ik heb het snel koud dus ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel lekker he
broekie uit. sport kijken
Ik heb een ELEKTRISCHE deken voor het geval dat het koud isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb het snel koud dus ik doe dat nooit
ik maak eens gebruik van het bad van mijn ouders die al een paar jaar niet gebruikt isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag lekker in boxershort op bank liggen
(alleen thuis)
oh dat lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een ELEKTRISCHE deken voor het geval dat het koud is
Badgod.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak eens gebruik van het bad van mijn ouders die al een paar jaar niet gebruikt is
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Badgod.
Ik was gister in de jacuzzi geweest bij de schoonouders.
Dat was ook ouderwets lekker. Ook LANG niet ingeweest.
Hoe is het met je hondje
ben zn naam vergeten ;s
Zandnegervoedselquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen lekker broodje falafel maken
het leven is goed
als ik alleen in bad ga meestal een uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.
Hoelang ga je meestal in bad? Ik ga denk ik gewoon netflix aanzetten (modern family)
Pluto heet iegaat wel goed, hij krijgt wel minder aandacht dan normaal natuurlijk. Een persoon kan moeilijk aandacht van vier geven constant. Dat vindt ie wel jammer volgens mij
leuke naamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk. Wil ik later ook wel hebben.
Hoelang ga je meestal in bad? Ik ga denk ik gewoon netflix aanzetten (modern family)
Pluto heet iegaat wel goed, hij krijgt wel minder aandacht dan normaal natuurlijk. Een persoon kan moeilijk aandacht van vier geven constant. Dat vindt ie wel jammer volgens mij
ik ga kijken hoelang ik het volhoudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik alleen in bad ga meestal een uur
samen soms langer
Ik kijk meestal beetje tv in bad
hij heette eigenlijk eerst Puckquote:
Snap ik wel jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het namelijk best saai zonder hond of kat in huis
Zoals vandaag hele dag alleen, beetje saai
Ik mis de wandelingetjes wel en het is toch gezellig zon hond die bij je op schoot kruipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Maar ben het nu wel gewend om zonder dieren te wonen in Arnhem
ahwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mis de wandelingetjes wel en het is toch gezellig zon hond die bij je op schoot kruipt.
Mis mn hond nog wel elke dag. Echt matig, had niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |