was wel aan het zweten in het begin, had er te heet water in gedaan. dacht 38 graden is wel goed pffquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt niet op nederlandse tv hoorde ik net
pff slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
nos.nl/rio2016 sowieso
Ze hebben 12 streams op het hoogst
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
pff slaat weer nergens op
dan maar even kijken via internet
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
Lol tegen wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echt
misschien komt het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
lolquote:
nee handbal op nederland las ik net in OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien komt het nu
hockey is nu klaar
ja hoor het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee handbal op nederland las ik net in OS
Totaal onrealistischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
hoe realistisch is het om nu nog top sporter te worden op je 21ste
dit is de grap?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haags kwartiertje ging ooit baco cola drinken
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |