SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Mwah, in verdedigend opzicht is hij de beste van de eredivisie maar zijn aanvallende gebreken komen in deze formatie wel heel sterk naar voren. Krijg in een 4-3-3 wel de indruk dat hij zich op dat gebied ontwikkeld, maar vandaag voegde hij niks toe in aanvallend opzichtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:16 schreef Tjacka het volgende:
Tete is ook een heel beperkte verdediger.![]()
Hij past ook gewoon meer als een derde man in die driemanscentraleverdediging.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, in verdedigend opzicht is hij de beste van de eredivisie maar zijn aanvallende gebreken komen in deze formatie wel heel sterk naar voren. Krijg in een 4-3-3 wel de indruk dat hij zich op dat gebied ontwikkeld, maar vandaag voegde hij niks toe in aanvallend opzicht![]()
Veltman en Tete omdraaien was prima geweest jaquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij past ook gewoon meer als een derde man in die driemanscentraleverdediging.![]()
Die vindt het wel prima om bij Schalke te banken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als die ervaren man Huntelaar is vind ik het helemaal prima, maar dat lijkt uitgesloten.Hoe zou jij het liefste spelen met deze selectie?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk keert Bazoer een beetje terug op niveau.
Gudelj heb ik heel weinig gezien.Oh.![]()
Cil; Tete, Veltman, Sanchez, Dijks; Bazoer, Riedewald, Klaassen; Aankoop, Aankoop, Younes.
Mijn ideale opstelling imo imo![]()
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vindt het wel prima om bij Schalke te banken.
[..]
Hoe zou jij het liefste spelen met deze selectie?
Van de Beek/Klaassen (Sinkgraven wordt het helaas niet meer) - Riedewald - Bazoer
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete![]()
Vervang Dijks ook door een aankoop en ik ga met je mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
Cil; Tete, Veltman, Sanchez, Dijks; Bazoer, Riedewald, Klaassen; Aankoop, Aankoop, Younes.
Mijn ideale opstelling imo imoOh.![]()
Linksback is toch geen actieve interesse in. Het gaat vooral uit naar de vleugelspeler en spits.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vervang Dijks ook door een aankoop en ik ga met je mee.![]()
Zou wel Cassierra hoger in de pikorde zetten dan Dolberg denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselen
Van de Beek/Klaassen (Sinkgraven wordt het helaas niet meer) - Riedewald - Bazoer
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete
Ben het wel met je eens dat we Sinkgraven kunnen afschrijven ja, helaas. Zie hem zich er niet snel in spelen.Oh.![]()
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel Cassierra hoger in de pikorde zetten dan Dolberg denk ik.
Ben het wel met je eens dat we Sinkgraven kunnen afschrijven ja, helaas. Zie hem zich er niet snel in spelen.![]()
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Brammess het volgende:
Mijn ideale opstelling imo imo![]()
Linksbuiten die op rechtsbuiten kan denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.Oh.![]()
Heeft ook wel meer talent dan je zou verwachten van die YouTube filmpjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.Oh.![]()
Won heel stiekem ook eens een kopduel en liet leuk voetenwerk zien ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag stiekem heel af en toe die Cassierra wel interessante acties maken.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Linksback verkopen, creabea voor op het middenveld halen, Klaassen voor een leuk prijsje verkopen, Gudelj verkopen.
#2017dingen![]()
inb4 Bazoer, Riedewald en Tete worden verkocht en Klaassen en Gudelj blijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Linksback verkopen, creabea voor op het middenveld halen, Klaassen voor een leuk prijsje verkopen, Gudelj verkopen.
#2017dingenOh.![]()
Dan mag je bij mij een stuk touw bezorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Bazoer, Riedewald en Tete worden verkocht en Klaassen en Gudelj blijven.![]()
Valt me mee dat er weinig commentaar op Cillessen is. Hoewel hij vandaag een bal er op knappe wijze uithaalde had hij ook weer een slippertje dat gelukkig niet fataal werd. Zou mooi zijn als er iets van concurrentie komt voor hem. Hij kan in principe gewoon heel goed keepen maar hij heeft wel eens beter gespeeld.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Omdat de kwaliteit niet hoog genoeg ligt daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een rechtsbuiten halen? Daar heb je in principe drie keuzes voor.![]()
Ervaring, ervaring, ervaring...
Een ervaren kneus heb je dus helemaal niets aan. Liever ten onder met talentvolle broekies dan nog meer van dat externe schroot.![]()
Scheelt wel in de kosten opzich.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mag je bij mij een stuk touw bezorgen.
Dat ik Fox Sports kan opzeggen.Oh.![]()
Jan volgend seizoen terughalen als vervanger van Viergeverquote:
Oh.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan volgend seizoen terughalen als vervanger van Viergever![]()
![]()
Daarom moet je ook geen ervaren kneus halen maar iemand die ook wat toevoegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:35 schreef FritzWepper het volgende:
Ervaring, ervaring, ervaring...
Een ervaren kneus heb je dus helemaal niets aan. Liever ten onder met talentvolle broekies dan nog meer van dat externe schroot.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wanneer is de laatste ervaren speler die naar Ajax kwam die echt wat toevoegde?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen ervaren kneus halen maar iemand die ook wat toevoegd.
Rijkaard?Oh.![]()
Westermanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste ervaren speler die naar Ajax kwam die echt wat toevoegde?
Rijkaard?Groot fan van User Wotte![]()
Lekker veel creativiteitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes/Kanon van een buitenspeler - Dolberg (kuch nieuwe spits) - Cerny/AEG afwisselen
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete
Groot fan van User Wotte![]()
Maar dat ligt ook aan het feit dat netto niets wilt uitgeven. Met de transfervrije of goedkope c-garnituur kom je er niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijkaard?AFCA
Hij wil het best uitgeven, maar hij heeft gewoon niet de vermogens om zo'n speler binnen te loodsen met een goed verhaal. Of uberhaupt er moeite voor te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook aan het feit dat netto niets wilt uitgeven. Met de transfervrije of goedkope c-garnituur kom je er niet.Oh.![]()
En PSV lukt het wel in mindere mate. En feyenoord. En vitesse.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil het best uitgeven, maar hij heeft gewoon niet de vermogens om zo'n speler binnen te loodsen met een goed verhaal. Of uberhaupt er moeite voor te doen.
AFCA
PSV lukt het ja. Feyenoord hoef je er niet bij te halen want die halen alleen maar middelmaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En PSV lukt het wel in mindere mate. En feyenoord. En vitesse.Oh.![]()
Liever elia, Kuijt of wolfswinkel dan westermann en hoe heet die ene deen ook alweer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV lukt het ja. Feyenoord hoef je er niet bij te halen want die halen alleen maar middelmaat.AFCA
Elia, Kuijt, en Van Wolfswinkel kunnen er alledrie geen ene tyfus van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever elia, Kuijt of wolfswinkel dan westermann en hoe heet die ene deen ook alweer.
Dat is echt hetzelfde niveau als WestermannOh.![]()
Haha, nee. Westermann is echt wel wat niveaus lager.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elia, Kuijt, en Van Wolfswinkel kunnen er alledrie geen ene tyfus van.
Dat is echt hetzelfde niveau als WestermannAFCA
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, nee. Westermann is echt wel wat niveaus lager.
Elia speelde zelden een goede wedstrijd vorig jaar, Kuyt is een houthakker eerste klas en heeft niks met voetbal te maken en van Wolfswinkel heeft de laatste 5 jaar maar 2x gescoord op de training.Oh.![]()
Van Wolfswinkel is gewoon voor 10 miljoen verkocht door Sporting. Is minder succesvol de laatste jaren maar die bloeit hier natuurlijk "gewoon" weer op.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Elia speelde zelden een goede wedstrijd vorig jaar, Kuyt is een houthakker eerste klas en heeft niks met voetbal te maken en van Wolfswinkel heeft de laatste 5 jaar maar 2x gescoord op de training.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Is echt een hele matige speler, vond ik bij Utrecht al.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel is gewoon voor 10 miljoen verkocht door Sporting. Is minder succesvol de laatste jaren maar die bloeit hier natuurlijk "gewoon" weer op.
Nooit die hype gesnapt van hem.Oh.![]()
Als je 1 op 2 loopt in Portugal kan je er hier ook 15 a 20 maken. Snapte de hype wel want was destijds een jaar of 19 a 20 toen die hier Ajax slachtte met Vitesse.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is echt een hele matige speler, vond ik bij Utrecht al.
Nooit die hype gesnapt van hem.Charlie: How's it going in there?
Blonk vooral uit in het benutten van penalty's maar speltechnisch was het maar zo zoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je 1 op 2 loopt in Portugal kan je er hier ook 15 a 20 maken. Snapte de hype wel want was destijds een jaar of 19 a 20 toen die hier Ajax slachtte met Vitesse.Oh.![]()
Heb je het over zijn Utrecht periode natuurlijk. Maar bij Vitesse leek het echt een talent. En bij Sporting werd het een redelijke afmaker. Zag hem echt die laatste stap maken maar alasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blonk vooral uit in het benutten van penalty's maar speltechnisch was het maar zo zoCharlie: How's it going in there?
Poulsen, Ooijer, de Zeeuw, Pantelic, Rommedahl, Gabri, Stam?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijkaard?![]()
Westermann speelde beroerd maar je kan hem niet afrekenen op 1 pot. Geef het wat tijd om een goed oordeel te vellen.![]()
Dat komt omdat jonge spelers altijd in hun eerste seizoen worden gehyped.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je het over zijn Utrecht periode natuurlijk. Maar bij Vitesse leek het echt een talent. En bij Sporting werd het een redelijke afmaker. Zag hem echt die laatste stap maken maar alasOh.![]()
Eens heb hem ook goede dingen zien doen en heeft wel ballen in de duels. 2 a 3 keer een snee in het hoofd geriskeerd. Lijkt me ook niet makkelijk om als zo'n ouwe logge rukker even volop pressie te geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Westermann speelde beroerd maar je kan hem niet afrekenen op 1 pot. Geef het wat tijd om een goed oordeel te vellen.Charlie: How's it going in there?
De Zeeuw en Pantelic voegden echt wat toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Poulsen, Ooijer, de Zeeuw, Pantelic, Rommedahl, Gabri, Stam?
De rest hadden hun bijdragen, maar waren niet echt bepalend.Oh.![]()
Het is wel een kast qua lichaam etc. Schrok mij de tering toen ik die mof in beeld zagquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens heb hem ook goede dingen zien doen en heeft wel ballen in de duels. 2 a 3 keer een snee in het hoofd geriskeerd. Lijkt me ook niet makkelijk om als zo'n ouwe logge rukker even volop pressie te geven.![]()
En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer afquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jonge spelers altijd in hun eerste seizoen worden gehyped.
Neem nu zo'n el ghazi hè. In zijn debuutseizoen geen druk, 1 mannetje voorbij en voorgeven maar. Maar nu, dubbele dekking, verwachtingen, veel geld. het is allemaal niet zo simpel voor een jonge knul.Charlie: How's it going in there?
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer af
Opportunismegod.Oh.![]()
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.![]()
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.Charlie: How's it going in there?
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Brammess het volgende:
Ik moet zeggen da Westermann zich wel aardig herpakte in de 2e helft.Charlie: How's it going in there?
Dat zeg ik; Het is ook wel een kast ook zeg koekoek. Kerel is 2 x zo groot als een Isimat, Viergever etcquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.![]()
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.
Als je daar op af gaat lopen er over de hele wereld wel 500 Messi's en Ronaldo's.Oh.![]()
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voorOh.![]()
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.
Als je daar op af gaat lopen er over de hele wereld wel 500 Messi's en Ronaldo's.![]()
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).![]()
De wedstrijd van gisteren was ook niet echt ideaal voor hem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballen![]()
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositiequote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.![]()
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositie![]()
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeldquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.![]()
quote:Het kan nog wel enige tijd duren alvorens Nicolai Boilesen een club heeft gevonden. Volgens Het Nieuwsblad vraagt de transfervrije linkerverdediger 'een smak tekengeld' en schrikt hij daarmee diverse clubs in België af.![]()
Op links dolt hij een berg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeld![]()
![]()
Tegen een stoeprand gekomen met z'n hoofd of iets dergelijks. Schrikbarend veel arrogantie bij die jongen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?![]()
Wat voor zieke omgeving van hielenlikkers en jaknikkers heeft die jongen? Gevaarlijk verstoord zelfbeeldquote:![]()
je vader als zaakwaarnemer is dan ook niet ideaalquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?![]()
't is me allemaal wat, Ajax is door.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Vasion het volgende:
Veltman die dat kopduel verliest op het eind.![]()
Joeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloe.![]()
Het was drama, maar een hoop hadden zich natuurlijk ook al verzoend met uitschakeling vanwege 'het wennen aan het systeem'. Dat we nu door zijn is alleen maar mooi meegenomen.
Jammer dat we echt finaal door de ondergrens zakten, maar dat PAOK kan er echt helemaal niks van. Een beetje stabiel Ajax blijft hier eenvoudig overeind.![]()
Kampioenen ole ole, man man man wat slecht... Gewonnen daar is ook alles mee gezegd en wie is die Westerman??![]()
Veltman is daar nog het minst schuldig aan, westergod grijpt eerst halfslachtig in en daarna is veltman de enige van de drie die het duel aangaat. Die andere twee moeten gewoon tegen die spits aanspringen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Vasion het volgende:
Veltman die dat kopduel verliest op het eind.![]()
![]()
Exemplarisch was die kans dat Westermann eerst totaal verkeerd instapte, daarna als een slak op gang kwam en de spits van Paok die met alle tijd van de wereld de bal richting de cornervlag stiftte. Genot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:39 schreef Fargo het volgende:
Het was drama, maar een hoop hadden zich natuurlijk ook al verzoend met uitschakeling vanwege 'het wennen aan het systeem'. Dat we nu door zijn is alleen maar mooi meegenomen.
Jammer dat we echt finaal door de ondergrens zakten, maar dat PAOK kan er echt helemaal niks van. Een beetje stabiel Ajax blijft hier eenvoudig overeind.![]()
Het doet me een beetje denken aan Cootje adriaanse, die ook als zeer aanvallende coach opeens 5-3-2 in de voorronde CL ging spelenquote:![]()
met wat meer concentratie en met sanchez ipv westermann (mag die permanent naar jong ajax trouwens? wat een koekenbakker) kan dat in principe wel. Hoewel het totaal niet nodig is. Helemaal niet als je die 2 vleugelverdedigers niet gebruikt (heeft Tete uberhaupt een voorzet geprobeerd te geven?)quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gewoon nooit meer 5-3-2. Dan maar 4-1-4-1 met vleugelaanvallers die terugzakken tot de aanvallende middenvelders, maar niet dit gedrochtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met wat meer concentratie en met sanchez ipv westermann (mag die permanent naar jong ajax trouwens? wat een koekenbakker) kan dat in principe wel. Hoewel het totaal niet nodig is. Helemaal niet als je die 2 vleugelverdedigers niet gebruikt (heeft Tete uberhaupt een voorzet geprobeerd te geven?)![]()
niet bij Ajax iig.
![]()
Met de instelling van gisteren win je nog niet als je met 13 man speelt. Ik kan er niet bij dat ze niet gewoon volgas gingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer 5-3-2. Dan maar 4-1-4-1 met vleugelaanvallers die terugzakken tot de aanvallende middenvelders, maar niet dit gedrocht![]()
niet bij Ajax iig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Omdat zelfs als train je dit 100x, dan ziet het er nog niet uitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met de instelling van gisteren win je nog niet als je met 13 man speelt. Ik kan er niet bij dat ze niet gewoon volgas gingen.Gewoon 4-3-3 en daar in afwisselen, bijv. met 4-1-4-1.
![]()
Als de middenvelders naar binnen gaan en de vleugels er over klappen en de verdedigers inschuiven als de ruimte er is, is dit een prima systeem. maar als iedereen apathisch om zich heen zit te sturen is het geen reet aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat zelfs als train je dit 100x, dan ziet het er nog niet uitGewoon 4-3-3 en daar in afwisselen, bijv. met 4-1-4-1.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Er is helemaal niks mis met 3-5-2, gisteren was tempo zoals Bosz al zei wat te laag en vooral de voorzetten van Dijks en Tete waren dramatisch. Zondag spelen we gewoon weer 4-3-3 hoor tegen Sparta![]()
Nee dit is een flut systeem. Ajax speelt niet met 2 spitsen en zou dat ook nooit moeten doen qua filosofie en spelopvatting. Daarnaast speelt de hele jeugd 4-3-3 met de punt naar achteren en worden dus ook zo opgeleid. Daarnaast hebben wij ook nog eens 2 vleugelverdedigers die geen hele kant kunnen bestrijken en dus totaal niet in hun kracht spelen zo. Om nog niet eens over Westerman te sprekenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als de middenvelders naar binnen gaan en de vleugels er over klappen en de verdedigers inschuiven als de ruimte er is, is dit een prima systeem. maar als iedereen apathisch om zich heen zit te sturen is het geen reet aan.![]()
![]()
Haha dat was echt comedy capers op zijn best. Nu was Westermann trouwens slecht, maar Sierd dikte het ook wel een beetje aan. Tweede helft was, niet moeilijk, al stukken beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Exemplarisch was die kans dat Westermann eerst totaal verkeerd instapte, daarna als een slak op gang kwam en de spits van Paok die met alle tijd van de wereld de bal richting de cornervlag stiftte. Genot.![]()
Jezusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Veel meer acties op de flanken moeten er komen, steeds dat tikkie terug, totaal anti Ajax dit.we speelden puur op resultaat en met Dijks en Tete op de flanken, wat wil je? Dat Tete er een akka 3000 gevolgd met een panna ingooit? We zijn door, spel maakt niet uit.
![]()
Gisteren bij de nabeschouwing lieten ze ook zien dat Tete nooit de ruimte in ging, ja wat verwacht je dan?![]()
Op Ajax Netwerk zijn ze ook compleet van de leg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jezuswe speelden puur op resultaat en met Dijks en Tete op de flanken, wat wil je? Dat Tete er een akka 3000 gevolgd met een panna ingooit? We zijn door, spel maakt niet uit.
![]()
Een 3-5-2 had tegen Paok best kunnen werken. Maar niet met het type backs wat we hebben. Tete en Dijks moeten het van het verdedigen hebben. Dijks heeft dan nog een voorzet geven. Maar dan moet ie een linksbuiten hebben die hem helpt om richting de achterlijn te komen en daar een voorzet te geven. Nu zag je hem in het eerste half uur 10 voorzetten vanaf 15 meter over de middenlijn geven. En Tete is verdedigende topper mag zoekt nooit graag de diepgang. Dit kon je hem niet aandoen. Met VD Wiel/Van Rhijn had dit nog gekund. Nooit meer doen dus
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
IK doel meer op een actie van bijv een el ghazi, Klaassen veruit de beste man gisterquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jezuswe speelden puur op resultaat en met Dijks en Tete op de flanken, wat wil je? Dat Tete er een akka 3000 gevolgd met een panna ingooit? We zijn door, spel maakt niet uit.
![]()
Klaassen had het meeste balverlies en was onzichtbaar. Dat hij er een penal inschopte en de winnende maken is super. Maar hij speelde poep verder.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar eisen mensen zelfs een ontslag van Boszquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax Netwerk zijn ze ook compleet van de leg.![]()
Met Bazoer op rechts ipv tete (zoals Tarado volgens mij al zei) kan 3-5-2 al wat beter lopen. Tete was echt een vis op het droge![]()
Ze vrezen zelfs dat hij tegen Sparta met dezelfde opstelling gaat spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar eisen mensen zelfs een ontslag van Bosz.
Volgens mij hadden ze liever met 6-0 de boot ingegaan.![]()
http://ajax.netwerk.to/fo(...)2-103.php#post267194quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te genieten van dat Bosz-topic.![]()
Gewoon nooit meer 5-3-2. Ik hoef geen italiaans/feyenoord-achtig voetbal te zien bij Ajax. Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Bazoer op rechts ipv tete (zoals Tarado volgens mij al zei) kan 3-5-2 al wat beter lopen. Tete was echt een vis op het droge![]()
Ik geniet van elke seconde van dat topic. Wat een stel idioten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/fo(...)2-103.php#post267194![]()
Ik denk dat ik dan toch blij ben dat ik hier zit, nog enigszins verstandige mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te genieten van dat Bosz-topic.![]()
Als we met 4-3-3 hadden gespeeld, kon PAOK veel gemakkelijker pressen en hadden Dijks en Viergever jankend het vliegtuig ingestapt denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch blij ben dat ik hier zit, nog enigszins verstandige mensen![]()
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we met 4-3-3 hadden gespeeld, kon PAOK veel gemakkelijker pressen en hadden Dijks en Viergever jankend het vliegtuig ingestapt denk ik.![]()
Spel van gisteren zal me eerlijk een worst wezen.
Daar reken ik ze zondag op af, als ze dan nog zo spelen, ga ik ook twijfelen aan bosz/selectie.![]()
Verdedigend iig prima. Dat is nu even belangrijker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoen![]()
Ik snap echt niet dat je elke dag voetbalt, elke dag traint en dat je voorzet dan net zo slecht is als iemand die 1x in t jaar een bal aanraakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoenwooblabalurg![]()
Dijks had een belangrijke rol in de aanval als back die de hele flank moest bestrijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verdedigend iig prima. Dat is nu even belangrijker.![]()
Bestrijken kan hij wel, wat dat betreft een goede. Die voorzetten zijn al een jaar dramatisch, ook vooral koddig hoe 9 van de 10 keer hij de bal inlevert als hij dmv een trucje de tegenstander voorbij wil gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks had een belangrijke rol in de aanval als back die de hele flank moest bestrijken.![]()
Hoe zijn in het algemeen de voorzetten van savastano eigenlijk, iemand die dat weet?
Als die jongen dit jaar geen last van blessures gaat krijgen in jong ajax en daar kan spelen met dat leuke team, heb ik hoop dat hij het eerste kan gaan halen.![]()
Graag geen Monaco en Roma, Rostov kan nog wel, Steaua en Young Boys hebben mijn voorkeur.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopen op een goede loting morgen![]()
Doe normaal man, hij is pas net begonnenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Spel van gisteren zal me eerlijk een worst wezen.
Daar reken ik ze zondag op af, als ze dan nog zo spelen, ga ik ook twijfelen aan bosz/selectie.![]()
![]()
Zijn post slaat gewoon nergens op want gisteren werd er in een 5-3-2 gespeeld, puur op het resultaat. Dat gaan ze vast ook tegen Sparta hanterenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man, hij is pas net begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Waarom slaat dat nergens opquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn post slaat gewoon nergens op want gisteren werd er in een 5-3-2 gespeeld, puur op het resultaat. Dat gaan ze vast ook tegen Sparta hanteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
. Natuurlijk verwacht ik niet dat ze zo gaan spelen en daarom reken ik bosz ook niet af op dat feit omdat het gister op resultaat was. MOchten ze dat toch wel zondag doen DAN ga ik twijfelen.
![]()
![]()
Dat is wel een gezellige open deur van 100 bij 100 meter.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom slaat dat nergens op. Natuurlijk verwacht ik niet dat ze zo gaan spelen en daarom reken ik bosz ook niet af op dat feit omdat het gister op resultaat was. MOchten ze dat toch wel zondag doen DAN ga ik twijfelen.
![]()
Neen, ik wil daar mee zeggen dat het spel van gisteren me niet zoveel zorgen baart, omdat het inderdaad op resultaat gericht was. Dat ik vooral benieuwd ben hoe dat zondag is tegen Sparta...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel een gezellige open deur van 100 bij 100 meter.![]()
Wat is Peter Bosz toch een verademing om naar te luisteren, goudeerlijk commentaar.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is me allemaal wat, Ajax is door.
Joeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloeloe.![]()
Ik kan hem ook vaak niet volgen, verandert vaak van mening. Het is net scholletje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.Snelle Egel![]()
Sooow!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik kan hem ook vaak niet volgen, verandert vaak van mening. Het is net scholletje.![]()
![]()
Mooi voetbal speel je tegen Sparta of Cambuur, tegen PAOK maakt het me niet uit hoe je speelt als je maar wint.![]()
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.Charlie: How's it going in there?
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Europa: resultaat > voetbal
In Nederland: resultaat MET mooi voetbalVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Net even de samenvatting bekeken, want ik heb de wedstrijd gisteren alleen via de telefoon kunnen volgen. 1 gecreëerde kans geteld, wat eigenlijk niet zo heel gek is want we speelden met 4 CV's en 2 backs. Klaassen en Gudelj als creatieve middenvelders is niets creatiefs aan. Maargoed, had Bosz een mooie opstelling gemaakt, veel kansen gecreëerd, maar niet gewonnen, dan was het ook niet goed geweest.![]()
Absoluut, gisteren kropen we gewoon door oog van naald, met name te danken aan Heiko...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.![]()
Het zorgwekkende was ook niet zozeer het gebrek aan kansen, maar het aantal enorme kansen dat PAOK kreeg in de eerste helft. Als Westermann zo blijft spelen als in de eerste helft gisteren, dan hoop ik dat Sanchez die rol beter kan vervullen. Of gewoon Bazoer er weer in en Riedewald een linie terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:17 schreef Ramboetan het volgende:
Net even de samenvatting bekeken, want ik heb de wedstrijd gisteren alleen via de telefoon kunnen volgen. 1 gecreëerde kans geteld, wat eigenlijk niet zo heel gek is want we speelden met 4 CV's en 2 backs. Klaassen en Gudelj als creatieve middenvelders is niets creatiefs aan. Maargoed, had Bosz een mooie opstelling gemaakt, veel kansen gecreëerd, maar niet gewonnen, dan was het ook niet goed geweest.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Messi en Ronaldo en je bent op zich klaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.Oh.![]()
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer 5-3-2. Ik hoef geen italiaans/feyenoord-achtig voetbal te zien bij Ajax. Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren.![]()
Het punt is alleen dat Ajax vaak niet zo goed uit de voeten kan in een verdedigend systeem. Gisteren hadden ze ook al dik moeten achterstaan, en dat was nergens voor nodig geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.
Nu lullen we over het resultaat en dat is prima, maar met een beetje scherpte bij PAOK hadden we nu boos geweest omdat we met 3-0 de pottenbak in waren gegaan.Oh.![]()
hij heeft het gisteren gewoon niet goed ingevuld, Veltman had hij naar buiten moeten zetten en Westerman er niet in.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het past bij het materiaal mag het van mij wel tegen teams die veel beter zijn. Koeman haalde ook de kwartfinales met een verdedigend ajax, 4-5-1 geloof ik, niks mis mee.
Maar als ik kijk naar vorig seizoen was het enige goede de verdediging dus waarom niet met die verdediging spelen Dijks- Riedewald - Veltman -Tete, die hebben allemaal de snelhied die nodig is om ver van je goal te spelen, mocht zo'n Sanchez goed en snel genoeg zijn dan kan je Riedewald doorschuiven![]()
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft het gisteren gewoon niet goed ingevuld, Veltman had hij naar buiten moeten zetten en Westerman er niet in.
Maar als ik kijk naar vorig seizoen was het enige goede de verdediging dus waarom niet met die verdediging spelen Dijks- Riedewald - Veltman -Tete, die hebben allemaal de snelhied die nodig is om ver van je goal te spelen, mocht zo'n Sanchez goed en snel genoeg zijn dan kan je Riedewald doorschuivenOh.![]()
Niet helemaal met je eens, het gaat om het voetballen van achteruit en het is altijd beter als dat bij één van de CV's begint, hij zou Bazoer op 6 kunnen zetten, die schijnt dat bij het NL elftal ook aardig ingevuld te hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.
Gudelj moet er gewoon naast, was gisteren ook weer pseudo bezig, geen enkele bal diep.![]()
Ja dat voetballen van achteruit kan Veltman dan ook doen, dan zet je Sanchez ernaast als de sloper. En dan komt je middenveld ook aan voetballen toe, dat lijkt mij belangrijker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, het gaat om het voetballen van achteruit en het is altijd beter als dat bij één van de CV's begint, hij zou Bazoer op 6 kunnen zetten, die schijnt dat bij het NL elftal ook aardig ingevuld te hebben.
Gudelj moet er gewoon naast, was gisteren ook weer pseudo bezig, geen enkele bal diep.
Wil Bazoer ook wel op 6 zien, maar die heeft zelf een voorkeur voor rechtshalf.Oh.![]()
Het is beter als beide cv's kunnen opbouwen, de spits moet kiezen en dan is er altijd 1 vrij, anders laten ze gewoon de mandekker vrij.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat voetballen van achteruit kan Veltman dan ook doen, dan zet je Sanchez ernaast als de sloper. En dan komt je middenveld ook aan voetballen toe, dat lijkt mij belangrijker.
Wil Bazoer ook wel op 6 zien, maar die heeft zelf een voorkeur voor rechtshalf.![]()
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is beter als beide cv's kunnen opbouwen, de spits moet kiezen en dan is er altijd 1 vrij, anders laten ze gewoon de mandekker vrij.Oh.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Tadic en Bony en je bent op zich klaar.![]()
![]()
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.Charlie: How's it going in there?
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is wel vrij belangrijk voor het middenveld. Dat loopt dan niet als je weer met Gudelj-Klaassen-Bazoer gaat spelen, dat is het gewoon niet. Riedewald zorgt tenminste nog voor iets van creativiteit.![]()
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.quote:Charlie: How's it going in there?
Dat dacht ik destijds ook. Het is niet inherent aan Ajax dat ze dat niet kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Ajax vaak niet zo goed uit de voeten kan in een verdedigend systeem. Gisteren hadden ze ook al dik moeten achterstaan, en dat was nergens voor nodig geweest.
Nu lullen we over het resultaat en dat is prima, maar met een beetje scherpte bij PAOK hadden we nu boos geweest omdat we met 3-0 de pottenbak in waren gegaan.![]()
Riedewald stond gisteren constant verkeerd opgesteld. Balletjes werden heel simpel over hem heen gelepeld, als controleur moet je niet "zijn" maar de ruimte verdedigen. Anticiperen, dat kan hij niet geweldig. Maar hij speelt er net, komt misschien nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.Charlie: How's it going in there?
Met wat we nu hebben lijkt mij dit de beste opstelling:
Cillesen
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Bazoer - Klaassen
El Ghazi - Cassiera - Younes
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.![]()
Nee het is ook niet veel qua creativiteit, maar hij speelt nog wel eens een bal naar voren of zoekt een opening. Gudelj en Klaassen doen niks, ja Klaassen schiet er twee ballen in. Prima maar speltechnisch gezien was hij nergens bij betrokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat riedewald echt creativiteit brengt. Maar creativiteit is in principe minder belangrijk ik de tactiek van Bosz, aangezien je met de vijf-secondenregel gebruik maakt van tijdelijke desorganisatie van de tegenstander. Interventies en hoog tempo passing zijn dan belangrijker. Onder de Boer moest de organisatie van de tegenstander gebroken worden en dan is creativiteit essentieel.
En je kan wel snel de bal willen hebben maar die heb je over het algemeen toch wel veel in Eredivisiepotjes, dus dan moet je alsnog wel creativiteit hebben om er doorheen te komen.Oh.![]()
Hopen dat Younes optijd is hersteld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Cillesen
Riedewald
Bazoer - Klaassen
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.![]()
Dan heb je dus wel vaardige spelers nodig op het middenveld die dat kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we over een aantal maanden ook zover dat we gedekte mannetjes durven in te spelen en dat die zich vrij kunnen draaien.Oh.![]()
Eens, speel zo maar tegen Sparta. Al weet ik niet of Sanchez dan al speelgerechtigd is, heeft hij al een werkvergunning?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef Ramboetan het volgende:
Cillesen
Riedewald
Bazoer - Klaassen
Misschien nog wel Cerny in plaats van el Ghazi. En met Sanchez is het meer hopen dat hij goed is.Oh.![]()
Moet niet op 10 staan, dan gaat hij alleen maar balletjes afwachten zoals dus die tweede goal gisteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
Gewoon opstellen als rechtshalf en hij is een prima speler.Oh.![]()
Toch wel pijnlijk dat zowel Gudelj als Sinkgraven op de bank horen. Van dat geld had je een prima spits kunnen halen.Snelle Egel![]()
Je zou bijna denken dat van Geel jullie TD is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:41 schreef S0nic het volgende:
Toch wel pijnlijk dat zowel Gudelj als Sinkgraven op de bank horen. Van dat geld had je een prima spits kunnen halen.![]()
Klaassen kan goed druk zetten, heeft goede loopacties en een neusje voor de goal.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Vond Klaassen toch weer matig ondanks de 2 goals, wat heeft die jongen opeens.
Wordt er druk gezet op Klaassen, dan kan hij er niet heel veel van. Dan zie je vooral slechte passes en verkeerde beslissingen. Krijgt hij tijd en ruimte dan komt hij soms met goeie steekballen of slimme passjes, maar dat is nog te weinig. Moet beter.![]()
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dacht dat jij van mooi voetbal hield.![]()
Verwachten dat je mooi speelt in een Europees uitduel terwijl we net begonnen zijn met een nieuwe trainer. WTF.![]()
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is wel een beetje dat je dat resultaat nu vooral te danken hebt aan het feit dat PAOK verzuimt om in de eerste helft nog 2 of 3 200% kansen af te maken. Als je resultaat boekt met spel zoals in de tweede helft gisteren dan kan dat nog een keer, maar als je zoals in de eerste helft speelt tegen een ploeg die nog wel een beetje kan voetballen, dan ga je natuurlijk keihard onderuit. Maar goed, in ieder geval nog een kans op CL nu.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant. Het ging namelijk om de vraag of resultaatgericht voetbal te accepteren was in dit soort wedstrijden. Wat mij betreft wel, maar het punt is nu juist dat het gisteren géén resultaatgericht voetbal was. Het was eerder een gelukkige overwinning met flink wat hachelijke momenten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals Ajax vorige week drie 100% kansen heeft gemist. Zo lust ik er nog wel een paar
De voorgaande wedstrijd was wat dat betreft juist meer resultaatgericht. Daarbij heb je dan de pech dat één van hun spelers een niet al te handige actie van de keeper op uitmuntende wijze afstraft.
Spelers als Viergever en Klaassen presteerden het ook om na afloop te beweren dat de tegenstander het in het begin van de wedstrijd duidelijk moeilijk had met de tactische aanpassing van Ajax. Terwijl ze echt optimaal gebruik wisten te maken van het feit dat er met deze opstelling enorm veel ruimte lag voor de counter in het begin van de wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ah, en dit nu wel. Grappenmakert.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is verder niet zo relevant."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Even op de inhoudelijke argumenten ingaan is te veel moeite?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer hoe subtiel jij het gebrek aan verwerkingsvermogen en inhoud van je brein tentoonspreidt.![]()
Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax nu maar niet echt voor Balotelli gaat...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:. Tadic en Bony gaan komen als je even Joop van den Ende oplicht voor 100 miljoen. Anders nooit.
![]()
Absoluut niet nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al was het een haalbare optie, dan moet je dat toch nog steeds niet willen?
Als je als club enig zelfrespect hebt haal je die mafkees niet binnen. Verstoord je totale groepsproces en presteert daarbij ook niet om dat te compenseren. En dan kost hij ook nog veel salaris.Oh.![]()
Leen mij die glazen bol evenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut niet nee.
Als je als club enig zelfrespect hebt haal je die mafkees niet binnen. Verstoord je totale groepsproces en presteert daarbij ook niet om dat te compenseren. En dan kost hij ook nog veel salaris.![]()
Ja, die gast is gestoord joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Tadic en Bony gaan komen als je even Joop van den Ende oplicht voor 100 miljoen. Anders nooit.
![]()
Natuurlijk. Kwaliteit van je spel (spelers + tactiek) bepaalt je kans om te winnen. Toeval speelt hoe dan ook ook een rol. De kans om te winnen was in de eerste wedstrijd veel groter dan in de tweede wedstrijd, dus hogere kwaliteit, dus relevant.quote:
Als we alleen uitslagen mee mogen nemen in analyses wordt het wel heel eenvoudig he![]()
![]()
Het is wel een probleemveroorzaker. Je moet wel erg veel houden van cabaret op het veld om hem te willen halen.quote:![]()
Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mandekker moet er ook niet helemaal niks van kunnen, maar als die hem gewoon kan inleveren bij de '6' die dan het spel verdeelt is het ook prima. Het middenveld moet sowieso meer aan de bal komen in mijn ogen.![]()
Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.![]()
Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.quote:Oh.![]()
Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar hoe meer mogelijkheden je hebt hoe beter en ook hoe eerder hoe beter dus meteen vanaf de eerste speler na de keeper, als de tegenstander weet wie er gaat opbouwen zijn die lijnen snel dichtgelopen en een simpele speler weet dan meteen niet meer wat hij moet doen, dat zien we nu al genoeg.
En ik vind Riedewald belangrijker op het middenveld dan dat hij is centraal in de verdediging. En die Sanchez kan vast wel wat.Oh.![]()
Inderdaad zeg, daar heb je geen glazen bol voor nodig. Alleen gezond verstand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wat hij bij al zijn voorgaande clubs heeft gedaan, dus dat kan iedereen wel voorspellen.![]()
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach met wat minder geluk was je er gisteravond ook hard afgegaan. Die mega missers verbloemen een hoop en daardoor zou de tactiek waanzinnig hebben gewerkt. Mooi niet dus.![]()
Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele spelers horen sowieso niet bij Ajax te spelen.
En ik vind Riedewald belangrijker op het middenveld dan dat hij is centraal in de verdediging. En die Sanchez kan vast wel wat.![]()
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.![]()
Jep dat zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.![]()
Ja, je neemt een risico door Dijks en Tete de hele flank te laten bestrijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer
Non-voetballer Gudelj was ook weer onzichtbaar als de tyfus, Klaassen is ook geen speler die onze spitsen van Iniesta-achtige assists voorziet.![]()
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in Europa vind ik het toch gewoon heel anders om maar mooi voetbal te verwachten. In de competitie moet het zeker een vereiste zijn want iedereen weet hoe de staat van de Nederlandse competitie is. Als Ajax het Europees met kutvoetbal probeert zijn de mooivoetbalwilgjes aan het treuren, als Ajax het met aanvallend voetbal probeert, staan de FYSIEK ERVARING ROUTINE dozen weer te klapperen van de boosheid. Zeker in deze tijden van Nederlands voetbal vind ik iedere overwinning welkom, zeker Ajax is bezig aan de meest gênante Europese campagnes dus een beetje succes is wel welkom.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet wat Riedewald betreft of hij nou de 6 is, even afwachten.Oh.![]()
Omdat PAOK grotendeels ook gewoon op een resultaat speelde in Amsterdam. Dat gaf die snelle gewiekste rare schwalbemakende Mendes Rodrigues ook te kennen. In Saloniki wilden ze veel meer druk gaan zetten op Ajax. Zeker Dijks en Viergever had ik voor gevreesd als Bosz in een 4-3-3 was blijven spelen. Die gaven gisteren at sommige momenten ook gewoon bizarre passes waarmee ze het hele elftal in de problemen brachten. Daarom ben ik ook een groot tegenstander van Gudelj. Waar Gudelj vooral mee bezig is, is het herstellen van zijn eigen fouten. Dan had ik nog liever Bazoer gezien om te kijken waar hij momenteel staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou kan uit / thuis een verschil maken, maar ik zag met 4-3-3 in de Arena toch een PAOK dat één kans kreeg en die ze fraai afrondden, terwijl PAOK gisteren een flink aantal grote kansen kregen. Juist door het op papier defensieve systeem ontstonden er gevaarlijke situaties omdat de backs vaak erg hoog stonden en bij knullig balverlies dus ook gelijk gevaarlijke countermogelijkheden ontstonden. De Boer kon je betichten van een defensieve, risicoloze speelstijl met veel tikkies breed en terug, maar gisteren was het eerder tactische knulligheid in combinatie met wat geblunder achterin waardoor het zowel defensief als aanvallend prut was. Backs als verkapte buitenspelers gebruiken kan best prima, maar dan moet je daar niet Dijks en Tete neerzetten.
Maar dit systeem met die backs spelen is een misvatting. Wel heel opportunistisch om te roepen dat het werkt omdat we met alle geluk van de wereld wonnen.
Beetje als roepen dat het 5-3-2 systeem met Nederland op het WK 2014 ook zo goed werkte, terwijl dat alleen tegen Spanje goed ging. De rest van de wedstrijd speelde we slecht toen we begonnen in dat systeem, en toen we overstapten op 4-3-3 gingen we ineens beter spelen.Oh.![]()
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat mij betreft de beste 6 in deze selectie, al zal hij ook wel een keer een mindere fase hebben. Maar de enige andere speler in deze selectie die ik op die positie zou zetten is misschien Bazoer. Maar die moet dan wel een stuk beter spelen dan hoe hij het afgelopen jaar eindigde, toen was hij veel te nonchalant. Dat kan niet op die positie.![]()
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.![]()
Systemen zeggen ook niet zo veel he. In de realiteit stond er eerder een 3-4-3 op het veld (kijkende naar waar men over het algemeen stond)quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Kan ook komen omdat ze nog niet gewend waren aan het systeem.
Maar dit systeem met die backs spelen is een misvatting. Wel heel opportunistisch om te roepen dat het werkt omdat we met alle geluk van de wereld wonnen.
Beetje als roepen dat het 5-3-2 systeem met Nederland op het WK 2014 ook zo goed werkte, terwijl dat alleen tegen Spanje goed ging. De rest van de wedstrijd speelde we slecht toen we begonnen in dat systeem, en toen we overstapten op 4-3-3 gingen we ineens beter spelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke, bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
Mocht hij mislukken kan hij gelukkig altijd nog terug naar PSV
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze mededeling.
Mocht hij mislukken kan hij gelukkig altijd nog terug naar PSV![]()
Eens, lekker laten staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
Bazoer lekker op de half laten spelen en Gudelj slachtofferen. Dan maar hopen of je hem zo snel mogelijk kan verpatsen en wat jeugdspelers door laten schuiven.Oh.![]()
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.![]()
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.quote:De 18-jarige Bazoer heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn vertrek bij PSV, vertelt hij aan Voetbal International. "Bij PSV speelde ik centraal achterin en wilde ik rushes naar voren kunnen maken. Maar dat mocht niet van de trainer. Ik moest achterin blijven hangen. Dat is tegen mijn natuur in. Toen heb ik voorgesteld op het middenveld te gaan spelen, maar mijn jeugdtrainer Phillip Cocu zag me puur als centrumverdediger."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ediger#ixzz4GNGNcPyr"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.![]()
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begintquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?
[..]![]()
![]()
Ik zie in Gudelj een ideale twaalfde man die op die manier echt nog wel van toegevoegde waarde kan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar dat was in de betonvoetbalperiode. Nu gaan we straight naar de 16 van de tegenstander en je ziet hem meteen wegzakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.![]()
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begintIeder geval goed om te weten dat PSV'ers schijnbaar niets in Bazoer zien. Dat was een paar jaar geleden nog wel anders, meen ik mij te herinneren.
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegIeder geval goed om te weten dat PSV'ers schijnbaar niets in Bazoer zien. Dat was een paar jaar geleden nog wel anders, meen ik mij te herinneren.
![]()
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.Oh.![]()
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.![]()
Bedankt voor je bijdrage, Badder.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.Oh.![]()
Gisteren had je er ook met bijv. 4-1 keihard af kunnen gaan, als PAOK wat secuurder was geweest, meer dan genoeg ruimte en kansen gehad toch? Dat die kansen er niet in gaan en het jullie meezat tov vorige week kan je niet herleiden naar HET systeem vind ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.![]()
Kan best dat ze voor niemand uitkomenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.RED ONS HENNIEGOD![]()
"We gaan het doen met deze groep"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat ze voor niemand uitkomen
"Dat soort spelers komen niet naar Ajax"
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.Snelle Egel![]()
Dan zou ik zelfs wensen voor Von Gahlquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.AFCA
Het is gewoon hopen dat Bosz zonder uitgekotst te worden de knuppel eens door het hoenderhok pleurt, en netto eens als een jonge hond met de neus door de plas duwt dat het zo echt niet kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.Charlie: How's it going in there?
Allemaal op 31 augustus . Leuk voor Bosz trouwens , z'on achterlijke TD boven je die altijd solistisch handeltquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.RED ONS HENNIEGOD![]()
De teksten waarvan je weet dat ze gaan komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
![]()
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:36 schreef Heeinz het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie ook geen aankoop in 4 dagen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Oké we gaan het dus met deze groep doen in de voorrondes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:36 schreef Heeinz het volgende:
Oh.![]()
ja want in de voetballerij gebeurt niets plotseling?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké we gaan het dus met deze groep doen in de voorrondes.![]()
![]()
Om het even te nuanceren wat Mike allemaal weer twittert:quote:Ajax heeft tot half augustus om nieuwe speler speelgerechtigd te krijgen voor play-offs CL
4 augustus 2016
In tegenstelling tot wat her en der op internet gemeld wordt heeft Ajax tot half augustus om een eventuele nieuwe aanwinst speelgerechtigd te krijgen voor deelname aan de play-offs van de Champions League. Ajax moet aanstaande maandag (8 augustus, 24 uur) de spelerslijst al ingeleverd hebben bij de UEFA voor de play-offs.
Een transfer hoeft dan echter nog niet rond te zijn om een speler toch mee te laten doen met de play-offs. Tot de avond (24.00 uur) voorafgaand aan de eerste play-off wedstrijd, op 16 of 17 augustus mag de club vervolgens nog maximaal één speler toevoegen aan de spelerslijst.![]()
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?Charlie: How's it going in there?
Haha ikzelf dacht ook dat we goud in handen hadden, bleek gewoon een hoopje stof te zijn. Gelukkig hebben andere spelers waarvan niemand het gedacht had wel een hoop opgeleverd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.![]()
Westermann![]()
moet er nog iedere keer om lachen, zelfs een dag na de wedstrijd.
Nieuwe blanke AtoubaDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Denk het wel als je hem scherp krijgt en houdtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?![]()
Het is een fucking tank die door alle mietjes verdedigers hier heen loopt. Legt er met gemak 30 in. Alleen die kronkel in zijn kop...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Toch lijkt Bosz me wel het type dat met zo'n jongen om kan gaan, Frank zou meteen gek worden en hem naar Jong Ajax sturen als hij even afwijkend gedrag vertoont![]()
Hij mag nog wel een penalty in ons voordeel versieren in de CL.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat als Balotelli wel komt ( geruchten worden steeds sterker, gesprekken netto/graaiola) moeten we daar nu blij mee zijn?
Dat is hij ons nog schuldig.Oh.![]()
Balotelli. Dat gaat echt niet gebeuren. Die gaat hier alleen maar wiet roken, alleen daarom zou hij voor een hongerloon in een kut competitie spelen.
AFCA
Misschien krijgen we dan nog leuke verhalen wat Balotelli gaat doen als hij stoned is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Balotelli. Dat gaat echt niet gebeuren. Die gaat hier alleen maar wiet roken, alleen daarom zou hij voor een hongerloon in een kut competitie spelen.
Dat zou het enige leuke zijn aan die transfer. Op sportief vlak moet je er niet aan beginnen.Oh.![]()
+ en daar gokt Netto op is het een jongen die wanneer hij het weer goed gaat doen ook centjes gaat opbrengenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een fucking tank die door alle mietjes verdedigers hier heen loopt. Legt er met gemak 30 in. Alleen die kronkel in zijn kop...![]()
![]()
Want Balotelli zou in een ander land niet aan wiet kunnen komen denk je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Balotelli bij AjaxIk ben nog steeds enthousiast over deze idioot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Samen met de vader van Tetequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:39 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Ik dacht dat het om huur ging, niet om koop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ en daar gokt Netto op is het een jongen die wanneer hij het weer goed gaat doen ook centjes gaat opbrengenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk niet dat Liverpool interesse heeft in verhuur. Die willen er gewoon zo rap mogelijk van af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om huur ging, niet om koop."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het dieptriest vinden als Balotelli komt![]()
Ik ook. Zo'n debiele stoorzender in je team.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu zijn onze spitsen ook niet van het kaliber dat ze Iniesta-achtige balletjes (kunnen) verwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, je neemt een risico door Dijks en Tete de hele flank te laten bestrijken.
Non-voetballer Gudelj was ook weer onzichtbaar als de tyfus, Klaassen is ook geen speler die onze spitsen van Iniesta-achtige assists voorziet.![]()
Ik vind het niet erg dat een nieuwe trainer dit probeert met Tete en Dijks. Je bent pas een goede trainer als je na woensdag ook daadwerkelijk zegt dat je het nooit meer gaat toepassen. Zeker Tete was onherkenbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gisteren was gewoon enorm slecht en ik mag het misschien niet zeggen maar dat lag ook aan de trainer![]()
Ach welnee. Tuurlijk was het drama, maar Sierd overdreef. Tweede helft was foutloos, en het is goed om al direct te zien wat zijn zwakheden zijn. Daar kun je je in de toekomst ook op afstemmen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Westermann![]()
moet er nog iedere keer om lachen, zelfs een dag na de wedstrijd.
Nieuwe blanke Atouba![]()
Zat hij er niet behoorlijk naast toen PAOK nog op de paal kopte?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ach welnee. Tuurlijk was het drama, maar Sierd overdreef. Tweede helft was foutloos, en het is goed om al direct te zien wat zijn zwakheden zijn. Daar kun je je in de toekomst ook op afstemmen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ook voor balotelli zelf. Hoe diep kan je zinken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij knoopt die jongen de dieptepunten in zijn carrière aan elkaar. Daar kan Ajax dan ook nog wel bij. Ajax moet het alleen niet willen, want Balotelli levert overal maar 80% van wat nodig is om te slagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook voor balotelli zelf. Hoe diep kan je zinken.
Zou hij nou op 80% van zijn kunnen gaan spelen, dan kan het misschien wat worden. Maar zo is hij niet. Hij neemt het niveau van de ploeg over en gaat daar dan nog eens 20% onder zitten. En dan blijft er een soort van niks over.
Zelfs bij AGOVV zou hij het niet laten zien. Totaal ongemotiveerde zak stront.![]()
Jamaar Kluivert was ook jong toen hij Ajax naar de CL-winst schoot!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:16 schreef Tjacka het volgende:
Hele seizoen Dolberg en Cassiera dus in de spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jamaar Kluivert was ook jong toen hij Ajax naar de CL-winst schoot!Dit argument heb ik echt nog nooit gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
De loting zo op Eurosport. Het wordt één van deze clubs:
AS Roma
AS Monaco
FC Rostov
Young Boys
Steaua Boekarest
Geen Roma of Monaco en ik ben tevreden![]()
![]()
Nee, die andere zijn makkelijk voor Ajax.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:02 schreef BobW het volgende:
De loting zo op Eurosport. Het wordt één van deze clubs:
AS Roma
AS Monaco
FC Rostov
Young Boys
Steaua Boekarest
Geen Roma of Monaco en ik ben tevreden![]()
![]()
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, die andere zijn makkelijk voor Ajax.![]()
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Vjenne12345 op 05-08-2016 12:19:27 ]![]()
Ik schaal Roma echt wel hoger in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.![]()
En Roma dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.![]()
![]()
Volgens EuroClubIndex (wat het waard mag zijn):
13 - AS Roma - 3187
38 - Ajax - 2822
42 - AS Monaco - 2801
54 - FC Rostov - 2624
83 - Young Boys - 2416
92 - Steaua Boekarest - 2373
Eerste team wat zo uit de pot komt speelt eerste wedstrijd thuis.![]()
Seizoen 14/15 - 14e plek, degradatie play-offs overleefdquote:
Seizoen 15/16 - 2e plek, CL
U zegt het maar![]()
Die nieuwe coach haalt overal goede resultaten met verdedigend voetbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Seizoen 14/15 - 14e plek, degradatie play-offs overleefd
Seizoen 15/16 - 2e plek, CL
U zegt het maar![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rostov lijkt mij de sterkste tegenstander.
![]()
![]()
Ajax ook toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Kopsterk het volgende:
Maar 20 goals tegen vorig seizoen, die gasten. Stugge ploeg dit dat![]()
Anderlecht wist er zelfs 2 keer tegen te scoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Kopsterk het volgende:
Maar 20 goals tegen vorig seizoen, die gasten. Stugge ploeg dit dat![]()
http://www.transfermarkt.(...)/1083/saison_id/2016
Transfers van Rostov. Ze hebben weinig geïnvesteerd nog.![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 12:25:50Coach van Rostov krijgt iig zijn zin. 'Ik zou graag Ajax willen loten. Een elftal vergelijkbaar met Anderlecht, veel jonge spelers' #ajax reageer retweet
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: