Wat voor site?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar als iemand mij aan zo'n site kan helpen dwn ben ik diegene dankbaar
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor site?
ik ga nu douchen daarna hoor ik het wel
Nee. In 2020 misschien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Poolstokhoogspringen was leuk geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
had t net aan de stok in OS omdat ik vroeg of een nederlandse zwemmer pools was
Geloof het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Rugby 7s doen ze.quote:
rugbyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Rugby is wel echt een homosport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Biathlon is briljant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat biathlon bij de winterspelen altijd zo vreselijk om te kijken
allemaal stoere gespierde alpha's tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rugby is wel echt een homosport.
weinig alpha'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal stoere gespierde alpha's toch
oh dat klinkt primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig alpha's
die sport is juist erg vriendelijk naar alles en iedereen
bekende scheids is ook homo
en veel spelers
nederland pakt alle schaatsen medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
sowieso winterspelen matig matig matig
maar dat komt vast omdat Nederland daar weinig te zoeken heeft en ik erg chauvinistisch ben
Die sport is eigenlijk te progressief voor mijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat klinkt prima
ik vind het alleen heel saai en ik snap de regels ook niet echt
ja dat is ook ongeveer het enige volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland pakt alle schaatsen medailles
Dat werd in Sochi wel beetje gênant op gegevenmomentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel bijzonder ook dat alle Russische schaatsers zo'n beetje zijn gepakt ondertussen op dopingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat werd in Sochi wel beetje gênant op gegevenmoment
Klopt.quote:
lol mijn vader deed dat ook altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Geloof ook echt dat alleen Nederlanders daar naar kijken fanatiek.
Met een kladblokje de rondetijden bijhoudend (zoals de opa van stijn)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol mijn vader deed dat ook altijd
ik vind hem wel sympathiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was ook zo lekker dat Sven Kramer dat overkwam.
HEERLIJK.
Ik niet. En zn carriere te danken aan een onderdeel wat niet serieus te nemen is.quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. En zn carriere te danken aan een onderdeel wat niet serieus te nemen is.
Geef mij maar KOEN VERWEIJGOD
Die heeft tenminste personality.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft tenminste personality.
in tegenstelling tot sven kramer.
Maar in Nederland zijn die nietszeggende nobuddies altijd populair.
Ik kan daar nooit bij.
omdat thomas dekker een dopingzondaar isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Klopt wel
Kijk maar naar een Mollema en Poels
Een Thomas Dekker was dan altijd minder geliefd
Boogerd ook die was ook geliefdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat thomas dekker een dopingzondaar is
Ik snap dat nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Klopt wel
Kijk maar naar een Mollema en Poels
Een Thomas Dekker was dan altijd minder geliefd
Net zoals alle wielrenners.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat thomas dekker een dopingzondaar is
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik verdenk froome van mechanische doping in de tour 2015
Oh weet ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappen
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waardoor het schaatsen geen klote meer aan is.
is volleybal een a-balsport?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
In het VK roepen we nog gewoon homohaters die hier en daar een paar tikken uitdelen uit tot atleten van het jaar omdat ie goed kan boksen.
Je hoort sowieso niemand over boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boogschieten wordt al 25 jaar gedomineerd door de Koreanen. Gek genoeg hoor je daar dan niks over.
Iig nog aardig om naar te kijken, en globaal een aardig niveauquote:
dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet het idee dat Froome schoon is.
(Net zoals het hele peleton)
walgelijke kopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kleuterneuken niet meer strafbaar in Turkije
Turkije
Ja dat ookquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
Maakt die sport wel wat leuker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
Vind het wel bizar dat ze die sporters in dat vieze water laten zwemmen.
En dat zij daar dan ook echt gaan zwemmen.
Terwijl je eraan dood kan gaan van dat water
Altijd dezelfden die problemen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Lebanese Olympic team demands Israelis be removed from shared bus
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maakt die sport wel wat leuker.
geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doen
10 km jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat gewoon zwemmen in open water of moeten ze nog wat anders doen
Wat was dat leuk in Londonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk maar sof
het is precies wat je verwacht eigenlijk
ja dat water is echt smerigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
Vind het wel bizar dat ze die sporters in dat vieze water laten zwemmen.
En dat zij daar dan ook echt gaan zwemmen.
Terwijl je eraan dood kan gaan van dat water
wtf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het Australische zwemteam gebruikt snorkels omdat de zwembaden te vies zijn
hoe kunnen ze zwemmen zonder hun mond open te doen en water binnen te krijgen dan in rioquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
Kijk maar sof
het is precies wat je verwacht eigenlijk
liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
Sorry voor late antwoord jc, mijn oma belde
Ja best wel.quote:
wat leuk zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
Sorry voor late antwoord jc, mijn oma belde
picsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag lekker in boxershort op bank liggen
(alleen thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |