abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 september 2020 @ 21:21:39 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195098488
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Bedankt!

Mijn moeder heeft hem na een controle besloten in te laten slapen. (hond was verre weg het meest gehecht aan haar). Ik bedoel meer van, had het hondje niet nog beter nagekeken moeten worden evt. medicatie etc. En, heb ik hem wel goed behandeld in het verleden?

Toen ik vanmiddag thuis kwam van werk en de trap op liep leek het wel of ik de hond hoorde piepen. En uit automatische ging ik kijken naar de plek waar zijn mand lag. Lag niks meer. En in 1 beweging keek ik naar zijn riem op de tafel. :(. Heel raar. Je beeld je ook allemaal dingen in in combinatie met herinneringen.
Ah op zo´n manier ja dat blijft altijd wel de vraag maar aan de andere kant de dierenarts laat niet zomaar een dier inslapen als er nog kans op herstel is.

Ja heel apart is dat inderdaad! Zal ook nog wel even een poosje zo blijven.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 16 september 2020 @ 21:29:29 #202
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_195098705
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah op zo´n manier ja dat blijft altijd wel de vraag maar aan de andere kant de dierenarts laat niet zomaar een dier inslapen als er nog kans op herstel is.

Ja heel apart is dat inderdaad! Zal ook nog wel even een poosje zo blijven.
De DA zei het ook, je kan van alles proberen, maar de symptomen die Jack heeft kunnen tientallen oorzaken hebben en de vraag is, wil je dat nog wel allemaal gaan onderzoeken?

Er zat weinig leven meer in, doelloos rondjes lopen, 10/15x per dag plassen (binnen vooral). DA zei wel dat hij weinig pijn had ondanks dat een kromme rug en artrose.
pi_196292770

Wij namen gisteren geheel onverwachts afscheid van ons reuze kattenkind.

We hebben geen afscheid kunnen nemen en vooral voor onze kinderen is dat moeilijk.

Gisteren hebben we hem wel meteen begraven dus zo wel afscheid kunnen nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 18-11-2020 10:52:57 ]
pi_196299692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:31 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Wij namen gisteren geheel onverwachts afscheid van ons reuze kattenkind.

We hebben geen afscheid kunnen nemen en vooral voor onze kunsten is dat moeilijk.

Gisteren hebben we hem wel meteen begraven dus zo wel afscheid kunnen nemen.
Sterkte :*
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 15:43:11 #205
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_196304172
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:31 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Wij namen gisteren geheel onverwachts afscheid van ons reuze kattenkind.

We hebben geen afscheid kunnen nemen en vooral voor onze kinderen is dat moeilijk.

Gisteren hebben we hem wel meteen begraven dus zo wel afscheid kunnen nemen.
Nogmaals heel veel sterkte 😘 Hij had zich geen beter plekje kunnen wensen 😘
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_196308603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Nogmaals heel veel sterkte 😘 Hij had zich geen beter plekje kunnen wensen 😘
Dank je
Ze leven bij ons alleen helaas niet zo lang.

Maar ik mis hem echt. Gisteren zei ik ga maar vast Bertus ik ga zo stofzuigen. Even later ga ik de stofzuigen pakken en herhaal ik het nog een keer. 8)7

En Nazboo zoekt zijn maatje echt. Vanmorgen ging hij heel de tuin mauwend door. Ik hoop dat dat gauw stopt.
  donderdag 19 november 2020 @ 09:56:10 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196316289
Wat rot F_R. Jullie hebben niet veel geluk qua gezondheid van de katten hè. Sterkte hoor.
pi_196318135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:56 schreef Luchtbel het volgende:
Wat rot F_R. Jullie hebben niet veel geluk qua gezondheid van de katten hè. Sterkte hoor.
Je gaat nog denken dat het ons ligt. We verzorgen ze echt wel.
  Moderator donderdag 19 november 2020 @ 12:19:54 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_196318154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:18 schreef F_r het volgende:

[..]

Je gaat nog denken dat het ons ligt. We verzorgen ze echt wel.
Nee niet doen hoor. Hier ook Hummer met 6 jaar en Dodge met 10 jaar. Het is gewoon stomme pech ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_196318195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee niet doen hoor. Hier ook Hummer met 6 jaar en Dodge met 10 jaar. Het is gewoon stomme pech ;(
Zorro werd 10. Zijn neefje die bij mijn ouders woont is ruim 13.

Fire is ook ruim 13. Maar daar heb ik verdenking bij dat hij niet raszuiver is.

En Bertus heeft 7 jaar ergens anders gewoond. En daar werd flink gerookt. Ook niet gezond voor een kat.
  vrijdag 20 november 2020 @ 04:58:11 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196329526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:18 schreef F_r het volgende:

[..]

Je gaat nog denken dat het ons ligt. We verzorgen ze echt wel.
Nou, lijkt mij ook heel veel pech. Naar hoor 😐
pi_196347575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee niet doen hoor. Hier ook Hummer met 6 jaar en Dodge met 10 jaar. Het is gewoon stomme pech ;(
Maine coons zijn ook niet zo sterk. Hoe groter hoe meer kans op hartproblemen. Is bij grote jongen ook zo. Bij ons in de straat hebben ze een landsheer. Die weegt bijna even veel als dat ik doe. Die worden meestal ook niet zo oud.

Hopelijk wordt jullie nieuwe vriendje 20.
pi_196657920
Mijn lieve lieve lieve stuiterende draaitol is niet meer.

De afgelopen weken ging hij echt hard achteruit. Het begon met binnen plassen. De laatste week begon hij echter eng te hoesten en verloor zijn eetlust. Dus vanmorgen naar de dierenarts geweest. Hij is daarm goed onderzocht en daaruit kwam dat hij hartproblemen had. beginnende artrose, een zware longontsteking en lever of nier problemen. Behandelen kon wel, maar dat zou eerder uitstel van executie zijn. Dus met pijn in mijn hart besloten om afscheid van hem te nemen..



2007-2020
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_196658027
:'(

Sterkte
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196658455
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn lieve lieve lieve stuiterende draaitol is niet meer.

De afgelopen weken ging hij echt hard achteruit. Het begon met binnen plassen. De laatste week begon hij echter eng te hoesten en verloor zijn eetlust. Dus vanmorgen naar de dierenarts geweest. Hij is daarm goed onderzocht en daaruit kwam dat hij hartproblemen had. beginnende artrose, een zware longontsteking en lever of nier problemen. Behandelen kon wel, maar dat zou eerder uitstel van executie zijn. Dus met pijn in mijn hart besloten om afscheid van hem te nemen..

[ afbeelding ]

2007-2020
De Sjef ;(

Dappere keuze die je hebt gemaakt, niet belang van de blije stuiterbal. Maar wat zal het nu stil zijn in huis ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196662583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De Sjef ;(

Dappere keuze die je hebt gemaakt, niet belang van de blije stuiterbal. Maar wat zal het nu stil zijn in huis ;(
Heel erg stil. Zelfs bij het tikken van de verwarming denk ik dat hij het is....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_196662636
quote:
88s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Heel erg stil. Zelfs bij het tikken van de verwarming denk ik dat hij het is....
;(
En ik bedoelde uiteraard IN HET belang van de blije stuiterbal :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196663039
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

;(
En ik bedoelde uiteraard IN HET belang van de blije stuiterbal :@
Had ik al begrepen :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_196663415
Sterkte
  donderdag 10 december 2020 @ 22:13:37 #220
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196663814
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn lieve lieve lieve stuiterende draaitol is niet meer.

De afgelopen weken ging hij echt hard achteruit. Het begon met binnen plassen. De laatste week begon hij echter eng te hoesten en verloor zijn eetlust. Dus vanmorgen naar de dierenarts geweest. Hij is daarm goed onderzocht en daaruit kwam dat hij hartproblemen had. beginnende artrose, een zware longontsteking en lever of nier problemen. Behandelen kon wel, maar dat zou eerder uitstel van executie zijn. Dus met pijn in mijn hart besloten om afscheid van hem te nemen..

[ afbeelding ]

2007-2020
Sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 09:36:02 #221
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196719003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 12:18 schreef F_r het volgende:

[..]

Je gaat nog denken dat het ons ligt. We verzorgen ze echt wel.
Onze Poek is ook slechts nét 10 geworden en afgelopen november afscheid moeten nemen. Misschien omdat het ons enige beestje was en ik daardoor (extra?) gehecht en gefixeerd op haar was dat het nog steeds heel zwaar voelt. Heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Ze was echt een soort van constante factor voor mij, kwam me begroeten als ik thuis kwam van werk. Liep me overal in huis achterna. Maar vooral de zachtaardigheid van het beestje heb ik nog nooit met een kat meegemaakt, want... laten we eerlijk zijn, katten kunnen soms best klerelijers zijn :P

Een onverwachtse mep, of uit het niets op je voet duiken en in je teen bijten. Dat soort dingen doen katten gewoon af en toe, toch?
Poek heeft in alle jaren dat ze bij me is geweest mij 0 ... letterlijk nul keer gebeten/een mep verkocht of wat dan ook. En ik viel dat beest regelmatig lastig :') Dan tilde ik haar weer eens op, of greep ik haar staart vast terwijl ze langsliep. Het boeide haar niet, ze was gewoon te lief. En ik mis haar, gigantisch. ;(
pi_196719982
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Onze Poek is ook slechts nét 10 geworden en afgelopen november afscheid moeten nemen. Misschien omdat het ons enige beestje was en ik daardoor (extra?) gehecht en gefixeerd op haar was dat het nog steeds heel zwaar voelt. Heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Ze was echt een soort van constante factor voor mij, kwam me begroeten als ik thuis kwam van werk. Liep me overal in huis achterna. Maar vooral de zachtaardigheid van het beestje heb ik nog nooit met een kat meegemaakt, want... laten we eerlijk zijn, katten kunnen soms best klerelijers zijn :P

Een onverwachtse mep, of uit het niets op je voet duiken en in je teen bijten. Dat soort dingen doen katten gewoon af en toe, toch?
Poek heeft in alle jaren dat ze bij me is geweest mij 0 ... letterlijk nul keer gebeten/een mep verkocht of wat dan ook. En ik viel dat beest regelmatig lastig :') Dan tilde ik haar weer eens op, of greep ik haar staart vast terwijl ze langsliep. Het boeide haar niet, ze was gewoon te lief. En ik mis haar, gigantisch. ;(
Sterkte man. Al is het een paar weken geleden. Ik geloof echt dat mensen huisdieren (heel erg) kunnen missen. Zeker als je een beestje al vanaf het begin (jongs af aan) hebt, of het je eerste huisdier is, of als je - zoals ik - op jezelf woont en verder weinig met anderen in contact komt (bedoeld of onbedoeld, bewust of onbewust) of als je bijvoorbeeld heel veel thuis bent geweest en het diertje dus extra veel hebt meegemaakt...hoe dan ook, geen nuttige woorden voor je verder. Gewoon, sterkte. :@

Moet er niet aan denken om mijn beestje nu kwijt te raken. Dat zou echt een klap zijn voor me. Gelukkig is ze nog op en top gezond. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 20 december 2020 @ 18:29:46 #223
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_196846728
Nona

23-11-2008 - 18-12-2020

Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 18:32:25 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_196846784
quote:
9s.gif Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef V. het volgende:
Nona

23-11-2008 - 18-12-2020

Oooh Nona O+ Heel veel sterkte V. 😘
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_196847163
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 09:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Onze Poek is ook slechts nét 10 geworden en afgelopen november afscheid moeten nemen. Misschien omdat het ons enige beestje was en ik daardoor (extra?) gehecht en gefixeerd op haar was dat het nog steeds heel zwaar voelt. Heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Ze was echt een soort van constante factor voor mij, kwam me begroeten als ik thuis kwam van werk. Liep me overal in huis achterna. Maar vooral de zachtaardigheid van het beestje heb ik nog nooit met een kat meegemaakt, want... laten we eerlijk zijn, katten kunnen soms best klerelijers zijn :P

Een onverwachtse mep, of uit het niets op je voet duiken en in je teen bijten. Dat soort dingen doen katten gewoon af en toe, toch?
Poek heeft in alle jaren dat ze bij me is geweest mij 0 ... letterlijk nul keer gebeten/een mep verkocht of wat dan ook. En ik viel dat beest regelmatig lastig :') Dan tilde ik haar weer eens op, of greep ik haar staart vast terwijl ze langsliep. Het boeide haar niet, ze was gewoon te lief. En ik mis haar, gigantisch. ;(
Sterkte.
pi_196847165
Sterkte nona
pi_197174801
Mijn Mini is er niet meer😭
Ik heb haar 3 weken geleden in laten slapen ivm een terugkerende zeer aggressieve melkkliertumor. Pluispoes was in de zomer al geopereerd hieraan, maar hij was al uitgezaaid.

Ik mis haar enorm: mijn mooie, lieve huisleeuw en magnifieke fluffy. Beestje is bij mij geboren en ik heb zelf haar navelstreng doorgeknipt. Ze zeggen dat katten pootafdrukjes op je hart achterlaten, maar Mini heeft eerder haar klauwen in m'n hart gezet bij haar geboorte en een stukje meegenomen. Als ik thuiskom roep ik nog steeds automatisch haar naam.


Pluizenbol is ruim 14 jaar geworden: że had al ruim 2 jaar diabetes. Wat heb ik ongelooflijk veel plezier van haar gehad en wat was ze lief. ❤️

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 02-01-2021 17:43:34 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_197174843
Ah nee je mooie meisje. Sterkte
pi_197174976
Dank je. Jij ook gecondoleerd met het verlies van Zorro en Bertus.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_198230444
Wat is het huis leeg, als er geen kat op je zit te wachten 's ochtends ;(

Gisteren onze 18-jarige kater (op z'n 13e uit het asiel gehaald) in laten slapen na een (waarschijnlijk) herseninfarct. We hebben 'm nog een paar dagen gegeven, maar na 3 dagen blind, niet kunnen lopen en niet eten was het duidelijk dat er geen verbetering kwam. Dus uiteindelijk de moeilijkste beslissing ooit genomen...

Maar als ie dan op de tafel bij de dierenarts weer ligt te spinnen, breekt je hart ;(
pi_198230477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:48 schreef Piles het volgende:
Wat is het huis leeg, als er geen kat op je zit te wachten 's ochtends ;(

Gisteren onze 18-jarige kater (op z'n 13e uit het asiel gehaald) in laten slapen na een (waarschijnlijk) herseninfarct. We hebben 'm nog een paar dagen gegeven, maar na 3 dagen blind, niet kunnen lopen en niet eten was het duidelijk dat er geen verbetering kwam. Dus uiteindelijk de moeilijkste beslissing ooit genomen...

Maar als ie dan op de tafel bij de dierenarts weer ligt te spinnen, breekt je hart ;(
Sterkte ;( Moeilijkste maar ook meest liefdevolle keuze die je kunt maken ;(

Voor wat het waard is: spinnen is ook een manier van katten om stress te hanteren. Dus je kunt het ook zien als een bevestiging van de beste keuze: het ongemak en de angst is nu voorgoed voorbij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 april 2021 @ 01:25:42 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199035947
Ik heb een Puk vormig gat in mijn ziel.



Hij is in maart overleden en deed alsof hij het liefst een mens was. Ik ben geen dramadrama persoon en qua dieren heb ik zoiets als ach hoort erbij. Maar deze doet even veel of zelfs meer pijn dan de dood van een mensenvriend.

Hij was onstuimig, deed dingen zonder erover na te denken en vertrouwde mensen voor de volle 100% helaas is de onstuimigheid hem fataal geworden en is hij extreem verkeerd terecht gekomen. (hij kon niet vliegen door een gebroken vleugel (opgelopen voor we hebben mogen overnemen)). Puk heeft overnacht in een zuurstof hok bij de dierenarts en is daar in de ochtend overleden.

We hebben 2 jaar van Puk mogen genieten, te kort maar beter dan helemaal niet. Hopelijk dacht hij niet dat hij verlaten was in zijn laatste momenten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199039341
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:25 schreef jogy het volgende:
erover na te denken en vertrouwde mensen voor de volle 100% helaas is de onstuimigheid hem fataal geworden en is hij extreem verkeerd terecht gekomen. (hij kon niet vliegen door een gebroken vleugel (opgelopen voor we hebben mogen overnemen)). Puk heeft overnacht in een zuurstof hok bij de dierenarts en is daar in de ochtend overleden.
"Een Puk vormig gat in mijn ziel"...mooi geformuleerd. Triest en veel sterkte.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 13:05:28 #234
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199039662
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:25 schreef jogy het volgende:
Ik heb een Puk vormig gat in mijn ziel.

[ afbeelding ]

Hij is in maart overleden en deed alsof hij het liefst een mens was. Ik ben geen dramadrama persoon en qua dieren heb ik zoiets als ach hoort erbij. Maar deze doet even veel of zelfs meer pijn dan de dood van een mensenvriend.

Hij was onstuimig, deed dingen zonder erover na te denken en vertrouwde mensen voor de volle 100% helaas is de onstuimigheid hem fataal geworden en is hij extreem verkeerd terecht gekomen. (hij kon niet vliegen door een gebroken vleugel (opgelopen voor we hebben mogen overnemen)). Puk heeft overnacht in een zuurstof hok bij de dierenarts en is daar in de ochtend overleden.

We hebben 2 jaar van Puk mogen genieten, te kort maar beter dan helemaal niet. Hopelijk dacht hij niet dat hij verlaten was in zijn laatste momenten.
Aaah joog ;( Sterkte, klinkt als een bijzonder vriendje O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 18 april 2021 @ 12:56:48 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199052871
@senesta @Duiker64

Dank :). Misschien binnenkort weer een nieuwe vogel trouwens, niet perse voor ons maar voor Pip, die heeft echt behoefte aan een soortgenootje. Net als Puk een herplaatsingsvogel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199058195
Sterkte jogy
pi_200603619
https://ibb.co/qMVh6DM

RIP Spikey, op foto nog een pup
pi_200608756
:'(
Hoe oud geworden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200609012
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
:'(
Hoe oud geworden?
12 uiteindelijk kanker door z’n hele lichaam, een grote lijdensweg op t eind. Toen in laten slapen :’(
pi_200609158
Sterkte
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201493622


Deze kanjer is er niet meer ;( Diallo is pas 5 geworden en hebben we gisteren in moeten laten slapen vanwege fip.
Van de ontdekking tot het einde waren het 3 zware weken waarvan de laatste 3 dagen het zwaarst zijn als je ziet dat je kat niet meer wil eten, niet meer aangehaald wilt worden, alleen nog maar slaapt en als hij loopt dat je dan ziet dat de achterhand elke dag een beetje zwakker wordt en dan moet je de beslissing maken, hoelang gaan we door, tot hij niet meer kan lopen, gaan we hem dwangvoederen want alert is hij nog wel het lijf werkt alleen niet meer mee en dat wordt steeds minder.
Gisterenmorgen de beslissing gemaakt om hem in te laten slapen, wij wilde hem niet verder af zien takelen en gisterenavond om 18.30 is hij heengegaan.
Ik heb in die 3 dagen nog nooit zoveel gejankt als in 10 jaar
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:11:52 #242
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201494059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:15 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]

Deze kanjer is er niet meer ;( Diallo is pas 5 geworden en hebben we gisteren in moeten laten slapen vanwege fip.
Van de ontdekking tot het einde waren het 3 zware weken waarvan de laatste 3 dagen het zwaarst zijn als je ziet dat je kat niet meer wil eten, niet meer aangehaald wilt worden, alleen nog maar slaapt en als hij loopt dat je dan ziet dat de achterhand elke dag een beetje zwakker wordt en dan moet je de beslissing maken, hoelang gaan we door, tot hij niet meer kan lopen, gaan we hem dwangvoederen want alert is hij nog wel het lijf werkt alleen niet meer mee en dat wordt steeds minder.
Gisterenmorgen de beslissing gemaakt om hem in te laten slapen, wij wilde hem niet verder af zien takelen en gisterenavond om 18.30 is hij heengegaan.
Ik heb in die 3 dagen nog nooit zoveel gejankt als in 10 jaar
Sterkte. Wat een mooierd.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201507138
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:15 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]

Deze kanjer is er niet meer ;( Diallo is pas 5 geworden en hebben we gisteren in moeten laten slapen vanwege fip.
Van de ontdekking tot het einde waren het 3 zware weken waarvan de laatste 3 dagen het zwaarst zijn als je ziet dat je kat niet meer wil eten, niet meer aangehaald wilt worden, alleen nog maar slaapt en als hij loopt dat je dan ziet dat de achterhand elke dag een beetje zwakker wordt en dan moet je de beslissing maken, hoelang gaan we door, tot hij niet meer kan lopen, gaan we hem dwangvoederen want alert is hij nog wel het lijf werkt alleen niet meer mee en dat wordt steeds minder.
Gisterenmorgen de beslissing gemaakt om hem in te laten slapen, wij wilde hem niet verder af zien takelen en gisterenavond om 18.30 is hij heengegaan.
Ik heb in die 3 dagen nog nooit zoveel gejankt als in 10 jaar
5, wat jong... mooi beessie idd, sterkte :*
pi_201507279
Sterkte sorella
pi_201522329
Tnx guys.



Ook Banjer mist zijn maatje, ze waste elkaar, speelde met elkaar en sliepen bij elkaar.
Dat is nu weggevallen en wij zijn jammer genoeg geen goede vervanging ;(.
  zondag 26 september 2021 @ 11:23:43 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201523638
Heel veel sterkte.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201523826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:15 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]

Deze kanjer is er niet meer ;( Diallo is pas 5 geworden en hebben we gisteren in moeten laten slapen vanwege fip.
Van de ontdekking tot het einde waren het 3 zware weken waarvan de laatste 3 dagen het zwaarst zijn als je ziet dat je kat niet meer wil eten, niet meer aangehaald wilt worden, alleen nog maar slaapt en als hij loopt dat je dan ziet dat de achterhand elke dag een beetje zwakker wordt en dan moet je de beslissing maken, hoelang gaan we door, tot hij niet meer kan lopen, gaan we hem dwangvoederen want alert is hij nog wel het lijf werkt alleen niet meer mee en dat wordt steeds minder.
Gisterenmorgen de beslissing gemaakt om hem in te laten slapen, wij wilde hem niet verder af zien takelen en gisterenavond om 18.30 is hij heengegaan.
Ik heb in die 3 dagen nog nooit zoveel gejankt als in 10 jaar
Sterkte :*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202117011
Ik mag mij hier helaas ook weer melden. Bijna een jaar naar Bertus is vandaag Fire overleden aan hetzelfde. 14jaar en 8 maanden.
We kochten hem toen we gingen samenwonen. Ons eerste kitten samen

Rust zacht lief kattenvriendje van ons.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 20:51:44 #249
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202117324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:26 schreef F_r het volgende:
Ik mag mij hier helaas ook weer melden. Bijna een jaar naar Bertus is vandaag Fire overleden aan hetzelfde. 14jaar en 8 maanden.
We kochten hem toen we gingen samenwonen. Ons eerste kitten samen

Rust zacht lief kattenvriendje van ons.
Oh wat vreselijk. Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige bijzondere man :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_202117348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:26 schreef F_r het volgende:
Ik mag mij hier helaas ook weer melden. Bijna een jaar naar Bertus is vandaag Fire overleden aan hetzelfde. 14jaar en 8 maanden.
We kochten hem toen we gingen samenwonen. Ons eerste kitten samen

Rust zacht lief kattenvriendje van ons.
Heel veel sterkte gewenst :*
Alius aliud dicit
pi_202117518
Ach toch, veel sterkte gewenst ;(
pi_204422092
Dit was Boris zoals we hem kenden. Knorrig, lekker lui en een eigenheimertje. Maar het was ook een lieverd en op zijn tijd een kroelie O+



Hij is een zorgenkatje geweest, we zijn vaak met hem naar de da geweest. Meestal voor zijn diabetes en (gerelateerd daaraan) overgewicht. Hij is altijd fors gebleven, maar de diabetes hadden we al een paar jaar goed onder controle. Tenminste, dat dachten we. De laatste tijd moet het toch zijn misgegaan. Hij dronk wat meer en schooide wat, maar op zich at hij niet heel veel meer en merkte ik niet hele rare dingen aan hem.

Vorige week donderdag wilde hij opeens niet meer eten, en lag er lusteloos bij. Bloedsuiker gemeten, 18.9. Een hoop dus... Dierenarts gebeld (tevens dierenziekenhuis) en we konden in de middag langskomen. Die donderdag is de laatste dag dat hij is thuis geweest ;(

De dierenarts vond het zorgelijk, ook omdat hij wat uitgedroogd was. Ze wilde hem dus een nachtje laten blijven. Onderzoeken en testen gedaan en insuline gegeven. Bloedsuiker kregen ze redelijk omlaag, maar het schommelde daarna weer naar te hoog.

Het plan was dat Boris gisteren naar huis zou komen zodat hij misschien weer wat zou eten. Hij had ook al dagen niet gegeten, vandaar dat hij een neus sonde had gekregen. Wij zouden dan thuis ook via de sonde bijvoeren. Gisteren bleek dat hij opeens koorts kreeg en de da wilde hem toch nog daar houden en antibiotica geven. Later op de dag ging hij flink achteruit en bleek dat er ook nog eens bloedarmoede was bij gekomen. Is op zich te behandelen met medicijnen, alleen gaan die medicijnen niet samen met insuline. Nog even een foto van hem in het dierenziekenhuis:




Er zat niks anders op om hem te laten inslapen, wat gisteravond ook gebeurd is. Boris is net 10 jaar geworden. Gisteren kon ik het nog aardig hendelen, maar vandaag ben ik erg verdrietig.
pi_204422117
Gecondoleerd @Sunshine1982 ;(
pi_204422146
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gisteren kon ik het nog aardig hendelen, maar vandaag ben ik erg verdrietig.
Begrijpelijk. Heel veel sterkte gewenst. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 april 2022 @ 12:29:35 #255
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_204423057
Heel veel sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_204423196
Bedankt jullie :*

Ik dacht dat ik nooit zo gehecht was aan de katten (heb er nog eentje) maar ik mis hem ;( En ik vind het zo rot dat hij zijn laatste dagen heeft moeten doorbrengen in een hokje zonder ons... Maar we wilden er ook alles aan doen om hem beter te maken. Zo kut dat je je over verschillende dingen schuldig gaat voelen.
pi_204423254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bedankt jullie :*

Ik dacht dat ik nooit zo gehecht was aan de katten (heb er nog eentje) maar ik mis hem ;( En ik vind het zo rot dat hij zijn laatste dagen heeft moeten doorbrengen in een hokje zonder ons... Maar we wilden er ook alles aan doen om hem beter te maken. Zo kut dat je je over verschillende dingen schuldig gaat voelen.
:* Heel veel sterkte.

Moeilijk is dat hè, voor hem moeten beslissen terwijl je het hem niet uit kunt leggen en hem dan achter moet laten. Ik werk zelf in een dergelijk ziekenhuis, en ik ga er daarom wel vanuit dat ze Boris regelmatig even geknuffeld en gekroeld hebben, maar je kunt nooit z'n familie vervangen.

Je hebt alles voor hem gedaan en willen doen, en vergeet niet dat alle fijne jaren bij jullie thuis niet uitgewist worden door een aantal dagen ziek zijn. Echt niet. Het is heel verdrietig en ik begrijp je schuldgevoel absoluut, maar kwel jezelf er niet teveel mee. :*
pi_204423388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bedankt jullie :*

Ik dacht dat ik nooit zo gehecht was aan de katten (heb er nog eentje) maar ik mis hem ;( En ik vind het zo rot dat hij zijn laatste dagen heeft moeten doorbrengen in een hokje zonder ons... Maar we wilden er ook alles aan doen om hem beter te maken. Zo kut dat je je over verschillende dingen schuldig gaat voelen.
Zo herkenbaar. Een van mijn katten heeft door mijn ingrijpen (toch maar operatie proberen) zijn laatste maand een stuk zwakker doorgebracht dan zou moeten.
En daar kun je jezelf over blijven opvreten, maar je maakte je keuze met de kennis die je op dat moment had, met zijn welzijn voor ogen. Net zoals je, toen het nodig bleek, ook de keuze maakte zijn lijden niet langer te verlengen.

Zoals Candaasje zegt: die laatste paar dagen wissen de mooie jaren bij jou echt niet uit. Sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204423590
Jullie hebben gelijk en ik weet dat ik dat na verloop van tijd ook zal realiseren. Het moet nu eerst even aarden.

We hebben het ook al wat jaren geleden voorgehad, Boris at niet meer en was lusteloos. Ook in de ochtend. Eventjes aangekeken en plots was ik 'm kwijt. Hij lag opeens stilletjes onder ons bed. Ik heb hem echt onder het bed vandaan gesleurd en direct ermee naar de dierenarts gegaan. Toen was zijn suiker ook plots te hoog. Ook nadat we een tijd geen insuline meer prikte (in overleg met da). Toen we weer thuis waren en het ging wat beter, kwam hij voor zijn doen vaak bij me liggen. Alsof hij wilde zeggen, bedankt voor het redden van mijn leven. Zo voelde dat ook echt O+

Dit topic biedt me gek genoeg ook wat troost. Wat een hoop lieve dierenvrienden hier op fok O+
pi_204466156
@Sunshine1982, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte met dit enorme verlies! Zo te lezen zijn jullie geweldige baasjes geweest. Hou je daaraan vast!
pi_204580491
Helaas 24 jarige kat moeten laten inslapen :( Wat voelt alles dan leeg en somber aan. Kat had darminfectie, poepen deed haar pijn en kwam er altijd als een explosie uit en mauwde ook altijd tijdens het poepen. Af en toe bloed in de ontlasting. Later ook veel braken. Wat het nou precies is weten we niet, ben ik wel benieuwd naar.

Voor de rest genoot ze nog van alles; altijd aandacht vragen, kopjes geven en achtervolgen. Wachten voor de wc/badkamer deur tot je er uit kwam. Altijd op schoot willen zitten, of op mijn buik lang uit gestrekt. Lekker in de zon zitten.

Dus nu vraag ik me af of het niet te vroeg is geweest, met inslapen :(
pi_204581545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef twiinzdj het volgende:
Helaas 24 jarige kat moeten laten inslapen :( Wat voelt alles dan leeg en somber aan. Kat had darminfectie, poepen deed haar pijn en kwam er altijd als een explosie uit en mauwde ook altijd tijdens het poepen. Af en toe bloed in de ontlasting. Later ook veel braken. Wat het nou precies is weten we niet, ben ik wel benieuwd naar.

Voor de rest genoot ze nog van alles; altijd aandacht vragen, kopjes geven en achtervolgen. Wachten voor de wc/badkamer deur tot je er uit kwam. Altijd op schoot willen zitten, of op mijn buik lang uit gestrekt. Lekker in de zon zitten.

Dus nu vraag ik me af of het niet te vroeg is geweest, met inslapen :(
Wat een leeftijd! Sterkte!
pi_204588288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef twiinzdj het volgende:
Helaas 24 jarige kat moeten laten inslapen :( Wat voelt alles dan leeg en somber aan. Kat had darminfectie, poepen deed haar pijn en kwam er altijd als een explosie uit en mauwde ook altijd tijdens het poepen. Af en toe bloed in de ontlasting. Later ook veel braken. Wat het nou precies is weten we niet, ben ik wel benieuwd naar.

Voor de rest genoot ze nog van alles; altijd aandacht vragen, kopjes geven en achtervolgen. Wachten voor de wc/badkamer deur tot je er uit kwam. Altijd op schoot willen zitten, of op mijn buik lang uit gestrekt. Lekker in de zon zitten.

Dus nu vraag ik me af of het niet te vroeg is geweest, met inslapen :(
Wat verdrietig! Heel veel sterkte!
  woensdag 1 juni 2022 @ 10:09:03 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204930513
Vraagje... wij moeten helaas een van onze twee honden in laten slapen. Is het verstandig de andere hond mee te nemen zodat zij na afloop nog even aan hem kan snuffelen en ook "snapt" wat er gebeurd is? Ik ben een beetje bang dat ze dan nooit meer mee wil naar de dierenarts. Maar als ze niet mee gaat, snapt ze misschien niet dat de andere hond niet meer terug komt. Tips, anyone?
KuikenGuppy
  woensdag 1 juni 2022 @ 12:01:51 #265
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_204931571
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:09 schreef Burdie het volgende:
Vraagje... wij moeten helaas een van onze twee honden in laten slapen. Is het verstandig de andere hond mee te nemen zodat zij na afloop nog even aan hem kan snuffelen en ook "snapt" wat er gebeurd is? Ik ben een beetje bang dat ze dan nooit meer mee wil naar de dierenarts. Maar als ze niet mee gaat, snapt ze misschien niet dat de andere hond niet meer terug komt. Tips, anyone?
Geen tips maar wel sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_204931862
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:09 schreef Burdie het volgende:
Vraagje... wij moeten helaas een van onze twee honden in laten slapen. Is het verstandig de andere hond mee te nemen zodat zij na afloop nog even aan hem kan snuffelen en ook "snapt" wat er gebeurd is? Ik ben een beetje bang dat ze dan nooit meer mee wil naar de dierenarts. Maar als ze niet mee gaat, snapt ze misschien niet dat de andere hond niet meer terug komt. Tips, anyone?
Misschien kun je de de DA vragen om het inslapen bij jou thuis te laten plaatsvinden?
Veel sterkte gewenst
pi_204933467
Welke locatie je ook kiest, zorg wel dat je hond ziet en ruikt dat zijn maatje niet meer leeft... dit is heel belangrijk anders snapt die indd niet waar zijn maatje blijft.
Heel veel sterkte!
pi_204933517
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:09 schreef Burdie het volgende:
Vraagje... wij moeten helaas een van onze twee honden in laten slapen. Is het verstandig de andere hond mee te nemen zodat zij na afloop nog even aan hem kan snuffelen en ook "snapt" wat er gebeurd is? Ik ben een beetje bang dat ze dan nooit meer mee wil naar de dierenarts. Maar als ze niet mee gaat, snapt ze misschien niet dat de andere hond niet meer terug komt. Tips, anyone?
Honden verwerken de dood beter, als ze zelf ervaren dat hun maatje is overleden. Als het mogelijk is, betrek uw hond dan bij het laten inslapen van de hond.

Sterkte!

Bron: https://dier-en-natuur.in(...)je-is-overleden.html
  woensdag 1 juni 2022 @ 16:01:28 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204933525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:53 schreef deadly_kiss het volgende:
Welke locatie je ook kiest, zorg wel dat je hond ziet en ruikt dat zijn maatje niet meer leeft... dit is heel belangrijk anders snapt die indd niet waar zijn maatje blijft.
Heel veel sterkte!
We gaan de andere hond inderdaad maar meenemen, anders snapt ze er niks van.

Bedankt allemaal voor de sterkte wensen, lief :*.
KuikenGuppy
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:21:59 #270
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_204996862
                                                                                  Dag Karel(tje) :'(

                                                 11-07-2003                                                      08-06-2022



Mijn maatje sinds ik negen was. ;(

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 18:31:03 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_204997003
Och, wat een leukerd, heel veel sterkte!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_204997109
Sterkte
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:41:48 #273
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204997124
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn maatje sinds ik negen was. ;(
Sterkte Dago!
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:43:25 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204997149
Veel sterkte.
Fijn dat je zo lang van hem hebt mogen genieten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:44:12 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_204997155
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
                                                                                  Dag Karel(tje) :'(

                                                 11-07-2003                                                      08-06-2022

[ afbeelding ]

Mijn maatje sinds ik negen was. ;(

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
;( ;(

Sterkte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_204997181
{pijnlijk verkeerde topic.......}
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:48:09 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_204997210
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Gaat dit topic nog alleen maar over katten en niet meer over FOK!kers die van ons moesten scheiden?
Daar is een topic over in General Chat Dit is Flora en Fauna

[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 08-06-2022 19:08:43 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_204997238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Daar is een topic over in General Cit Hat.. Dit is Flora en Fauna
Ooppssssss :@
Mijn zeer welgemeende excuses!!!!!
pi_204997314
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
                                                                                  Dag Karel(tje) :'(

                                                 11-07-2003                                                      08-06-2022

[ afbeelding ]

Mijn maatje sinds ik negen was. ;(

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Veel sterkte gewenst Dagoduck, Kareltje is mooi oud geworden
  woensdag 8 juni 2022 @ 21:00:59 #280
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_204998972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:31 schreef senesta het volgende:
Och, wat een leukerd, heel veel sterkte!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:40 schreef F_r het volgende:
Sterkte
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:41 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Sterkte Dago!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel sterkte.
Fijn dat je zo lang van hem hebt mogen genieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
;( ;(

Sterkte
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Veel sterkte gewenst Dagoduck, Kareltje is mooi oud geworden
Bedankt. O+

Zeker een mooie leeftijd. Hebben we toch iets goed gedaan.

Had al tien jaar blaasgruis, en een jaar of vierenhalf geleden nierfalen, ging ie van 5,4 naar 2,3 kilo. Toen dachten we al dat het snel klaar zou zijn, maar hij ging nog vrolijk door. Laatste twee jaar werd ie wel echt oud, laatste half jaar ging het steeds slechter, fragieler. In maart lag ie nog lekker te genieten in de zon, zie tweede foto. Afgelopen zondag/maandag stopte hij met eten, of hij kreeg het eten gewoon niet meer opgepakt met zijn bek. Afspraak gemaakt met de dierenarts. Klaar. ;(

Ik woon (nog) thuis, en dan zijn mijn ouders ook nog eens op vakantie ;( Erg stil in huis nu.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_204999452
Wat klote ;(
Bijna 19 als ik goed reken. Mooie leeftijd natuurlijk maar het gemis is er niet bepaald minder om.

Sterkte. Het is niet makkelijk. :*
  woensdag 8 juni 2022 @ 22:27:52 #282
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_205000548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef lily het volgende:
Wat klote ;(
Bijna 19 als ik goed reken. Mooie leeftijd natuurlijk maar het gemis is er niet bepaald minder om.

Sterkte. Het is niet makkelijk. :*
Thanks.

Een UI die ik eerder gebruikte maar weer ingesteld. O+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 9 juni 2022 @ 07:45:57 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205001910
Mooie leeftijd,sterke dagoduck. ;(
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205005665
@Dagoduck; heel veel sterkte!
pi_205245940
31 mei 2022
En toen was het stil in huis.. 😔
17 jaar, 9 maanden en 23 dagen oud is onze kleine jongen Dushi, Doesj, Soes, Pipi geworden. Maar op 31 mei ging het ineens heel snel bergafwaarts en hebben we hem echt moeten laten gaan.

De enige gedachte die nu enigszins troost biedt, is dat hij terug is bij zijn broer Minos ♥



31-05-2022, ziek, zieker, ziekst ;( :




pi_205246156
@Anne; wat verdrietig! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 18:47:07 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_205247546
Heel veel sterkte Anne, helaas is houden van soms ook loslaten, ze hebben een geweldig gouden mandje bij je gehad :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_205248125
Ach, de overgeblevene van het volg topic ;( Wat heeft hij een fijn mandje gehad en een mooie leeftijd bereikt. Maar afscheid nemen blijft kut, sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205249067
Ah jullie oudje. Sterkte met het verlies.
pi_205282428
Dankjullie :*.

Ik mis ze nog steeds.
Bijna elke dag wel een klein moeilijk momentje.
pi_207491953
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.







En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 09-01-2023 23:49:55 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_207492963
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte gewenst, hij ligt er mooi bij O+
  dinsdag 10 januari 2023 @ 07:50:43 #293
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_207493230
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Loebes. Sterkte.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_207493597
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och ;( Veel sterkte! :*
pi_207493780
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_207500576
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een topic wat je nooit omhoog hoopt te gooien..

Vandaag hebben wij onze Loebes laten inslapen. Het ging ineens zo hard achteruit dat het enige beste wat we konden doen hem laten slapen was.

Het waren meer dan 12 fantastische jaren. Man man wat mis ik hem nu al en wat gaan we hem nog veel meer missen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En onder een spoiler omdat niet iedereen dat fijn zou vinden. Loebes ligt hier opgebaard. Oogjes toe.: net of hij slaapt :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Loebes :*

Nog even hij is weer thuis bij jullie.
pi_207502707
Heel veel sterkte.
pi_207502834
Sterkte :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 20:36:44 #299
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_207503000
Veel sterkte.
pi_207504133
Het gemis is zo intens.. het doet gewoon fysiek pijn. Geen idee wat we nu zonder hem moeten
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')