Logisch tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zet de tv aan, eerste wat ik hoor: Dumoulin afgestapt.
Lol
Olympische onzinquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol
Ja, hij moest alleen deze wel startenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hij doet toch mee voor de tijdrit trouwens?
Is gewoon slim. Hij moest alleen starten om aan de tijdrit te mogen meedoenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol
Ja zie het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij moest alleen deze wel starten
quote:
wanneerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boogschieters Nederland volgende ronde tegen Korea. Ik zou mijn geld zetten op de Koreanen.
Zal wel kleine odd zijn.
1.16 geloof ik was Koreaans goudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik wist die regel niet.
Nouja, hope dan maar dat hij het goed doet daar.
Boogschieters Nederland volgende ronde tegen Korea. Ik zou mijn geld zetten op de Koreanen.
Zal wel kleine odd zijn.
Vannacht al? Dacht dat alleen zwemmen begon vannachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef Tjacka het volgende:
Dafne moet toch vannacht?
Gisteren openingsceremonie gemist
Begrijpelijk.quote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Jammer dat Nederland in de tweede ronde gelijk tegen de favoriet moet.
Kan het mis hebben hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vannacht al? Dacht dat alleen zwemmen begon vannacht
Duurt nog wel evenquote:
Lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel even12 en 15 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |