abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:35:35 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164235863
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:36:27 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164235875
Eerste superlike gekregen. :')
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:45:27 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164236005
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Eerste superlike gekregen. :')
En die blijven maar terugkomen ook. :') .
Ik krijg nooit superlikes van mensen die ik wel zie zitten.
Resistance is futile.
pi_164236033
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

En die blijven maar terugkomen ook. :') .
Ik krijg nooit superlikes van mensen die ik wel zie zitten.
Wtf is een superlike? :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:48:16 #5
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164236038
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

En die blijven maar terugkomen ook. :') .
Ik krijg nooit superlikes van mensen die ik wel zie zitten.
Heb die app al maanden op mijn telefoon staan. De volgende superlike zie ik wel over een paar maanden tegemoet komen dan. :D Trouwens, hoe is het met die kerel waar jij een tijdje terug mee ging daten? :)
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:49:21 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164236056
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wtf is een superlike? :@
Is van Tinder. :P Dan komt die like bovenaan in iemands lijst als je het aan diegene geeft.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:49:26 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164236057
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wtf is een superlike? :@
Tinder dingetje, iemand kan je superliken om meer aandacht te verkrijgen voor zijn/haar profiel. Tevens komen deze mensen elke x aantal swipes terug tot je matcht en vervolgens blokkeert. Hoogst irritant.
Resistance is futile.
pi_164236111
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tinder dingetje, iemand kan je superliken om meer aandacht te verkrijgen voor zijn/haar profiel. Tevens komen deze mensen elke x aantal swipes terug tot je matcht en vervolgens blokkeert. Hoogst irritant.
Klinkt serieus, vervelend :@
Te weinig getinderd, of niet lekker genoeg, om dat te krijgen _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:56:10 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164236136
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb die app al maanden op mijn telefoon staan. De volgende superlike zie ik wel over een paar maanden tegemoet komen dan. :D Trouwens, hoe is het met die kerel waar jij een tijdje terug mee ging daten? :)
Franse collega heeft een vriendin. Maar daar komt wel een leuke vriendschap uit voort nu.
Die andere date is goed verlopen, maar nog geen week daarna kwam het referendum in Engeland en sindsdien heb ik besloten dit land te verlaten. Hij is nogal intens, prima kerel wel maar niet voor mij.

Inmiddels aan het afspreken met een Griekse cardioloog, leuke kerel maar taalbarriere. Zijn Engels is niet zo sterk. Ik denk dat we domweg niet zoveel met elkaar gemeen hebben (buiten gewoon erg goed met elkaar overweg kunnen). Kan niet zeggen dat ik gek op hem ben, maar de seks is prima en hij weet dat hij niets van mij moet verwachten. Denk dat hij er hetzelfde instaat.

Zondag wel een date met een andere vent, ben benieuwd. Hij lijkt me nogal serieus, maar we zullen zien.
Resistance is futile.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 00:58:21 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164236164
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Franse collega heeft een vriendin. Maar daar komt wel een leuke vriendschap uit voort nu.
Die andere date is goed verlopen, maar nog geen week daarna kwam het referendum in Engeland en sindsdien heb ik besloten dit land te verlaten. Hij is nogal intens, prima kerel wel maar niet voor mij.

Inmiddels aan het afspreken met een Griekse cardioloog, leuke kerel maar taalbarriere. Zijn Engels is niet zo sterk. Ik denk dat we domweg niet zoveel met elkaar gemeen hebben (buiten gewoon erg goed met elkaar overweg kunnen). Kan niet zeggen dat ik gek op hem ben, maar de seks is prima en hij weet dat hij niets van mij moet verwachten. Denk dat hij er hetzelfde instaat.

Zondag wel een date met een andere vent, ben benieuwd. Hij lijkt me nogal serieus, maar we zullen zien.
Zo, jij bent wel hard bezig. :) Denk dat zondag inderdaad zich weer een nieuwe gelegenheid voordoet Tot die tijd die Griek lekker neuken. :+ Wist trouwens niet dat je in Engeland woonde. :o
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:01:38 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164236228
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zo, jij bent wel hard bezig. :) Denk dat zondag inderdaad zich weer een nieuwe gelegenheid voordoet Tot die tijd die Griek lekker neuken. :+ Wist trouwens niet dat je in Engeland woonde. :o
De Griek vertrekt morgen op vakantie. Hij geeft overigens wel aan dat hij niet afspreekt met andere vrouwen. Hmm. Mogelijk toch maar even aangeven dat ik wel degelijk afspreek met anderen........ Wel zo eerlijk.

En per januari niet meer. Nederland/Belgie of Duitsland of zo, voelsprieten uit en maar zien. Nu is niet de tijd om een serieuze relatie aan te gaan in ieder geval.
Resistance is futile.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:06:46 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164236308
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

De Griek vertrekt morgen op vakantie. Hij geeft overigens wel aan dat hij niet afspreekt met andere vrouwen. Hmm. Mogelijk toch maar even aangeven dat ik wel degelijk afspreek met anderen........ Wel zo eerlijk.

En per januari niet meer. Nederland/Belgie of Duitsland of zo, voelsprieten uit en maar zien. Nu is niet de tijd om een serieuze relatie aan te gaan in ieder geval.
Dat is wel zo eerlijk inderdaad. Waarom ga je weg dan? Vanwege EU-werkvergunning of zoiets?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:10:47 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164236355
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat is wel zo eerlijk inderdaad. Waarom ga je weg dan? Vanwege EU-werkvergunning of zoiets?
Nooit echt thuis gevoeld hier, in een jaar 2 relaties op de klippen zien lopen, ik heb in de afgelopen 2 weken 3 van mijn 11 mensen moeten ontslaan en ik heb er 15 nodig om echt goede resultaten te boeken, weinig vrienden en de mensen die ik hier heb zijn collega's. Tevens is mijn beste vriend mijn ex.

Ik heb hier bar weinig meer te zoeken.. Ik wil domweg weer iets hebben om naar uit te kijken. Nu zelfs mijn baan kut is, hoog tijd om te vertrekken.
Resistance is futile.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 03:15:40 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164236974
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nooit echt thuis gevoeld hier, in een jaar 2 relaties op de klippen zien lopen, ik heb in de afgelopen 2 weken 3 van mijn 11 mensen moeten ontslaan en ik heb er 15 nodig om echt goede resultaten te boeken, weinig vrienden en de mensen die ik hier heb zijn collega's. Tevens is mijn beste vriend mijn ex.

Ik heb hier bar weinig meer te zoeken.. Ik wil domweg weer iets hebben om naar uit te kijken. Nu zelfs mijn baan kut is, hoog tijd om te vertrekken.
Dat is kut om te horen allemaal. ;( Sterkte en succes, babe!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 07:04:16 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_164237395
Goed, pokemon date gisteren was eens wat anders en ik denk voornamelijk vriendschap.

Het valt mij op hoe veel dames van beesten (lees=honden) houden. Zij heeft er zelfs 2 :).

Enfin. Ze wil nog eens een filmpje gaan kijken met zn 2

En ik ben met pokemon weer paar levels hoger :').


Dus dit!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 07:32:22 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164237489
Superlikes zijn irritant :r. Paar keer van verschillende mannen gehad en die komen idd constant boven drijven.

Tinder maar weer verwijderd :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164237517
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:32 schreef Samzz het volgende:
Superlikes zijn irritant :r. Paar keer van verschillende mannen gehad en die komen idd constant boven drijven.

Tinder maar weer verwijderd :').
Dan zo, hoi daten?


Maar. Serieus, kom iemamd die een superlike gebruikt telkens weer terug :D , dat wist ik helemaal niet :D
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 07:40:26 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164237523
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dan zo, hoi daten?


Maar. Serieus, kom iemamd die een superlike gebruikt telkens weer terug :D , dat wist ik helemaal niet :D
Bij mij wel, ook al swipte ik naar links :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164237527
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij mij wel, ook al swipte ik naar links :').
_O-
pi_164237549
Nu ik er over nadenk, ik heb nog nooit een superlike gehad _O-
pi_164237619
Ik heb ook het gevoel dat tinder aankomt met die superlikes als ik een tijd niet kom
pi_164237636
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb nog nooit een superlike gehad _O-
De superlikes die ik heb gekregen waren echt van lelijke vrouwen, je mist niks. :') Maar misschien zegt dat ook wat over mij. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164237655
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:58 schreef habitue het volgende:

[..]

De superlikes die ik heb gekregen waren echt van lelijke vrouwen, je mist niks. :') Maar misschien zegt dat ook wat over mij. ;(
Als je een hele lage standaard aanhoud dan word het alleen maar beter :P
pi_164238126
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:04 schreef K44S het volgende:
Goed, pokemon date gisteren was eens wat anders en ik denk voornamelijk vriendschap.

Het valt mij op hoe veel dames van beesten (lees=honden) houden. Zij heeft er zelfs 2 :).

Enfin. Ze wil nog eens een filmpje gaan kijken met zn 2

En ik ben met pokemon weer paar levels hoger :').


Dus dit!
Mooi dat het leuk was.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164238342
Ik zat op Tinder toen er nog geen superlikes waren.
Dat kun je toch ook 1 keer per dag krijgen? Een soort 'hoi'
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:21:01 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164238444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 07:32 schreef Samzz het volgende:
Superlikes zijn irritant :r. Paar keer van verschillende mannen gehad en die komen idd constant boven drijven.

Tinder maar weer verwijderd :').
Sowieso is tinder echt niets.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164238543
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef yats het volgende:

[..]

Sowieso is tinder echt niets.
Vertel eens wijze Yats, wat is er zo verkeerd aan?

Je komt met mensen in contact die je anders misschien nooit tegen komt. Dan geef je beide aan dat het uitzicht best bevalt, dan match je.

Vanaf dat moment is het toch echt je eigen communicatie die bepaald of het wat gaat worden of niet...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:28:10 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164238582
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef yats het volgende:

[..]

Sowieso is tinder echt niets.
Dat vind ik dan wel weer meevallen. Voor sommige mensen werkt het echt goed :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164238700
Dus als je iemand een superlike geeft, blijft diegene jou dan de hele tijd zien, ookal word je naar links geswipe?
pi_164238775
Als je het meer van je persoonlijkheid moet hebben dan van je uiterlijk, dan is Tinder niks inderdaad :P
pi_164238836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:39 schreef Elvi het volgende:
Als je het meer van je persoonlijkheid moet hebben dan van je uiterlijk, dan is Tinder niks inderdaad :P
Dan zal je minder vaak iemand matchen. Maar na een match heb je dan toch juist weer voordeel?
pi_164238972
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:26 schreef rival het volgende:

[..]

Vertel eens wijze Yats, wat is er zo verkeerd aan?

Je komt met mensen in contact die je anders misschien nooit tegen komt. Dan geef je beide aan dat het uitzicht best bevalt, dan match je.

Vanaf dat moment is het toch echt je eigen communicatie die bepaald of het wat gaat worden of niet...
nou het is wel erg buggy. En de laatste keer dat het uitzicht me beviel was 2015 of zo
pi_164239037
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer meevallen. Voor sommige mensen werkt het echt goed :).
Het valt mij ook erg tegen
In 3maand 2 matches. Die niet eens reageren ;( :')
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:55:30 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164239052
Tinder is alleen leuk in het buitenland. Installeer het altijd weer als ik ergens heen ga. Komen nog wel eens leuke matches en gesprekken uit voort.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164239134
Ik weet ook niet hoe ik dit moet zeggen zonder op teentjes te trappen maar ik zie nooit meer gewoon een Tim of een Dennis. Wel heel veel jeffreys, amir en mohammeds
pi_164239159
Serieus ging ff kijken of het nog steeds zo was en mijn rijtje namen: hazem, ammar en Toshiba. Fucking Toshiba :')
En ik ben weer klaar voor dit jaar
pi_164239203
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:01 schreef Allures het volgende:
Serieus ging ff kijken of het nog steeds zo was en mijn rijtje namen: hazem, ammar en Toshiba. Fucking Toshiba :')
En ik ben weer klaar voor dit jaar
_O- vraag aan die laatste of ie een pc is :')
pi_164239231
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:55 schreef Happel het volgende:
Tinder is alleen leuk in het buitenland. Installeer het altijd weer als ik ergens heen ga. Komen nog wel eens leuke matches en gesprekken uit voort.
Hier ben ik het zo me eens! Toen ik in Engeland stage liep voor een half jaar was dit ook een leuk medium om in contact te komen met leuke meiden. Kom ik weer terug in Nederland en het aantal matches daalt flink.

Zijn wij Nederlanders nou zo kieskeurig in het binnenland of ligt het domweg aan het feit dat we minder mensen op een vierkante meter hebben wonen dan in het buitenland?
One day can change everything.
pi_164239266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:01 schreef Allures het volgende:
Serieus ging ff kijken of het nog steeds zo was en mijn rijtje namen: hazem, ammar en Toshiba. Fucking Toshiba :')
En ik ben weer klaar voor dit jaar
Haha bots verbergen het tegenwoordig niet eens meer, Toshiba ...
pi_164239274
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Haha bots verbergen het tegenwoordig niet eens meer, Toshiba ...
dat was geen bot hoor
Manlijke bots zie ik sowieso nooit
pi_164239327
Ik heb ooit een superlike gehad van een leuke en spontane meid. Leuk gesprek mee gehad. We besloten om diezelfde avond af te spreken, we gingen namelijk allebij naar dezelfde op stap.

Ze was hartstikke dronken. Haar zus kwam er met haar vriendje bij zitten en zag het als haar taak om het zo ongemakkelijk mogelijk te maken. Later nog een paar onbekende, dronken mensen die ook aanschoven terwijl ze alleen maar voor een aansteker vroegen. :')

Al met al had ik zo veel gelachen die avond, alleen had ik geen goede eerste indruk van mijn tinderdate. Ik heb haar daarna nog de kans gegeven om met z'n tweeën een keer te daten, terwijl we nuchter zijn. Het was een hele lieve meid, maar het klikte gewoon niet. Achja ze woont toch een uur van mij vandaan.

Dat was wel meteen een reden om tinder voorgoed van mijn telefoon te verwijderen.
One day can change everything.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:23:36 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164240796
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:26 schreef rival het volgende:

[..]

Vertel eens wijze Yats, wat is er zo verkeerd aan?

Je komt met mensen in contact die je anders misschien nooit tegen komt. Dan geef je beide aan dat het uitzicht best bevalt, dan match je.

Vanaf dat moment is het toch echt je eigen communicatie die bepaald of het wat gaat worden of niet...
Ik heb toen ik nog vrijgezel was genoeg via tinder gedate maar het was het toch steeds net niet. Dan waren de gesprekken vooraf best leuk, maar op de date zelf ontdekte je dat je toch niet bij elkaar past. Dan liever per toeval iemand treffen O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:26:00 #43
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164240845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:00 schreef Allures het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik dit moet zeggen zonder op teentjes te trappen maar ik zie nooit meer gewoon een Tim of een Dennis. Wel heel veel jeffreys, amir en mohammeds
En dit dus, naast wat happel al zegt. In Nederland lijkt het alsof alleen bepaalde mensen het nog gebruiken, en dat zijn niet de types waar ik voor val of andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 05-08-2016 13:20:40 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164240872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:00 schreef Allures het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik dit moet zeggen zonder op teentjes te trappen maar ik zie nooit meer gewoon een Tim of een Dennis. Wel heel veel jeffreys, amir en mohammeds
:') ok.
pi_164241381
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:09 schreef Allures het volgende:

[..]

dat was geen bot hoor
Manlijke bots zie ik sowieso nooit
Joh ;)
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:20:50 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164241975
Vrouwelijke bots zijn ook weg. Hier tenminste.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:26:51 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164242116
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:26 schreef yats het volgende:

[..]

En dit dus, naast wat happen al zegt. In Nederland lijkt het as of alleen bepaalde mensen het nog gebruiken, en dat zijn niet de types waar ik voor val of andersom.
Klinkt niet herkenbaar :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164242136
Ja zie je. Paar uur geleden maar 3 swipes gedaan en krijg nu net meteen een superlike. Dat doet ie altijd
pi_164242145
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrouwelijke bots zijn ook weg. Hier tenminste.
Hoe gaat het met jouw dates ouwe?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:46:18 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164242493
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw dates ouwe?
Geen commentaar :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164242568
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:28 schreef Allures het volgende:
Ja zie je. Paar uur geleden maar 3 swipes gedaan en krijg nu net meteen een superlike. Dat doet ie altijd
Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij niet :')
pi_164242654
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geen commentaar :')
Oh, net zo goed als bij mij?
pi_164242721
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geen commentaar :')
_O-
pi_164242727
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Apart. Misschien moet je het vaker gebruiken. Al gebeurt dat bij mij niet :')
Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten :6
pi_164242775
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten :6
Ik ben hartstikke leuk :6
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:16:37 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164243102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, net zo goed als bij mij?
Jij doet het vast beter.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:22:21 #57
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164243218
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten :6
Die hebben het niet (meer) nodig
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164244290
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij doet het vast beter.
Ha-ha. :D
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:18:12 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164245623
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ha-ha. :D
Single leven is ook prima toch? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:27:38 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_164245822
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Single leven is ook prima toch? :)
niks mis mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164245967
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Single leven is ook prima toch? :)
Ja ach, we doen 't er maar mee
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:35:25 #62
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_164246002
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Single leven is ook prima toch? :)
Nog geen potentiele leefpartner?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:41:58 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164246117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nog geen potentiele leefpartner?
Nope.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164246622
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Single leven is ook prima toch? :)
:Y doen en laten wat je wil. Nergens rekening mee te houden :D
pi_164246673
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan moeten ze er eerst maar leukere mannen op zetten :6
Je hebt vast mijn badkamerselfies nog niet voorbij zien komen dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:10:45 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164246693
Dit is geen slowchat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164248069
Tijdje geleden las ik dat Tinder minder gebruikt werd en er nu vooral serieuze vrouwen op zitten. Klopt dat?
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_164248115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef misterxvany het volgende:
Tijdje geleden las ik dat Tinder minder gebruikt werd en er nu vooral serieuze vrouwen op zitten. Klopt dat?
Klopt enigszins wel ben geen fake profielen meer tegengekomen wel veel Engelse/Australische/Franse pakken vaak een dagje Amsterdam of zijn door de eu aan het reizen.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 00:36:40 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_164257509
In is Tinder Engeland razend populair. Ik kan letterlijk uuuuuuuuuren swipen, voornamelijk mensen die binnen een uur rijden wonen. Wel aardjg veel chavz trouwens.
Resistance is futile.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 00:39:35 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164257590
Net nummer gefixt van een meissie van Tinder. Vind het nu al weer meer dan genoeg geweest. :') Waarom zit ik er eigenlijk op als ik helemaal geen relatie wil? 8)7 Ben verder ook een panda, dus seks hoeft ook niet.
pi_164267625
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Net nummer gefixt van een meissie van Tinder. Vind het nu al weer meer dan genoeg geweest. :') Waarom zit ik er eigenlijk op als ik helemaal geen relatie wil? 8)7 Ben verder ook een panda, dus seks hoeft ook niet.
Ben je een panda omdat je zoveel pandapunten hebt verzameld?
One day can change everything.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:22:57 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164280372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:14 schreef Gaantje het volgende:

[..]

Ben je een panda omdat je zoveel pandapunten hebt verzameld?
Nee, medicijnen. :P 0,0 libido. :')
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 11:52:07 #73
447051 crew  Peejtur
pi_164292678
Ondertussen hier verloofd. Erg snel gegaan maar Ow zo goed. *O*

Via Paiq ontmoet. O+
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:02:29 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164294024
Gefeliciteerd!

Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...

Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:16:06 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164294389
Niet verliefd, wel een relatie?
Weet hij dat je er zo instaat?
pi_164294607
Het tempo zit er wel goed in. Binnen drie weken een relatie?
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:26:46 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164294690
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef Andromache het volgende:
Gefeliciteerd!

Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...

Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen O+
Huh, je hebt een relatie met hem? Zo snel al?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164295159
Weet hij ook dat hij in een relatie zit?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:47:03 #79
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164295324
Oh dear :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:51:36 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164295467
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef Andromache het volgende:
Gefeliciteerd!

Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...

Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen O+
Stoppen is geen optie. En neem dat hele datinggebeuren toch niet serieus joh. :D Zit eens per maand uit verveling op Tinder om even te kijken wie er wil praten en dat is het dan. :+ Ben eigenlijk ook helemaal niet op zoek.

En in jouw situatie gewoon aankijken inderdaad. Niet te ver vooruit denken, daar verpest je een hoop mee.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:06:05 #81
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164295873
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:52 schreef Peejtur het volgende:
Ondertussen hier verloofd. Erg snel gegaan maar Ow zo goed. *O*

Via Paiq ontmoet. O+
Hoe snel? (Gewoon nieuwsgierig)
Gefeliciteerd wel! :).
pi_164296558
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.

Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet

En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)

Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:

Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.

Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
pi_164296597
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.

Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet

En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)

Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:

Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.

Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
Wat moeten we hiermee? Wat denk jij dat ze wil? We zijn geen helderzienden hier.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:32:42 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164296648
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.

Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet

En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)

Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:

Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.

Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
Even laten zakken. Dus geen contact opnemen. Waarschijnlijk wil ze geen 2e date :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 14:32:53 #85
447051 crew  Peejtur
pi_164296653
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:06 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hoe snel? (Gewoon nieuwsgierig)
Gefeliciteerd wel! :).
Dank je wel :)

Nu relatie van 5 maanden dus ja snel ;)

Maar voor beide is het 100% duidelijk dat we echt diegene voor elkaar zijn O+
pi_164296706
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Hoe schatten jullie mijn kansen in?
17%
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164296725
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:32 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Dank je wel :)

Nu relatie van 5 maanden dus ja snel ;)

Maar voor beide is het 100% duidelijk dat we echt diegene voor elkaar zijn O+
Mooi :) gefeliciteerd.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164296814
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Even laten zakken. Dus geen contact opnemen. Waarschijnlijk wil ze geen 2e date :).
Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
pi_164296895
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee? Wat denk jij dat ze wil? We zijn geen helderzienden hier.
Behalve Samzz blijkbaar :7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164296901
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
Dat zegt niks natuurlijk. En een date die "best gezellig" was associeer ik met een middag op visite bij mn oma.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:41:46 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164296931
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
Nou. Mooi.

Wat zegt een opmerking zoals jij die maakte jou? Bij welk gevoel zou jij dat zeggen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:42:17 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164296944
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Behalve Samzz blijkbaar :7
De slowchat is hiernaast :6.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164297013
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:37 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze stuurde nog wel ''maar kan gewoon appe hoor''
In dat geval heb je 4% extra kans gekregen denk ik. Maar kan arbitrair zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:55:21 #94
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164297266
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh, je hebt een relatie met hem? Zo snel al?
Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164297391
Dan is het toch een relatie?
En hij weet dat ie je vriendje is?
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:00:26 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164297417
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Relatie is te veel maar hij is wel, pril, mijn vriendje. Zucht. O+
Dan heb je toch een relatie :?. Of mis ik essentiele informatie omtrent de definitie relatie :P?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164297434
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Zolder het volgende:
Gisteren een date gehad die best wel gezellig was alleen het meisje deed wel een beetje afstandelijk en we hebben ook niet gezoend.

Later toen ze thuis was appte ze: sorry van daarnet

En na wat doorvragen zei ze dat ze zich ongemakkelijk voelde maar dat dit niet door mij kwam maar door iets wat ze een paar jaar terug heeft meegemaakt. (Ik vermoed iets van misbruik)

Nu vroeg ik haar vandaag of ze nog een 2e keer iets wilde doen en daarop reageerde ze:

Weet ik nog niet ik wil het even laten zakken als je het niet erg vind.

Wat kan ik nu het beste doen? Blijven appen of gewoon over een paar dagen nog eens vragen? Hoe schatten jullie mijn kansen in?
/Next
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:01:41 #98
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164297463
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:59 schreef Allures het volgende:
Dan is het toch een relatie?
En hij weet dat ie je vriendje is?
Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.

Jemig wat kan deze sexy nerd dansen. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164297564
En hoeveel dates waren het? Je vind hem niet eens leuk

Sorry de drang om een gat in je leven te vullen knalt hier pijnlijk hard van mijn beeldscherm af. Recept voor een gezonde relatie dit
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:05:58 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164297600
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Andromache het volgende:

[..]

Relatie vind ik echt iets van een aantal maanden en elkaars familie en vrienden kennen. We hebben verkering, zo noem ik het. En ja het is wederzijds.

Jemig wat kan deze sexy nerd dansen. O+
Maar... Je hebt twee of drie dates gehad, vol twijfel. Je twijfelt nog steeds. Wat ben je aan het doen joh?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 15:06:53 #101
447051 crew  Peejtur
pi_164297628
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar... Je hebt twee of drie dates gehad, vol twijfel. Je twijfelt nog steeds. Wat ben je aan het doen joh?
Ik dacht dat mannen alleen zo wanhopig waren eerlijk gezegd :D
pi_164297632
ik hoop dat k44s en andromache nooit zullen daten. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:07:34 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164297637
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:06 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik dacht dat mannen alleen zo wanhopig waren eerlijk gezegd :D
Nou ja, ieder zijn ding. Maar afgaande op eerdere reacties kan ik het alleen maar met Allures eens zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:09:21 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164297692
Ik vind hem wel degelijk leuk om van alles dat ik hier ook al eerder benoemd heb. Ik hoef me niet te bewijzen, maar ik ben alert op de risico's. Dankje hoor, ik let op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:10:17 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164297726
Maar je zegt net nog niet verliefd re zijn op hem en het evt te willen uitmaken. Ik snap t niet echt.. :?
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:14:17 #106
47102 Elvi
miemkwien
pi_164297848
Over 2 weken woont ze samen en nog 2 weken later is ze zwanger #nostradamus
pi_164297858
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar je zegt net nog niet verliefd re zijn op hem en het evt te willen uitmaken. Ik snap t niet echt.. :?
zij zelf ook niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164297862
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar je zegt net nog niet verliefd re zijn op hem en het evt te willen uitmaken. Ik snap t niet echt.. :?
Met uitmaken bedoelt ze contact stoppen denk ik. Zo van; ik zie het toch niet zitten, ciao.
pi_164297958
Ik zie het probleem niet hoor.
Mits de heer in kwestie het weet en akkoord is.
Hell To The Liars
pi_164297985
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:09 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem wel degelijk leuk om van alles dat ik hier ook al eerder benoemd heb. Ik hoef me niet te bewijzen, maar ik ben alert op de risico's. Dankje hoor, ik let op.
raar dat je het over bewijzen hebt

Je gaat met iemand in zee die het niet helemaal is. Dat is voor jezelf ook wel duidelijk. Waarom dat doen en waarom het dan al helemaal je vriendje noemen
De krampachtigheid joh

Kom eerst eens in het reine met jezelf ipv met de eerste die wil in zee gaan
pi_164298007
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:18 schreef Droopie het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor.
Mits de heer in kwestie het weet en akkoord is.
Zou hij weten dat ze het overwoog om te stoppen gister denk je?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164298059
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Zou hij weten dat ze het overwoog om te stoppen gister denk je?
Doet dat het er toe?
Als zij uitspreekt dat ze geen vlinders heeft maar toch zijn gezelschap prettig ervaart.
Hell To The Liars
pi_164298110
We
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:21 schreef Droopie het volgende:

[..]

Doet dat het er toe?
Als zij uitspreekt dat ze geen vlinders heeft maar toch zijn gezelschap prettig ervaart.
Wel als je op dezelfde dag nog uitspreekt om voor elkaar te gaan ja.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:25:36 #114
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164298182
Hij weet het helemaal, zijn voorstel om het eerst rustig aan te doen en gewoon te bekijken wat de komende maanden brengen, i.p.v. het ontspruitende vonkje direct te vermorzelen met mijn 'maar ik weet nu niet of ik over een jaar met je wil samenwonen'. Ik vind het vervelend dat mijn integriteit jegens hem in twijfel wordt getrokken, want echt, ik heb volledig in tranen en tuiten mijn hart geopend gisteren en ben eerlijk. Ik vind het gewoon doodeng dat er eens een keer een vent veel voor me over heeft, met ook nog veel leuke en een paar mindere eigenschappen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:29:47 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164298309
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Andromache het volgende:
Hij weet het helemaal, zijn voorstel om het eerst rustig aan te doen en gewoon te bekijken wat de komende maanden brengen, i.p.v. het ontspruitende vonkje direct te vermorzelen met mijn 'maar ik weet nu niet of ik over een jaar met je wil samenwonen'. Ik vind het vervelend dat mijn integriteit jegens hem in twijfel wordt getrokken, want echt, ik heb volledig in tranen en tuiten mijn hart geopend gisteren en ben eerlijk. Ik vind het gewoon doodeng dat er eens een keer een vent veel voor me over heeft, met ook nog veel leuke en een paar mindere eigenschappen.
Dat je t eng vindt en raar is snap ik zeker. Ook dat je daardoor meer twijfelt.

Maar je snapt toch wel dat als je hier begint met "ik wil t evt uitmaken, en ben niet verliefd" en vervolgens hoe leuk hij is en dat t je vriendje is.. dat dat tegenstrijdig klinkt?
pi_164298324
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Andromache het volgende:
Hij weet het helemaal, zijn voorstel om het eerst rustig aan te doen en gewoon te bekijken wat de komende maanden brengen, i.p.v. het ontspruitende vonkje direct te vermorzelen met mijn 'maar ik weet nu niet of ik over een jaar met je wil samenwonen'. Ik vind het vervelend dat mijn integriteit jegens hem in twijfel wordt getrokken, want echt, ik heb volledig in tranen en tuiten mijn hart geopend gisteren en ben eerlijk. Ik vind het gewoon doodeng dat er eens een keer een vent veel voor me over heeft, met ook nog veel leuke en een paar mindere eigenschappen.
Dan kan je toch ook gewoon met elkaar omgaan, zonder dat je hem nu al je "vriendje" noemt, en dan wel zien wat er wel of niet van komt? :?

Verder: 'vriendje'=relatie, relatie='vriendje'. Ik heb echt nog nooit iemand gekend die daar anders tegenaan kijkt. Nou, behalve jij nu dan.
Tails tell tales
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:33:04 #117
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164298404
Ja dat snap ik wel. En het is aardig dat jullie bezorgd zijn. Ik heb er geen handboekje 'wat & hoe liefde' bij. Maar ik ben zoooo trots op het feit dat hij zo lekker zijn ding aan het doen is, en dat ik met hem ben, ik geniet van bij hem zijn. Als het niet 24/7 is tenminste. Dat komt misschien ooit, misschien niet. Het komt hoe dan ook wel goed met mij.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164298736
Nou ja, ik ben het in ieder geval geheel met Allures (en anderen) eens.
Tails tell tales
pi_164298742
Ik ben niet bezorgd hoor, vind het gewoon een raar verhaal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164298801
Ik vind het raar. En ben niet bezorgd maar vind het wel een teken aan de wand dat je zo maat je ergens in stort omdat er eindelijk eens iemand lief tegen je is
Volgens mij is dat toch wel een teken dat er van binnen van alles niet goed zit waar je eerst zelf aan moet werken.

En ik vind het echt heel raar dat jij dat ook weet, want op andere momenten geef je dat gewoon toe, en dat je het nu zo negeert
pi_164308060
Vandaag tijdens het werken te horen gekregen via via dat mijn collegaatje mij ook wel ziet zitten. Ze had iets gezegd wat leek op: "ik had niet verwacht dat ik na een relatie van twee jaar zo snel nog iemand leuk zou vinden".

Mij is ook verteld dat ze het niet zo chill vind om iets met een collega te beginnen.

Ach, vanavond lekker op stap met vrienden en alle collega's. Ik zal er eens werk van maken. Wish me luck. 🤗
One day can change everything.
pi_164308240
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:06 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik dacht dat mannen alleen zo wanhopig waren eerlijk gezegd :D
Leugens! :(
pi_164308274
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef Gaantje het volgende:
Vandaag tijdens het werken te horen gekregen via via dat mijn collegaatje mij ook wel ziet zitten. Ze had iets gezegd wat leek op: "ik had niet verwacht dat ik na een relatie van twee jaar zo snel nog iemand leuk zou vinden".

Mij is ook verteld dat ze het niet zo chill vind om iets met een collega te beginnen.

Ach, vanavond lekker op stap met vrienden en alle collega's. Ik zal er eens werk van maken. Wish me luck. 🤗
Paar drankjes erin... dan vind ze alles prima :9
  zondag 7 augustus 2016 @ 21:30:55 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164310481
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef Andromache het volgende:
Gefeliciteerd!

Gary_Oak, is er uitzicht op kunne stoppen met je medicijnen danwel anderszins terugkrijgen van je libido? Misschien een idee om tot dan met daten te stoppen? Mits het hebben van een libido belangrijk voor je is in een relatie...

Hier nog steeds twijfels over vriendje en mij, wilde het gisteren uitmaken omdat ik niet verliefd op hem denk te kunnen worden en wilde vluchten naar huis, maar het eigenlijk doodeng vind dat ik een keer een aandachtige, liefhebbende en betrouwbare man heb gevonden. Het gaat te snel in mijn hoofd. Ik ben allerlei denkbeelden in mijn hoofd van hoe het moet en hoort op ons aan het projecteren. Afgesproken dat we het gewoon aankijken. En uiteindelijk een heeeel leuke dag gehad, met spelletje spelen, samen koken en dansen O+
Eh, het uitmaken? Vriendje? Hoeveel dates hebben jullie nu gehad, twee? Het gaat zeker te snel. Ik hoop dat je dit niet tegen hem zo zegt, dit is een enorme afschrikker namelijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164311662
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef Gaantje het volgende:
Vandaag tijdens het werken te horen gekregen via via dat mijn collegaatje mij ook wel ziet zitten. Ze had iets gezegd wat leek op: "ik had niet verwacht dat ik na een relatie van twee jaar zo snel nog iemand leuk zou vinden".

Mij is ook verteld dat ze het niet zo chill vind om iets met een collega te beginnen.

Ach, vanavond lekker op stap met vrienden en alle collega's. Ik zal er eens werk van maken. Wish me luck. 🤗
Gewoon naar je toe trekken en zoenen. 99% kans dat dat werkt
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164322193
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 21:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon naar je toe trekken en zoenen. 99% kans dat dat werkt
Zeggen 'kom jij eens lekker dicht tegen me aan'
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164322319
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:29 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Zeggen 'kom jij eens lekker dicht tegen me aan'
ieuw :@
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:11:07 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_164322358
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:07 schreef habitue het volgende:
ik hoop dat k44s en andromache nooit zullen daten. ;(
Ik hoop dat dit een sarcastisch opmerking is?

Of je bedoelt andro en ik met elkaar.

Als ik het zo lees ben ik in iedergeval een stuk minder wispelturig.

Als ik aan de vriendin zit... zit ik aan de vriendin. Ik noem het geen verkering of dergelijke.

Ohja:ik weet niet of andro dat doet, maar ik neem geen dame puur en alleen om een gat te vullen.

[ Bericht 11% gewijzigd door K44S op 08-08-2016 08:17:36 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 08:18:53 #129
447051 crew  Peejtur
pi_164322396
Hmmm ik weet niet hoe ik die laatste opmerking op moet vatten :')
pi_164322425
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:29 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Zeggen 'kom jij eens lekker dicht tegen me aan'
:N Dan klink je als een pedofiele oom.

quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een sarcastisch opmerking is?

Of je bedoelt andro en ik met elkaar.

Als ik het zo lees ben ik in iedergeval een stuk minder wispelturig.

Als ik aan de vriendin zit... zit ik aan de vriendin. Ik noem het geen verkering of dergelijke.

Ohja:ik weet niet of andro dat doet, maar ik neem geen dame puur en alleen om een gat te vullen.
Was gewoon een geintje joh, met elkaar, omdat jullie beide zo twijfelachtig zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164322438
Besloten mijn verdere dates met anderen te cancellen, 1 ervan is veel te leuk om mijn aandacht nog over anderen te verdelen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:30:03 #132
416020 K44S
The bearded man
pi_164322459
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:24 schreef habitue het volgende:

[..]

:N Dan klink je als een pedofiele oom.

[..]

Was gewoon een geintje joh, met elkaar, omdat jullie beide zo twijfelachtig zijn.
Zoiets dacht ik al :p
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164322532
Was ook geintje, klinkt creepy.
Maar hij had het waarschijnlijk toch niet gelezen gezien het tijdstip, want slechtste advies ever
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:21:45 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164322947
Hola!

Ik heb besloten me maar weer eens aan te melden voor een datingsite. Wat is tegenwoordig nog een beetje te doen qua sites enzo?
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:14:09 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164323727
Ligt aan jouw definitie van:
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:21 schreef Trashcanman het volgende:
nog een beetje te doen
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:27:29 #136
47102 Elvi
miemkwien
pi_164323906
Als je van vissen houdt en graag met een zonnebril op op een berg staat dan is Paiq de website voor jou ^O^
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:30:21 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164323968
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Ligt aan jouw definitie van:

[..]

Goeie, nu moet ik gaan nadenken wat ik zoal van een datingsite verwacht :P


Ehm.. Ik had qua opzet wel plezier aan paiq een aantal jaren geleden. Eerst praten en dan foto's. Verder zoek ik vooral een plek die niet zo zwaar in de bots/dubbele profielen en Anitas zit, beetje mijn ervaring met badoo. Verder ben ik wel benieuwd welke andere sites hier wel gewaardeerd worden. Zoiets :)
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:31:54 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164323991
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:30 schreef Trashcanman het volgende:

Goeie, nu moet ik gaan nadenken wat ik zoal van een datingsite verwacht :P

Ehm.. Ik had qua opzet wel plezier aan paiq een aantal jaren geleden. Eerst praten en dan foto's. Verder zoek ik vooral een plek die niet zo zwaar in de bots/dubbele profielen en Anitas zit, beetje mijn ervaring met badoo. Verder ben ik wel benieuwd welke andere sites hier wel gewaardeerd worden. Zoiets :)
Sorry :P
En in welke leeftijdsgroep wil je de mensen hebben?
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:33:10 #139
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164324014
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:27 schreef Elvi het volgende:
Als je van vissen houdt en graag met een zonnebril op op een berg staat dan is Paiq de website voor jou ^O^
Hehe, die beschrijving is wel redelijk kloppend ja. Op zich geen problemen met mensen die zich zo profileren.
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:34:06 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164324031
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry :P
En in welke leeftijdsgroep wil je de mensen hebben?
25-35.
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:37:21 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164324085
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef Trashcanman het volgende:
25-35.
Dan zou ik eens kijken naar Pepper of E-matching.
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:39:10 #142
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164324111
Will do, dank je :)
pi_164329139
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan zou ik eens kijken naar Pepper of E-matching.
Zo overdreven commercieel :r
pi_164329283
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan zou ik eens kijken naar Pepper of E-matching.
Zitten die betaalsites juist niet vol met nepaccounts en bots?
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:28:46 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164329314
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef Jaeger85 het volgende:
Zitten die betaalsites juist niet vol met nepaccounts en bots?
Geen idee hoe dat als man is. Volgens mj zitten ze overal wel. Hoor het vooral van Lexa hier
Als vrouw ben ik ze niet tegengekomen (of ik was niet geintresseerd in wat zij als bots aanprezen)
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:30:30 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164329368
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zitten die betaalsites juist niet vol met nepaccounts en bots?
Pepper niet, die andere geen idee
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164330190
Ik ben okcupid fan
  FOK!fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 15:00:15 #148
364681 over_hedge
pi_164330332
Pepper werkt wel volgens mij :P

Ik werk bij rtl, en pepper is ook van rtl. De hoofd it`er van pepper werkt nu bij ons op de afdeling. En die liet zijn profiel eens zien. (hij is getrouwd maar doet er van de rest niks mee, maar als it er heb je wel een account nodig :P ) Maar hij liet dus een keer voor de grap zijn inbox zien. Stond echt vol met berichtjes. Terwijl hij toch echt niet zo heel leuk is of zo.

Dus blijkbaar werkt het wel aardig.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164330379
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Allures het volgende:
Ik ben okcupid fan
Daar zitten vooral tumblr/polymorie/feministische vrouwen heb ik het idee. Niet mijn doelgroep.
pi_164330391
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:00 schreef over_hedge het volgende:
hij is getrouwd maar doet er van de rest niks mee,
Dat zeggen ze allemaal
pi_164330396
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef Gaantje het volgende:
Vandaag tijdens het werken te horen gekregen via via dat mijn collegaatje mij ook wel ziet zitten. Ze had iets gezegd wat leek op: "ik had niet verwacht dat ik na een relatie van twee jaar zo snel nog iemand leuk zou vinden".

Mij is ook verteld dat ze het niet zo chill vind om iets met een collega te beginnen.

Ach, vanavond lekker op stap met vrienden en alle collega's. Ik zal er eens werk van maken. Wish me luck. 🤗
:D
Hoe is het geweest? :)
  FOK!fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 15:02:29 #152
364681 over_hedge
pi_164330407
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:01 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal
Nouja zag zijn inbox dus. En in dit geval klopte het wel. Want hij had op niemand gereageerd. Best leuke vrouwen die hem berichtje gestuurd hadden. :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:17:21 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164330853
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:00 schreef over_hedge het volgende:
Pepper werkt wel volgens mij :P

Ik werk bij rtl, en pepper is ook van rtl. De hoofd it`er van pepper werkt nu bij ons op de afdeling. En die liet zijn profiel eens zien. (hij is getrouwd maar doet er van de rest niks mee, maar als it er heb je wel een account nodig :P ) Maar hij liet dus een keer voor de grap zijn inbox zien. Stond echt vol met berichtjes. Terwijl hij toch echt niet zo heel leuk is of zo.

Dus blijkbaar werkt het wel aardig.
Hmm, dan doe ik iets verkeerd volgens mij :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164331383
Er zitten voor mijn gevoel inderdaad hoog opgeleide mensen die zelf na kunnen denken
En dan kom je nog al snel uit bij feminisme he :')

Ik kan weer helemaal niks met de karpervissers van paiq en tinder
  FOK!fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 15:40:43 #155
364681 over_hedge
pi_164331562
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:34 schreef Allures het volgende:
Er zitten voor mijn gevoel inderdaad hoog opgeleide mensen die zelf na kunnen denken
En dan kom je nog al snel uit bij feminisme he :')

Ik kan weer helemaal niks met de karpervissers van paiq en tinder
Zijn er veel mannen die met een vis op de foto gaan ja? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:45:24 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_164331696
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zijn er veel mannen die met een vis op de foto gaan ja? :D
Ja. ;(

Of op een terras met een glas bier in de lucht, een ski-foto met zonnebril op, een foto in een tropisch land met een zonnebril op (zonnebril is gewoon stom op een foto want dan zie je de helft van een gezicht niet ;) ), foto van een auto (?), foto in een bar met nog 4 anderen waardoor je moet gokken wie dan de persoon is met wie je praat omdat de andere foto's zonnebril-foto's zijn...

Oh en een zwart-wit foto. Die zit er ALTIJD bij _O-
pi_164331776
Mijn grootste ergernis zijn vrouwen die dan alleen groepsfoto's hebben. En dan moet je als het ware door weg te strepen proberen uit te vinden wie ze is. :') En vaak lijken die vrouwen dan ook nogeens op elkaar.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  FOK!fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 15:47:34 #158
364681 over_hedge
pi_164331779
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. ;(

Of op een terras met een glas bier in de lucht, een ski-foto met zonnebril op, een foto in een tropisch land met een zonnebril op (zonnebril is gewoon stom op een foto want dan zie je de helft van een gezicht niet ;) ), foto van een auto (?), foto in een bar met nog 4 anderen waardoor je moet gokken wie dan de persoon is met wie je praat omdat de andere foto's zonnebril-foto's zijn...

Oh en een zwart-wit foto. Die zit er ALTIJD bij _O-
Wintersport foto snap ik wel eigenlijk. :) Wintersport O+

Dat doen vrouwen ook heel vaak trouwens. Groepsfotos, waarschijnlijk zoiets van kan mij eens sociaal zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164331849
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:34 schreef Allures het volgende:
Er zitten voor mijn gevoel inderdaad hoog opgeleide mensen die zelf na kunnen denken
En dan kom je nog al snel uit bij feminisme he :')

Ik kan weer helemaal niks met de karpervissers van paiq en tinder
Dat valt gelukkig wel mee. Ben zelf hoogopgeleid en ken en werk met veel hoog opgeleide vrouwen. Daar zitten maar weinig vrouwen tussen die zichzelf feminist noemen. Het stigma dat feminisme tegenwoordig heeft door de radicale feministen helpt natuurlijk ook niet mee.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:51:55 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164331954
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef habitue het volgende:
Mijn grootste ergernis zijn vrouwen die dan alleen groepsfoto's hebben. En dan moet je als het ware door weg te strepen proberen uit te vinden wie ze is. :') En vaak lijken die vrouwen dan ook nogeens op elkaar.
Groepsfoto's, vrouwen met alleen maar zonnebrilfoto's, op reis in een of ander ver oord of foto's van ze op festivals. Ze lijken allemaal op elkaar.

Zelf heb ik meestal alleen maar foto's van mijzelf. Een geposeerde' en 2 in actie. Heb verder weinig foto's van mijzelf. Heb er meer bij sociale gelegenheden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164332009
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Groepsfoto's, vrouwen met alleen maar zonnebrilfoto's, op reis in een of ander ver oord of foto's van ze op festivals. Ze lijken allemaal op elkaar.

Zelf heb ik meestal alleen maar foto's van mijzelf. Een geposeerde' en 2 in actie. Heb verder weinig foto's van mijzelf. Heb er meer bij sociale gelegenheden.
Foto's van cliche toeristische attracties of met kinderen uit Afrikaanse landen kom ik ook veel tegen ja. :')
  FOK!fotograaf maandag 8 augustus 2016 @ 15:58:02 #162
364681 over_hedge
pi_164332134
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Foto's van cliche toeristische attracties of met kinderen uit Afrikaanse landen kom ik ook veel tegen ja. :')
Maar is dat zo erg dan? Zullen dan wel van (verre) reizen houden. Als jij dat niks vind weet je meteen dat je niet bij haar hoeft te zijn. Best prima toch.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:13:56 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164332646
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar is dat zo erg dan? Zullen dan wel van (verre) reizen houden. Als jij dat niks vind weet je meteen dat je niet bij haar hoeft te zijn. Best prima toch.
Helemaal niks mis mee hoor. Het is een beetje van hetzelfde. Kan er zelf niet echt warm of koud van worden. Maar ja, dat is het oppervlakkige van zulke apps.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164333266
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat valt gelukkig wel mee. Ben zelf hoogopgeleid en ken en werk met veel hoog opgeleide vrouwen. Daar zitten maar weinig vrouwen tussen die zichzelf feminist noemen. Het stigma dat feminisme tegenwoordig heeft door de radicale feministen helpt natuurlijk ook niet mee.
je hoeft je toch ook niet zo te noemen om er 1 te zijn? Ik heb daar nog nooit een profiel gezien waar iemand dat er op zette dus jij bent degene die meteen met dat stereotyp aan komt. Vind het jammer dat je het gebruikt om te stigmatiseren en te labelen wat je niet kent

Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Er zitten daar niet de standaard tindermokkels. Maar dat vind ik juist leuk
Daarnaast vind ik dat de site prettig werkt met de profielen waar mensen wel echt over na hebben gedacht en die vragen
pi_164337978
Ik vind het design van Okcupid ook wel fraai. Alleen ik vind het jammer dat er niet meer vrouwen op zitten en veel wanhopige mannen :P

Het zou veel beter werken voor de mannen, als we een quota zouden afspreken van hoeveel berichtjes je per dag mag sturen en dat we niet met zijn honderden op één vrouw spelen. #wiskunde #Nash-evenwicht
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:01:01 #166
47102 Elvi
miemkwien
pi_164338139
Okcupid is gratis toch?
pi_164338162
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef habitue het volgende:
Mijn grootste ergernis zijn vrouwen die dan alleen groepsfoto's hebben. En dan moet je als het ware door weg te strepen proberen uit te vinden wie ze is. :') En vaak lijken die vrouwen dan ook nogeens op elkaar.
Dan is het gewoon de lelijkste. Nooit liken.
pi_164339089
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Elvi het volgende:
Okcupid is gratis toch?
Welke zijn er nog meer gratis?
pi_164339364
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Elvi het volgende:
Okcupid is gratis toch?
Ja en je mag onbeperkt aantal berichtjes naar onbeperkt aantal mensen sturen. Enige limiet is je inbox grote.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:44:54 #170
47102 Elvi
miemkwien
pi_164339488
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:29 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Welke zijn er nog meer gratis?
Paiq :P

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:39 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja en je mag onbeperkt aantal berichtjes naar onbeperkt aantal mensen sturen. Enige limiet is je inbox grote.
Ok thanks :P
pi_164341167
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan is het gewoon de lelijkste. Nooit liken.
Vaak wel ja _O-
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:36:47 #172
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164341386
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef habitue het volgende:
Mijn grootste ergernis zijn vrouwen die dan alleen groepsfoto's hebben. En dan moet je als het ware door weg te strepen proberen uit te vinden wie ze is. :') En vaak lijken die vrouwen dan ook nogeens op elkaar.
t is altijd de lelijkste
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:00:32 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164342238
Oki, heb een Okcupid account aangemaakt. Karperfoto geplaatst en nu maar wachten op berichten van al die smachtende vrouwen :P
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:03:17 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164342346
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef habitue het volgende:
Mijn grootste ergernis zijn vrouwen die dan alleen groepsfoto's hebben. En dan moet je als het ware door weg te strepen proberen uit te vinden wie ze is. :') En vaak lijken die vrouwen dan ook nogeens op elkaar.
Ik klikte mannen die enkel een groepsfoto hebben altijd meteen weg. Ik ga geen raadspelletjes spelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 21:11:21 #175
45833 crew  Fogel
pi_164342692
Ik krijg nu steeds reclame van de dating site/app Zoosk. Iemand daar bekend mee?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:16:40 #176
47102 Elvi
miemkwien
pi_164342962
Ik heb ook een OkCupid profiel nu _O- zonder karperfoto dan :P

Ik moet alleen echt iets aan mn foto's doen :') ik heb gewoon heel weinig foto's van mezelf. Ben niet zo'n selfie-type.
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:22:38 #177
416020 K44S
The bearded man
pi_164343253
Goed, ik heb dus een 2e "date" met Pokemondame
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164343280
Ik had maar een deel van mijn gezicht. Maakt niet uit, mannen zijn simpel :@
Sorry mannen :*
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:26:44 #179
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164343439
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Allures het volgende:
Ik had maar een deel van mijn gezicht. Maakt niet uit, mannen zijn simpel :@
Sorry mannen :*
Is het genoeg om te kunnen oordelen of het een knap gezicht is of krijg je al hitsige reacties op alleen je linker oog?
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:30:42 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_164343629
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Is het genoeg om te kunnen oordelen of het een knap gezicht is of krijg je al hitsige reacties op alleen je linker oog?
Shots are ....
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:35:36 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_164343885
Ik had nog geen profielfoto en toen kreeg ik al een berichtje " je foto maakt me nieuwsgierig " ja logisch ik had nog niks ingevuld :')
pi_164344069
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Is het genoeg om te kunnen oordelen of het een knap gezicht is of krijg je al hitsige reacties op alleen je linker oog?
het laatste ;(
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:39:49 #183
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164344077
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Elvi het volgende:
Ik had nog geen profielfoto en toen kreeg ik al een berichtje " je foto maakt me nieuwsgierig " ja logisch ik had nog niks ingevuld :')
Ja schiet dan ook op..
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:40:04 #184
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_164344092
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Elvi het volgende:
Ik had nog geen profielfoto en toen kreeg ik al een berichtje " je foto maakt me nieuwsgierig " ja logisch ik had nog niks ingevuld :')
Tsja.. iemand moet de eerste zijn. En daar ben je nooit klaar met invullen dus...
Leuk toch zo snel al reactie? :)
pi_164344162
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef K44S het volgende:
Goed, ik heb dus een 2e "date" met Pokemondame
Hoe was de 1e date?
pi_164344176
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Elvi het volgende:
Ik had nog geen profielfoto en toen kreeg ik al een berichtje " je foto maakt me nieuwsgierig " ja logisch ik had nog niks ingevuld :')
Hopeloze figuren die zelfs profielen zonder foto belagen met berichten. _O-
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:42:07 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164344208
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Tsja.. iemand moet de eerste zijn. En daar ben je nooit klaar met invullen dus...
Leuk toch zo snel al reactie? :)
Ja dat doet ze beter dan ik. Al heb ik op mijn kop na er ook nog niets opgezet, moet nog arbeiten op dit moment.
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:46:34 #188
416020 K44S
The bearded man
pi_164344476
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe was de 1e date?
Niet verkeerd, scheelt dan ook dat we elkaar al van een aantal jaren terug kennen.
Volgende keer een filmpje.
Ze zoekt veel aandacht, niet verkeerd, maar soms nét beetje te ofzo ("ik ga vandaag patat eten"). Maar dat neem ik voor lief.

Ik zie het wel :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164345015
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Niet verkeerd, scheelt dan ook dat we elkaar al van een aantal jaren terug kennen.
Volgende keer een filmpje.
Ze zoekt veel aandacht, niet verkeerd, maar soms nét beetje te ofzo ("ik ga vandaag patat eten"). Maar dat neem ik voor lief.

Ik zie het wel :)
Is ze heel jong of zo? :) Leuk!
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:58:34 #190
416020 K44S
The bearded man
pi_164345074
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:57 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Is ze heel jong of zo? :) Leuk!
Niet eens. Mijn leeftijd.
Ze doet mij denken(door haar app-taal) aan het type: "weekendje gek doen met de meiden".

Maar goed.Heeft ook z'n charmes en af en toe ben ik te kritisch
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164347524
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Elvi het volgende:
Ik had nog geen profielfoto en toen kreeg ik al een berichtje " je foto maakt me nieuwsgierig " ja logisch ik had nog niks ingevuld :')
Ik had je gewaarschuwd over de wanhopige mannen :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164347626
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Niet verkeerd, scheelt dan ook dat we elkaar al van een aantal jaren terug kennen.
Volgende keer een filmpje.
Ze zoekt veel aandacht, niet verkeerd, maar soms nét beetje te ofzo ("ik ga vandaag patat eten"). Maar dat neem ik voor lief.

Ik zie het wel :)
Klinkt als een normale persoon. Veel plezier met d'r :)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164348250
Ik ben dus bezig met iemand aan het whatsappen via tinder, op zich is ze niet kortaf ofzo en typt ze wel berichten van aantal regels en legt ze dingen gewoon uit. Alleen toch vraagt ze zelden iets uit haar eigen, vaak alleen als ik iets over haar vraag dat ze dan typt na het antwoord "en jij"

Ze gaat woensdag op vakantie, ze zegt dat ze er na op date wil, maar ik ga op het moment nog nergens vanuit ;)
pi_164348603
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben dus bezig met iemand aan het whatsappen via tinder, op zich is ze niet kortaf ofzo en typt ze wel berichten van aantal regels en legt ze dingen gewoon uit. Alleen toch vraagt ze zelden iets uit haar eigen, vaak alleen als ik iets over haar vraag dat ze dan typt na het antwoord "en jij"

Ze gaat woensdag op vakantie, ze zegt dat ze er na op date wil, maar ik ga op het moment nog nergens vanuit ;)
Nou, je hebt de meest essentiële informatie. Waarom zou je nu met haar willen praten? En probeer niet te veel, want daar jaag je haar alleen maar mee weg.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164348683
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, je hebt de meest essentiële informatie. Waarom zou je nu met haar willen praten? En probeer niet te veel, want daar jaag je haar alleen maar mee weg.
Dus het beste is nu, radiostilte voor 1,5 week, en dan weer eens iets laten horen?
En dan nu het gesprek eindigen door b.v. te sturen dat ik ga slapen, of gewoon niet meer reageren op haar laatste bericht?
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:21:06 #196
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164348701
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Niet verkeerd, scheelt dan ook dat we elkaar al van een aantal jaren terug kennen.
Volgende keer een filmpje.
Ze zoekt veel aandacht, niet verkeerd, maar soms nét beetje te ofzo ("ik ga vandaag patat eten"). Maar dat neem ik voor lief.

Ik zie het wel :)
Die laatste zin inderdaad. Twijfelkont :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164348839
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:20 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Dus het beste is nu, radiostilte voor 1,5 week, en dan weer eens iets laten horen?
Nee (en ja) , het beste is dat je in de tussen tijd gaat vissen op andere meisjes en niet gaat vastplakken aan een meisje van wie je niet kunt zeggen dat ze je leuk vindt en van wie je eigenlijk niets weet en aan wie je ook niets verantwoordelijk bent.

En na 1,5 week kun je zeggen of je nog iets wil van haar. Als dat zo is, dan begin je een praatje met haar en vraagt haar op een date.

Snap je het verschil in perspectief?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164349060
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:25 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee (en ja) , het beste is dat je in de tussen tijd gaat vissen op andere meisjes en niet gaat vastplakken aan een meisje van wie je niet kunt zeggen dat ze je leuk vindt en van wie je eigenlijk niets weet en aan wie je ook niets verantwoordelijk bent.

En na 1,5 week kun je zeggen of je nog iets wil van haar. Als dat zo is, dan begin je een praatje met haar en vraagt haar op een date.

Snap je het verschil in perspectief?
Zeker niet vastplakken aan 1 wat aan alle kanten nog mis kan lopen of niks kan worden. Maar is zo moeilijk omdat ik wel denk dat het een topper is O-)

Maar idd, er zijn er meer dan alleen haar. Maar blijft zo verleidelijk om dingen te blijven sturen. Terwijl ik weet dat het niet altijd helpt.
pi_164350547
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 21:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon naar je toe trekken en zoenen. 99% kans dat dat werkt
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:29 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Zeggen 'kom jij eens lekker dicht tegen me aan'
Dit zou ik echt doen als ik zeker wist dat het toch niets zou worden met haar _O-

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:02 schreef Operc het volgende:

[..]

:D
Hoe is het geweest? :)
Die avond was totaal niet het goede moment en er was gewoon geen moment te creëren. Ik zal het kort proberen toe te lichten:

Ons dorp heeft elk jaar zo'n strand, festival achtig iets op de markt staan. Dat duurt maar tot 11 uur. Mijn vrienden en een aantal collega's zouden daarheen gaan. Uiteindelijk zat ik met één van mijn vrienden en zijn vriendin te wachten tot iedereen zou komen. Toen het eenmaal 11 uur was kwamen mijn vrienden pas. We gingen maar bij één van hen thuis zitten. Naast het meisje dat ik wel zie zitten (Ik noem haar X voor het gemak), was er nog één andere collega gekomen.

Het ongemakkelijke was dat die andere collega mijn vrienden wel vaker heeft gezien, maar X heeft ze maar een keer ontmoet. Iedereen kon duidelijk zien dat ze er een beetje bij zat met het idee van 'wat doe ik hier?' Na een uurtje ging de helft nog ergens anders naartoe, dus werd het nog rustiger. Twee stelletjes en twee jongens die bierpong speelden, en ik en X.

Ik besloot dus om me van mijn beste kant te laten zien en ik heb mijn best gedaan om er een leuke avond van te maken. Maar ik zal toch moeten wachten op een volgende keer dat ik haar buiten het werk weer zie. Volgens mij mag ik na deze avond wel concluderen dat ze mij ook echt wel ziet zitten, ook al wil ze dat niet laten merken. Toen mijn collega aan haar vroeg of ze mee naar de markt wilde vroeg ze aan mij of ik ook ging, want ze twijfelde om te gaan. Toen ze wist dat ik zou komen, wilde ze wel en dat betekent ook wat.
One day can change everything.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 07:50:41 #200
416020 K44S
The bearded man
pi_164355082
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Die laatste zin inderdaad. Twijfelkont :P
Ga toch fietsen :p.

Ik heb dr iedergeval duidelijk gemaakt dat ik "go with the flow".

Als het iets wordt... Prima.
Alleen vriendschap... Prima.
Ene wel gevoelens en ander niet? Pech/prima.

En hier staat ze ook wel bij in.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164357472
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Zeker niet vastplakken aan 1 wat aan alle kanten nog mis kan lopen of niks kan worden. Maar is zo moeilijk omdat ik wel denk dat het een topper is O-)

Maar idd, er zijn er meer dan alleen haar. Maar blijft zo verleidelijk om dingen te blijven sturen. Terwijl ik weet dat het niet altijd helpt.
Dacht dat jij al een vrouwtje had :P
pi_164358616
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik klikte mannen die enkel een groepsfoto hebben altijd meteen weg. Ik ga geen raadspelletjes spelen.
Ik had er toen 1 geliked wat een match werd, "Zeg welke ben jij op die eerste foto." , "De rechter" "O, ik hoopte op de 2e van links." Vond ze wel grappig, toen bood ze zelfs nog aan om haar vriendin dr nummer door te geven omdat ze nog vrijgezel was. Dat heb ik maar gelaten. Creepy :+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164359133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had er toen 1 geliked wat een match werd, "Zeg welke ben jij op die eerste foto." , "De rechter" "O, ik hoopte op de 2e van links." Vond ze wel grappig, toen bood ze zelfs nog aan om haar vriendin dr nummer door te geven omdat ze nog vrijgezel was. Dat heb ik maar gelaten. Creepy :+
Gelaten vanwege creepy? iets wat je wordt aangeboden door haar vriendin.... :N
pi_164359601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:00 schreef rival het volgende:

[..]

Gelaten vanwege creepy? iets wat je wordt aangeboden door haar vriendin.... :N
Ja ik ga niet iemand berichten die daar miscchien wel helemaal niet op zit te wachten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164359795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja ik ga niet iemand berichten die daar miscchien wel helemaal niet op zit te wachten.
Dat kan die vriendin van haar wel beoordelen gok ik zo..... ;)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:00:34 #206
416020 K44S
The bearded man
pi_164360902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:00 schreef rival het volgende:

[..]

Gelaten vanwege creepy? iets wat je wordt aangeboden door haar vriendin.... :N
Had het gedaan.
nee heb je, ja kan je krijgen
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164364735
Vrouwen op Badoo be like:

Zij staat nu op plaats 69121 in de zoekresultaten. 34 profielprofielbezoekers vandaag, 623 deze maand. Haar populariteit: Heel laag
pi_164364770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:21 schreef Zolder het volgende:
Vrouwen op Badoo be like:

Zij staat nu op plaats 69121 in de zoekresultaten. 34 profielprofielbezoekers vandaag, 623 deze maand. Haar populariteit: Heel laag
Lol, nadat ik op een dag 15-20 bezoekers gehad heb ben ik 'heel populair' :') :').
pi_164364838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lol, nadat ik op een dag 15-20 bezoekers gehad heb ben ik 'heel populair' :') :').
Thats the game :')
pi_164364876
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dacht dat jij al een vrouwtje had :P
Dingen kunnen ook anders lopen dan je voor ogen hebt 😜
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:29:59 #211
454157 Vaniity
L' amour toujours
pi_164368490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Had het gedaan.
nee heb je, ja kan je krijgen
Beetje kansloos :{
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:30:23 #212
416020 K44S
The bearded man
pi_164370280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Vaniity het volgende:

[..]

Beetje kansloos :{
Hoezo vind je dat kansloos?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164377713
Is Tinder nou dood of niet?

Heb ook eigenlijk niet zoveel zin om 5 foto's uit te zoeken. :r
pi_164378174
Volgens mij heb je alleen iets aan Tinder als je aan je behoeftes moet komen. Voor iets serieus zou ik toch een andere manier zoeken om met meiden in contact te komen.
One day can change everything.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:21:40 #215
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164378528
De laatste tijd onderneem ik vaker dingen in m'n eentje om mijn isolement te doorbreken. Heb altijd gefantaseerd over onder andere speeddaten en in je eentje uit gaan. Mensen daar ervaring mee?
pi_164378912
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:
De laatste tijd onderneem ik vaker dingen in m'n eentje om mijn isolement te doorbreken. Heb altijd gefantaseerd over onder andere speeddaten en in je eentje uit gaan. Mensen daar ervaring mee?
Is soms wel goed om dingen in je eentje te ondernemen. Tijd nemen voor jezelf en jezelf 'verwennen'. Zo leer je ook nieuwe mensen kennen :)

Verder geen ervaring met speeddaten, maar lijkt mij ook wel grappig :P
pi_164379149
Ik probeer sinds ik mijn vorige relatie heb beëindigd (zo'n 4 maanden terug), tijd voor mezelf te nemen om weer helemaal zen te worden.

Ik kan/kon nooit zo goed alleen zijn, maar het moest gewoon even.

Ik begin het daten/het hebben van een vriend nu wel weer te missen, dus ik kan weer beginnen met daten :)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:40:34 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164379364
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Is soms wel goed om dingen in je eentje te ondernemen. Tijd nemen voor jezelf en jezelf 'verwennen'. Zo leer je ook nieuwe mensen kennen :)

Verder geen ervaring met speeddaten, maar lijkt mij ook wel grappig :P
Ja, klopt. En vooral: geen rekening houden met anderen. :D Was dat uitje in Amsterdam ook in je eentje? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:35 schreef Tofuburger het volgende:
Ik probeer sinds ik mijn vorige relatie heb beëindigd (zo'n 4 maanden terug), tijd voor mezelf te nemen om weer helemaal zen te worden.

Ik kan/kon nooit zo goed alleen zijn, maar het moest gewoon even.

Ik begin het daten/het hebben van een vriend nu wel weer te missen, dus ik kan weer beginnen met daten :)
Snap het gevoel. :)
pi_164379699
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, klopt. En vooral: geen rekening houden met anderen. :D Was dat uitje in Amsterdam ook in je eentje? :)

[..]

Snap het gevoel. :)
Ja precies, is ook fijn. Lekker alles op je eigen tempo doen :)
Ik dacht dat ik het niet kon, maar heb nu ontdekt dat ik mezelf best kan vermaken in mijn eentje :P

Ik ben nu inderdaad alleen in Amsterdam, nooit gedacht dat ik zoiets zou doen in mijn eentje, maar is ook best wel leuk :@
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:53:36 #220
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164379987
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ja precies, is ook fijn. Lekker alles op je eigen tempo doen :)
Ik dacht dat ik het niet kon, maar heb nu ontdekt dat ik mezelf best kan vermaken in mijn eentje :P

Ik ben nu inderdaad alleen in Amsterdam, nooit gedacht dat ik zoiets zou doen in mijn eentje, maar is ook best wel leuk :@
Oh, ik vind het vet stoer van je dat je daar alleen bent. :D Zo ver ben ik zelf nog niet, maar het gaat inderdaad wel die kant op van dingen in m'n eentje doen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb ook niet echt behoefte aan een (hardcore) relatie. Ik zoek alleen gezelschap en op z'n tijd intimiteit. Maar meestal heb ik best veel tijd voor mezelf nodig. Daarom vind ik het daten zelf ook leuk, dat serieuze gedoe daarna hoeft van mij niet zo. :@
pi_164380886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef Gaantje het volgende:
Volgens mij heb je alleen iets aan Tinder als je aan je behoeftes moet komen. Voor iets serieus zou ik toch een andere manier zoeken om met meiden in contact te komen.
Van alle vrouwen die ik matchte daar had ik bij geen enkele het idee dat ze er voor een goede beurt zaten eigenlijk...

Maar ik ben dan ook niet zo goed in die domme flirtspelletjes, dus wellicht ligt het aan mij.
pi_164381291
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, ik vind het vet stoer van je dat je daar alleen bent. :D Zo ver ben ik zelf nog niet, maar het gaat inderdaad wel die kant op van dingen in m'n eentje doen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb ook niet echt behoefte aan een (hardcore) relatie. Ik zoek alleen gezelschap en op z'n tijd intimiteit. Maar meestal heb ik best veel tijd voor mezelf nodig. Daarom vind ik het daten zelf ook leuk, dat serieuze gedoe daarna hoeft van mij niet zo. :@
Haha dankje :D
Ik durfde vroeger nooit dingen alleen te ondernemen, was altijd met gezelschap, maar nu leer ik dat dat helemaal niet hoeft :)

Toevallig een boogschutter? :P

Ik ben gesteld op mijn vrijheid en redelijk introvert, dus ik heb eigenlijk ook wel tijd voor mezelf nodig.

Ik heb wel veel vriendinnen, ook leuke gezelschap, maar een vriendje is toch anders :P
pi_164381376
Ik doe vrij vaak dingen in m'n eentje omdat eensgezinden moeilijk te vinden zijn of erg ver weg wonen :')
pi_164385242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Van alle vrouwen die ik matchte daar had ik bij geen enkele het idee dat ze er voor een goede beurt zaten eigenlijk...

Maar ik ben dan ook niet zo goed in die domme flirtspelletjes, dus wellicht ligt het aan mij.
Het is ook niet echt zo dat ik er altijd met de intentie voor een goede beurt aan het swipen was. Maar na een kort gesprekje merkte ik steeds wel weer dat ze er zelf naar begonnen te hinten. Misschien ligt het onbewust aan mijn flirtgedrag of dat ze me zo knap vinden, maar ik ben van mening dat het aan de meiden zelf is te verwijten.
One day can change everything.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 03:24:14 #225
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164385914
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Haha dankje :D
Ik durfde vroeger nooit dingen alleen te ondernemen, was altijd met gezelschap, maar nu leer ik dat dat helemaal niet hoeft :)

Toevallig een boogschutter? :P

Ik ben gesteld op mijn vrijheid en redelijk introvert, dus ik heb eigenlijk ook wel tijd voor mezelf nodig.

Ik heb wel veel vriendinnen, ook leuke gezelschap, maar een vriendje is toch anders :P
Hehe, ik was laatst voor het eerst sinds lange tijd in m'n eentje uit eten. :P Volgens mij was het ook wel in de buurt van jouw huis. :+ Alleen een paar dagen in een andere stad verblijven is voorlopig nog niet voor me weggelegd (ook qua geld niet :')). Nee, geen Boogschutter, maar wel een introverte liefhebber van vrijheid als jij. :D Jij wel? Mijn vrienden hebben me in de steek gelaten of zijn van me vandaan gegroeid, dus heb niemand meer over (in ieder geval niet in Rotterdam). Wel een beste vriendin, maar die is verhuisd, dus da's ook lastig. En wat users van hier, maar die wonen ook niet in de buurt Ja, snap dat een relatie anders is. Maar ik vind het begin en het nog daten het leukste deel. Dat je allebei elkaar leuk vindt, maar toch dat kat-en-muisspelletje doet voor de thrill, uitkijken naar de eerste zoen, nog spanningen tijdens dates etc. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 10-08-2016 04:29:46 ]
  woensdag 10 augustus 2016 @ 04:28:58 #226
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164386381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
Ik doe vrij vaak dingen in m'n eentje omdat eensgezinden moeilijk te vinden zijn of erg ver weg wonen :')
Niemand wil met me vissen. :')
pi_164387439
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 04:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niemand wil met me vissen. :')
Je moet gewoon vrienden maken met gepensioneerde mensen.
pi_164389358
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 04:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niemand wil met me vissen. :')
Mijn beste vriend doet ook regelmatig (nacht)vissen en die hebben toch een hele groep gelijksgezinden. Ook komen ze vaak andere vissers tegen.
Voor geen goud dat ik meega, maar volgens mij praten alle vissers veel te graag over vissen :r
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:24:59 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164389583
In je eentje uit eten, wtf?

Al doe ik dat ook wel eens, maar alleen als mama van huis is naar t buitenland. Dan bel ik mijn favo-restaurant op of ze iets willen koken voor een tientje.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:32:23 #230
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164389704
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
In je eentje uit eten, wtf?

Al doe ik dat ook wel eens, maar alleen als mama van huis is naar t buitenland. Dan bel ik mijn favo-restaurant op of ze iets willen koken voor een tientje.
Ik zou het ook niet zo snel doen maar als iemand daar plezier aan beleeft, waarom niet? Zelf ga ik ook wel alleen naar concerten als niemand van mijn vaste clubje mee kan.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:37:14 #231
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164389788
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet zo snel doen maar als iemand daar plezier aan beleeft, waarom niet? Zelf ga ik ook wel alleen naar concerten als niemand van mijn vaste clubje mee kan.
Alleen naar concerten _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164391721
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Alleen naar concerten _O_
Alleen uitgaan _O_
pi_164391940
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Alleen naar concerten _O_
Van die gezellige groepjes die met een biertje erbij continu staan te kleppen tijdens een optreden :r Is het zo moeilijk om voor 2 uurtjes die klep eens een keer dicht te houden? Kleppen doe je maar voor en na het concert, niet tijdens. En dat zeg ik ze ook gewoon. Wel netjes, en tot nu toe geen gezeik gehad, lol.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:18:22 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164392063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Van die gezellige groepjes die met een biertje erbij continu staan te kleppen tijdens een optreden :r Is het zo moeilijk om voor 2 uurtjes die klep eens een keer dicht te houden? Kleppen doe je maar voor en na het concert, niet tijdens. En dat zeg ik ze ook gewoon. Wel netjes, en tot nu toe geen gezeik gehad, lol.
Heel irritant ja. Had dat in maart bij Muse. Ga dan gewoon niet :') Of de hele tijd de mobieltjes erbij. Ook een irritatiefactortje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164392207
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Heel irritant ja. Had dat in maart bij Muse. Ga dan gewoon niet :') Of de hele tijd de mobieltjes erbij. Ook een irritatiefactortje.
Nou heb ik er bij de meeste optredens waar ik naartoe ga gelukkig geen last van.

Ik vraag soms ook wel eens mensen mee, maar meestal kunnen ze niet of vinden ze de muziek niet leuk genoeg ;(
pi_164392385
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Alleen naar concerten _O_
concert van lenny kravitz, zat er een vrouw een rij voor ons helemaal los te gaan in d'r eentje _O_
en waarom ook niet? je komt toch voor de muziek

staat nog op mijn to do list
pi_164392464
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

concert van lenny kravitz, zat er een vrouw een rij voor ons helemaal los te gaan in d'r eentje _O_
en waarom ook niet? je komt toch voor de muziek

staat nog op mijn to do list
Zo denk ik er ook over.

Maar voor veel mensen lijkt het gewoon een avondje uit, met toevallig een of andere artiest op het podium. Wel vervelend, want dan kan je elkaar niet zo goed verstaan en moet je schreeuwen enzo :')

Maarja dinsdag weer relatief groot concert in Tilburg. In m'n eentje snif ;(
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:41:01 #238
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164392624
En wie gaat er met een date naar een concert?
pi_164392721
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:41 schreef Helsinki het volgende:
En wie gaat er met een date naar een concert?
Wel eens gedaan. Festival in een binnenstad. Beviel heel goed.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 17:07:19 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164401051
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
In je eentje uit eten, wtf?

Al doe ik dat ook wel eens, maar alleen als mama van huis is naar t buitenland. Dan bel ik mijn favo-restaurant op of ze iets willen koken voor een tientje.
Een pizza laten bezorgen is niet hetzelfde hè. :P Beetje saai om alleen uit eten te gaan inderdaad, maar dat is elke avond mijn potje koken en het alleen opeten ook. :'( Had toen wel een leuk gesprek met de serveerster though.
pi_164402005
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
In je eentje uit eten, wtf?

Al doe ik dat ook wel eens, maar alleen als mama van huis is naar t buitenland. Dan bel ik mijn favo-restaurant op of ze iets willen koken voor een tientje.
Een kapsalon bestellen is niet hetzelfde als uit eten gaan.
1 + 1 = blauw
  woensdag 10 augustus 2016 @ 18:57:55 #242
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164404554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alleen uitgaan _O_
Hoe is dat eigenlijk? :P En bedoel je dan de 'dancing' (zoals ze dat hier op FOK! zeggen)? _O-
pi_164404701
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164404748
Ik zit nu alleen te FOK'en.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:05:27 #245
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164404791
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:41 schreef Helsinki het volgende:
En wie gaat er met een date naar een concert?
O als ze een liefhebber van dezelfde meuk is is dat prima te doen hoor.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:05:40 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_164404799
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Misschien om aan te geven dat die Fok!kers/sters dan beschikbaar zijn om uit te vragen?. :D
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 19:06:28 #247
45833 crew  Fogel
pi_164404836
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Het alternatief voor het niet kunnen vinden van een date?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_164404936
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Je moet toch eerst tevreden zijn met jezelf voordat je dat kan zijn met een ander?

Ofzoiets :')
pi_164405507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je moet toch eerst tevreden zijn met jezelf voordat je dat kan zijn met een ander?

Ofzoiets :')
Ja maar daar is dit topic toch niet voor?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:47:59 #250
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164406154
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Overbruggingsperiode. :7 Maar serieus, erop uit gaan doe je ook in je eentje, toch? Heb eigenlijk best leuke gesprekken met wildvreemde mensen gehad de afgelopen weken.

quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Misschien om aan te geven dat die Fok!kers/sters dan beschikbaar zijn om uit te vragen?. :D
Wil jij met me daten? :@
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:49:31 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164406205
Hallo, dit is het datingtopic :). Graag ontopic blijven. Dank je :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164407605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic :). Graag ontopic blijven. Dank je :*.
Laat ik eens on topic zijn. Daten? :P
pi_164408284
Tja, date, prima, maar wie dan? :'(
pi_164408308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef Faxie het volgende:
Tja, date, prima, maar wie dan? :'(
Met zielig doen kom je er in iedergeval niet. ^O^
pi_164408359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Met zielig doen kom je er in iedergeval niet. ^O^
Nee niet met jou, kssst :{w
pi_164408412
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Het is eigenlijk een tip om nieuwe mensen te leren kennen.

Als ik iets onderneem met een groep, heb ik voornamelijk aandacht voor de mensen in de groep en durven anderen niet zo goed op je af te stappen (behalve met uitgaan), maar als je alleen bent, ben je een makkelijkere 'prooi' ;)
pi_164408542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een tip om nieuwe mensen te leren kennen.

Als ik iets onderneem met een groep, heb ik voornamelijk aandacht voor de mensen in de groep en durven anderen niet zo goed op je af te stappen (behalve met uitgaan), maar als je alleen bent, ben je een makkelijkere 'prooi' ;)
Mwa, als je zelf een van de weinigen bent die in z'n eentje is...
pi_164408571
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
pi_164408710
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:10 schreef Tofuburger het volgende:
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
Enig idee hoe dat komt?
pi_164408819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa, als je zelf een van de weinigen bent die in z'n eentje is...
Ik heb een hotelletje geboekt voor 4 dagen Amsterdam. Vandaag mijn 2e dag en al iemand ontmoet met wie ik morgen iets leuks ga doen.

Is wel een Spanjaard (toerist die dacht dat ik ook Spaans was), dus wordt sowieso niets, maar vriendschappelijk gezien is het wel leuk :)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:20:14 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164408881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:10 schreef Tofuburger het volgende:
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
Sorry hoor, wilde niet te snel gaan. ;(

Maar waarom stel jij dan niet voor om nummers uit te wisselen om af te spreken? Je klinkt als een spontane meid, dus ja.
pi_164408909
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:17 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik heb een hotelletje geboekt voor 4 dagen Amsterdam. Vandaag mijn 2e dag en al iemand ontmoet met wie ik morgen iets leuks ga doen.

Is wel een Spanjaard (toerist die dacht dat ik ook Spaans was), dus wordt sowieso niets, maar vriendschappelijk gezien is het wel leuk :)
Hij heeft jou benaderd?
pi_164408923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Enig idee hoe dat komt?
Ik heb geen idee. Ik ben meer een luisteraar dan een prater en heb nooit echt mijn woordje klaar staan.

De mannen die interesse hebben denken dat ik geen interesse heb, omdat ik dus nooit echt weet hoe ik moet reageren.
pi_164408988
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Sorry hoor, wilde niet te snel gaan. ;(

Maar waarom stel jij dan niet voor om nummers uit te wisselen om af te spreken? Je klinkt als een spontane meid, dus ja.
Haha :@

Ik vraag nooit mensen uit, ik word liever uitgevraagd :P
pi_164409020
DMbom in t minus 5....
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164409095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij heeft jou benaderd?
Ja maar is wel vriendschappelijk gegaan zeg maar. Hij vroeg iets in het Spaans omdat ik er blijkbaar Spaans uitzie en zodoende. Is trouwens ook geen echte date morgen, maar gewoon vriendschappelijk iets leuks doen.

Vaak beginnen random mannen die ik tegenkom met halloo poppetje en dan denk ik tja hoe moet ik hier op reageren.
pi_164409107
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe is dat eigenlijk? :P En bedoel je dan de 'dancing' (zoals ze dat hier op FOK! zeggen)? _O-
Ach, best okee :P en ja. Gewoon een beetje dansen en leuke muziek.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:28:06 #268
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164409130
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Haha :@

Ik vraag nooit mensen uit, ik word liever uitgevraagd :P
Wij wonen toch in de buurt van elkaar, blind date op de campus binnenkort? :7 Heb begin dit jaar ook een blind date gehad met een meisje van deze topicreeks. :D

En ik heb dat ook hoor. Maar mijn 'truc' is gewoon: eerst doen, later nadenken. Als er iets doms uitfloept, heb je tenminste iets om over te lachen. :+
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:29:20 #269
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164409161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ach, best okee :P en ja. Gewoon een beetje dansen en leuke muziek.
Misschien doe ik dat nog weleens, ja. :) Tenminste geen cock blocker, maar ook geen wing man. 8)7
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:30:16 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164409184
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

Een kapsalon bestellen is niet hetzelfde als uit eten gaan.
nee uit eten, maar ben daar kind aan huis. Zal iets schelen.
pi_164409208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:10 schreef Tofuburger het volgende:
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164409506
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ja maar is wel vriendschappelijk gegaan zeg maar. Hij vroeg iets in het Spaans omdat ik er blijkbaar Spaans uitzie en zodoende. Is trouwens ook geen echte date morgen, maar gewoon vriendschappelijk iets leuks doen.

Vaak beginnen random mannen die ik tegenkom met halloo poppetje en dan denk ik tja hoe moet ik hier op reageren.
Wat voor mannen zijn dat?

In een hotel heb je dat snel idd, vooral de hipster hotels met veel hippe reizigers. Is wel leuk als je wat socialer en ondernemender wil worden denk ik!
pi_164410827
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
hebben jullie suggesties?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:26:25 #274
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164411100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Slimpleton het volgende:
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
hebben jullie suggesties?
Voor hem koken zal hij geheid waarderen. Anders zou ik wanneer het maar lekker weer is buitenactiviteiten doen: picknicken in een mooi rustig park oid, terrasjes pakken, als er een evenement in de buurt is wat jullie beiden leuk lijkt kun je daar naar toe. Zoiets?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 10 augustus 2016 @ 22:27:14 #275
206731 Mortaxx
Doomer
pi_164411123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Slimpleton het volgende:
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
hebben jullie suggesties?
samen koken

Denk niet dat hij dat pushy vindt voor een derde date
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_164411198
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Voor hem koken zal hij geheid waarderen. Anders zou ik wanneer het maar lekker weer is buitenactiviteiten doen: picknicken in een mooi rustig park oid, terrasjes pakken, als er een evenement in de buurt is wat jullie beiden leuk lijkt kun je daar naar toe. Zoiets?
Oeh koken is maybe wel een idee ja. zijn we toch thuis. en doe ik ook nog wat terug (heb vorige dates niks hoeven betalen). ben alleen niet echt goede kok xD maar daar kom ik wel uit. als het lekker weer is kunnen we ook nog bij mij in de tuin van 't zonnetje genieten.
ga wel heel zenuwachtig worden voor de maaltijd die ik moet gaan bereiden dan. maar dan zoek ik wel ff wat leuks op. heel goede tip. thanks!
pi_164411255
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

samen koken

Denk niet dat hij dat pushy vindt voor een derde date
Ja koken it is! :D
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:32:06 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164411321
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Slimpleton het volgende:

[..]

Oeh koken is maybe wel een idee ja. zijn we toch thuis. en doe ik ook nog wat terug (heb vorige dates niks hoeven betalen). ben alleen niet echt goede kok xD maar daar kom ik wel uit. als het lekker weer is kunnen we ook nog bij mij in de tuin van 't zonnetje genieten.
ga wel heel zenuwachtig worden voor de maaltijd die ik moet gaan bereiden dan. maar dan zoek ik wel ff wat leuks op. heel goede tip. thanks!
Daar hebben we CUL voor hier op fok. Succes en laat ons weten of het een succes was.
pi_164411564
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Daar hebben we CUL voor hier op fok. Succes en laat ons weten of het een succes was.
Ja zat al ff te kijken. laat het zeker even weten! merci!!
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:39:54 #280
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_164411649
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:37 schreef Slimpleton het volgende:

[..]

Ja zat al ff te kijken. laat het zeker even weten! merci!!
Geen idee waar je woont, maar aankomend weekend en volgend weekend is er ook het (gratis) vuurwerkfestival in Scheveningen., misschien ook een suggestie :)
pi_164412726
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Slimpleton het volgende:
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
hebben jullie suggesties?
Bij ons in het dorp organiseert de filmclub voor drie avonden een openluchtbioscoop. Misschien dat ze zoiets ook bij jou in de buurt hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gaantje op 10-08-2016 23:56:16 ]
One day can change everything.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 23:10:26 #282
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164412878
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef Gaantje het volgende:

[..]

Bij ons in het dorp organiseert de filmclub drie avonden een openluchtbioscoop. Misschien dat ze zoiets bij jou in de buurt ook hebben?
Goeie!
pi_164412972
Samen eendjes voeren kan ook leuk zijn!
  woensdag 10 augustus 2016 @ 23:33:12 #284
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164413584
Hmmpf, ik heb zin om snel eens te daten maar de komende dagen geen tijd en niemand op het oog..
pi_164414241
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:30 schreef Slimpleton het volgende:

[..]

Ja koken it is! :D
thuisbezorgd.nl
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164415519
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik ben meer een luisteraar dan een prater en heb nooit echt mijn woordje klaar staan.

De mannen die interesse hebben denken dat ik geen interesse heb, omdat ik dus nooit echt weet hoe ik moet reageren.
Maar komt het dan niet echt tot een gesprek? Of moet diegene dan ook steeds het gesprek op gang houden?

als ik voor mezelf spreek ben ik met dat laatste wel een beetje klaar namelijk. Het is niet dat ik om kom in de interesse, maar een gebrek eraan heb ik ook niet. In dat geval is het een kwestie van je aandacht richten op de dames waar het van twee kanten komt. Als ik de indruk krijg dat ik er teveel in moet investeren zonder ook maar iets terug te krijgen, dan laat ik het lekker doodbloeden.

Vanavond overigens een hele gezellige date gehad. Zondag berichtje op Pepper gehad, nog dezelfde avond nummers uitgewisseld, voor donderdag afgesproken en vandaag op de dag zelf nog naar deze avond verplaatst. Gezellig wat speciaalbiertjes gedronken en het klikte wel tot nu toe :)

Komt al wel een tweede date, en dan zullen we wel weer verder zien :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 00:52:13 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164415745
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:41 schreef Helsinki het volgende:
En wie gaat er met een date naar een concert?
Niet gewoon meteen naar een festival gaan...tsss...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164416013
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef yats het volgende:

[..]

Niet gewoon meteen naar een festival gaan...tsss...
Werkt toch niet...
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:01:06 #289
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164420103
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef yats het volgende:

[..]

Niet gewoon meteen naar een festival gaan...tsss...
Ja, dat was wel leuk (maar geen date :+).
Vraag was vooral bedoeld om weer OT te gaan.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:22:41 #290
416020 K44S
The bearded man
pi_164420385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar komt het dan niet echt tot een gesprek? Of moet diegene dan ook steeds het gesprek op gang houden?

als ik voor mezelf spreek ben ik met dat laatste wel een beetje klaar namelijk. Het is niet dat ik om kom in de interesse, maar een gebrek eraan heb ik ook niet. In dat geval is het een kwestie van je aandacht richten op de dames waar het van twee kanten komt. Als ik de indruk krijg dat ik er teveel in moet investeren zonder ook maar iets terug te krijgen, dan laat ik het lekker doodbloeden.

Dit dus.
Als je er alles uit moet halen alsof het een interview/sollicitatie is. Ben ik er vrijwel altijd snel klaar mee.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164422649
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Geen idee waar je woont, maar aankomend weekend en volgend weekend is er ook het (gratis) vuurwerkfestival in Scheveningen., misschien ook een suggestie :)
Dit dus, ga ik ook heen en is echt heel mooi
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:50:36 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164434915
Zo leuk hoe dit topic weer leeft O+ En stiekem blijft het toch leuk om date avonturen mee te lezen.

Hier gaat het nog steeds lekker met vriend, het is toch wel mijn meest succesvolle "date" geweest sinds ik hier ging meeschrijven. En dan nog wel in het echt, na al die datingsite perikelen en dates. Je gaat dan wel weer "zien" hoe je omgeving zoiets bekijkt en wil meegenieten of dat je het op facebook zet of dat soort ongein. Ik ben erg blij iemand gevonden te hebben die dat net zo :') vindt als ik. Overigens is het leuk hoor, als mensen blij voor je zijn maar heb dat gewoon nooit zo goed begrepen, dat je onaf bent op de één of andere manier, zonder partner. Verre van, vind ik.

Denk dat het erg scheelt om wat ouder te zijn nu, het gaat langzamer maar wel veel meer met open vizier. Super eng soms ook hoor, dat iemand weer zo'n grote rol in je leven gaat spelen. En zoveel weet. En zich met dingen gaat bemoeien die je altijd zelf wel regelde of deed. En dat je dat dan ook niet erg vindt ;)
Sinds we beide even wat dingen op een rijtje hebben gezet en tot de conclusie zijn gekomen dat we in elkaars leven horen is er veel veranderd. Ben er blij mee :) O+
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:06:31 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164435412
Dat is diezelfde van tijd terug waar t toen mee afgelopen was of een ander? (Of heb ik t verkeerd onthouden? )
pi_164435445
Tof. Maar een paar weken geleden was het toch weer over ofzo? Of vergis ik me nu weer met een ander.. :P?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:10:04 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164435550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:07 schreef Wimperkruller het volgende:
Tof. Maar een paar weken geleden was het toch weer over ofzo? Of vergis ik me nu weer met een ander.. :P?
Ben blij dat jij hetzelfde denkt :D

Wss hebben we een update gemist :+
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:11:37 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164435596
Gok dat de laatste alinea daar antwoord op geeft.

Zelf een beetje struggles. Hij heeft zooo weinig tijd op t moment. Dat wist ik van tevoren. Maar soms is het gewoon kut :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164436147
Ik heb veels te veel vrije tijd. Was er maar iemand die het een beetje in kon vullen ;(
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:28:18 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164436223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:26 schreef Faxie het volgende:
Ik heb veels te veel vrije tijd. Was er maar iemand die het een beetje in kon vullen ;(
Ga(meer) werken.
pi_164436226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:26 schreef Faxie het volgende:
Ik heb veels te veel vrije tijd. Was er maar iemand die het een beetje in kon vullen ;(
Huilen doe je maar in hvjjn
pi_164436335
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga(meer) werken.
Nee
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:28 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Huilen doe je maar in hvjjn
Nee :6
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:33:07 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164436427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee

[..]

Nee :6
Dit is het datingtopic, geen 'ik voel mezelf kut en etaleer dat'-topic :). HVJJN is een topicje verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')