Net zoals alle wielrenners.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat thomas dekker een dopingzondaar is
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland pakt alle schaatsen medailles
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik verdenk froome van mechanische doping in de tour 2015
Oh weet ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappen
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.
is volleybal een a-balsport?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
In het VK roepen we nog gewoon homohaters die hier en daar een paar tikken uitdelen uit tot atleten van het jaar omdat ie goed kan boksen.
Je hoort sowieso niemand over boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.
Iig nog aardig om naar te kijken, en globaal een aardig niveauquote:
dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.
(Net zoals het hele peleton)
walgelijke kopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kleuterneuken niet meer strafbaar in Turkije
Turkije
Ja dat ookquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
Maakt die sport wel wat leuker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
Vind het wel bizar dat ze die sporters in dat vieze water laten zwemmen.
En dat zij daar dan ook echt gaan zwemmen.
Terwijl je eraan dood kan gaan van dat water
Altijd dezelfden die problemen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maakt die sport wel wat leuker.
geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |