In tegenstelling tot heel veel landen heeft Nederland erg veel te bieden in zo'n show. Best maf voor zo'n klein land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carice van Houten die haar tieten laat zien is onze topact.
Halina Reijn huilend op podium omdat ze geen kinderen heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carice van Houten die haar tieten laat zien is onze topact.
Paar dj's die een show weten op te zetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In tegenstelling tot heel veel landen heeft Nederland erg veel te bieden in zo'n show. Best maf voor zo'n klein land.
Prem de voice-over?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Halina Reijn huilend op podium omdat ze geen kinderen heeft
Zweden zou ook wel wat te bieden hebben. Even een ABBA reunie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In tegenstelling tot heel veel landen heeft Nederland erg veel te bieden in zo'n show. Best maf voor zo'n klein land.
Hebben we dat alvast gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot nu toe hebben we dus ontbossing, sloppenwijken en nu intolerantie gehad. Ze weten echt de vrolijke toon te raken wel.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso maar bedoel qua geschiedenis VOC etc. Nederland was heel lang de baas in de wereld he dat vergeten wij soms.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar dj's die een show weten op te zetten.
Dj's en openingsceremonies zijn een slechte combinatie getuige elk voetbalevenement van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar dj's die een show weten op te zetten.
Qua muziek alleen niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij zou haar snoeihard nemen, vertel het ons maar..quote:
In Athene werkte het wel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dj's en openingsceremonies zijn een slechte combinatie getuige elk voetbalevenement van de laatste jaren.
Je moet dan ook niet een zangeres hebben die totaal vals zingtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dj's en openingsceremonies zijn een slechte combinatie getuige elk voetbalevenement van de laatste jaren.
Bedankt hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht Maywood.quote:
Qua muziek ook. Jaren 90 heerste Nederland 2 Unlimited, 2 Brothers, T-Spoon, Vengaboys noem maar op, allemaal made in NL hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua muziek alleen niet.
We zouden ons waarschijnlijk vooral richten op kunst en water denk ik. Echte natuur hebben we ook al niet.
4 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef Maver24 het volgende:
Hoelang duurt dit nog voordat de sporters het stadion binnenkomt
Een uurtje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef Maver24 het volgende:
Vooral de sporters vonden dat leukquote:
Uurtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:40 schreef Maver24 het volgende:
Dit topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet waarom ik dit nog kijk.
Ritsen ritsen kom er maar bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef Gutmensch het volgende:
Dit lijkt mij de Braziliaanse Arie Ribbens.
Braziliaanse nachten zijn lang?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef Gutmensch het volgende:
Dit lijkt mij de Braziliaanse Arie Ribbens.
Training voor komende dagen zwemfinales.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet waarom ik dit nog kijk.
Ze zijn met z'n tweeenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
huh, hebben we nu ineens een andere commentator?
Wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn er al de hele tijd 2quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is er nu ineens bij gekomen dan? Want ik hoorde de hele tijd alleen Roelfs.quote:
Leon Haanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is er nu ineens bij gekomen dan? Want ik hoorde de hele tijd alleen Roelfs.
Whut. Ik hoor de hele tijd alleen maar Roelfsquote:
Waren die maar zo vroeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Training voor komende dagen zwemfinales.
je bent in de war met thailandquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
In Brasil zijn wel veel vrouwen met een pik. Je bent toch nooit zeker he in zon land
Oja.quote:
Het lukt me vrij aardig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:42 schreef hhh38 het volgende:
Wel moeilijk om hier niet vrolijk van te worden
www.schoonenberg.nlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut. Ik hoor de hele tijd alleen maar Roelfs
Brazilie ook hoor. Mijn oom is er net geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent in de war met thailand
13.30 ongeveerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat beginnen morgen de eerste events, dan kan ik daarop even mijn ochtendprogramma op aanpassen.
Ik ook, tot zonet dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut. Ik hoor de hele tijd alleen maar Roelfs
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent in de war met thailand
twitter:robin_haase twitterde op donderdag 22-10-2015 om 08:44:39@MikeVerweij bedoel je dat ze de R als een L uitspreken? Kwartje valt dan wat later
dacht dat het vooral in Thailand zo was. reageer retweet
Neuh. 14.30 start, finish 20.30 ongeveerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wielrenners beginnen al eerder toch?
De aarde geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Odaiba het volgende:
Opwarming van de aarde is een groot probleem.
Niet voor de aardequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Odaiba het volgende:
Opwarming van de aarde is een groot probleem.
Je bent gek als je dat 6 uur gaat kijken. Hockey begint een half uurtje later toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh. 14.30 start, finish 20.30 ongeveer
De meeste mensen geven hier geen fuck om, zullen het dus ook nooit weten als ze het niet nu zo voor hun smoel zouden krijgen.quote:
Waterwerkjes helpen niet tegen enorme stijging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef marcodej het volgende:
Wij hebben waterwerkjes hoor Braziliaantjes.
jij woont in amsterdam?quote:
Je land volmeppen met mensen en krottenwijken ook niet >>> BRasilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waterwerkjes helpen niet tegen enorme stijging.
Die hebben ook hun grenzen, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef marcodej het volgende:
2 uur lang half time show superbowlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
ik wil dat de VS olympsiche spelen doen
dan krijgen we topartiesten als miley cyrus enzo
Dijken vallen ook onder waterwerken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waterwerkjes helpen niet tegen enorme stijging.
Flikker opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
ik wil dat de VS olympsiche spelen doen
dan krijgen we topartiesten als miley cyrus enzo
De Patio is in Eindhoven hoor.quote:
Als al het ijs smelt dan ga je daar niet tegen op bouwen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef marcodej het volgende:
Ja, op een gegeven moment houdt het op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dijken vallen ook onder waterwerken.
Je moeder ook.quote:
Wij zijn Nederland, wij zijn de beste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als al het ijs smelt dan ga je daar niet tegen op bouwen hoor.
Dit is echt een mooi gifjequote:
Canecao van zn maatjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Patio is in Eindhoven hoor.
nou nouquote:
bedanktquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt een mooi gifje
Krijg zin om ROOTS te kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:48 schreef Joezi het volgende:
Lekker met de handen in de aarde, connecten
En dan een filmpje laten zien van allerlei wereldsteden die in vlammen opgaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:47 schreef Collide het volgende:
Amsterdam wereldwijd op de kaart nu OS naar Amsterdam halen aub.
twitter:NBCOlympics twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 01:46:13No wristbands here, all cell phones! #OpeningCeremony #Rio2016
reageer retweet
70 meter stijgingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn de beste.
Dan moet je beter je best doen...quote:
twitter:BaukeMollema twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 01:47:09Ready for the big day. Proud to wear this jersey! #TeamNL https://t.co/mvgzLR8a5l reageer retweet
Ha, hoorde ik het toch goed.quote:
Zonder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worden ze met of zonder commentaar doorgestreamd?
Bokkemagodquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:49 schreef marcodej het volgende:
twitter:BaukeMollema twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 01:47:09Ready for the big day. Proud to wear this jersey! #TeamNL https://t.co/mvgzLR8a5l reageer retweet
Jammer. Maar niets aan te doen. Tis beter dan niks.quote:
3783 bomen en 214 mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me af hoe veel bomen er zijn gesneuveld voor dit stadium.
Het nummer van MaxGod.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:49 schreef marcodej het volgende:
Nee dat geloven wij niet, wij zijn wegkijkers tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef Rabieluh het volgende:
Over 50 jaar is er nog maar 10% van het huidige amazomegebied over.
ik zie ze nietquote:
meteen bij griekenland alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:52 schreef silverhill het volgende:
Zouden er sporters met een selfiestok rondlopen?
Dubbeldamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef MakkieR het volgende:
Wie is de vlaggendrager van Nederland?
Mercedes land.quote:
Die 400 meter van vorig jaar op het WKquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zuid-Afrika als 3e, bijzonder.
Niekerk
Het is in Brazilië hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgen we soms de Portugese benamingen???
Jeroen Dubbeldamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef MakkieR het volgende:
Wie is de vlaggendrager van Nederland?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgen we soms de Portugese benamingen???
Luiza Gega.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:53 schreef silverhill het volgende:
Wie is de vlaggendraagster van Albanië?
Allemagna.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kut Duitsers mogen ook wel een partij vroeg zeg.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat er Duitsers in Maracana waren juichten de Brazilianen iets minder hard.
Nederland heeft meer beslissende doelpunten in de laatste 10 minuten op EK en WK eindrondes gemaakt dan Duitsland in percentage tov het aantal wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:54 schreef silverhill het volgende:
Net zoals Griekenland traditioneel als eerste mag, zou Duitsland traditioneel in de laatste minuut pas het stadion binnen moeten komen
nee 80quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:55 schreef wdn het volgende:
En die komen wel met zijn allen?
Die 33 van 254(?) van ons vallen in het niets zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |