident) was de lol er helemaal af. Daar ga ik niet meer half Nederland voor doorrijden.![]()
Oh ja die arme toeschouwer die jij zo ruw de Noordzee inbeukte![]()
![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: