Wat voor site?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar als iemand mij aan zo'n site kan helpen dwn ben ik diegene dankbaar
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor site?
ik ga nu douchen daarna hoor ik het wel
Nee. In 2020 misschien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Poolstokhoogspringen was leuk geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
had t net aan de stok in OS omdat ik vroeg of een nederlandse zwemmer pools was
Geloof het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Rugby 7s doen ze.quote:
rugbyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Rugby is wel echt een homosport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Biathlon is briljant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat biathlon bij de winterspelen altijd zo vreselijk om te kijken
allemaal stoere gespierde alpha's tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rugby is wel echt een homosport.
weinig alpha'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal stoere gespierde alpha's toch
oh dat klinkt primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig alpha's
die sport is juist erg vriendelijk naar alles en iedereen
bekende scheids is ook homo
en veel spelers
nederland pakt alle schaatsen medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
sowieso winterspelen matig matig matig
maar dat komt vast omdat Nederland daar weinig te zoeken heeft en ik erg chauvinistisch ben
Die sport is eigenlijk te progressief voor mijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat klinkt prima
ik vind het alleen heel saai en ik snap de regels ook niet echt
ja dat is ook ongeveer het enige volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland pakt alle schaatsen medailles
Dat werd in Sochi wel beetje gênant op gegevenmomentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel bijzonder ook dat alle Russische schaatsers zo'n beetje zijn gepakt ondertussen op dopingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat werd in Sochi wel beetje gênant op gegevenmoment
Klopt.quote:
lol mijn vader deed dat ook altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Geloof ook echt dat alleen Nederlanders daar naar kijken fanatiek.
Met een kladblokje de rondetijden bijhoudend (zoals de opa van stijn)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol mijn vader deed dat ook altijd
ik vind hem wel sympathiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was ook zo lekker dat Sven Kramer dat overkwam.
HEERLIJK.
Ik niet. En zn carriere te danken aan een onderdeel wat niet serieus te nemen is.quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. En zn carriere te danken aan een onderdeel wat niet serieus te nemen is.
Geef mij maar KOEN VERWEIJGOD
Die heeft tenminste personality.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft tenminste personality.
in tegenstelling tot sven kramer.
Maar in Nederland zijn die nietszeggende nobuddies altijd populair.
Ik kan daar nooit bij.
omdat thomas dekker een dopingzondaar isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Klopt wel
Kijk maar naar een Mollema en Poels
Een Thomas Dekker was dan altijd minder geliefd
Boogerd ook die was ook geliefdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat thomas dekker een dopingzondaar is
Ik snap dat nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Klopt wel
Kijk maar naar een Mollema en Poels
Een Thomas Dekker was dan altijd minder geliefd
Net zoals alle wielrenners.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat thomas dekker een dopingzondaar is
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik verdenk froome van mechanische doping in de tour 2015
Oh weet ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappen
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.
is volleybal een a-balsport?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
In het VK roepen we nog gewoon homohaters die hier en daar een paar tikken uitdelen uit tot atleten van het jaar omdat ie goed kan boksen.
Je hoort sowieso niemand over boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.
Iig nog aardig om naar te kijken, en globaal een aardig niveauquote:
dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.
(Net zoals het hele peleton)
walgelijke kopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kleuterneuken niet meer strafbaar in Turkije
Turkije
Ja dat ookquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
Maakt die sport wel wat leuker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
Vind het wel bizar dat ze die sporters in dat vieze water laten zwemmen.
En dat zij daar dan ook echt gaan zwemmen.
Terwijl je eraan dood kan gaan van dat water
Altijd dezelfden die problemen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maakt die sport wel wat leuker.
geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doen
10 km jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doen
Wat was dat leuk in Londonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk maar sof
het is precies wat je verwacht eigenlijk
ja dat water is echt smerigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
Vind het wel bizar dat ze die sporters in dat vieze water laten zwemmen.
En dat zij daar dan ook echt gaan zwemmen.
Terwijl je eraan dood kan gaan van dat water
wtf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het Australische zwemteam gebruikt snorkels omdat de zwembaden te vies zijn
hoe kunnen ze zwemmen zonder hun mond open te doen en water binnen te krijgen dan in rioquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk maar sof
het is precies wat je verwacht eigenlijk
liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
Sorry voor late antwoord jc, mijn oma belde
Ja best wel.quote:
wat leuk zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
Sorry voor late antwoord jc, mijn oma belde
picsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag lekker in boxershort op bank liggen
(alleen thuis)
ik heb het snel koud dus ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel lekker he
broekie uit. sport kijken
Ik heb een ELEKTRISCHE deken voor het geval dat het koud isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb het snel koud dus ik doe dat nooit
ik maak eens gebruik van het bad van mijn ouders die al een paar jaar niet gebruikt isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag lekker in boxershort op bank liggen
(alleen thuis)
oh dat lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een ELEKTRISCHE deken voor het geval dat het koud is
Badgod.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak eens gebruik van het bad van mijn ouders die al een paar jaar niet gebruikt is
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Badgod.
Ik was gister in de jacuzzi geweest bij de schoonouders.
Dat was ook ouderwets lekker. Ook LANG niet ingeweest.
Hoe is het met je hondje
ben zn naam vergeten ;s
Zandnegervoedselquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen lekker broodje falafel maken
het leven is goed
als ik alleen in bad ga meestal een uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.
Hoelang ga je meestal in bad? Ik ga denk ik gewoon netflix aanzetten (modern family)
Pluto heet iegaat wel goed, hij krijgt wel minder aandacht dan normaal natuurlijk. Een persoon kan moeilijk aandacht van vier geven constant. Dat vindt ie wel jammer volgens mij
leuke naamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.
Hoelang ga je meestal in bad? Ik ga denk ik gewoon netflix aanzetten (modern family)
Pluto heet iegaat wel goed, hij krijgt wel minder aandacht dan normaal natuurlijk. Een persoon kan moeilijk aandacht van vier geven constant. Dat vindt ie wel jammer volgens mij
ik ga kijken hoelang ik het volhoudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik alleen in bad ga meestal een uur
samen soms langer
Ik kijk meestal beetje tv in bad
hij heette eigenlijk eerst Puckquote:
Snap ik wel jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het namelijk best saai zonder hond of kat in huis
Zoals vandaag hele dag alleen, beetje saai
Ik mis de wandelingetjes wel en het is toch gezellig zon hond die bij je op schoot kruipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Maar ben het nu wel gewend om zonder dieren te wonen in Arnhem
ahwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mis de wandelingetjes wel en het is toch gezellig zon hond die bij je op schoot kruipt.
Mis mn hond nog wel elke dag. Echt matig, had niet verwacht.
Logisch tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zet de tv aan, eerste wat ik hoor: Dumoulin afgestapt.
Lol
Olympische onzinquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol
Ja, hij moest alleen deze wel startenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hij doet toch mee voor de tijdrit trouwens?
Is gewoon slim. Hij moest alleen starten om aan de tijdrit te mogen meedoenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol
Ja zie het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij moest alleen deze wel starten
quote:
wanneerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boogschieters Nederland volgende ronde tegen Korea. Ik zou mijn geld zetten op de Koreanen.
Zal wel kleine odd zijn.
1.16 geloof ik was Koreaans goudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik wist die regel niet.
Nouja, hope dan maar dat hij het goed doet daar.
Boogschieters Nederland volgende ronde tegen Korea. Ik zou mijn geld zetten op de Koreanen.
Zal wel kleine odd zijn.
Vannacht al? Dacht dat alleen zwemmen begon vannachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Dafne moet toch vannacht?
Gisteren openingsceremonie gemist
Begrijpelijk.quote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Jammer dat Nederland in de tweede ronde gelijk tegen de favoriet moet.
Kan het mis hebben hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vannacht al? Dacht dat alleen zwemmen begon vannacht
Duurt nog wel evenquote:
Lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel even12 en 15 augustus
was wel aan het zweten in het begin, had er te heet water in gedaan. dacht 38 graden is wel goed pffquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt niet op nederlandse tv hoorde ik net
pff slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
nos.nl/rio2016 sowieso
Ze hebben 12 streams op het hoogst
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
pff slaat weer nergens op
dan maar even kijken via internet
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
Lol tegen wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echt
misschien komt het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
lolquote:
nee handbal op nederland las ik net in OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien komt het nu
hockey is nu klaar
ja hoor het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee handbal op nederland las ik net in OS
Totaal onrealistischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
hoe realistisch is het om nu nog top sporter te worden op je 21ste
dit is de grap?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haags kwartiertje ging ooit baco cola drinken
(lol)
baco is bacardi colaquote:
bedankt (geen hans)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
baco is bacardi cola
baco cola is bacardi cola cola
jammer dat ik niet was toegelaten tot volleybal school. kon nog niet goed bovenhands opslaan toen lolquote:
grappen uitleggen is beetje matigquote:
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
baco is bacardi cola
baco cola is bacardi cola cola
ja denk dat ik erbij had moeten zijn want zo niet echt grappigquote:
Het is ook gewoon dat je minstens een paar jaar kwijt bent om lichamelijk op goed niveau te zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer dat ik niet was toegelaten tot volleybal school. kon nog niet goed bovenhands opslaan toen lol
dit is niet goed voor de topsport ambitiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef supersof het volgende:
had een heerlijke wafel en zelfgemaakte brownie in bad gegeten.
Het gaat vooral om Haags voor lul te zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
ja denk dat ik erbij had moeten zijn want zo niet echt grappig
ben altijd wel jaloers als ik topsporters ziequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dat je minstens een paar jaar kwijt bent om lichamelijk op goed niveau te zitten.
Ligt eraan welke sport (snap je)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet goed voor de topsport ambitie
waarom jaloersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef supersof het volgende:
ben altijd wel jaloers als ik topsporters zie
het is toch totaal onrealistisch dus deze actie maakt niet echt uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet goed voor de topsport ambitie
dat mensen naar jou komen kijken om je te zien sportenquote:
ik zou goed gek worden van 2-3 keer per dag trainen en voedingsschemas dag in dag uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dat mensen naar jou komen kijken om je te zien sporten
ja dat welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou goed gek worden van 2-3 keer per dag trainen en voedingsschemas dag in dag uit
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het gaat vooral om Haags voor lul te zetten
Tennis is vooral veel investeren jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van mij tennist top 30 van nederland
geen cent winst gezien
klopt, naja zn ouders danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tennis is vooral veel investeren ja
Klopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:45 schreef JanCees het volgende:
moet je reis zelf dokken en win je 250 prijzengeld
ik heb geen idee wat ik ga etenquote:
het is ook wel erg gesteld met het nederlandse tennis dat Haase nr 1 isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Circuit afreizen met coach.
Kost zo belachelijk veel geld allemaal
Vind Haags liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nou dat maakt het een stuk leuker niet
krieltjes is voedsel voor godinnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik ga eten
denk hamburger en krieltjes en sperziebonen
Te weinig rijken die er geld in pompen (srs)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is ook wel erg gesteld met het nederlandse tennis dat Haase nr 1 is
hoezo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
krieltjes is voedsel voor godinnen
Klopt ja, en dan zit je straks zonder diplomaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te weinig rijken die er geld in pompen (srs)
Bedanktquote:
Als ze gekookt zijnquote:
Daarom je kind naar tennisscholen sturen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef JanCees het volgende:
Klopt ja, en dan zit je straks zonder diploma
Die maat van mij heeft wel hbo propedeuse gehaald iets met sportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom je kind naar tennisscholen sturen.
Maar die zijn zo duur
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die maat van mij heeft wel hbo propedeuse gehaald iets met sport
dus wel wat
daarna fulltime gaan tennissen
Thiemo de Bakker bekent: ik had drankprobleem en vergokte tienduizenden euro'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.
Thiemo de Bakker god
Is Thiemo 2? Sijsling toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.
Thiemo de Bakker god
Ik ben slecht op de hoogte van Nederlandse tennis buiten Bertens en ROWBINGODquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Thiemo 2? Sijsling toch?
Bertens eerste setje gepakt en meteen choken
"ooit gaat het vallen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef JanCees het volgende:
De Bakker (ex-nummer 40 van de wereld) staat nu op de 127de plaats van de wereldranglijst. 'Het is nog niet te laat. Eens gaat het vallen. En dan moet ik zorgen dat ik er klaar voor ben', zegt hij hoopvol. 'Ik heb mijn lesje geleerd.'
Bertens prima loting wel. Zou echt best medaille kunnen pakken hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben slecht op de hoogte van Nederlandse tennis buiten Bertens en ROWBINGOD
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
lol iemand op fb had huis onderverhuurd terwijl ze in het buitenland was komt ze terug is het hele huis leeg incl vloer
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
lol iemand op fb had huis onderverhuurd terwijl ze in het buitenland was komt ze terug is het hele huis leeg incl vloer
Lol fb-vriend?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
Zou ze best kunnen, je hoeft maar een paar keer geluk met loting te hebben en je komt ver in een vrouwentoernooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bertens prima loting wel. Zou echt best medaille kunnen pakken hoor.
Errani nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ze best kunnen, je hoeft maar een paar keer geluk met loting te hebben en je komt ver in een vrouwentoernooi.
Dat niveau is zo treurig.
Tegen wie moet ze dan
Volgens mij wel. Kijk niet hoorquote:
Gewoon NOS kanaaltje. Beetje tussen alle sporten door skippen. Handbal laten ze nu wel zien. Dat is niet veel hoorquote:
Ik kijk naar boksenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon NOS kanaaltje. Beetje tussen alle sporten door skippen. Handbal laten ze nu wel zien. Dat is niet veel hoor
Nederlanders ook al aan het boksen?quote:
geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlanders ook al aan het boksen?
ben je dan op vakantie?quote:
echt saai om alleen te zijnquote:
Baasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dist_lil_kleine.html
hahhahaah
drinken = werk?quote:
best welquote:
mijn date komt misschienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien iemand zoeken om wat te ondernemen vanavond
coolquote:
ja alleen die eeuwige teksten over zn drugsgebruikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
best wel
maar vind het nummer best nice
vind de teksten soms wel grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja alleen die eeuwige teksten over zn drugsgebruik
saaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn date komt misschien
verder heb ik nog maar 1 vriendin hier in de buurt en die is al paar keer geweest deze week
heel saai
nou ja danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
mijn leven is ook ontzettend saai
hopelijk snel een einde
misschien wat meer uur werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
mijn leven is ook ontzettend saai
hopelijk snel een einde
sorryquote:
beter dan 2 tientjes verliesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laatste keer toch 2 tientjes winst
hoe weet je nu al of je lekker gaat slapenquote:
omdat ik vet moe ben, terug in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet je nu al of je lekker gaat slapen
Ik slaap normaal gesproken altijd slecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik slaap de laatste tijd erg slecht
heel vervelend
ik slaap normaal altijd goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik slaap normaal gesproken altijd slecht.
jaquote:
ah heeft iedereen wel eens tochquote:
ik ga nu naar de supermarkt om appelmoes te halenquote:
oh dacht ikquote:
Kijk je nog volleybal sofquote:
Jlopt jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland heeft een coach die heet guidetti lol
nee die stream deed kutquote:
Het gaat verder echt dramatisch jaquote:
Ach zuid korea was ook echt véél beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat verder echt dramatisch ja#Pray4Mollema
Zit tie er wel bij trouwens? Zet hem nu pas weer aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zuid korea was ook echt véél beter.
Als ie maar niet valt in zo'n bocht.
Kramp nuquote:
Ja alleen dumoulin en die andere zijn afgestapt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit tie er wel bij trouwens? Zet hem nu pas weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |