Klopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:45 schreef JanCees het volgende:
moet je reis zelf dokken en win je 250 prijzengeld
ik heb geen idee wat ik ga etenquote:
het is ook wel erg gesteld met het nederlandse tennis dat Haase nr 1 isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Circuit afreizen met coach.
Kost zo belachelijk veel geld allemaal
Vind Haags liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nou dat maakt het een stuk leuker niet
krieltjes is voedsel voor godinnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik ga eten
denk hamburger en krieltjes en sperziebonen
Te weinig rijken die er geld in pompen (srs)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is ook wel erg gesteld met het nederlandse tennis dat Haase nr 1 is
hoezo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
krieltjes is voedsel voor godinnen
Klopt ja, en dan zit je straks zonder diplomaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te weinig rijken die er geld in pompen (srs)
Bedanktquote:
Als ze gekookt zijnquote:
Daarom je kind naar tennisscholen sturen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef JanCees het volgende:
Klopt ja, en dan zit je straks zonder diploma
Die maat van mij heeft wel hbo propedeuse gehaald iets met sportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom je kind naar tennisscholen sturen.
Maar die zijn zo duur
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die maat van mij heeft wel hbo propedeuse gehaald iets met sport
dus wel wat
daarna fulltime gaan tennissen
Thiemo de Bakker bekent: ik had drankprobleem en vergokte tienduizenden euro'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.
Thiemo de Bakker god
Is Thiemo 2? Sijsling toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De nummer 2 van Nederland heren die speelde toernooifinales nadat ie tot 6 uur had gesnoven en gezopen.
Thiemo de Bakker god
Ik ben slecht op de hoogte van Nederlandse tennis buiten Bertens en ROWBINGODquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Thiemo 2? Sijsling toch?
Bertens eerste setje gepakt en meteen choken
"ooit gaat het vallen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:03 schreef JanCees het volgende:
De Bakker (ex-nummer 40 van de wereld) staat nu op de 127de plaats van de wereldranglijst. 'Het is nog niet te laat. Eens gaat het vallen. En dan moet ik zorgen dat ik er klaar voor ben', zegt hij hoopvol. 'Ik heb mijn lesje geleerd.'
Bertens prima loting wel. Zou echt best medaille kunnen pakken hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben slecht op de hoogte van Nederlandse tennis buiten Bertens en ROWBINGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |