abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:49:31 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164406205
Hallo, dit is het datingtopic :). Graag ontopic blijven. Dank je :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164407605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Samzz het volgende:
Hallo, dit is het datingtopic :). Graag ontopic blijven. Dank je :*.
Laat ik eens on topic zijn. Daten? :P
pi_164408284
Tja, date, prima, maar wie dan? :'(
pi_164408308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef Faxie het volgende:
Tja, date, prima, maar wie dan? :'(
Met zielig doen kom je er in iedergeval niet. ^O^
pi_164408359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Met zielig doen kom je er in iedergeval niet. ^O^
Nee niet met jou, kssst :{w
pi_164408412
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft dingen in je eentje doen, te maken met daten? :?
Het is eigenlijk een tip om nieuwe mensen te leren kennen.

Als ik iets onderneem met een groep, heb ik voornamelijk aandacht voor de mensen in de groep en durven anderen niet zo goed op je af te stappen (behalve met uitgaan), maar als je alleen bent, ben je een makkelijkere 'prooi' ;)
pi_164408542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een tip om nieuwe mensen te leren kennen.

Als ik iets onderneem met een groep, heb ik voornamelijk aandacht voor de mensen in de groep en durven anderen niet zo goed op je af te stappen (behalve met uitgaan), maar als je alleen bent, ben je een makkelijkere 'prooi' ;)
Mwa, als je zelf een van de weinigen bent die in z'n eentje is...
pi_164408571
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
pi_164408710
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:10 schreef Tofuburger het volgende:
Wat ik trouwens merk.. ik krijg veel complimenten en val over het algemeen in de smaak bij mannen, maar het blijft vaak bij: 'Ooh hallo dame'/'Hoi poppetje'/'Mooi hoor' etc.
95% van die mensen zijn niet interessant, maar de 5% die wel interessant is, daar weet ik niet zo goed hoe op te reageren.

Het blijft dus vaak bij complimenten, maar de stap van op date gaan wordt niet gezet.
Enig idee hoe dat komt?
pi_164408819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwa, als je zelf een van de weinigen bent die in z'n eentje is...
Ik heb een hotelletje geboekt voor 4 dagen Amsterdam. Vandaag mijn 2e dag en al iemand ontmoet met wie ik morgen iets leuks ga doen.

Is wel een Spanjaard (toerist die dacht dat ik ook Spaans was), dus wordt sowieso niets, maar vriendschappelijk gezien is het wel leuk :)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:20:14 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164408881
quote:

Sorry hoor, wilde niet te snel gaan. ;(

Maar waarom stel jij dan niet voor om nummers uit te wisselen om af te spreken? Je klinkt als een spontane meid, dus ja.
pi_164408909
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:17 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik heb een hotelletje geboekt voor 4 dagen Amsterdam. Vandaag mijn 2e dag en al iemand ontmoet met wie ik morgen iets leuks ga doen.

Is wel een Spanjaard (toerist die dacht dat ik ook Spaans was), dus wordt sowieso niets, maar vriendschappelijk gezien is het wel leuk :)
Hij heeft jou benaderd?
pi_164408923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Enig idee hoe dat komt?
Ik heb geen idee. Ik ben meer een luisteraar dan een prater en heb nooit echt mijn woordje klaar staan.

De mannen die interesse hebben denken dat ik geen interesse heb, omdat ik dus nooit echt weet hoe ik moet reageren.
pi_164408988
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Sorry hoor, wilde niet te snel gaan. ;(

Maar waarom stel jij dan niet voor om nummers uit te wisselen om af te spreken? Je klinkt als een spontane meid, dus ja.
Haha :@

Ik vraag nooit mensen uit, ik word liever uitgevraagd :P
pi_164409020
DMbom in t minus 5....
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164409095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij heeft jou benaderd?
Ja maar is wel vriendschappelijk gegaan zeg maar. Hij vroeg iets in het Spaans omdat ik er blijkbaar Spaans uitzie en zodoende. Is trouwens ook geen echte date morgen, maar gewoon vriendschappelijk iets leuks doen.

Vaak beginnen random mannen die ik tegenkom met halloo poppetje en dan denk ik tja hoe moet ik hier op reageren.
pi_164409107
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe is dat eigenlijk? :P En bedoel je dan de 'dancing' (zoals ze dat hier op FOK! zeggen)? _O-
Ach, best okee :P en ja. Gewoon een beetje dansen en leuke muziek.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:28:06 #268
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164409130
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:23 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Haha :@

Ik vraag nooit mensen uit, ik word liever uitgevraagd :P
Wij wonen toch in de buurt van elkaar, blind date op de campus binnenkort? :7 Heb begin dit jaar ook een blind date gehad met een meisje van deze topicreeks. :D

En ik heb dat ook hoor. Maar mijn 'truc' is gewoon: eerst doen, later nadenken. Als er iets doms uitfloept, heb je tenminste iets om over te lachen. :+
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:29:20 #269
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164409161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ach, best okee :P en ja. Gewoon een beetje dansen en leuke muziek.
Misschien doe ik dat nog weleens, ja. :) Tenminste geen cock blocker, maar ook geen wing man. 8)7
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:30:16 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164409184
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

Een kapsalon bestellen is niet hetzelfde als uit eten gaan.
nee uit eten, maar ben daar kind aan huis. Zal iets schelen.
pi_164409208
quote:

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164409506
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ja maar is wel vriendschappelijk gegaan zeg maar. Hij vroeg iets in het Spaans omdat ik er blijkbaar Spaans uitzie en zodoende. Is trouwens ook geen echte date morgen, maar gewoon vriendschappelijk iets leuks doen.

Vaak beginnen random mannen die ik tegenkom met halloo poppetje en dan denk ik tja hoe moet ik hier op reageren.
Wat voor mannen zijn dat?

In een hotel heb je dat snel idd, vooral de hipster hotels met veel hippe reizigers. Is wel leuk als je wat socialer en ondernemender wil worden denk ik!
pi_164410827
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
hebben jullie suggesties?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:26:25 #274
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164411100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Slimpleton het volgende:
hoi fokkers! even een vraagje: ik ga dit weekend op derde date met best een leuke jongen. nu heeft hij mij gevraagd wat ik leuk vind om te doen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, we hebben op de 1e date al gewoon wat gedronken ergens (met wat van zijn vrienden dus heel casual allemaal) . op de tweede date zijn we uit eten gegaan. en nu mag ik dus wat bedenken. maar ben clueless. opzich wil ik best nog eens uit eten, of wat drinken, maar vind ik ook zo duf en weinig inventief. En opzich kan een date thuis ook wel, maar maybe beetje pushy?
Voor hem koken zal hij geheid waarderen. Anders zou ik wanneer het maar lekker weer is buitenactiviteiten doen: picknicken in een mooi rustig park oid, terrasjes pakken, als er een evenement in de buurt is wat jullie beiden leuk lijkt kun je daar naar toe. Zoiets?
pi_164411123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Slimpleton het volgende:
samen koken

Denk niet dat hij dat pushy vindt voor een derde date
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')